Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Pasażerowie czekali półtorej godziny na MPK. \"Potraktowano nas jak bydło\"

Utworzony przez przeciwPrezesomMPK, 12 stycznia 2010 r. o 19:44 Powrót do artykułu
Dzień Pieszego Pasażera! Tak poważnie to MPK i PKS, PKP to firmy, które sa po to aby prezesi znajomych mieli pensje.Człowiek- obywatel sie nie liczy.Nie było autobusu, bo się zepsuł to chyba firma ma ubezpieczenie i powinna ponieść koszty za nie wykonanie usługi.Najlepiej zlikwidować połączenia i narzekać że MPK ma długi, to dla kogo jest ta firma? Dla znajomych w obsadzie stanowisk.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A bydło to niby może stać na mrozie? Skąd takie tytuły "po byku"?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
40-tka na Lipowej potrafi w normalny dzień w ogóle nie podjechać przez godzinę i MPK nic sobie z tego nie robi. Jak pada śnieg to w tym chorym mieście 40-tka potrafi nie podjechać 90 minut!! Dodam, że jak już podjedzie to jest ścisk jak w puszce sardynek i gdyby nie pani Krysia to nie byłoby gdzie palca wsadzić...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z Ale TAXI 30 zł już jechałem - polecam
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to jeszcze nic, kiedyś czekałem na pks od 14 do 18 i też była zima
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podwyżki biletów, pozwalające utrzymać tabor a w tym i pojazdy zastępcze to nie, protestować się chce, petycje pisać, a jak się w bardzo niesprzyjających warunkach popsuł autobus to by chcieli żeby mpk za taksówki najlepiej zapłaciło. jeszcze czego. Nie pasuje? Nie pasuja podwyżki? To kupić sobie samochody i jeździć własnymi. Salonów w Lublinie sporo. Polecam np na spółdzielczości Mercedesa
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W MPK jest ktoś taki jak dyspozytor? Jeżeli jest to powinien "zerwać" jakiś autobus z linii która ma częste kursy i wysłać do obsługi lini o małej obsadzie.No cóż ale klientów można zbyć bezsensowną wymówką,siedzieć spokojnie w cieplutkiej dyspozytorce i mieć wszystko w (gdzie kto chce-może być w nosie ,a może być i d....)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Koleś, przestań spamować tą stroną przy każdym newsie!!!
Ostatnio edytowany 12 stycznia 2010 r. o 22:37
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To jest norma! Ja codziennie się spóźniam do pracy minimum 10-15 minut bo autobusy jeżdzą jak chcą, szczególnie jednej linii
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A tak naprawde ten pasażer mógł pojechać z przesiadką i nie narzekać że wydał prawie 40 zł na taxi. Ludzie troche wyrozumiałości. Czasem jest awaria, czasem jakaś stłuczka, czasem tak jak teraz jest problem z jazdą przy takich warunkach. Może MPK najlepsze nie jest ale jak się robi z siebie panicza to odrazu do gazety się pisze. Może jeszcze na policje to zgłosił? Jak tak Ci źle z MPK to przecież nikt Ci paniczu nie broni jeździć własnym samochodem! Czy tak trudno zrozumieć i pojechać z przesiadką zamiast bić piane że musiałeś taxi jechać? Nikt Ci nie kazał brać taxi i nikt Ci za to nie odda...
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś się nareszcie wzruszył tym problemem?? Przed świętami ostatni tydzień trzykrotnie czekałam na przystanku na POzytywistów. Niestety po 2 godzinnym czekaniu na autobus numer 28 mogłam sobie wrócić do mieszkania.. A najzabawniejsze jest to ze w tym czasie potrafi przyjechać kilka autobusów tej samej lini... Ostatnie czekanie skończyło się anginą.. Teraz jest troche gorzej. Rozumiem, że mpk tak szanuje swoich klientów i w ramach tego podnosi ceny biletów?? I nie stać mnie na jeżdzenie taxi.. Pozdrawiam:)
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzie mają o tyle rację, że nawet na informację się ni mozna było dodzwonić. Rozumiem jako pasażer że w związku z zimą autobus nie przyjechał - ale na Boga - informacja jakaś przez telefon winna być udzielona, gdy ktoś na "informację" dzwoni....!!! CO, słuchawka w biurze też zasypana jest śniegiem??? - BEZ JAJ. Polska rzeczywistość, czyli organizacja do bani i zero świadomości w podejściu do klienta. Typowe.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ToBi napisał:
A tak naprawde ten pasażer mógł pojechać z przesiadką i nie narzekać że wydał prawie 40 zł na taxi. Ludzie troche wyrozumiałości. Czasem jest awaria, czasem jakaś stłuczka, czasem tak jak teraz jest problem z jazdą przy takich warunkach. Może MPK najlepsze nie jest ale jak się robi z siebie panicza to odrazu do gazety się pisze. Może jeszcze na policje to zgłosił? Jak tak Ci źle z MPK to przecież nikt Ci paniczu nie broni jeździć własnym samochodem! Czy tak trudno zrozumieć i pojechać z przesiadką zamiast bić piane że musiałeś taxi jechać? Nikt Ci nie kazał brać taxi i nikt Ci za to nie odda...
akurat w przypadku tej linii nie ma takiej możliwości mądralo.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żadna nowość - ktoś pisał o 40stce, to samo ma miejsce na innych liniach. Ja szczególnie to obserwuję na trasie linii 26. I niech nikt mi nie wmawia, że są korki - bo się z tym liczę, ale jeśli przyjeżdżają w ciągu godziny na przystanek tylko dwa prywatne - po kolei - wg rozkładu, a nie ma ani jednego MPKa to chyba nie chodzi tu korki?? Wczoraj rano w ogóle wyjechała jakaś MPKowa 26. z zajezdni? Bo doczekałam się prywatnej - gdzie przed nią powinny być dwie państwowe! Skandal po prostu. Co do udzialania informacji - MPK jak widać nie jest od tego i ma to serdecznie gdzieś. Do dziś nie uzyskałam odpowiedzi ani na moją skargę ani na prośbę o zaświadczenie, że MPK w konkretnym dniu spóźnił się ponad 30 minut i dlatego ja spóźniłam się do pracy. Nikt na to nie reaguje - mają to w głębokim poważaniu. Nawet nie raczą odpisać, że "tak, mamy panią w głębokim poważaniu i gówno nas obchodzi, że się pani spóźnia do pracy". Kierowca pewnie tego dnia też się spóźnił :] Ciekawe czy ktoś za takie lekceważenie klienta i jego skarg zgłaszał sprawę do Sądu Administracyjnego? Bo podobono można - i osobę odpowiedzialną za odpisywanie klientom może czekać dyscyplinarka nawet.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Poczytajcie sobie inne informacje a będziecie wiedzieć że przyczyną nie była awaria a wypadek i zablokowany przejazd koło kościoła w Konopnicy.Trochę kompetencji w zbieraniu informacji.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wyobraźcie sobie, że parę lat temu przy 20-stopniowym mrozie wracaliśmy wieczorem z Kazimierza z pracy, nic nie jechało, puławski autobus MZK nr 12 spóźnił się pół godziny, zabrał nas na pętlę żebyśmy nie stali na mrozie a kierowca częstował chętnych gorącą herbatą z termosu!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Moje bydełko stoi w stajence,-temperatura + 18*C. Piesek ma ocieploną budę i dwa razy w tygodniu wymienioną wściółkę,porusza się swobodnie po wygrodzonym terenie.Mam i 20 szt. kurek w kurniku gdzie rónież jeszcze nigdy nie zamarzła woda w poidle-dodatkowo pod wiatą wolną od śniegu, mają piasek i oczywiście korytka z karmą i zasuszoną latem pokrzywą-niosą się bez opamiętania. WIDZISZ...... STEREOTYP POWIEDZENIA "JAK BYDŁO" SIĘ ZDEAKTUALIZOWAŁ ,ponieważ bydło czasami zasługuje na większy szacunek niż jego gospodarz.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dziennik zamieścił dzis artykuł o ZPD/Trade w Świdniku, którego pracownicy nie dostali od listopada wypłat. Ten artykuł dotyczy MPK. co je łączy? Osoba Pana Lecha Pudło, i tam i w MPK tak wspaniale zarządza, że jego pomysły szokują lub złoszczą (np. sprawa podwyżek cen biletów MPK, obniżenie o połowę wypłat z ZPC robotnikom, bo przecież i tak mało mają, to mogą mieć jeszcze mniej), a on choć kwalifikacje ma nieszczególne obejmuje co rusz dochoowe stanowiska w co rusz to nowej firmie.....tylko ludzi żal i ich rodzin. Trzymajcie się Ludziska!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w matrixie napisał:
40-tka na Lipowej potrafi w normalny dzień w ogóle nie podjechać przez godzinę i MPK nic sobie z tego nie robi. Jak pada śnieg to w tym chorym mieście 40-tka potrafi nie podjechać 90 minut!! Dodam, że jak już podjedzie to jest ścisk jak w puszce sardynek i gdyby nie pani Krysia to nie byłoby gdzie palca wsadzić...
To i dobrze, że 40-tki nie podjeżdżają! Ja czekam zawsze najwyżej na 18-stki!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale 40-tki są bardziej doświadczone i czasami pewniejsze,bo po przekwitaniu.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.