dobry jest ten bełkot o deweloperach, nic nie można w mieście wyremontować bo deweloperzy :)))) kto to wypisuje te głupoty? chyba jakieś trolle
|
|
Dobrze, że jest wyjście awaryjne. To znaczy, że istnieje szansa, że uda się ten remont jednak przeprowadzić. A jest potrzebny i to bardzo.
|
|
|
|
Tylko Żuk moze zapewnić rozwój w tym mieście. Na własnych plecach przytaszczy asfalt dla nas mieszkańców. Gdyby miał więcej czasu to nawet sam by położył. A teraz zobaczcie jak ruskie agenty będą minusować
|
|
Oj, chyba kolesie od deweloperki mocno się zdenerwowali, skoro jest takie ciśnienie na dewastację Racławickich. Krytykom tunelu pod Racławickimi polecam sięgnięcie do historii i sprawdzenie z jakimi to hasłami "najlepszy prezydent miasta w Galaktyce" startował w wyborach - nie, nie w tych ostatnich.
|
|
Kredyty i propaganda sukcesu, ciekawe kiedy peknie bańka? ;)
|
|
gazeta.jawnylublin.pl/deweloperzy-obiecuja-pieniadze-ktore-nie-trafiaja-do-kasy-miasta/
|
|
Widzę tu armię opłacanych przez Zuka trolli. kompletnie nie mających pojęcia o czym piszą ważne aby uderzyć w pIS i pochwalić peowskiego kacyka.
|
|
'' żaden wiadukt tam nie jest potrzebny, po drugie jak niby sobie wyobrażasz ten wiadukt? przecież to jakaś abstrakcja totalna '' - a po prostu tak jak wiadukt kolejowy nad Kunickiego ; ukształtowanie skrzyżowania Racławickich i Sowińskiego daje temu rozwiązaniu ogromne szanse - żaden tunel nie jest potrzebny !!!
|
|
Oby nie dostał, a ze w Warszawie rządzi wiadoma opcja, to więcej niż pewne... :) Przebudowa jest potrzebna, ale rozsądna.
|
|
Do tego priorytetem ejst odkorkowanie Sowińskiego/racławickie przez budowę wiaduktu lub tunelu oraz upłynnienie ruchu przez niedodawanie kolejnych sygnalizatorów w ciagu Racławickich. Kolejne kroki to znalezienie inwestora na parking w miejscu arkad o powierzchni co njamniej takiej jak pierwszy projekt Alchemii i rozprawienie się z dzikim parkowaniem w centrum. I wtedy można ewentualnie myśleć o buspasach na tak samo szerokich jak teraz Racławickich - obserwując, czy zmniejszył sie ruch kołowy, a zmniejszy/upłynni się na pewno.
|
|
Macku drogi: Głeboka, a zwłaszcza Sowińskiego należałoby realizować przed Alejami R. Realizacja tych ulic odciąży ruch na Alejach, na których, prędzej czy później, będżie dopuszczony ruch komunikacji zbiorowej i mieszkajacych przy tej ulicy. Żadane poszerzanie 12 skrzyżowań alei, nie zapewni płynnego ruchu na tej alei takiej ilości samochodów, jaka porusza się po Lublinie. Wydanie 100 milionów zł na pewno zniszczy te unikalne aleje, ale nie wchłonie samochódów, które będą chciały z niej korzystać. Powtórzę: ciąg Aleje -Lipowa, ciąg Aleje Krakowskie należy przeznaczyć dla komunikacji zbiorowej. Innym zagadnieniem jest prowadzenie przez miasto kilku dużych projektów drogowych i zaczynie kolejnych. Takie działanie to marnotrawstwo czasu i środków. Należałoby ograniczyć ilość realizowanych projektów, ale ich realizację skracać jak to tytlko możliwe. A tak, mamy co mamy: deficyt możliwości realizacji i wzrost cen."Ratusz ma w zanadrzu jeszcze jeden pomysł. – Przepisanie na Al. Racławickie pieniędzy przeznaczonych na ul. Sowińskiego i Głęboką" Czyli zaniechanie projektów, których realizacja, prawdopodobnie, wpłynęłaby na zmniejszenie ruchu na Al. Racławickich. Zaprawdę szatański plan - jak się prezydent uprze, to nie ma przeproś.Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Nikt nie rezygnuje z tych projektów, tylko przesuwa kasę z racji tego, że te dwa i tak prędko nie będą realizowane. |
Strona 2 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|