Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowe zasady zatrzymywania się pojazdów na przystankach w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 15 listopada 2019 r. o 11:33 Powrót do artykułu
O juz drugi artykuł p. Smagi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaraz będzie Afera że kogoś lusterkiem uderzy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A nie można - jak w Krakowie - wprowadzić regułę, że na przystanku może się zatrzymać maksymalnie jeden autobus, chyba że jest to tzw. "przystanek podwójny", gdzie mogą zmieścić się tylko 2 pojazdy jednocześnie? Pozostałe czekają w kolejce na swoje miejsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W Szkocji autobus podjeżdża na przystanek i dopiero otwiera drzwi a jeżeli podjeżdża drugi to czeka aż pierwszy odjedzie od wiaty i dopiero podjeżdża i otwiera drzwi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli ma być ułatwienie dla starszych i mniej sprawnych ruchowo to może autobus powinien stawać naprzeciw wiaty a nie na skraju zatoki czyli praktycznie ZA przystankiem. A tak na marginesie panie redaktorze może by Pan się zajął nadmiernym i przesadnym ogrzewaniem autobusów ( w lecie niechęcią do włączania klimatyzacji) oraz chamskim blokowaniu okien w pojazdach?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Czy nowa umowa 10 letnia z MPK jest tajna ?? gdzie mieszkańcy z których podatków utrzymywana jest komunikacja mogą się z nią zapoznać ? Bo mnie interesuje czy jest w niej zawarty np. wymóg klimatyzacji i biletomatów czy samych niskopodłogowych pojazdów nie starszych niż 10 lat...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale problem !! ze wszystkiego można zrobić problem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I całe te modóły w rozkladach które mialy zapewniać przesiadkę poszły tym ustaleniem w pi........du. Co z tego jak 4 podjadą jak 2 tylko wypuszczą pasażerów a następne 2 będą w kolejce łapać kolejne opóźnienia. Doctorek wycuwa zwiększoną ilość skarg tych co się nie przesiedli.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gnojku ZXX nie poruszaj tematów które cię nie dotyczą i o których nie masz pojęcia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jak chcę się przesiąść z trzeciego do drugiego to co ?? Nie wiem co biorą w tym ZTM ale niech biorą pół.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No to tak walczymy ze smogiem! Teraz będzie dwa razy więcej spalin!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za prawidłowy podjazd do krawężnika najczęściej odpowiada to ile osobówek stoi w zatoce. Czy ZTM wyśle ekipy wyganiające blachosmrody z przystanków?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A nie można - jak w Krakowie - wprowadzić regułę, że na przystanku może się zatrzymać maksymalnie jeden autobus, chyba że jest to tzw. "przystanek podwójny", gdzie mogą zmieścić się tylko 2 pojazdy jednocześnie? Pozostałe czekają w kolejce na swoje miejsce.
 A gdzie mają czekać, na ulicy? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja osobiście pragnę żeby właśnie ZTM SIEBIE ROZLICZYŁ ZA TEN TRANSPORT ZINTEGROWANY !!! to nie jest wina kierowców tylko ZTMu, który wymyślił transport zintegrowany -właśnie w praktyce to tak wygląda że wszystkie autobusy i trolejbusy przyjeżdżają w jednym czasie!! Więc co za problem rozciągnąć w czasie po 2-5 minut dojazd na przystanek a nie jeżdżą parami albo czwórkami jak widać na zdjęciu !! ale po *** dostają kierowcy i pasażerowie a powinna osoba odpowiedzialna za ten zintegrowany transport!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jak chcę się przesiąść z trzeciego do drugiego to co ?? Nie wiem co biorą w tym ZTM ale niech biorą pół.
 To nie trzeba brać pół, wystarczy kontakt ze szkołą podstawowa i nauka czytania ze zrozumieniem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gnojku ZXX nie poruszaj tematów które cię nie dotyczą i o których nie masz pojęcia.
 Ciekawe czy to wpis redaktora czy raczej szofera który staje za przystankiem grzeje jak szaleniec mimo że za oknem kilkanaście stopni i po chamsku zablokował okna aby broń boże nie wywietrzyć bździn i nie wpóścić odrobinę świeżego powietrza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I niech dalej ZTM wysyła stada autobusów w tej samej minucie na dany jeden przystanek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżeli ma być ułatwienie dla starszych i mniej sprawnych ruchowo to może autobus powinien stawać naprzeciw wiaty a nie na skraju zatoki czyli praktycznie ZA przystankiem. A tak na marginesie panie redaktorze może by Pan się zajął nadmiernym i przesadnym ogrzewaniem autobusów ( w lecie niechęcią do włączania klimatyzacji) oraz chamskim blokowaniu okien w pojazdach?
 Bo najczęściej o klimatyzację wołają ludziska w listopadzie będąc ubranym w kurtki i jak im ze spodni wyłażą kalesony.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gnojku ZXX nie poruszaj tematów które cię nie dotyczą i o których nie masz pojęcia.
Ciekawe czy to wpis redaktora czy raczej szofera który staje za przystankiem grzeje jak szaleniec mimo że za oknem kilkanaście stopni i po chamsku zablokował okna aby broń boże nie wywietrzyć bździn i nie wpóścić odrobinę świeżego powietrza
 Zapewne stary kierowczyk któremu trudno wbić do głowy że w lecie zawór płynu chłodzącego ma być zamknięty a za utrzymanie temperatury silnika odpowiedzialny jest sprawny układ chłodzenia a nie wychładzanie go w przestrzeni pasażerskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jak chcę się przesiąść z trzeciego do drugiego to co ?? Nie wiem co biorą w tym ZTM ale niech biorą pół.
To nie trzeba brać pół, wystarczy kontakt ze szkołą podstawowa i nauka czytania ze zrozumieniem
 Dobrze, to z 4 do drugiego ? Bo jak wiadomo w Lublinie autobusy są zwierzętami stadnymi i kierowcy boją się jeździć w pojedynkę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...