Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Jest wyjście awaryjne z cenowego pata

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 24 stycznia 2019 r. o 18:53 Powrót do artykułu
dobry jest ten bełkot o deweloperach, nic nie można w mieście wyremontować bo deweloperzy :)))) kto to wypisuje te głupoty? chyba jakieś trolle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze, że jest wyjście awaryjne. To znaczy, że istnieje szansa, że uda się ten remont jednak przeprowadzić. A jest potrzebny i to bardzo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
  • I takich mamy fachowców - bez dotacji unych zydoglobalistów ani rusz... 
  • Tymczasem, już za te 41 mln zł można kupić cały komplet maszyn + fachowców potrzebnych do wykonania remontów dróg - i to nie tylko te śmieszne 1,8 km Al. Raclawickich, ale tuzina innych.
  • I moglibyśmy być niezależni od obcych wykonawców transferujących milony $$$$$$$$$$$$$$ za granicę!  
  • Dlaczego wciąż MUSIMY zadłużać się u żyda bankstero-lichwiarza???. Taki mechanizm "zrównoważony" plan rozwoju NWO. Wszystkie "nasze żóndy" wykonują polecenia globalistów - niezależnie, czy folksodjcze, czy zydoukraincy.
PS: --ale pieniądze na hurtowe minusowanie przez agencje i ratuszowe trolle banksterskie - to są!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tylko Żuk moze zapewnić rozwój w tym mieście. Na własnych plecach przytaszczy asfalt dla nas mieszkańców. Gdyby miał więcej czasu to nawet sam by położył. A teraz zobaczcie jak ruskie agenty będą minusować
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oj, chyba kolesie od deweloperki mocno się zdenerwowali, skoro jest takie ciśnienie na dewastację Racławickich. Krytykom tunelu pod Racławickimi polecam sięgnięcie do historii i sprawdzenie z jakimi to hasłami "najlepszy prezydent miasta w Galaktyce" startował w wyborach - nie, nie w tych ostatnich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kredyty i propaganda sukcesu, ciekawe kiedy peknie bańka? ;)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gazeta.jawnylublin.pl/deweloperzy-obiecuja-pieniadze-ktore-nie-trafiaja-do-kasy-miasta/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widzę tu armię opłacanych przez Zuka trolli. kompletnie nie mających pojęcia o czym piszą ważne aby uderzyć w pIS i pochwalić peowskiego kacyka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
'' żaden wiadukt tam nie jest potrzebny, po drugie jak niby sobie wyobrażasz ten wiadukt? przecież to jakaś abstrakcja totalna '' - a po prostu tak jak wiadukt kolejowy nad Kunickiego ; ukształtowanie skrzyżowania Racławickich i Sowińskiego daje temu rozwiązaniu ogromne szanse - żaden tunel nie jest potrzebny !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Oby nie dostał, a ze w Warszawie rządzi wiadoma opcja, to więcej niż pewne... :) Przebudowa jest potrzebna, ale rozsądna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do tego priorytetem ejst odkorkowanie Sowińskiego/racławickie przez budowę wiaduktu lub tunelu oraz upłynnienie ruchu przez niedodawanie kolejnych sygnalizatorów w ciagu Racławickich. Kolejne kroki to znalezienie inwestora na parking w miejscu arkad o powierzchni co njamniej takiej jak pierwszy projekt Alchemii i rozprawienie się z dzikim parkowaniem w centrum. I wtedy można ewentualnie myśleć o buspasach na tak samo szerokich jak teraz Racławickich - obserwując, czy zmniejszył sie ruch kołowy, a zmniejszy/upłynni się na pewno.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Ratusz ma w zanadrzu jeszcze jeden pomysł. – Przepisanie na Al. Racławickie pieniędzy przeznaczonych na ul. Sowińskiego i Głęboką" Czyli zaniechanie projektów, których realizacja, prawdopodobnie, wpłynęłaby na zmniejszenie ruchu na Al. Racławickich. Zaprawdę szatański plan - jak się prezydent uprze, to nie ma przeproś.
Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Nikt nie rezygnuje z tych projektów, tylko przesuwa kasę z racji tego, że te dwa i tak prędko nie będą realizowane.
 Macku drogi: Głeboka, a zwłaszcza Sowińskiego należałoby realizować przed Alejami R. Realizacja tych ulic odciąży ruch na Alejach, na których, prędzej czy później, będżie dopuszczony ruch komunikacji zbiorowej i mieszkajacych przy tej ulicy. Żadane poszerzanie 12 skrzyżowań alei,  nie zapewni płynnego ruchu na tej alei takiej ilości samochodów, jaka porusza się po Lublinie. Wydanie 100 milionów zł  na pewno zniszczy te unikalne aleje, ale nie wchłonie samochódów, które będą chciały z niej korzystać. Powtórzę: ciąg  Aleje -Lipowa, ciąg Aleje Krakowskie  należy przeznaczyć dla komunikacji zbiorowej. Innym zagadnieniem jest prowadzenie przez miasto kilku dużych projektów drogowych i zaczynie kolejnych. Takie działanie to marnotrawstwo czasu i środków. Należałoby ograniczyć ilość realizowanych projektów, ale ich realizację skracać jak to tytlko możliwe. A tak, mamy co mamy: deficyt możliwości realizacji i wzrost cen.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...