Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 czerwca 2022 r.
12:36

Przyszłość Lubelskiego Roweru Miejskiego. Zostanie, czy odjedzie?

Autor: Zdjęcie autora Dominik Smaga
1 10 A A
Rowery miejskie tracą na popularności, ale władze Lublina postanowiły utrzymywać system co najmniej do 2027
Rowery miejskie tracą na popularności, ale władze Lublina postanowiły utrzymywać system co najmniej do 2027 (fot. Piotr Michalski)

Władze Lublina nie planują zamykać Lubelskiego Roweru Miejskiego po wygaśnięciu umowy z jego operatorem, co nastąpi jesienią tego roku. Na wniosek prezydenta w kasie miasta zarezerwowano prawie 11 mln zł na kontynuację systemu.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować

Pieniądze na dalszą działalność Lubelskiego Roweru Miejskiego zostały w czwartek wpisane przez Radę Miasta do „wieloletniej prognozy finansowej”, czyli planu wydatków Lublina na kolejne lata. Z uchwały wynika, że możliwość wypożyczania publicznych jednośladów ma być utrzymana przynajmniej przez kolejnych pięć lat, czyli do roku 2027 włącznie.

Zarówno rowery (jest ich 700), jak też wypożyczalnie rozmieszczone na terenie Lublina (jest ich ponad 120) stanowią własność samorządu miasta. Na jego zlecenie obsługą systemu zajmuje się spółka Nextbike Polska. Zawarta z nią w maju zeszłego roku umowa opiewa na blisko 7,6 mln zł. Firma jest zobowiązana m.in. do troski o stan techniczny rowerów oraz ich względnie równomierne rozmieszczenie na terenie Lublina.

Kontrakt z Nextbike Polska wygasa jesienią tego roku. Z umowy wynika, że z końcem października rowery przestaną być dostępne dla wypożyczających, natomiast w listopadzie przejdą pożegnalną konserwację. Jednoślady pozostaną własnością miasta, które już zdecydowało, że nie będzie rezygnować z systemu publicznych rowerów.

– Chcemy się przygotować w ramach zamówienia publicznego do nowego zadania i dalszego funkcjonowania Lubelskiego Roweru Miejskiego – poinformował w czwartek radnych Dariusz Działo, dyrektor ratuszowego Wydziału Zarządzania Ruchem Drogowym i Mobilnością.

Rada Miasta zdecydowała, że w wieloletnim planie wydatków zarezerwuje na rower miejski niemal 3,6 mln zł w przyszłym roku oraz po niespełna 1,7 mln zł rocznie w kolejnych czterech latach. Z zatwierdzonego planu finansowego wynika, że w latach 2024-27 na działanie systemu roweru miasto wyda niemal 10,7 mln zł.

– Uważam, że ta kwota jest wystarczająca – zapewnił radnych dyrektor Działo. Zakłada, że system będzie tańszy w utrzymaniu niż pod opieką obecnego operatora. Zarezerwowanie pieniędzy na Lubelski Rower Miejski w wieloletnim planie finansowych umożliwi miejskim urzędnikom ogłoszenie przetargu na dalszą obsługę systemu.

Również w czwartek, także za namową prezydenta Lublina, radni zdecydowali, że nadzór nad działaniem rowerów przejmie Zarząd Transportu Miejskiego. – Zmiana zintegruje, śladem innych miast w Polsce, podsystem roweru miejskiego z komunikacją miejską – zapowiada Grzegorz Malec, dyrektor ZTM.

Lubelscy aktywiści rowerowi już wczesną wiosną sugerowali, że system LRM należałoby pogrzebać.

– Są znacznie bardziej istotne wydatki dotyczące rozwoju ruchu rowerowego – komentował Krzysztof Kowalik, działacz Porozumienia Rowerowego. – Jeżeli miasto chce, żeby więcej ludzi jeździło na rowerze, to ma w szufladach dokumenty mówiące o tym, jak to osiągnąć.

Miejskie jednoślady nie cieszą się już taką popularnością jak kiedyś. W maju tego roku zarządca systemu odnotował ponad 27 tys. wypożyczeń, podczas gdy w maju przedepidemicznego roku 2019 było ich niemal 86 tys. Załamanie nastąpiło wtedy, gdy miasto zdecydowało, że będzie pobierać opłaty za każdy, nawet najkrótszy przejazd. Wcześniej wypożyczenia trwające do 20 minut były bezpłatne.

Skomentuj i udostępnij na Facebooku
e-Wydanie

Komentarze 10

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
-Asertywny_5. / 28 czerwca 2022 r. o 18:29
Powstało wiele dróg rowerowych przy udziale środków unijnych to prawda, ale nie da się ukryć, że ludzie nie poruszają się po nich rowerami miejskimi a własnymi, które są droższe, lepszej jakości, bardziej zadbane aniżeli te współdzielone. Pomysł z tymi całymi rowerami miejskimi jest jak taki socjalizm wymuszony, takie uszczęśliwianie ludzi na siłę za wszelką cenę. Rowery miejskie straciły na popularności bo po pierwsze "pandemia", po drugie zaczęto ingerować w funkcjonowanie systemu( i stał się on mniej korzystny, mniej przyjazny dla użytkownika), po trzecie ludzie i tak wolą własne rowery, które są wygodniejsze, zadbane, lepszej jakości aniżeli te współdzielone, a po czwarte - hulajnogi elektryczne, które odkąd się pojawiły to stały się dużą konkurencją do rowerów miejskich, które to wyraźnie zaczęły przegrywać i finalnie przegrały z nimi. Po co wydawać 11 milionów na kontynuowanie tego systemu rowerów miejskich, kiedy widać było jak bardzo ten system był niepopularny a rowery miejskie wyraźnie straciły na popularności? Nie ma najmniejszej potrzeby. Najbardziej zastanawiająca rzecz jest taka, że w mieście mogą funkcjonować bankomaty, automaty z jedzeniem i piciem, biletomaty wolnostojące, a dlaczego nie mogłyby funkcjonować budki telefoniczne( nawet w niewielkiej ilości, co komu szkodzi)? Może to właśnie byłby ciekawy krok awangardowy - może by właśnie dzięki temu ludzi mogli uwolnić się od telefonów komórkowych, mogąc sobie z takiego aparatu/automatu miejskiego do rozmów skorzystać jeśli tego zachcą. Z jednej strony tak pięknie i szlachetnie walczy się z takimi nałogami jak nikotynizm, alkoholizm, narkomania, a w przypadku stosunkowo młodych nałogów jak fonoholizm i siecioholizm nie robi się nic( lub robi się wybitnie mało), a wręcz buduje przyzwolenie, tolerancję czy wręcz akceptację dla takiego zjawiska, pobierz aplikację od tej czy innej usługi, możesz także opcjonalnie konto założyć, a jak z usługi skorzystasz to zapłać bezgotówkowo i siłą rzeczy chcąc nie chcąc robi się bardzo dużo ku temu by człowiek stał się zakładnikiem smartfona z koniecznym dostępem do sieci( bo bez niej to nawet z najlepszego smartfona offline nic nie zrobi).
Powstało wiele dróg rowerowych przy udziale środków unijnych to prawda, ale nie da się ukryć, że ludzie nie poruszają się po nich rowerami miejskimi a własnymi, które są droższe, lepszej jakości, bardziej zadbane aniżeli te współdzielone. Pomysł z tymi całymi rowerami miejskimi jest jak taki socjalizm wymuszony, takie uszczęśliwianie ludzi na siłę za wszelką cenę. Rowery miejskie straciły na popularności bo po pierwsze "pandemia", po drugie zaczęto ingerować w funkcjonowanie systemu( i stał się on mniej korzystny, mniej przyjazny d... rozwiń
Avatar
LoganBig / 28 czerwca 2022 r. o 16:46
Nie no wcale nie widać, że -bez-owijania-, Klepacki i LoganBig to jeden i ten sam ratuszowy troll tylko przelogowujący się co raz na inne fejkowe konto. Wcale a wcale.
 Chciałbyś. Nie mierz wszystkich swoją miarą, pocieszny opłacony trolliku.
Avatar
dr_dewelonarciarstwa / 28 czerwca 2022 r. o 15:37
Co za pech. Kolejna flagowa "inwestycja" prezydenta Żuka nie wypaliła i trzeba do niej dopłacać. Miał być zielony i ekologiczny Lublin oraz tysiące mieszkańców na rowerach, a mamy to co zwykle czyli: długi, nieużywane i niszczejące rowery oraz spaliny, smog i korki.
 Wszystkie "inwestycje", które Sułtan "zafundował" temu nieszczęsnemu miastu w imię "nowoczesności" i "rozwoju" okazały się być głównie generatorami kosztów. Przypadek? Nie sądzę. Tak właśnie sorosowcy wykańczają miasta i kraje, żeby na koniec wykupić ruinę za grosze.
 Wszystkie "inwestycje", które Sułtan "zafundował" temu nieszczęsnemu miastu w imię "nowoczesności" i "rozwoju" okazały się być głównie generatorami kosztów. Przypadek? Nie sądzę. Tak właśnie sorosowcy wykańczają miasta i kraje, żeby na koniec wykupić ruinę za grosze. rozwiń
Avatar
uwaga_na_trolle / 28 czerwca 2022 r. o 15:27
Nie no wcale nie widać, że -bez-owijania-, Klepacki i LoganBig to jeden i ten sam ratuszowy troll tylko przelogowujący się co raz na inne fejkowe konto. Wcale a wcale.
Avatar
LoganBig / 28 czerwca 2022 r. o 15:06
Nie no wcale nie widać, że usta_pelne_rozwoju, uwaga_na_trolle i oligarcha to jeden i ten sam troll tylko przelogowujący się co raz na inne fejkowe konto. Wcale a wcale.
Avatar
oligarcha / 28 czerwca 2022 r. o 14:48
Co za pech. Kolejna flagowa "inwestycja" prezydenta Żuka nie wypaliła i trzeba do niej dopłacać. Miał być zielony i ekologiczny Lublin oraz tysiące mieszkańców na rowerach, a mamy to co zwykle czyli: długi, nieużywane i niszczejące rowery oraz spaliny, smog i korki.
Avatar
Klepacki / 28 czerwca 2022 r. o 14:29
Z tego co podawała gazeta jawny lublin dopłata do jednej przejażdżki wynosi 48 zł. Decyzja o likwidacji jest jedyną logiczną, ale "logika" Dewelo-Nerona jest inna.
 Nie ma to jak liczyć dane i robić statystyki dotyczące roweru miejskiego w trakcie trwania epidemii, kiedy to większość ludzi studiowała i pracowała zdalnie. Haha przecież to jakaś komedia.
Avatar
-bez-owijania- / 28 czerwca 2022 r. o 14:22
Po co utrzymywać ten rowerowy bubel z którego prawie nikt nie korzysta i który generuje gigantyczne straty? Inne miasta (np. Poznań) wycofują  systemy rowerów miejskich. O te rowery nikt nie dba i większość z nich leży poprzewracana na chodnikach. Teraz jak za to weźmie się ZTM to już będzie całkowita padaka.
  "Inne miasta" i podajesz tylko Poznań? Niech zgadnę w mailu z centrali nie przysłali przykładu żadnego innego miasta?
Avatar
uwaga_na_trolle / 28 czerwca 2022 r. o 13:15
Po co utrzymywać ten rowerowy bubel z którego prawie nikt nie korzysta i który generuje gigantyczne straty? Inne miasta (np. Poznań) wycofują systemy rowerów miejskich. O te rowery nikt nie dba i większość z nich leży poprzewracana na chodnikach. Teraz jak za to weźmie się ZTM to już będzie całkowita padaka.
Avatar
usta_pelne_rozwoju / 28 czerwca 2022 r. o 13:02
Z tego co podawała gazeta jawny lublin dopłata do jednej przejażdżki wynosi 48 zł. Decyzja o likwidacji jest jedyną logiczną, ale "logika" Dewelo-Nerona jest inna.
Avatar
-Asertywny_5. / 28 czerwca 2022 r. o 18:29
Powstało wiele dróg rowerowych przy udziale środków unijnych to prawda, ale nie da się ukryć, że ludzie nie poruszają się po nich rowerami miejskimi a własnymi, które są droższe, lepszej jakości, bardziej zadbane aniżeli te współdzielone. Pomysł z tymi całymi rowerami miejskimi jest jak taki socjalizm wymuszony, takie uszczęśliwianie ludzi na siłę za wszelką cenę. Rowery miejskie straciły na popularności bo po pierwsze "pandemia", po drugie zaczęto ingerować w funkcjonowanie systemu( i stał się on mniej korzystny, mniej przyjazny dla użytkownika), po trzecie ludzie i tak wolą własne rowery, które są wygodniejsze, zadbane, lepszej jakości aniżeli te współdzielone, a po czwarte - hulajnogi elektryczne, które odkąd się pojawiły to stały się dużą konkurencją do rowerów miejskich, które to wyraźnie zaczęły przegrywać i finalnie przegrały z nimi. Po co wydawać 11 milionów na kontynuowanie tego systemu rowerów miejskich, kiedy widać było jak bardzo ten system był niepopularny a rowery miejskie wyraźnie straciły na popularności? Nie ma najmniejszej potrzeby. Najbardziej zastanawiająca rzecz jest taka, że w mieście mogą funkcjonować bankomaty, automaty z jedzeniem i piciem, biletomaty wolnostojące, a dlaczego nie mogłyby funkcjonować budki telefoniczne( nawet w niewielkiej ilości, co komu szkodzi)? Może to właśnie byłby ciekawy krok awangardowy - może by właśnie dzięki temu ludzi mogli uwolnić się od telefonów komórkowych, mogąc sobie z takiego aparatu/automatu miejskiego do rozmów skorzystać jeśli tego zachcą. Z jednej strony tak pięknie i szlachetnie walczy się z takimi nałogami jak nikotynizm, alkoholizm, narkomania, a w przypadku stosunkowo młodych nałogów jak fonoholizm i siecioholizm nie robi się nic( lub robi się wybitnie mało), a wręcz buduje przyzwolenie, tolerancję czy wręcz akceptację dla takiego zjawiska, pobierz aplikację od tej czy innej usługi, możesz także opcjonalnie konto założyć, a jak z usługi skorzystasz to zapłać bezgotówkowo i siłą rzeczy chcąc nie chcąc robi się bardzo dużo ku temu by człowiek stał się zakładnikiem smartfona z koniecznym dostępem do sieci( bo bez niej to nawet z najlepszego smartfona offline nic nie zrobi).
Powstało wiele dróg rowerowych przy udziale środków unijnych to prawda, ale nie da się ukryć, że ludzie nie poruszają się po nich rowerami miejskimi a własnymi, które są droższe, lepszej jakości, bardziej zadbane aniżeli te współdzielone. Pomysł z tymi całymi rowerami miejskimi jest jak taki socjalizm wymuszony, takie uszczęśliwianie ludzi na siłę za wszelką cenę. Rowery miejskie straciły na popularności bo po pierwsze "pandemia", po drugie zaczęto ingerować w funkcjonowanie systemu( i stał się on mniej korzystny, mniej przyjazny d... rozwiń
Avatar
LoganBig / 28 czerwca 2022 r. o 16:46
Nie no wcale nie widać, że -bez-owijania-, Klepacki i LoganBig to jeden i ten sam ratuszowy troll tylko przelogowujący się co raz na inne fejkowe konto. Wcale a wcale.
 Chciałbyś. Nie mierz wszystkich swoją miarą, pocieszny opłacony trolliku.
Avatar
dr_dewelonarciarstwa / 28 czerwca 2022 r. o 15:37
Co za pech. Kolejna flagowa "inwestycja" prezydenta Żuka nie wypaliła i trzeba do niej dopłacać. Miał być zielony i ekologiczny Lublin oraz tysiące mieszkańców na rowerach, a mamy to co zwykle czyli: długi, nieużywane i niszczejące rowery oraz spaliny, smog i korki.
 Wszystkie "inwestycje", które Sułtan "zafundował" temu nieszczęsnemu miastu w imię "nowoczesności" i "rozwoju" okazały się być głównie generatorami kosztów. Przypadek? Nie sądzę. Tak właśnie sorosowcy wykańczają miasta i kraje, żeby na koniec wykupić ruinę za grosze.
 Wszystkie "inwestycje", które Sułtan "zafundował" temu nieszczęsnemu miastu w imię "nowoczesności" i "rozwoju" okazały się być głównie generatorami kosztów. Przypadek? Nie sądzę. Tak właśnie sorosowcy wykańczają miasta i kraje, żeby na koniec wykupić ruinę za grosze. rozwiń
Avatar
uwaga_na_trolle / 28 czerwca 2022 r. o 15:27
Nie no wcale nie widać, że -bez-owijania-, Klepacki i LoganBig to jeden i ten sam ratuszowy troll tylko przelogowujący się co raz na inne fejkowe konto. Wcale a wcale.
Avatar
LoganBig / 28 czerwca 2022 r. o 15:06
Nie no wcale nie widać, że usta_pelne_rozwoju, uwaga_na_trolle i oligarcha to jeden i ten sam troll tylko przelogowujący się co raz na inne fejkowe konto. Wcale a wcale.
Avatar
oligarcha / 28 czerwca 2022 r. o 14:48
Co za pech. Kolejna flagowa "inwestycja" prezydenta Żuka nie wypaliła i trzeba do niej dopłacać. Miał być zielony i ekologiczny Lublin oraz tysiące mieszkańców na rowerach, a mamy to co zwykle czyli: długi, nieużywane i niszczejące rowery oraz spaliny, smog i korki.
Avatar
Klepacki / 28 czerwca 2022 r. o 14:29
Z tego co podawała gazeta jawny lublin dopłata do jednej przejażdżki wynosi 48 zł. Decyzja o likwidacji jest jedyną logiczną, ale "logika" Dewelo-Nerona jest inna.
 Nie ma to jak liczyć dane i robić statystyki dotyczące roweru miejskiego w trakcie trwania epidemii, kiedy to większość ludzi studiowała i pracowała zdalnie. Haha przecież to jakaś komedia.
Avatar
-bez-owijania- / 28 czerwca 2022 r. o 14:22
Po co utrzymywać ten rowerowy bubel z którego prawie nikt nie korzysta i który generuje gigantyczne straty? Inne miasta (np. Poznań) wycofują  systemy rowerów miejskich. O te rowery nikt nie dba i większość z nich leży poprzewracana na chodnikach. Teraz jak za to weźmie się ZTM to już będzie całkowita padaka.
  "Inne miasta" i podajesz tylko Poznań? Niech zgadnę w mailu z centrali nie przysłali przykładu żadnego innego miasta?
Avatar
uwaga_na_trolle / 28 czerwca 2022 r. o 13:15
Po co utrzymywać ten rowerowy bubel z którego prawie nikt nie korzysta i który generuje gigantyczne straty? Inne miasta (np. Poznań) wycofują systemy rowerów miejskich. O te rowery nikt nie dba i większość z nich leży poprzewracana na chodnikach. Teraz jak za to weźmie się ZTM to już będzie całkowita padaka.
Avatar
usta_pelne_rozwoju / 28 czerwca 2022 r. o 13:02
Z tego co podawała gazeta jawny lublin dopłata do jednej przejażdżki wynosi 48 zł. Decyzja o likwidacji jest jedyną logiczną, ale "logika" Dewelo-Nerona jest inna.
Zobacz wszystkie komentarze 10

Skomentuj

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.

Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Daniel W. drugi raz wpadł w pułapkę łowców pedofilów. Teraz w internecie używał konta matki

Daniel W. drugi raz wpadł w pułapkę łowców pedofilów. Teraz w internecie używał konta matki

Działający w internecie łowcy pedofilów ujęli 46-letniego mężczyznę, który miał proponować seks dziecku. Daniel W. po raz pierwszy został namierzony już kilka miesięcy temu. Dostał wówczas policyjny dozór i zniknął z sieci. Ale tylko na miesiąc.

Opole Lubelskie. Budżet obywatelski nabiera tempa. Terminy, zasady, kwoty

Opole Lubelskie. Budżet obywatelski nabiera tempa. Terminy, zasady, kwoty

Można już składać projekty do kolejnej edycji budżetu obywatelskiego w Opolu Lubelskim. Chodzi o inwestycje, na których realizację jest 60 tys. złotych. Uwaga, są zmiany w regulaminie! Laureaci mają dać szansę innym.

Nie tylko Marsz Równości w Lublinie. Jest zgłoszenie o kontrpikiecie
galeria

Nie tylko Marsz Równości w Lublinie. Jest zgłoszenie o kontrpikiecie

Kolejne zgromadzenie publiczne zapowiedziano na 3 września, czyli na dzień, na który zaplanowany został Marsz Równości będący demonstracją środowisk LGBT.

Tego jeszcze nie grali. Pokażą "Piranię" na basenie w Lublinie
18 sierpnia 2022, 21:00

Tego jeszcze nie grali. Pokażą "Piranię" na basenie w Lublinie

Można przyjść popływać i obejrzeć horror o krwiożerczych piraniach. Taka atrakcja w ramach cyklu "filMOSiRowe seanse" będzie czekać na odwiedzających basen Aqua Lublin przy al. Zygmuntowskich 4. Projekcja filmu odbędzie się 18 sierpnia o godz. 21.

Spokojna Tarnawatka i nagły telefon na 112. Broń i trotyl

Spokojna Tarnawatka i nagły telefon na 112. Broń i trotyl

Zadzwonił na numer alarmowy i oznajmił, że „jest niebezpieczny”. Miał mieć broń, materiały wybuchowe, noże i gaz.

Puławy. Konar stuletniego dębu spadł na zabytkowy dom

Puławy. Konar stuletniego dębu spadł na zabytkowy dom

W sobotnie popołudnie na osiedlu Kołłątaja rozległ się trzask. Od dębu z 1918 roku odłamała się gałąź, która z impetem spadła podwórko. Lekko uszkodziła jeden z najstarszych budynków w mieście.

Przybędzie biur na Węglinie

Przybędzie biur na Węglinie

Trzypiętrowy biurowiec może stanąć przy ul. Gęsiej. Mówi o tym decyzja środowiskowa wydana przez Urząd Miasta na wniosek lubelskiej spółki JBU. Budynek będzie mieć zielony taras dostępny schodami z ulicy.

Lublin jak poemat - spacery z literaturą w tle
20 sierpnia 2022, 12:00

Lublin jak poemat - spacery z literaturą w tle

Lublin lat 20. i 30. XX wieku, świat ówczesnej bohemy oraz wątki literackie - to wszystko czeka na uczestników serii spacerów organizowanych w sierpniu i wrześniu przez Stowarzyszenie Edukacji i Kultury "Literat". Pierwsze z wydarzeń już 20 sierpnia.

Gmina Wilków słynie z upraw chmielu, ale w tych tunelach było coś innego
zdjęcia, wideo
galeria
film

Gmina Wilków słynie z upraw chmielu, ale w tych tunelach było coś innego

Blisko 200 krzaków konopi indyjskich znajdowało się w dwóch sporych tunelach foliowych. Policja wie, kto stoi za tą uprawą.

Poważny kłopot KS Cisowianki Drzewce w nadchodzącym sezonie

Poważny kłopot KS Cisowianki Drzewce w nadchodzącym sezonie

Boisko w Drzewcach nie otrzymało pozytywnej weryfikacji i miejscowy KS Cisowianka będzie musiał rozgrywać swoje domowe mecze w innych miejscowościach

Lublin. Kilogram cukru za 1 zł. Uwaga na nowe oszustwo

Lublin. Kilogram cukru za 1 zł. Uwaga na nowe oszustwo

Kobieta chciała kupić 50 kg cukru. Wpłaciła pieniądze, a one przepadły.

Lubelskie. Pijany policjant zajechał przed komendę. W ostatnim czasie to kolejny podobny przypadek

Lubelskie. Pijany policjant zajechał przed komendę. W ostatnim czasie to kolejny podobny przypadek

Mimo że był po służbie, to nadal ciągnęło go do pracy. Tak bardzo, że wsiadł za kierownicę po pijanemu. I zupełnie mu się to nie opłaciło: przynajmniej z dwóch powodów.

Lubelskiego Lipca '80 ma być dłuższa

Lubelskiego Lipca '80 ma być dłuższa

Już formalnie został ogłoszony został przetarg na budowę 1100-metrowego przedłużenia ul. Lubelskiego Lipca ’80. Na zlecenie miasta ma powstać odcinek od ul. Cukrowniczej do dwupoziomowego skrzyżowania Diamentowej z Krochmalną.

Setki odwołanych egzaminów na prawo jazdy. Protest egzaminatorów
Wideo
film

Setki odwołanych egzaminów na prawo jazdy. Protest egzaminatorów

Szczecin. Łódź. Częstochowa. Nawet sto egzaminów na prawo jazdy nie odbędzie się w pierwotnie wyznaczonym terminie w łódzkim Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego w związku z protestem egzaminatorów.

Pechowy pobyt w Okunince. Policjant i poszukiwany nad jednym jeziorem

Pechowy pobyt w Okunince. Policjant i poszukiwany nad jednym jeziorem

Źle będzie niedzielę nad jeziorem wspominał 41-latek z Rejowca Fabrycznego. Z Okuninki wrócił w kajdankach.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Ogłoszenia

Najnowsze · Promowane
Praca -> Zatrudnię
Opiekun/ka osób starszych

Opiekun/ka osób starszych

Lubartów

1,00 zł

Praca -> Współpraca
Uczciwa i bezpieczna praca w domu!

Uczciwa i bezpieczna praca w domu!

Łódź

2 650,00 zł

Maszyny i narzędzia -> Sprzedam

tirfor

Zamość

339,00 zł

Maszyny i narzędzia -> Sprzedam

uchwyt

Zamość

59,00 zł

Hobby -> Flora -> Sprzedam

buksz

Zamość

4,20 zł

Komunikaty