Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ostatecznie można samochody parkować między drzewami.bez ich wycinania.A dojście ścieżką.Miejsce na samochody ułożyć z płyt ażurowych. Zawsze je można zdemontować i przenieść.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja pójdę trochę dalej - proponuję parkować samochody na drzewach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak ratusz robi z Lublina zielone płuca, bez drzew zato z betonem i asfaltem. Super.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobudowa kilkunastu nowych miejsc parkingowych spowoduje, że pojawi się kilkaset nowych samochodów, więc problem z parkowaniem się jeszcze powiększy. Uliczki osiedlowe należy robić jednokierunkowe, żeby wolny pas służył do parkowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tam w okolicy mieszka kilkaset osób a może i ponad tysiąc i większość jest za dodatkowymi miejscami parkingowymi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przecież te miejsca parkingowe powstają na prośbę mieszkańców i Rady Dzielnicy która ich reprezentuje?!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Im więcej parkingów, tym więcej samochodów. To jest droga w złym kierunku. Lepsze byłyby busiki ZTMu kursujące po osiedlach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten cały ALARM24 w Dzienniku Wschodnim to jeden wielki niewypał. W kółko jedynie Smaga i w kółko o drzewach. Jedyny problem Lublina to, że przebudowują drogi i wycinają drzewa sadzone kilkadziesiąt lat temu, gdy miasto zupełnie inaczej wyglądało i miało zupełnie inne potrzeby.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba być bardzo naiwnym by myśleć, że dobudowa parkingów rozwiąże problem z parkowaniem. Przybędzie jeszcze więcej samochodów i problem się powiększy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Temat górek czechowskich mocno nieświeży, więc trzeba znaleźć kolejny temat na przynajmniej 100 artykułów. Powinniście zmienić nazwę na "Dziennik Drzewny" i w pierwszej kolejności zaprzestać drukowania wersji papierowej w imię ochrony drzew.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
łatwość, z jaką UM dewastuje zieleń w Lublinie jest zatrważająca. czasami mam wrażenie, że żuk zamienił się miejscami z szyszko - z gęby niepodobni, ale przy flaszce na pewno znaleźliby wspólny język. a to, że miasto po planowanych - nawet nie remontach, a przebudowach - zamienia się w pustynię, schodzi na dalszy plan. dostrzeże to każdy, kto w gorący słoneczny dzień pójdzie na Litwę i skwarcząc się na śliczniutkiej kostce przypomni sobie jak ta część miasta wyglądała dekadę temu (tak, był syf, ale teraz jest wielka patelnia za kilkadziesiąt baniek). za kilka lat zielone Racławickie, Lipowa czy Głęboka zostaną tylko na starych zdjęciach. zabudowanie górek i kilku innych miejsc spowoduje też, że Lublin w ogóle przestanie się wychładzać w letnie dni i będzie tutaj "klimacik" jak w Krakowie - syf, smród i duchota.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Takie osiedlowe uliczki powinny być jednokierunkowe, a samochody powinny parkować na połowie jedni. Droga dwukierunkowa to marnowanie miejsca.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba być bardzo naiwnym by myśleć, że dobudowa parkingów rozwiąże problem z parkowaniem. Przybędzie jeszcze więcej samochodów i problem się powiększy.
 Trzeba być skończonym naiwniakiem, żeby sądzić, że jak nie zbudują dodatkowych miejsc parkingowych, to ludzie przestaną kupować samochody. Miejsce do zaparkowania zawsze się znajdzie - jak nie trawnik albo chodnik, to brama sąsiada, jak nie brama sąsiada to parking na sąsiednim osiedlu. A potem tylko płacz, że trawniki rozjeżdżone, chodniki zniszczone a karetki nie mają jak dojechać, bo drogi dojazdowe są zastawione samochodami mieszkańców.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tak ratusz robi z Lublina zielone płuca, bez drzew zato z betonem i asfaltem. Super.
 Mieszkańcy potrzebują miejsca do parkowania i ratusz ma wręcz obowiązek im takowe zapewnić. Płacę tu podatki i mam prawo parkować w cywilizowany sposób a nie narażać się codziennie na mandat od Straży Miejskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
założę się że protestują stare dewoty które nie mają samochodu a więc problem z parkowaniem ich nie dotyczy, wiadomo wtedy każdy jest eko
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"trawniki rozjeżdżone, chodniki zniszczone a karetki nie mają jak dojechać," - teraz już tak jest. Nowe parkingi, czyli także nowe samochody sprawią, że "trawniki będą rozjeżdżone jeszcze bardziej, chodniki zniszczone jeszcze bardziej itd."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"trawniki rozjeżdżone, chodniki zniszczone" - za to już odpowiada nieudolna SM, policja, zarząd osiedla
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Miejsce do zaparkowania zawsze się znajdzie" - znajdź sobie darmowe miejsce postojowe w Londynie, Nowym Jorku. Lublin to nie taka metropolia, ale zapchanie samochodami większe.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"trawniki rozjeżdżone, chodniki zniszczone a karetki nie mają jak dojechać," - teraz już tak jest. Nowe parkingi, czyli także nowe samochody sprawią, że "trawniki będą rozjeżdżone jeszcze bardziej, chodniki zniszczone jeszcze bardziej itd."
 no jak powstaną nowe miejscaparkingowe to niekoniecznie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
LSM był wybudowany w czasach, gdy w przybliżeniu jeden samochód przypadał na blok. Obecnie największą wada LSM-u jest ogromny brak miejsc parkingowych i w wiele jazdni i chodników w tragicznym stanie technicznym. Projekt przebudowy ulicy Pana Tadeusza został przygotowany bardzo rozsądnie. Pozostanie tam nadal bardzo dużo zieleni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 6

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...