Łapy precz od buspasa. Właśnie więcej buspasów powinno powstać, by pojazdy komunikacji miejskiej mogły szybko bez stania w korku dotrzeć do centrum, co przekonałoby wielu do pozostawienia auta.Zdenerwowana pracująca mama napisał:Mieszkam na Głębokiej. Córka chodzi do szkoły na Plażowej. Codziennie jadę po pracy z drugiego konca miasta zeby ja odebrac. Nastroje się w korkach a potem jeszcze bede musiala kombinowac jak dojechac z Plażowej na Głęboką. Glinianą i Filaretów? Czy ktoś zdaje sobie sprawę jak trudno jest wyjechać z plażowej w lewo i co będzie się działo jak więcej ludzi zacznie tak jeździć? Że niby mam cisnąć Narutowicza Lipowa i Miasteczko Akademickie Głęboka ? Jeszcze lepiej. A zauważył ktoś korek na moście na Muzycznej a obok puściutki BUS pas? Może by to zmienić?
|
|
USPRAWNIĆ TO BYŁO MOZNA PRZED REMONTEM DODAĆ PO JEDNYM PASIE NA NARUTOWICZA ALE DO TEGO POTRZEBNY PERSPEKTYWICZNE MYŚLENIE KTÓREGO BRAKUJE W RATUSZU
|
|
będzie lepiej, to pewne
|
|
Najgorszy błąd jest na skrzyżowaniu Narutowicza z Lipową, wyjeżdżając prosto z Narutowicza tworzy się korek ponieważ z lipowej pojazdy mają zielone światła_strzalki, w prawo i blokują całe skrzyżowanie...
|
|
Proszę by Kieliszek wyjasnił dlaczego nie będzie skrętu w Głęboką z Nadbystrzyckiej? Czy będzie tam zakaz skretu w lewo? Całą dobę? Coście znowu wymyslili? A może lepiej umozliwić skręt z Muzycznej w Szczerbowskiego by częściowo odblokować Narutowicza? Odblokować skręt w lewo z Piłsudskiego w Szczerbowskiego! Odblokować skręt w lewo z Narutowicza w Piłsudskiego! Korki znikną o połowę. A lewoskręt w lewo z Narutowicza zlikwidować całkowicie gdyż system cały czas będzie coś wykrywał, bo tam non stop ktoś wjeżdża na ten pas przez pomyłkę!
|
|
Gdy czytam wypowiedzi tego pana Kieliszka mam nieodparte wrażenie, że ten człowiek nie spędził za kierownicą ani jednej minuty a jesli nawet umie jeździć to wydaje mu się, że jechanie polega na tym, że jazda mozliwa jest tylko wówczas gdy są jakieś światła które mu w tym pomagają. Czyli czerwone stoimy, zielone... najpierw spory odstęp od poprzednika, potem jedyneczka i ruszamy. Powoli by nie stuknąć poprzednika. Gdy już ruszymy cały czas obserwujemy światła bo a nuż zmienią się na pomarańczowe. O, jeszcze się nie swieci, ale STOP na wszelki wypadek. Uff , przejechały dwa samochody. Stoimy bo znów czerwone.
|
|
Szykuje się kolejny paraliż :)
|
|
Teraz dopiero będzie korek na nadbystrzyckiej i narutowicza. Ci którzy będą chcieli pojechac w Głęboką będą musieli dostać się do Chopina, nakręcić przez Sztajna, wjechać w Lipową i ponownie w Narutowicza by dostać się do Głębokiej. Ot przybędzie trochę samochodów w centrum, ale co tam. Czy to wogóle urzędnika obchodzi? Mam lepszy pomysł. Zablokować wogóle jazdę na wprost a do Nadbystrzyckiej niech jeżdżą przez Krochmalną. Jest nowy most? Jest, a co?
|
|
Moze tak usprawnic zjazd warunkowy z Narutowicza w Gleboka? Przed cudowna przebudowa chociaz na prawym pasie na narutowicza nie bylo korkow. Do tego przywrocenie lewoskretu z Muzycznej w Szczerbowskiego, bo korki w kierunku Victorii zwiekszyly sie po otwarciu mostu i zmianie organizacji ruchu. Czy ktos to wogile analizuje? Urzedasy wsiadzcie w samochody i pojezdzijcie troche zanim zaczniecie wdrazac swoje "cudowne" pomysly. Albo skonsultujcie to z kims kto duzo jezdzi po miescie i widzi gdzie, kiedy i jakie sa problemy. Np. Dostawcy pizzy, taksowkarze, kierowcy mpk
|
|
a ja proponuję zlikwidować wszystkie ,,lewe'' skręty: tylko ,,prawe'' skręty i jazda na wprost. Na pewno nie będzie lepiej, ale jak wesoło
|
|
Pomysł z lewoskrętm w Głęboką wręcz genialny, gwarantuje zakorkowanie wyprowadzi lewoskręty pod Viktorię, gigantyczny korek murowany.
Strzałka z Głębokiej w Nadbystrzycka zmniejsza tłok na Głębokiej
lepiej byłoby przeznaczyć prawy pas dla prawoskrętów i busów, tym bardziej ze na Muzycznej wszyscy musza opuścić prawy pas ( BUSPAS)
|
|
Najważniejsze to egzekwowanie zakazu wjazdu na skrzyżowanie jeżeli nie ma możliwości opuszczenia skrzyżowania.
Nagminnie blokowany jest przejazd przez skrzyżowania np. Krakowskie Przedmieście i Chopina (nie można przeciąć Krakowskiego); Głęboka i Sowińskiego (nie można wjecać na Głeboką w stronę CPNu)
|
|
Swoją drogą jest to jakieś osiągnięcie, aby po wydaniu kilkudziesięciu milionów, budowie mostu i drogi 2-pasmowej korki jednak się zwiększyły. To udowadnia, że kto jak nie specjaliści od dróg potrafią zrobić wszystko ....źle.
|
|
Nie od dzisiaj wiadomo że budowa nowej drogi generuje kolejnych kierowców ktorzy wyciągają samochody z parkingow i bardziej blokują miasto w częsci gdzie nie ma nowych dróg.Wiedzą to w całej Europie i z tego powodu buduje się buspsy kosztem tych zwykłych.U nas poza gatką robi sie odwrotnie. |
|
widzę sami eksperci w komentarzach, myślący że pozjadali wszystkie rozumy tego świata
|
|
Bez kolei aglomeracyjnej Lublin nie zostanie odblokowany.Część ruchu pasażerskiego podmiejskiego i miejskiego musi przejąć transport szynowy.
|
|
Oczywiście że tak ! Special dla rowerzystów zostanie zamontowany czujnik wykrywający niski poziom inteligencji.
Podejrzewam że zawsze bedzie zielone światło.
|
|
Oczywiście że tak ! Special dla rowerzystów zostanie zamontowany czujnik wykrywający niski poziom inteligencji. Podejrzewam że zawsze bedzie zielone światło. |
|
A to pętle indukcyjne w asfalcie zatopili z okazji topienia Marzanny, a nie po to, żeby je wykorzystać? Pomyślcie, ile czasu zajęło tym głąbom z urzędów wymyślenie oczywistego rozwiązania.
|
|
korków się nie zlikwiduje, dopóki nie wyeliminuje się psychopatów na 3,,go typu dr.Marco i jemu podobni
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|