Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Powiedzcie ile czasu jechało się przed remontem do Warszawy i o ile skrócił się czas przed i po remoncie, a nie podajcie czas z objazdu!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z Lublina do W-wy najszybsze pociągi docelowo powinny jechać niewiele ponad godzinę, ale znając realia Polski pewnie te kilkanaście miliardów zł pozwoli na skrócenie jazdy moze 15-30 minut w stosunku do tego co było kiedyś. Pamiętam artykuł, że przebudowa umożliwi jazdę pociągów do 160km/h - śmiech na sali w dzisiejszych czasach. Na dłuższych odcinkach powinny śmigać co najmniej 250km/h.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na placu budowy pracownicy ruszają się jak muchy w smole. Przejście podziemne ma już wylany strop, więc prowizorycznie mogłoby zostać otworzone choćby w połowie szerokości (jeżeli strop i ściany zostały wylane zgodnie ze sztuką, to prace torowe prowadzone na górze nie mają wpływu na bezpieczeństwo podróżnych przechodzących pod stropem). Ale kolej to państwo w państwie i podróżnych ma w głębokim poważaniu - niech ganiają z walizami na około, w końcu szybki spacer to zdrowie. A jak ktoś nie zdąży - jego problem, mógł wyjść wcześniej. Jakby to prywatny przewoźnik zlecił taką przebudowę, to tunel już byłby otwarty. Kwestia podejścia do tematu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już Ci przyjacielu odpowiadam. Przed modernizacją najszybszy pociąg dokonywał trasę Lublin - Warszawa Wschodnia w 2:07 czyli 127 minut ale przy dobrym rozkładzie jazdy można by było zejść poniżej 2 godzin. Więc po modernizacji jeśli według zapowiedzi PKP PLK podróż ma potrwać 90 minut bez potoków handlowych, więc optymistycznie doliczmy po q minucie na każdy postój plus 2 minuty na rozruch to da nam: 90 minut + 3 minuty Lublin Zachodni + 3 minuty Nałęczów + 3 minuty Puławy Miasto + 3 minuty Dęblin + 3 minuty Pilawa to daje nam czas dojazdu do Warszawy Wschodniej 90+15=105 minut a więc 1:45 w wersji bardzo optymistycznie raczej nierealne czyli o całe 22 minuty szybciej niż przed modernizacją za ponad 3 miliardy złotych o ile dobrze pamiętam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
133 minuty na trasie 7, którą zapowiadano jako 90 minut? Może lepiej sprywatyzować PKP, tabor lubelski, i infrastrukturę w województwie wydzielić? TGV tego nie weźmie, ale Deutsche Bahn lub SJ AB już mogą pokusić się na wejście. Nie wiem jakie mniemanie o sobie mają kolejarze, ale w ostatniej dekadzie PKP tak bardzo straciło w Lubelskiem, że nie sądzę aby udało im się odwrócić ten spadkowy trend. PKP to nie jest przedsiębiorstwo cenione w regionie, raczej ludzie parzą na PKP niechętnie. Lagard. Do prywatyzacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sami znawcy... gdyby nie ten remont, czas przejazdu za kilka lat wynosiłby 3-4 godziny przez Dęblin i Pilawę, bo stare tory zaczęłyby się doszczętnie rozsypywać. O to głównie chodziło.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
interesting
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...