Znaczy, zamiast pojechać trajtkiem raz na tydzień taniej będzie dać zarobić taxi. Ciekawe w jakim czasie wtedy zgromadzą te 10 mln plus kase na stadion plus kasę na aqua plus...
|
|
Dopóki nie zrobią buspasu na Racławickich, to jazda autobusem jest bez sensu. Rower bije wszystko na głowę.
|
|
Znaczy, zamiast pojechać trajtkiem raz na tydzień taniej będzie dać zarobić taxi. Ciekawe w jakim czasie wtedy zgromadzą te 10 mln plus kase na stadion plus kasę na aqua plus...jaki stadion jaki aqua? masz w artykule jak wół że chodzi o nowe trasy autobusów więc po co piszesz bzdury o jakimś stadionie? deweloperzy budują nowe osiedla a te trzeba jakoś skomunikować z resztą miasta |
|
Dokładnie. Nie trasy!
|
|
A nie prościej zlikwidować trolejbusy i wprowadzić linie autobusowe? Koszt 1 wzkm trolejbusu jest wyższy niż autobusu dobre 20%!
|
|
Nowe trasy??? Oddajcie stare np linię 44 na Czubach, bo od września nie mam jak z dzieckiem dojechać na rehabilitację!!!!
|
|
Ja konsekwentnie podpowiadam żeby zrezygnować w większej części z usług MPK. Ta spółka i tak nie ma wystarczającej liczby autobusów! Więc zamiast płacić MPK, które część pieniędzy zabiera dla siebie, a resztą opłaca podwykonawcę od razu niechże miasto płaci bezpośrednio podwykonawcy. To już jest ostatni dzwonek na rozpisanie przetargu w tej sprawie.
A do dziennikarzy Dziennika Wschodniego zwracam się z uprzejmą prośbą o artykuł na temat MPK. Podejrzewam, że nie tylko ja chciałbym poznać plany inwestycyjne w zakresie zakupu nowych autobusów przez prezesa MPK, który do tej pory oprócz zabytkowego złomu i wyjątkowego (pod wieloma względami) pojazdu na prąd nic innego nie zakupił. Mało tego najnowsze pojazdy wykorzystywane przez spółkę albo należą formalnie do ZTM albo ich zakup był dziełem zmarłego poprzednika.
|
|
przy okazji Pan żuk zafunduje sobie podwyżkę pensji
|
|
Podwyżka rzecz nieprzyjemna ale akurat w tym przypadku zapłacę bez słowa więcej bo widzę że to jest coś za coś. Standard komunikacji poszedł w górę skokowo i na zasadzie wymagam to płacę pzdr
|
|
można niektóre sprawy załatwić bez kosztowo! Jeżdżę codziennie 42. i na tej linii po 7.20 z Paderewskiego jedzie zwykle taki dezel i już na Kompozytorów nie ma miejsc nawet stojących. Dlatego zamiast cisnąć się w śmierdzacym starym autobusie zrezygnuje ze swojego idealizmu i będę jeździł własnym autem! Taniej, szybciej i bez niepotrzebnego stresu! A tak bardzo chcę być eco, trendy i europejski ;(
|
|
Proszę zacząć p. prezydencie od siebie czyli rewizji kosztów głównego miejskiego przewoźnika, który aktualnie ma niemal 40 milionów skumulowanych strat oraz ponad 170 milionów krótko i długoterminowych zobowiązań i to przy najwyższej w kraju stawce tzw "wozokilometru" dla trolejbusów oraz jednej z najwyższych w kraju stawek "wozokilometru" dla autobusów.
Można podnosić ceny kosztów przejazdu, a równie dobrze można obniżyć koszty wozokilometrów. Proszę sprawdzić dlaczego MPK Lublin ma jedną z najniższych rentowności w kraju przy najwyższych stawkach "wozokilometrów". O "żyrowaniu" weksli dla MKK nie wspomnę, bo przecież zdaniem jej zarządu jest to spółka... prywatna.
|
|
Wydłużenie linii 158 od Leclerca do Poręby to powielenie linii 57, 9, 14, 19. Bez sensu.
|
|
Nawet jeśli będzie podwyżka to jest zasadna - większy standard podróży komunikacją miejską więc trzeba ciut dopłacić :) ładne autobusy i trolejbusy, wymienione przystanki itp. Skoro klient wymaga to musi płacić :)
|
|
mnie ta podwyżka absolutnie nie dziwi i w sumie ją nawet rozumiem, ludzie żądają połączenia wszystkich podmiejskich miejscowości z samym Lublinem a to kosztuje... o komforcie jazdy jaki był kiedyś i jaki mamy dziś nawet nie wspominam...
|
|
Przecież można jeżdzić taksówkami. Po co ta komunikacja zbiorowa?
|
|
Nowe trasy. Trzeba się cieszyć :-)
|
|
Coś za coś. Nie widzę nic dziwnego w ewentualnej podwyżce cen biletów. Jeśli chcemy jeszcze lepszej komunikacji, więcej połączeń, to moim zdaniem takie rozwiązanie jest niezbędne. Z tego, co dobrze pamiętam, ostanie zmiany cennika miały miejsce chyba jakieś dobre kilka lat temu.
|
|
A moze wydluzymy troszke inne linie do niedrzwicy moze do belzyc a nie te brzydkie zapelnione busy codziennie nie wiadomo o ktorej godz Jezdza jak chca i biora ile sie da ludzi
|
|
Wszystkie linie na Czuby kończą trasę na Porębie i jeszcze następne chcą dołożyć. A ludzie mieszkają też dalej Gęsia , Koralowa i tam też budują nowe bloki. I trzeba iść na Porębę 25 minut do przystanku. Nawet żeby dojechać z Perłowej na Gęsią to żaden MPK nie jedzie. Wszystkie skręcają w Roztocze. Pomyślcie o mieszkańcach tych ulic.
|
|
A może chcemy jak za Proszkowskiego ? Jak siewsiadalo z przodu i wysiada z tyłu. Oj krótka pamięć krótka.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|