![]() |
Astaldi nie placi podwykonawcom i dlatego sa problemy z terminami.
Media powinny mocno nagłośnić problem!
|
![]() |
Czwarty problem: odkrywają niewypały, z kontekstu wynika, że na całym odcinku L-Dęblin. Oj długi był ten wysadzony niemiecki pociąg z amunicją:) Jestem pewien, że inwestycję oddadzą w styczniu. 2020.
|
![]() |
Pod Londynem zaczęli wymieniać tory w piątek po południu, a skończyli w poniedziałek rano. 80 km, ludzie 80 km, rozumiecie to?
|
![]() |
Mieszkam przy torach w Pulawach i codziennie widze co dzieje sie na budowie. Znaczy widze, ze nic sie nie dzieje. Praca "wre" 3 dni w tygodniu, nie wiecej. Przez te gora3 dni kilku Ukraincow cos tam gmera albo wozi i stuka. Nacieli krzakow i drzew bo wlasciciel terenu - PKP - przy okazji robi sobie porzadki... A no i kladli swiatlowod. No... Grubosci palca.
|
![]() |
gdzie tor wyścigowy? miał powstać bo poprzedni wybudowany za i przez komunę zniszczono- zlikwidowano żeby czereśniaki miały gdzie mieszkać. gdzie tor bando oszustów!
|
![]() |
Że co? Że termin zakończenia prac to styczeń 2019? Nie rozśmieszajcie mnie. Do 2020 nie skończą....
|
![]() |
Wy zawsze macie problem.buduja zle, nie budują źle.... strasznie to wygląda...piszecie o pisiewiczach... a platformowe że lepsi są?? przykład pana Babisza... najpierw wojewódzki kurator oświaty...a teraz dyrektor Word w Lublinie...PSL p.Pawlak zarząd lotniska w Świdniku...
|
![]() |
Proszę Państwa gadacie głupoty, pracujący na tej budowie to w większości Ukraińcy, Polacy nie chcą pracować ponieważ zarobią mniej niż obcokrajowcy, kamień, po spółka jest przy tej linii jest około 12 firm wydobywają cech kruszenie, piach i po spółkę ale Włosi proponują cenę 8 zł za tonę więc nikt nie chce oddawać materiału za grosze poniżej kosztów wydobycia i transportu
|
![]() |
zgodnie z zasadami kontraktów długoterminowych okres zimowy nie wlicza się w termin wykonania.Jest to dodatkowy bonus czasowy jeśli firma ma kłopoty w innych okresach.Miny?porządna firma zawsze ma rezerwowe fronty obót.Rozminowanie to góra kilka dni i front jest wolny .Faktury dla podwykonawców?Firma stając do przetargu oświadcza i pokazuje stan finansowy , że jest zdolna wykonać zadanie.Wystarczy odebrać jakiś fragment robót,zapłacić,sprzedać do PKP ,odebrac sobie to co zapłaciliśmy podwykonawcy a reszta to nasz zysk.i tak wkoło Wojtek.Ale ktoś chce (jak Chińczycy) żeby to Polacy wybudowali Polskim Kolejom tory a kasa pójdzie do Włoch.A jak nie ma ludzi na rynku to jak rząd chce zbudować most w Kazimierzu D.?I pozostałe mosty?
Kamienie?Kilka postów już napisano więc nie będę się powtarzał.
|
![]() |
Redakcjo nagłaśniajcie sprawę odnośnie płatności GW Astaldi. Jeśli nic się nie ruszy wielu firmom podwykonawczymi oraz dostawcom materiałów grozi bankrutctwo.
|
![]() |
Ludzie to nie pisiory tylko platfusy cały czas mieszają żeby sprowokować ludzi na obecny rząd!Nie zauważyliście, że co chwila ktoś strajkuje,że co chwilę jest coś nie tak...
|
![]() |
Leniwi Włosi, zaczynają pewnie o 10, w południe siesta 2 godziny i bez nadgodziny. No teraz już wiem dlaczego w ich kraju taki kryzysDobrze , że Greków nie zatrudnili... |
![]() |
Zostawią nam kolej w ruinie.
|
![]() |
Co to astaldi za głupoty opowiada pół roku opóźnienia to oni mieli już na etapie rozbiórkowym. O jakim oni tłuczniu mówią do sypania tłucznia to jeszcze bardzo daleka droga najpierw trzeba przygotować ławę toru
|
![]() |
a co z dworcem w Lublinie? cały remont skończy się na nowej kostce na peronach i nowych wiatach przystankowych? nie ma w ogóle w planach rozbudowy dworca albo wręcz budowy nowej hali jak np. w Poznaniu? Dworzec mamy ładny ale malutki, wystarczy że na 1 pociąg ludzie czekają i już się ciasno robi na tej naszej stacyjceIle razy go trzeba remontować? |
![]() |
Co się dziwić że są opóźnienia jeśli w PKP pracują ludzie pokroju Muszyńskiego, którego największym atutem jest posiadanie PISowskiej legitymacji... Miernoty dorwały się do spółek skarbu państwa i mamy to co mamy...Już dawno domy buduje w Białej Podlaskiej dla biedoty. |
![]() |
Często przejeżdzam przez Pożóg, zaobserwowałem ciekawą rzecz, ciągle zmieniające nazwy firm na pracującym sprzęcie.
Faktycznie co się stało z odzyskanym kruszywem łamanym z rozbiórki. Nowy kosztuje w granicach 65 zł/tonę z przywozem.
Cena rozbiórkowego kruszywa łamanego rozpoczyna się od 30 zł/tonę. Dziadek.
|
Strona 3 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|