Wywalone pieniądze.Układ komunikacyjny jest niewydolny i to niewiele zmieni.A te pieniądze przeznaczone na budowę ulic coś by zmieniły.
|
|
Widzę że kampania wyborcza ruszyła w ratuszu.Zobaczymy po wyborach , planów w Lublinie już było mnóstwo np. tunel pod al.Racławickimi,Teatr w budowie od połowy lat 70-tych, park wodny i wiele innygh obietnic.
|
|
usprawnie ruchu w ostanich dniach odczułem gdy nie były czynne swiatła na rondach Filaretów i JPII. Korków zero ruch płynny.
|
|
Czy nie lepiej byłoby przeznaczyć mniejsze środki na zegary na skrzyżowaniach, odliczające czas do końca zielonego i czerwonego? Takie zegary działają już m.in. w Rzeszowie i bardzo poprawiają płynność oraz bezpieczeństwo przejazdu przez skrzyżowania. Proszę urzędników, by o tym pomyśleli.
System opisany w artykule wydaje się technologicznie możliwy, ale mam wątpliwości co do jego sprawnego działania w realnych warunkach. Proszę o podanie miasta w Polsce, gdzie już działa i sprawdza się, czyli kierowcy chwalą go.
|
|
Twardy beton lubelski w Inzynierii ruchu jest bardzo trudno rozumujacy a szczególnie kiedy firma kolesiów nie wykonuje danych prac lub nie ma propozycji. Lublin dawno mógłby lepiej funkcjonowac szczególnie jeżeli dotyczy to płynności ruchu i bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych . Najwyższa pora aby podac wszystkich fuchowców z zarzadzania ruchem UM w Lublinie do Sądu o odszkodowania za śmierć bliskich na przejściach i skrzyżowaniach ze światłami, to oni są winni bo najbardzie bardziej torpedowali zwiększenie bezpieczeństwa na nich
|
|
Kolego Lublin takie rozwiązanie z zegarami w Lublinie było proponowane w 2006 roku dla tbezpłatnego testowania isprawdzenia ale Wasilewski się bał tego bo wzorce były ze wschodu . Ilość wypadków z tymi zegarami zmniejszała się o 30%, a panowie z UM poszukiwali wszelkich uzasadnień aby nie testować tego rozwiązania w Lublinie.Identycznie postąpiła drogówka lubelska , gdyby zacytowac to co napisali to "koń by się uśmiał" aby nie sprawdzić w naszych warunkach Cóż to je LUBLIN stolica kultury 1990r |
|
to już mamy kwiecień ?
|
|
W Warszawie działa taki system. Pozdrawiam. |
|
i wszyscy będziemy jeżdzić na zielonym ......tu chodzi o monitoring a nie płynność ruchu .Mandaty posypią a system szybko się zwróci a korki jak były tak będą
|
|
[korki beda..] dopoki ludzie nie zaczna dynamiczniej ruszac ze skrzyzowan i kierowcy nie wciskac sie przed podjezdzajace do skrzyzowania samochody, aby stanąć na czerwonym zamiast plynnnie przejechać gdy się już światła zmienią na zielone..
b.t.w. przydałyby się jeszcze buspasy
|
|
lepiej poszerzyć do trzech pasów ruchu kosztem trawników: Kraśnicką, Sikorskiego, fragment al. Racławickich (od Lipowej do Poniatowskiego); poszerzyć też Fabryczną. Do dwóch pasów: Głęboką, Zana, Wileńską, Nadbystrzycką, Filaretów, Sowińskiego, Poniatowskiego (wiem, też bym wolał tunel i wiadukt ale w przeciągu najbliższych 10 lat z pewnością nie powstaną).
Oczywiście wybudować Kilka ulic: Muzyczna, Krańcowa, Poligonowa z nowym skrzyżowaniem na Solidarności, tzw Trasa Zielona.
Gdzieniegdzie trzeci pas przeznaczyć na buspas np: Kraśnicka, Racławickie.
To bardziej usprawni przejazd przez miasto niż wyświetlacze o korkach.
|
|
a ja powiem tak nalezy zrobic nakazy skretu w prawo, skrzyżowanie ktore sie o to preosi jest Smoluchowskiego z Nowym Światem, bardziej rozgarnieci kierowcy wybieraja wczesniej droge przez inżynierksa jesli chca skrecic w lewo, wyjazd ze Smoluchowskiego to gechenna jesli jakis kierowca zatarasuje droge probujac skrecic w lewo
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|