dlatego nikt z zajezdni nie zauważył gdyż ten kierowca wcale z zajezdni nie wyjeżdzał tylko jego zmiennik. on wsiadł po południu na mieście. należy się raczej zapytac jak to się stało że jego zmiennik nic nie poczuł ani nie zauważył? a może nic nie powiedział?
|
|
zgadzam się z ronnaldo , poza tym mógł wsiąść za kólko trzeźwy a na końcowych przystankach w czasie przerw między kursami zawsze można walnąć browara
|
|
Odpowiedź jest prosta. Ten Pan miał do pracy na drugą zmianę, a jak wiadomo taka zmiana kierowców następuje gdzieś w połowie trasy, na jakimś przystanku.
|
|
Był to autobus o numerze inwentarzowym #2121, dzisiaj obsługuje linię nr 26.Ten pijany kierowca był opóźniony z Dominowa (kurs wydłużony) o przynajmniej 5 minut po godzinie 15 i mógł sobie wtedy coś łyknąć mocniejszego, bo tam staję się autobusem za przystankiem, a pasażerów wpuszcza po drugiej stronie przystanku. Następny kurs był z Dominowa o 18:53 tego samego kierowcy, który był pod wpływem alkoholu, a kierowca na końcowym w Dominowie był jeszcze z jednym mężczyzną i trochę za głośno rozmawiali, tzn. darli swoje zapite buźki, że chyba było ich słychać pod Bramą Krakowską i żeby nie było Andrzejowi G. smutno to sobie zaprosił kolegę do piwka lub czegoś mocniejszego. A teraz były kierowca #2121 straci pracę i będzie odpowiadał przed sądem, który postawi mu nie zbyt błahe zarzuty. ***Pozdrowienia dla wszystkich kierowców MPK Lublin od codziennego pasażera linii nr 51***.
|
|
konieczna likwidacja MPK
|
|
a jak złapią pijanego lekarza to powiesz żeby zlikwidować służbę zdrowia? |
|
to nie pierwszy przypadek pijaństwa w MPK. Tylko likwidacja!
|
|
ale macie pomysły. Po prostu kierowce dyscyplinarnie i cześć. Jak zlikwidują MPK, to czym buraki będziemy się poruszać Ot trochę trzeba pomyśleć, zamiast takie idiotyzmy pisać. Na marginesie. co zrobić z takimi, co głupoty piszą ??? Zlikwidować???? :PPPPPP
|
|
" Autobus wykonywał normalny kurs. Wiózł pasażerów. Zatrzymywał się na przystankach" to w czym problem?
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|