![]() |
Istotny jest REZULTAT REMONTU - jeśli nadal będzie wolno i z opóźnieniami, to wtedy będziecie mieli poważny problem.
|
![]() |
Jak nie ma na co zgonic to zawsze można na zime:) tyle że nie była zbyt długa, nawet krótka. Po tym można poznać, że mają olewke na wykonanie tego do czego się zobowiązali
|
![]() |
Walić kary umowne.
|
![]() |
Budowę linii kolejowej Mława Praga Lublin Kowel rozpoczęto pod koniec 1874 roku. W ciągu 2 lat ukończono linię do Lublina po roku przedłużono ja do Kowla. W ciągu 3 lat wybudowano od nowa 500 km linii kolejowej. Było to 140 lat temu.Nie było pojazdów spalinowych, prądu.Linię budowało w 1887 roku 2360 pracowników.
|
![]() |
Leniwi Włosi, zaczynają pewnie o 10, w południe siesta 2 godziny i bez nadgodziny. No teraz już wiem dlaczego w ich kraju taki kryzys
|
![]() |
powód 2: w zimie było zimno - fakt włochów to mogło za***yć
|
![]() |
Standardowo na kolei. O opóźnieniu było wiadomo już dawno patrząc na postęp prac a raczej na rozgrzebane prace. Problemy pokazane są mocno naciągane bo niewybuchy były w kilku miejscach a nie na całej trasie - ale można przecież pracować gdzie indziej. Brak kamienia - to było dużo wcześniej zapewnić sobie dostawy w formie umów na dostawy - ale pewnie trzeba było zapłacić zaliczki na dostawy. Główny powód to raczej to że nie ma kto pracować. Skoro podwykonawcy chcą bezpośredniej zapłaty to znaczy że Włosi próbują znowu naciągnąć podwykonawców - sami wygrali ceną w przetargu, teraz nie mają możliwości jej podniesienia, to trzeba oszukiwać podwykonawców. No i brak nadzoru ze strony kolei nad pracami i egzekwowaniem terminów poszczególnych prac.
|
![]() |
trase jedrzejów kielce tez robia wlosi i z rok opoznienia
|
![]() |
ale ściema, każdy kto się tej budowie przygląda, wie że wykonawca zmarnował miesiące kiedy prawie nic się nie działo
|
![]() |
Spokojnie to dopiero początek. Potem do przebudowy pójdzie odcinek Otwock - Warszawa Wschodnia i koleją w 90 minut pojedziemy ale może w 2025... w tym czasie wszyscy pasażerowie PKP będą już w busach i autokarach na gotowej S17... ale hej było warto wydać te 3,5 mld zł za parę odcinków do 160 km/h.
|
![]() |
a co z dworcem w Lublinie? cały remont skończy się na nowej kostce na peronach i nowych wiatach przystankowych? nie ma w ogóle w planach rozbudowy dworca albo wręcz budowy nowej hali jak np. w Poznaniu? Dworzec mamy ładny ale malutki, wystarczy że na 1 pociąg ludzie czekają i już się ciasno robi na tej naszej stacyjce
|
![]() |
Budowę linii kolejowej Mława Praga Lublin Kowel rozpoczęto pod koniec 1874 roku. W ciągu 2 lat ukończono linię do Lublina po roku przedłużono ja do Kowla. W ciągu 3 lat wybudowano od nowa 500 km linii kolejowej. Było to 140 lat temu.Nie było pojazdów spalinowych, prądu.Linię budowało w 1887 roku 2360 pracowników.Porównujesz budowę sprzed półtora wieku z czasami obecnymi? To weź pod uwagę różnice w technologii, znacznie większe problemy w logistyce, brak elektryfikacji, problemy z pozostałościami po dwóch potężnych wojnach, dostępność ludzi do pracy, kumulacji inwestycji tego typu i wiele innych czynników. Równie dobrze możesz porównywać budowę piramid i obecnych wysokościowców. |
![]() |
owszem, inne czasy. ale biorąc pod uwagę technikę jaką teraz dysponujemy , to budowa powinnaiśc piorunemBudowę linii kolejowej Mława Praga Lublin Kowel rozpoczęto pod koniec 1874 roku. W ciągu 2 lat ukończono linię do Lublina po roku przedłużono ja do Kowla. W ciągu 3 lat wybudowano od nowa 500 km linii kolejowej. Było to 140 lat temu.Nie było pojazdów spalinowych, prądu.Linię budowało w 1887 roku 2360 pracowników.Porównujesz budowę sprzed półtora wieku z czasami obecnymi? To weź pod uwagę różnice w technologii, znacznie większe problemy w logistyce, brak elektryfikacji, problemy z pozostałościami po dwóch potężnych wojnach, dostępność ludzi do pracy, kumulacji inwestycji tego typu i wiele innych czynników. Równie dobrze możesz porównywać budowę piramid i obecnych wysokościowców. |
![]() |
Przejechałem w niedzielę rowerem trasę wzdłuż torów na trasie Lublin Zach - Sadurki. Miejscami wykonana jest
podbudowa toru północnego odcinkami tylko piach, w części drobny kamień -gryz. Są jednak miejsca, gdzie nie zrobiono
praktycznie nic, a są to kawałki bardzo trudne jak wysokie nasypy o stromych zboczach - np. na odcinku między Lublin Zachód a przystankiem Stasin Polny. Nie mówię już o obiektach inżynieryjnych - vide wiadukt na Diamentowej, gdzie nie robi się nic. Termin na styczeń 2020 moim zdaniem też będzie zagrożony. Takie są oto fakty.
|
![]() |
Okolice wiaduktu przy Diamentowej to styk dwóch światów: realizacja modernizacji linii kolejowej i realizacja przebudowy skrzyżowania Krochmalna-Diamentowa. Nie do porównania w kwestii postępów prac.
|
![]() |
Brak organizacji, cwaniactwo w zamianach materiałów na gorsze i brak porządku - po prostu bałagan i to uniemożliwia zakończenie robót. Myślę, że CBŚP czuwa i nie pozwoli na łapówki.
|
![]() |
a tak na remont deptaka pisiory narzekają!!!! a sami nie lepsi!!!
|
![]() |
To w tym roku wogole byłą zima? To chyba artykul o koleji transsyberysjkiej:)
|
![]() |
Najważniejsze, że jest kasa dla PiSiewiczów. Co tam remonty.
|
![]() |
PiS czego się nie dotknie do spier...li
|
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|