Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
jak mozna jezdzic tymi pochodniami ? ;]
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BRAWO!  Bardzo dobry wybór. Solaris to synonim jakości, komfortu i świetnego serwisu. Wszystkie trolejbusy to powinny być Solarisy, a nie jakieś tandetne, ukraińskie gówno pod nazwą Bogdan.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chcąc "elektryfikować" linie autobusowe takie, jak 57, 31 niezbędne jest zakupienie trolejbusów przegubowych. Szkoda jednak, że 12, a nie np. 24, gdyż 12 sztuk ledwo starczy na dwie linie, a mamy przecież bardzo obciążone linie trolejbusowe, jak 158, gdzie większy pojazd bardzo by się przydał. ~30 autobusów przegubowych i garstka sypiących się 15-metrowych Neoplanów to też nieco za mało jak na potrzeby Lublina. Niemniej jednak przetarg na przegubowe trolejbusy to krok w bardzo dobrym kierunku. Oby tak dalej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BRAWO!  Bardzo dobry wybór. Solaris to synonim jakości, komfortu i świetnego serwisu. Wszystkie trolejbusy to powinny być Solarisy, a nie jakieś tandetne, ukraińskie gówno pod nazwą Bogdan.
  Dobra dobra, nie zapędzaj się. Fakt są niezłe, ale kiedyś były znacznie lepiej wykonane i lepsze. Dziś niestety widać zróżnicowanie i gorszą jakość, chociażby po wymienianych niedawno w ramach serwisu szyberdachów, które po prostu ciekną, rdzewiejących poręczach w 2 letnich pojazdach i słabym zawieszeniu... A wymieniać można by jeszcze wiele mniej lub bardziej poważnych awarii - jak z silnikami w naszych Urbino na początku eksploatacji. Fakt że Bogdan i ich produkt, to zupełnie inna półka i koniec rynku, ale te nasze przeguby są totalnie po kosztach co może odbić się na ich jakości. Po prostu Solaris nigdy nie sprzedał tak tanio trolejbusów z takim wyposażeniem w wersji 18 metrowej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
BRAWO!  Bardzo dobry wybór. Solaris to synonim jakości, komfortu i świetnego serwisu. Wszystkie trolejbusy to powinny być Solarisy, a nie jakieś tandetne, ukraińskie gówno pod nazwą Bogdan.
 
BRAWO!  Bardzo dobry wybór. Solaris to synonim jakości, komfortu i świetnego serwisu. Wszystkie trolejbusy to powinny być Solarisy, a nie jakieś tandetne, ukraińskie gówno pod nazwą Bogdan.
  ty jechałeś tym w ogóle? pojeździj sobie jedną zmiane solarisem to zobaczysz ten synonim jakości i komfortu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
potrzebne nam te trolejbusy jak psu piąta noga... żeby w Polsce była atomówka lub elektrownia odnawialne energii to bym uwierzył w te bajeczki o ekologicznym transporcie, póki co to demagogia żeby jakiś szwagroski zarobił na budowie trakcji
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...