![]() |
Wystartuj w Olimpiadzie i zostań chociaż Finalistą, wtedy możesz być partnerem do rozmowy. Potem, na studiach działają różne inne okoliczności, które nie świadczą o tym czlowieku. Ja jestem pełen uznania dla Finalistów. Sam, niestety nie osiągnąłem tego zaszczytu. Zabrakło mi 1 (słownie jednego punktu). Poznałem jednak trud i ilość wiedzy, którą mają finaliści! I nie p...... głupot o nich!
Karol, niestety nie Finalista a nie mówiąc juz o Laureacie.
|
![]() |
Wystartuj w Olimpiadzie i zostań chociaż Finalistą, wtedy możesz być partnerem do rozmowy. Potem, na studiach działają różne inne okoliczności, które nie świadczą o tym człowieku. Ja jestem pełen uznania dla Finalistów. Sam, niestety nie osiągnąłem tego zaszczytu. Zabrakło mi 1 (słownie jednego punktu). Poznałem jednak trud i ilość wiedzy, którą mają finaliści! I nie p...... głupot o nich!Bzdury pleciesz! W stu procentach zgadzam się z Marlą. O poziomie nauczania danej placówki nie świadczy ilość uczniów, którzy osiągnęli sukcesy w olimpiadach. Rozkład olimpijczyków tylko teoretycznie jest w każdym województwie równomierny. Przykładowo, jednego roku w województwie opolskim będzie czterdziestu olimpijczyków, a w lubuskim dziesięciu. Ale już w następnym roku sytuacja może odwrócić się do góry nogami. Szkoła może co najwyżej swoją pozycją wyrobioną w poprzednich pseudorankingach przyciągać przyszłych olimpijczyków i tym samym zdobywać takie, a nie inne laury. Chyba nikt nie będzie się ze mną spierać o to, że porządny ranking szkół ponadgimnazjalnych powinien oprócz olimpiad brać pod uwagę również konkursy regionalne, współpracę szkół z uczelniami wyższymi, konkursy artystyczne i sportowe, a przede wszystkim wyniki z matur, bo de facto to one mówią o tym jak CAŁA szkoła jest przygotowana do podjęcia studiów. Amen. |
Strona 2 z 2
Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.