Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe odcinki trakcji trolejbusowej w Lublinie

Utworzony przez Franek, 19 stycznia 2011 o 13:08 Powrót do artykułu
Odrutują całe miasto i potem wygląda to jak obóz.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lepsze druty niż smród spalin.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem, po co trakcja na Unii Lubelskiej? Kto będzie tam jeździł? Były kiedyś szczytowe linie 2 i 33 kursujące prosto przez Unii Lubelskiej, Podzamcze i Unicką, ale i tak później przenosiły się na Lubartowską (zresztą dość mało osób z tych linii korzystało poza pojedynczymi kursami, ale to inna sprawa).
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
już nie mogę się doczekać nowego lasu grubych betonowych słupów. Będzie pięknie na światową skalę.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba być deb***em aby w zakorkowanym mmieście dodawać takioch spowalniaczy jak trolejbusy. To jest na skalę światową, idziemy w kierunku skansenu szybciej niz chyba zakłada to rzad zabierając s17.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nic nie robią - źle, robią też źle....ludzie co musiałoby się stać żeby wam dogodzić. A może po wybudowaniu trakcji warto przesiąść się z samochodu na trolejbus? Zapomniałem.....przecież u nas zarabia się tak dużo że wydac kilka stów miesięcznie na paliwo do auta to nie problem.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Nic nie robią źle, coś robią źle" - bo nie o to chodzi, aby cokolwiek robić, ale aby robić coś co ma sens. Trolejbusy niestety może i są ekologiczne, ale bardzo spowalniają ruch w zakorkowanym mieście. Ludzie po to mają auta, aby nimi jeździć (mamy XXI wiek), a nie po to aby stały w garażach. Może zatem należy pomyśleć nad remontami ulic!!!!, nad budowaniem estakad tam gdzie mają sens i koniecznie nad budową obwodnicy. Zamiast budować nowe trakcje, stawiać mnóstwo słupów, to może trzeba zmienić istniejące trasy, zwiększyć liczbę autobusów bądź mikrobusów. Często jest tak, że najtrudniej jest dojechać do dzielnic najbliżej położonych np. z Bronowic na Tatary, czy Kalinowszczyznę.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
trolejbusy spowalniają? one mają większą prędkość komunikacyjna niż autobusy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a gdzie trolejbusy na Czechów !?!?!??! obiecywali, obiecywali i jak zwykle gowno
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No właśnie: co trolejbusami na CZECHÓW??? Może ktoś wie?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
flejp napisał:
trolejbusy spowalniają? one mają większą prędkość komunikacyjna niż autobusy.
- szczególnie jak spadną im "szelki" (a to ma miejsce dosyć często), albo gdy jest przerwa w dostawie prądu.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dżordż napisał:
przecież u nas zarabia się tak dużo że wydac kilka stów miesięcznie na paliwo do auta to nie problem.
- ja i mąż, aby dojechać do pracy (jeździmy w tym samym kierunku, ja wysiadam później) musielibyśmy jechać z przesiadkami co w efekcie oznacza zakup 2 biletów na wszystkie linie, czyli koszt ok. 170zł. miesięcznie. Do pracy mamy 3,5km w jedną stronę, co kosztuje nas ok. 150zł. licząc litr benzyny po 5zł. Czas jazdy autobusem z dojściem do przystanków - 30min w jedną stronę. Czas jazdy autem w jedną stronę max.10min. Nie wspomnę o komforcie jazdy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
monika napisał:
- szczególnie jak spadną im "szelki" (a to ma miejsce dosyć często), albo gdy jest przerwa w dostawie prądu.
Ludzie - to nie lata 70. czy 80., że był 20 stopień zasilania i trolejbusy dość często stawały. Awarie zasilania zdarzają się bardzo rzadko (raz na kilka, kilkanaście tygodni). Szelki też rzadko spadają, to nie to, co 20 lat temu, że praktycznie na każdym kursie spadały. Tam, gdzie sieć w ostatnich kilku latach była wymieniana, takie sytuacje prawie się nie zdarzają. Trolejbusy nie spowodują, że znajdziemy się w skansenie. Nowoczesne trolejbusy z napędem asynchronicznym maja przyspieszenie lepsze od autobusów - przy ruszaniu na światłach na prostym odcinku dorównują samochodom osobowym. Jak podaje wikipedia trolejbusy jeżdżą po ulicach takich miast jak: Innsbruck, Linz, Salzburg (Austria), Santos, São Paulo (Brazylia), Ateny (Grecja), Tallin (Estonia), Kurobe (Japonia), Vancouver (Kanada), Kowno, Wilno (Litwa), Ryga (Łotwa), Esslingen, Solingen, Eberswalde (Niemcy) i w kilku miastach Czech i Słowacji. Na Unii Lubelskiej nowe słupy nie powstaną, bo te istniejące są przystosowane do mocowania sieci - choć uważam, że w tym miejscu trolejbusy są najmniej potrzebne.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
monika napisał:
- ja i mąż, aby dojechać do pracy (jeździmy w tym samym kierunku, ja wysiadam później) musielibyśmy jechać z przesiadkami co w efekcie oznacza zakup 2 biletów na wszystkie linie, czyli koszt ok. 170zł. miesięcznie. Do pracy mamy 3,5km w jedną stronę, co kosztuje nas ok. 150zł. licząc litr benzyny po 5zł. Czas jazdy autobusem z dojściem do przystanków - 30min w jedną stronę. Czas jazdy autem w jedną stronę max.10min. Nie wspomnę o komforcie jazdy.
To Wy chyba nie macie samochodu ale prawie że perpetum mobile... bo jak rozumiem lejecie do niego tylko beznzynę..... takie "drobne" opłaty jak OC, przegląd, wymiana oleju, zakup płynów wszelkaiego rodzaju, NIE JEST dla Ciebie moniko kosztem poruszania się autem... zapewne jeżdząc po równych jak stół ulicach Lublina nie wydajecie nic na naprawę... Ach zapomniałem trzeba było to auto kupić za jakieś "drobne" z portfelika ale to pewnie już nie jest tak istotny koszt by go doliczyć... Ja gdybym miał "aż" 3 km do pracy chodziłbym sobie piechotką..... toż to tylko 30 max 40 minut równym krokiem.... chyba że P.S. i zstanawiam się ile "żre" to Wasze autko na 100 km.... bo przejeżdzacie max około 170 km miesięcznie a kupujesz 30 litrów benzynki.... pozdrawiam Cię moniko..
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już wolę sieć trakcyjną niż smog nad miastem...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Będą nowe trajtki,szybsze.Jedyną przeszkodą są nasze wąskie ciasne ulice.W wielu miastach widziałam śmigające trolejbusy,aż fajnie było jechać.PS.Oj,Moniko,kogo Ty chcesz przekonać...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wznowienie linii trolejbusowych po obecnie istniejących drutach,które nie wymagają żadnych nakładów finansowych na trakcję jest dobrym pomysłem (z tego forum): 154: Kraśnicka-Orkana-Armii Krajowej-Boh.M.Cassino-Zana-Filaretów-Głęboka-Narutowicza-Piłsudskiego-Wolska-Fabryczna-Zamojska-Wyszyńskiego-Królewska-Lubartowska-Obywatelska-Chodźki 157: Kraśnicka-Racławickie-Lipowa-Piłsudskiego-Wolska-Fabryczna-Zamojska-Wyszyńskiego-Królewska-Lubartowska-Obywatelska-Chodźki 159: Kraśnicka-Orkana-Armii Krajowej-Boh.M.Cassino-Zana-Filaretów-Głęboka-Narutowicza-Piłsudskiego-Wolska-Łęczyńska-Hutnicza-Gospodarcza-Mełgiewska Inwestycje w nową siec trakcyjna dla trolejbusów to jest pozytywna inicjatywa,ale pytam: - kto będzie jeździł trolejbusem po Unii Lubelskiej (obecnie kursujące tu autobusy i tak nie notują frekwencji wsiadających lub wysiadających) na tej ulicy.Unii Lubelskiej to taki szybki objazd centrum. - dlaczego ominięto w projektowaniu trakcji trolejbusowej największą dzielnicę,którą jest Czechów oraz przemysłowe Bursaki np. na Związkowej i Spółdzielczości Pracy?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
moniś napisał:
To Wy chyba nie macie samochodu ale prawie że perpetum mobile... bo jak rozumiem lejecie do niego tylko beznzynę..... takie "drobne" opłaty jak OC, przegląd, wymiana oleju, zakup płynów wszelkaiego rodzaju, NIE JEST dla Ciebie moniko kosztem poruszania się autem... zapewne jeżdząc po równych jak stół ulicach Lublina nie wydajecie nic na naprawę... Ach zapomniałem trzeba było to auto kupić za jakieś "drobne" z portfelika ale to pewnie już nie jest tak istotny koszt by go doliczyć... Ja gdybym miał "aż" 3 km do pracy chodziłbym sobie piechotką..... toż to tylko 30 max 40 minut równym krokiem....chyba że P.S. i zstanawiam się ile "żre" to Wasze autko na 100 km.... bo przejeżdzacie max około 170 km miesięcznie a kupujesz 30 litrów benzynki.... pozdrawiam Cię moniko..
- nie wysilaj się tak. Koszt utrzymania auta rocznie to zapłata za komfort jazdy i za to, że nie jestem uzależniona od rozkładu jazdy, itd. Nie dolewam oleju itd. co chwila. Odnośnie biegania do mechanika, no cóż to kwestia auta i jazdy nawet po dziurawych ulicach. Jak wiem, że jadę Łęczyńską, to po prostu jadę wolno i uważam. Jedynie to czego nie znam, nie zauważę stanowi zagrożenie dla mojego autka. Nie zawsze chodzenie piechotą jest przyjemnością. Wszystko zależy od trasy. Poza tym człowieku, dlaczego mam rezygnować z auta? Może powinnam też nie korzystać z internetu, bo za niego płacę, ani chodzić do kina? A może my po prostu za mało zarabiamy, skoro na nic nas nie stać? Jest XXI wiek i to nie ja mam wracać do lat 70-tych, a rozwiązania proponowane przez samorząd powinny być na miarę XXI wieku. Zamiast wydawać pieniądze na trakcje, jak pisałam powyżej, trzeba przemyśleć trasy komunikacji miejskiej, aby były one udogodnieniem dla wszystkich, a pieniądze przeznaczyć na gruntowny remont dróg w mieście.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy ktoś policzył ile kosztuje utrzymanie trolejbusów w Lublinie, mechanicy od pojazdów, mechanicy od słupów, mechanicy od drutów, a i prąd też kosztuje i ma kosztować coraz więcej. Czy nie lepiej postawić na autobusy na gaz ziemny, komunikację czystą ekologicznie.
-1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Koszt eksploatacji trolejbusu jest ok.20% niższy jak autobusu. Prędkości przejazdowe i przyspieszenie trolejbus ma ok 25% lepsze jak autobus. Cena energii elektrycznej jest regulowana przez Urząd Regulacji Energetyki,a podwyżka nie może być częściej jak raz na pół roku.Cena paliwa może się zmieniać nawet codziennie i nikt nie ma nad tym kontroli. Silnik autobusu po kilku latach nadaje się do kapitalnego remontu lub na złom. Silnik trolejbusu praktycznie jest niezniszczalny.Trolejbusy marki Jelcz kursujące w Lublinie to karoseria z wyeksploatowanych autobusów,a silniki jeszcze ze starych Ziutków.I są na tyle te silniki wytrzymałe,że pewnie będą w innych karoseriach trajtków jeździły nasze dzieci. Trolejbus to ekologia.Autobus to smog,spaliny,zanieczyszczenia,sadza,węglowodory i inne świństwa,które wdychamy. Zakup autobusu na gaz ziemny obecnie nie jest opłacalny.Koszt wysoki,ewentualne naprawy tylko w specjalistycznej hali i specjalistycznymi narzędziami tzw.nie iskrzącymi,bo grozi wybuchem-w Lublinie brak takiej hali napraw.Przegubowy biały solaris na gaz ziemny został sprzedany do Radomia z tego powodu.Na wszelkie naprawy i przeglądy jechał 100 km w jedną stronę do Zamościa lub Radomia.Tankowanie zbiorników gazem ziemnym jest czasochłonne i prawie niedostępne.Poza Lublinem taka stacja jest tylko w Zamościu i Radomiu.Więc taki autobus praktycznie jest uziemiony w mieście.Firma przewozowa MPK musi użyczać pojazdów w przypadku klęsk żywiołowych/wojny itp, wiec jak pojazd wyjedzie w trasę to może z niej nie wrócić. Czystość spalin obecnie eksploatowanych przez MPK Mercedesów z silnikiem Euro 5 jest większa jak spalin z gazu ziemnego. A najważniejsze: Budowa trakcji trolejbusowej i zakup pojazdów elektrycznych jest traktowana przez UE jako priorytet,więc Lublin może mieć najnowszy i najnowocześniejszy tabor komunikacji miejskiej w Polsce.Razem z Gdynią jesteśmy bezkonkurencyjni.Tramwaj w budowie jest 5-7 razy droższy jak trolejbus,a jego wadą jest zabieranie deficytowych i drogich terenów w mieście oraz hałas ok.100db-to dużo!
1
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.