![]() |
Tyle lat odwlekali ..można w nieskończoność... zaczęły się schody
...i nagle geniusz Zuka nie wystarcza ..
|
![]() |
Wymienić nawierzchnię, nie wycinać drzew, nie kombinować z prawo i lewo-skrętami, ani nie robić wjazdów Panom Developerom - i żaden kredyt nie będzie potrzebny.
|
![]() |
Już janusz z kanapy się odezwał - twojego grmiuszu starczyło na kolejny mierny komentarz. W sumie co by nie zrobiło teraz.miasto to bedzie dla januszy źle: weźmie kredyt - na to czekaja tylko pisowskie pieski bo to ich ulubiony wątek o zadłużeniu nie weźmie kredytu i pokaże firmom, że nie beda w nieskończoność podbijać stawek - źle bo ulic nie robią. Do tego sie puści pasek na tvp, że to Tuska wina i ciemny lud może kupi.
|
![]() |
Wystarczy już tego zadłużania Lublina. Kto to będzie spłacał, jak liczba mieszkańców Lublina systematycznie maleje.
|
![]() |
A może po prostu kredytu im odmówili? Tak właśnie powinien postąpić każdy rozsądny analityk kredytowy po zapoznaniu się bilansem miasta Lublin.
|
![]() |
To już ostatnie 200 mln dostępnego kredytu? To kiedy sprzedaż MPWiK i LPEC?
|
![]() |
ale redaktor. wystarczy przedluzc termin zwiazania z oferta o ....
|
![]() |
A tam wymienić nawierzchnie - idźmy dalej, pomalowa tylkoć farbą pasy, postawić na początku ulicy pomnik kaczora a przy skrzyżowaniu z krakowskim Czarnka wskazującego ręką w kierunku Torunia i bedzie git. Jeszcze można doczepić krzyże tam gdzie jest sygnalizacja świetlna no i koniecznie odbiór techniczny przez dobrze opłaconego sukienkowego.
|
![]() |
Po co szersze drogi? Mieszkańców w Lublinie coraz mniej, studentów połowa tego co było, żadnych firm, jakieś lotniseczko dla emigranów, kolejna kadencja Zuka to będzie już całkowity upadek.
|
![]() |
Pisowska centrala propagandy chyba już zauważyła artykuł,wyjcie pisowskie podnóżki,przynajmniej troche śmiechu jest w te szare i zimne dni.
|
![]() |
Nam nie trza dróg wystarczą same kościoły a latać bedziemy tylko do Torunia i to z Radomia,bo taka niespodzianke nam szykuje pisowski rząd szkodników. Mieszkańców w Polsce coraz mniej, wszyscy spieprz%ja z tego pisowskiego grajdołu ale my swoje alleluja ibdo przodu,króluj nam Jarku zawsze i wszędzie.
|
![]() |
Ta przebudowa zaklada zamiane jednego z dwoch pasòw jezdni na buspas co oznacza paraliż tej części miasta. Czy w końcu jakaś władza odstąpi od lewackiej doktryny zrównowaźonego transportu, która szykanuje kierowców samochodów osobowych kosztem zbiorkomu? A słyczeliście, ze władze Poznania rozważają zakaz wożenia dzieci do szkół samochodami. Ekolewactwo nie zna granic.
|
![]() |
Ta przebudowa zaklada zamiane jednego z dwoch pasòw jezdni na buspas co oznacza paraliż tej części miasta. Czy w końcu jakaś władza odstąpi od lewackiej doktryny zrównowaźonego transportu, która szykanuje kierowców samochodów osobowych kosztem zbiorkomu? A słyczeliście, ze władze Poznania rozważają zakaz wożenia dzieci do szkół samochodami. Ekolewactwo nie zna granic.Paraliż to mamy na Racłwickich obecnie w godzinach szczytu, kiedy obydwa pasy stoją. Po zamianie jednego na buspas będzie wybór - stoisz sobie jak do tej pory samochodem, albo wsiadasz do mpk i jedziesz bez korka. |
![]() |
A ja tak na marginesie: Skoro ogłoszone jest referendum w/s Górek, dlaczego nie skorzystano z okazji żeby zapytać jednocześnie mieszkańców, co sądzą o bus-pasach na Racławickich, albo o wycinaniu tamtejszych drzew, albo jeszcze o kilka innych ważnych kwestii dotyczących polityki miasta. Zainteresowanie uczestnictwem byłoby znacznie większe. A może właśnie Ratusz obawia się wysokiej frekwencji jak diabeł świeconej wody?
|
![]() |
Ta przebudowa zaklada zamiane jednego z dwoch pasòw jezdni na buspas co oznacza paraliż tej części miasta. Czy w końcu jakaś władza odstąpi od lewackiej doktryny zrównowaźonego transportu, która szykanuje kierowców samochodów osobowych kosztem zbiorkomu? A słyczeliście, ze władze Poznania rozważają zakaz wożenia dzieci do szkół samochodami. Ekolewactwo nie zna granic.Za bus pasy wielki plus dla ratusza,w końcu powoli wdrażamy zachodnie modele a wieśnaki w 12 letnich golfach płaczą. I ulubiony zwrot prawicowych oszołomów - wszystko czego nie rozumiem to lewactwo - od wszelakich zjawisk ,których januszki nie ogarniają po najnowsze standardy i trendy w ruchu drogowym chociażby - taki nasz polski ciemnogród. |
![]() |
Dysponując kwotą 41 mln każdy średnio racjonalny prywatny przedsiębiorca po prostu sam kupiłby potrzebne maszyny i wynajął kadrę kontraktową. Wtedy nie dość, że stałby się niezależny, to przede wszystkim za wszelkie roboty (tym bardziej wiedząc, że będzie ich więcej) płaciłby 1/3 ceny obcych, globalnych wyjadaczy. Oczywiście, potrzebne materiały muszą być produkowane przez Polskie firmy. A czy są np. polskie cementownie? Wszystko te polskojęzyczne żydy wyprzedały....
A więc wiecie, to trzeba mieć wolę i sumienie. I stale patrzyć im na ręce i konta.
|
![]() |
Dysponując kwotą 41 mln każdy średnio racjonalny prywatny przedsiębiorca po prostu sam kupiłby potrzebne maszyny i wynajął kadrę kontraktową. Wtedy nie dość, że stałby się niezależny, to przede wszystkim za wszelkie roboty (tym bardziej wiedząc, że będzie ich więcej) płaciłby 1/3 ceny obcych, globalnych wyjadaczy. Oczywiście, potrzebne materiały muszą być produkowane przez Polskie firmy. A czy są np. polskie cementownie? Wszystko te polskojęzyczne żydy wyprzedały.... A więc wiecie, to trzeba mieć wolę i sumienie. I stale patrzyć im na ręce i konta.no to bierz się do roboty oszołomie, składaj miastu ofertę, zbiaraj ludzi i udowodnij że sie da! |
![]() |
Jak się czyta te komentarze to można odnieść wrażenie że Lublin staje się miastem widmo, mieszkańców coraz mniej, studentów połowę mniej, żadnych firm, bilans katastrofalny... Ja chyba jednak żyje w innym mieście, bo mieszkańców ubywa tylko na papierze, rocznie rejestruje się po 10 tys aut, studentów nadal mamy 62 tys. (max to było 80 tys), w tym 6,5 tys. zagranicznych (3 miejsce w Polsce), powstają nowe miejsca pracy w strefie ekonomicznej i nowo budowanych biurowcach (szczególnie rozwija sie branża IT), rośnie liczba zatrudnionych w Lublinie, to już ponad 126 tys. ludzi, spada bezrobocie do 5,8% (tylko płace mogłyby trochę mocniej podskoczyć), 1,3 mln odwiedzających w 2017 r., krajowe imprezy pływackie, międzynarodowe piłkarskie - tak wygląda upadajace miasto? Nie! Tak wygląda szybko rozwijająca się stolica Polski wschodniej, a propagandę zostawcie sobie dla ciemnego ludu
|
![]() |
Zdecydowanie za wąska ta szosa, 2 pasy w jedna strone w tym mpk ma sie mieścic , brak pasu dla rowera, kupa zarosli tylko i dzikich drzew, tunel tu by naprawde tez rozwiązal wiele problemow z korkami i ta ciasna infrastruktura, dodac kasy i brac sie za cos konkretnego, aby bylo na lata!!!!
|
![]() |
Jak się czyta te komentarze to można odnieść wrażenie że Lublin staje się miastem widmo, mieszkańców coraz mniej, studentów połowę mniej, żadnych firm, bilans katastrofalny... Ja chyba jednak żyje w innym mieście, bo mieszkańców ubywa tylko na papierze, rocznie rejestruje się po 10 tys aut, studentów nadal mamy 62 tys. (max to było 80 tys), w tym 6,5 tys. zagranicznych (3 miejsce w Polsce), powstają nowe miejsca pracy w strefie ekonomicznej i nowo budowanych biurowcach (szczególnie rozwija sie branża IT), rośnie liczba zatrudnionych w Lublinie, to już ponad 126 tys. ludzi, spada bezrobocie do 5,8% (tylko płace mogłyby trochę mocniej podskoczyć), 1,3 mln odwiedzających w 2017 r., krajowe imprezy pływackie, międzynarodowe piłkarskie - tak wygląda upadajace miasto? Nie! Tak wygląda szybko rozwijająca się stolica Polski wschodniej, a propagandę zostawcie sobie dla ciemnego luduprzecież to w kółko wypisuje tych samych kilku oszołomów, a może nawet jeden - wszystko okraszone bełkotem o dewelocwaniakch i bredniami o upadającym mieście |
Strona 1 z 2
Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.