Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Do kupowania biletów jest kiosk, zwłaszcza od 8.00 rano do 18.00 popołudniu. Dodatkowo Panowie i Panie studentki zdejmujcie z pleców torby i wielkie plecaki - trochę kultury wam nie zaszkodzi.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja ostatnio byłam zmuszona korzystać z MPK i niestety doświadczyłam tego, że głupota ludzka jest nieograniczona. Stoją na przystankach, palą papierochy, a jak autobus podjeżdza to się ludziom przypomina, że biletów nie mają. Rozumiem sytuację, kiedy na przystanku nie ma kiosku, jednak na trasie, którą jeżdżę zdarza się to niezbyt często. Ludzie są sami sobie winni.. I zdziwienie, że autobus się spóźnił..Jak się mózgu nie używa, to się ponosi konsekwencje! Co do kultury osobistej- ostatnio jechała cała ekipa kontrolerów.. żadna łajza nie ustąpiła miejsca starszej osobie... To społeczeństwo zamienia się w psiarnię..bez rozumu, bez kultury...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A za wielkie torby z wałówką na cały tydzień powinno sie płacić bilet bagażowy. Kontrolerzy powinni o tym pamiętać
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Często jeżdżę mpk i popieram. Rozumiem jak ktoś nie zdąży. Ale stojąc 10 minut na przystanku spokojnie każdy zdążył by kupić bilet w kiosku. A tak autobus stoi dodatkowe 5 minut. Najlepszym rozwiązaniem byłyby automaty z biletami. Jeden nawet taki był ale dawno go nie widziałem.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
POPIERAM pomysłodawcę - BRAWO!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeden ze sposobów wychowania społeczeństwa odpowiedzialnego: wdrażanie obywateli do zabezpieczania sobie biletów za przejazd w sposób samodzielny, bez angażowania kierowcy i szafowania czasem innych współpasażerów. Kto tego nie rozumie, ten jest po prostu bezwstydny i niedojrzały. Zachowania takie należy bezwzględnie tępić. Tylko w naprawdę wyjątkowych okolicznościach wolno nam skorzystać z "wyjścia awaryjnego"
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
emeryci dla swoich piesków i wozków na zakupy tez powinni kasowac bilety ....
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nareszcie. Popieram tego,który przykleił te karteczki. Najczęściej to studenciki podpierają kiosk a potem biegną do kierowcy po bilet. A jak kierowca krzywo spojrzy na niego to przez internet pisze skargi a kierowcy zabierają premię(choc to tylko 60-80zł,ale dla niektórych to np.lekarstwo dla dziecka).
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
~Roman~ napisał:
Często jeżdżę mpk i popieram. Rozumiem jak ktoś nie zdąży. Ale stojąc 10 minut na przystanku spokojnie każdy zdążył by kupić bilet w kiosku. A tak autobus stoi dodatkowe 5 minut. Najlepszym rozwiązaniem byłyby automaty z biletami. Jeden nawet taki był ale dawno go nie widziałem.
Automat z biletami masz w kieszeni. W ZTM funkcjonują już dwa systemy płatności za przejazd komórką. Mało? Nie rozumiem czemu ludzie nie korzystają z tej formy tylko wolą stać w kolejce do kierowcyi utrudniać życie pozostałym pasażerom.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
emeryci dla swoich piesków i wozków na zakupy tez powinni kasowac bilety ....
W Zamościu dla zwierzątka lub dużego bagażu trzeba kupić dodatkowy bilet.U nas też tak powinno być
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobry pomysl brawo dac mu kase i papier za wlasciwa reklame .Moze pewien procent ludzi zrozumie ze to jest hamulec nie patrzy ze 30 osob chce dojechac na czas
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby w Warszawie każdy kupował bilet u kierowcy jak w Lublinie, doszłoby chyba do jakiejś rewolucji. Lubię Lublin, ale za każdym razem gdy tam jestem nie mogę się nadziwić tej manierze kupowania biletów w MPK. Brawo za te ogłoszenia.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za duzy bagaz tez powinna byc brana oplata90 x60 tak jest tysunek np w tramwaju w pyrlandi czy psa blizej Zamosciowi do miast zachodniej polski jak Lublinowi?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BARDZO DOBRA REKLAMA!!! GRATULACJE DLA POMYSŁODAWCY!! NIECH WKOŃCU COŚ Z TYM ZROBIĄ BO GŁUPOTA A PRZEDE WSZYSTKIM CHAMSTWO NARODU NIE ZNA GRANIC!!! JA PROPONUJĄ SPRZEDAŻ BILETÓW U KIEROWCY TYLKO PO GODZ. 18 W DZIEŃ POWSZEDNI I CAŁY WEEKEND, GDY NIE MA " INNEJ " MOŻLIWOŚCI ZAKUPU!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W jednym z miast na południu Polski po ostatniej podwyżce cen biletów uaktywnił się proceder przekazywania skasowanych biletów przez osoby wysiadające - wsiadającym. Kanaria tępi to bezlitośnie, chociaż nie bardzo mają do tego prawo (zatrzymywać ludzi na przystanku). U nas też przez pewien czas coś takiego funkcjonowało, ale dosyć szybko umarło naturalną śmiercią. Może i kolejki do kierowców też znikną?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinni przez miesiąc zastosować"terapię szokową"-aby kierowca nie miał biletów do sprzedania + wzmożone kontrole kanarów -nawet i na obrzeżach miasta! -to by była 100% nauczka dla tych,którzy bilety u kierowcy kupują i spowalniają kursy. Ja osobiście ZAWSZE mam kupione bilety na zapas-mimo iż rzadko i nieregularnie jeżdżę MPKami. Półtora roku temu gdy 1-szy raz przyjechałem do Lublina ze wsi,to aby nie zachować się"jak wieśniak"poszedłem do kiosku i spytałem:"czy tu można kupić bilet na autobus podmiejski?"-bo nawet nie byłem pewny,czy w Lublinie kierowcy sprzedają bilety...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pin napisał:
Automat z biletami masz w kieszeni. W ZTM funkcjonują już dwa systemy płatności za przejazd komórką. Mało? Nie rozumiem czemu ludzie nie korzystają z tej formy tylko wolą stać w kolejce do kierowcyi utrudniać życie pozostałym pasażerom.
Bo żeby skorzystać, trzeba najpierw zasilić odpowiednie konto (czyli w praktyce kupić kilka biletów na zapas), a komórką to tylko kasuje się bilet.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kilka razy widziałem jak kierowca wydaje resztę i miałem wrażenie, że pieniądze pierwszy raz widział poprzedniego dnia - długo szukał odpowiednich nominałów i wyszukiwał chyba wszystkie drobne (po 10-20 groszy, jakby bał się wydawać po 1-2 zł). U prywaciarzy wydawanie reszty jest dużo sprawniejsze. A otwarty kioski nie zawsze oznacza lenistwo pasażera, ja kilkakrotnie w kiosku zobaczyłem "biletów brak".
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
znalazlem jedna niescislosc w artykule, otoz: tytul brzmi: "Naklejki na przystankach..." a w tekscie: "Naklejki (...) pojawiły się w jednym z autobusów MPK " ??
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A CO ŹLE NAPISANE ??? moim zdaniem bardzo dobrze sama prawda. Jak kogoś boli to niech boli. Żadko jeszcze autobusami ale rozumiem czy to gorycz kierowców czy też pasażerów któzy marzną na przystankuk bo autobus się spóźnia czy też gdzieś się spieszą.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 4

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.