Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Znaczy, zamiast pojechać trajtkiem raz na tydzień taniej będzie dać zarobić taxi. Ciekawe w jakim czasie wtedy zgromadzą te 10 mln plus kase na stadion plus kasę na aqua plus...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dopóki nie zrobią buspasu na Racławickich, to jazda autobusem jest bez sensu. Rower bije wszystko na głowę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Znaczy, zamiast pojechać trajtkiem raz na tydzień taniej będzie dać zarobić taxi. Ciekawe w jakim czasie wtedy zgromadzą te 10 mln plus kase na stadion plus kasę na aqua plus...
  jaki stadion jaki aqua? masz w artykule jak wół że chodzi o nowe trasy autobusów więc po co piszesz bzdury o jakimś stadionie? deweloperzy budują nowe osiedla a te trzeba jakoś skomunikować z resztą miasta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dokładnie. Nie trasy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A nie prościej zlikwidować trolejbusy i wprowadzić linie autobusowe? Koszt 1 wzkm trolejbusu jest wyższy niż autobusu dobre 20%!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowe trasy??? Oddajcie stare np linię 44 na Czubach, bo od września nie mam jak z dzieckiem dojechać na rehabilitację!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja konsekwentnie podpowiadam żeby zrezygnować w większej części z usług MPK. Ta spółka i tak nie ma wystarczającej liczby autobusów! Więc zamiast płacić MPK, które część pieniędzy zabiera dla siebie, a resztą opłaca podwykonawcę od razu niechże miasto płaci bezpośrednio podwykonawcy. To już jest ostatni dzwonek na rozpisanie przetargu w tej sprawie. A do dziennikarzy Dziennika Wschodniego zwracam się z uprzejmą prośbą o artykuł na temat MPK. Podejrzewam, że nie tylko ja chciałbym poznać plany inwestycyjne w zakresie zakupu nowych autobusów przez prezesa MPK, który do tej pory oprócz zabytkowego złomu i wyjątkowego (pod wieloma względami) pojazdu na prąd nic innego nie zakupił. Mało tego najnowsze pojazdy wykorzystywane przez spółkę albo należą formalnie do ZTM albo ich zakup był dziełem zmarłego poprzednika.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
przy okazji Pan żuk zafunduje sobie podwyżkę pensji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podwyżka rzecz nieprzyjemna ale akurat w tym przypadku zapłacę bez słowa więcej bo widzę że to jest coś za coś. Standard komunikacji poszedł w górę skokowo i na zasadzie wymagam to płacę pzdr
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
można niektóre sprawy załatwić bez kosztowo! Jeżdżę codziennie 42. i na tej linii po 7.20 z Paderewskiego jedzie zwykle taki dezel i już na Kompozytorów nie ma miejsc nawet stojących. Dlatego zamiast cisnąć się w śmierdzacym starym autobusie zrezygnuje ze swojego idealizmu i będę jeździł własnym autem! Taniej, szybciej i bez niepotrzebnego stresu! A tak bardzo chcę być eco, trendy i europejski ;(
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proszę zacząć p. prezydencie od siebie czyli rewizji kosztów głównego miejskiego przewoźnika, który aktualnie ma niemal 40 milionów skumulowanych strat oraz ponad 170 milionów krótko i długoterminowych zobowiązań i to przy najwyższej w kraju stawce tzw "wozokilometru" dla trolejbusów oraz jednej z najwyższych w kraju stawek "wozokilometru" dla autobusów. Można podnosić ceny kosztów przejazdu, a równie dobrze można obniżyć koszty wozokilometrów. Proszę sprawdzić dlaczego MPK Lublin ma jedną z najniższych rentowności w kraju przy najwyższych stawkach "wozokilometrów". O "żyrowaniu" weksli dla MKK nie wspomnę, bo przecież zdaniem jej zarządu jest to spółka... prywatna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wydłużenie linii 158 od Leclerca do Poręby to powielenie linii 57, 9, 14, 19. Bez sensu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawet jeśli będzie podwyżka to jest zasadna - większy standard podróży komunikacją miejską więc trzeba ciut dopłacić :) ładne autobusy i trolejbusy, wymienione przystanki itp. Skoro klient wymaga to musi płacić :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mnie ta podwyżka absolutnie nie dziwi i w sumie ją nawet rozumiem, ludzie żądają połączenia wszystkich podmiejskich miejscowości z samym Lublinem a to kosztuje... o komforcie jazdy jaki był kiedyś i jaki mamy dziś nawet nie wspominam...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież można jeżdzić taksówkami. Po co ta komunikacja zbiorowa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowe trasy. Trzeba się cieszyć :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Coś za coś. Nie widzę nic dziwnego w ewentualnej podwyżce cen biletów. Jeśli chcemy jeszcze lepszej komunikacji, więcej połączeń, to moim zdaniem takie rozwiązanie jest niezbędne. Z tego, co dobrze pamiętam, ostanie zmiany cennika miały miejsce chyba jakieś dobre kilka lat temu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A moze wydluzymy troszke inne linie do niedrzwicy moze do belzyc a nie te brzydkie zapelnione busy codziennie nie wiadomo o ktorej godz Jezdza jak chca i biora ile sie da ludzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystkie linie na Czuby kończą trasę na Porębie i jeszcze następne chcą dołożyć. A ludzie mieszkają też dalej Gęsia , Koralowa i tam też budują nowe bloki. I trzeba iść na Porębę 25 minut do przystanku. Nawet żeby dojechać z Perłowej na Gęsią to żaden MPK nie jedzie. Wszystkie skręcają w Roztocze. Pomyślcie o mieszkańcach tych ulic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może chcemy jak za Proszkowskiego ? Jak siewsiadalo z przodu i wysiada z tyłu. Oj krótka pamięć krótka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...