Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Przyszłość Lubelskiego Roweru Miejskiego. Zostanie, czy odjedzie?

Utworzony przez usta_pelne_rozwoju, 28 czerwca 2022 r. o 13:02 Powrót do artykułu
Z tego co podawała gazeta jawny lublin dopłata do jednej przejażdżki wynosi 48 zł. Decyzja o likwidacji jest jedyną logiczną, ale "logika" Dewelo-Nerona jest inna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co utrzymywać ten rowerowy bubel z którego prawie nikt nie korzysta i który generuje gigantyczne straty? Inne miasta (np. Poznań) wycofują systemy rowerów miejskich. O te rowery nikt nie dba i większość z nich leży poprzewracana na chodnikach. Teraz jak za to weźmie się ZTM to już będzie całkowita padaka.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co utrzymywać ten rowerowy bubel z którego prawie nikt nie korzysta i który generuje gigantyczne straty? Inne miasta (np. Poznań) wycofują  systemy rowerów miejskich. O te rowery nikt nie dba i większość z nich leży poprzewracana na chodnikach. Teraz jak za to weźmie się ZTM to już będzie całkowita padaka.
  "Inne miasta" i podajesz tylko Poznań? Niech zgadnę w mailu z centrali nie przysłali przykładu żadnego innego miasta?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z tego co podawała gazeta jawny lublin dopłata do jednej przejażdżki wynosi 48 zł. Decyzja o likwidacji jest jedyną logiczną, ale "logika" Dewelo-Nerona jest inna.
 Nie ma to jak liczyć dane i robić statystyki dotyczące roweru miejskiego w trakcie trwania epidemii, kiedy to większość ludzi studiowała i pracowała zdalnie. Haha przecież to jakaś komedia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za pech. Kolejna flagowa "inwestycja" prezydenta Żuka nie wypaliła i trzeba do niej dopłacać. Miał być zielony i ekologiczny Lublin oraz tysiące mieszkańców na rowerach, a mamy to co zwykle czyli: długi, nieużywane i niszczejące rowery oraz spaliny, smog i korki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie no wcale nie widać, że usta_pelne_rozwoju, uwaga_na_trolle i oligarcha to jeden i ten sam troll tylko przelogowujący się co raz na inne fejkowe konto. Wcale a wcale.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie no wcale nie widać, że -bez-owijania-, Klepacki i LoganBig to jeden i ten sam ratuszowy troll tylko przelogowujący się co raz na inne fejkowe konto. Wcale a wcale.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za pech. Kolejna flagowa "inwestycja" prezydenta Żuka nie wypaliła i trzeba do niej dopłacać. Miał być zielony i ekologiczny Lublin oraz tysiące mieszkańców na rowerach, a mamy to co zwykle czyli: długi, nieużywane i niszczejące rowery oraz spaliny, smog i korki.
 Wszystkie "inwestycje", które Sułtan "zafundował" temu nieszczęsnemu miastu w imię "nowoczesności" i "rozwoju" okazały się być głównie generatorami kosztów. Przypadek? Nie sądzę. Tak właśnie sorosowcy wykańczają miasta i kraje, żeby na koniec wykupić ruinę za grosze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie no wcale nie widać, że -bez-owijania-, Klepacki i LoganBig to jeden i ten sam ratuszowy troll tylko przelogowujący się co raz na inne fejkowe konto. Wcale a wcale.
 Chciałbyś. Nie mierz wszystkich swoją miarą, pocieszny opłacony trolliku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...