Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ratusz nie weźmie kredytu na Al. Racławickie? Coraz mniej czasu na decyzję

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 11 stycznia 2019 r. o 07:17 Powrót do artykułu
Tyle lat odwlekali ..można w nieskończoność... zaczęły się schody ...i nagle geniusz Zuka nie wystarcza ..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wymienić nawierzchnię, nie wycinać drzew, nie kombinować z prawo i lewo-skrętami, ani nie robić wjazdów Panom Developerom - i żaden kredyt nie będzie potrzebny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Już janusz z kanapy się odezwał - twojego grmiuszu starczyło na kolejny mierny komentarz. W sumie co by nie zrobiło teraz.miasto to bedzie dla januszy źle: weźmie kredyt - na to czekaja tylko pisowskie pieski bo to ich ulubiony wątek o zadłużeniu nie weźmie kredytu i pokaże firmom, że nie beda w nieskończoność podbijać stawek - źle bo ulic nie robią. Do tego sie puści pasek na tvp, że to Tuska wina i ciemny lud może kupi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wystarczy już tego zadłużania Lublina. Kto to będzie spłacał, jak liczba mieszkańców Lublina systematycznie maleje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może po prostu kredytu im odmówili? Tak właśnie powinien postąpić każdy rozsądny analityk kredytowy po zapoznaniu się bilansem miasta Lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To już ostatnie 200 mln dostępnego kredytu? To kiedy sprzedaż MPWiK i LPEC?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ale redaktor. wystarczy przedluzc termin zwiazania z oferta o ....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A tam wymienić nawierzchnie - idźmy dalej, pomalowa tylkoć farbą pasy, postawić na początku ulicy pomnik kaczora a przy skrzyżowaniu z krakowskim Czarnka wskazującego ręką w kierunku Torunia i bedzie git. Jeszcze można doczepić krzyże tam gdzie jest sygnalizacja świetlna no i koniecznie odbiór techniczny przez dobrze opłaconego sukienkowego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po co szersze drogi? Mieszkańców w Lublinie coraz mniej, studentów połowa tego co było, żadnych firm, jakieś lotniseczko dla emigranów, kolejna kadencja Zuka to będzie już całkowity upadek.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pisowska centrala propagandy chyba już zauważyła artykuł,wyjcie pisowskie podnóżki,przynajmniej troche śmiechu jest w te szare i zimne dni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nam nie trza dróg wystarczą same kościoły a latać bedziemy tylko do Torunia i to z Radomia,bo taka niespodzianke nam szykuje pisowski rząd szkodników. Mieszkańców w Polsce coraz mniej, wszyscy spieprz%ja z tego pisowskiego grajdołu ale my swoje alleluja ibdo przodu,króluj nam Jarku zawsze i wszędzie. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta przebudowa zaklada zamiane jednego z dwoch pasòw jezdni na buspas co oznacza paraliż tej części miasta. Czy w końcu jakaś władza odstąpi od lewackiej doktryny zrównowaźonego transportu, która szykanuje kierowców samochodów osobowych kosztem zbiorkomu? A słyczeliście, ze władze Poznania rozważają zakaz wożenia dzieci do szkół samochodami. Ekolewactwo nie zna granic.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta przebudowa zaklada zamiane jednego z dwoch pasòw jezdni na buspas co oznacza paraliż tej części miasta. Czy w końcu jakaś władza odstąpi od lewackiej doktryny zrównowaźonego transportu, która szykanuje kierowców samochodów osobowych kosztem zbiorkomu? A słyczeliście, ze władze Poznania rozważają zakaz wożenia dzieci do szkół samochodami. Ekolewactwo nie zna granic.
 Paraliż to mamy na Racłwickich obecnie w godzinach szczytu, kiedy obydwa pasy stoją. Po zamianie jednego na buspas będzie wybór - stoisz sobie jak do tej pory samochodem, albo wsiadasz do mpk i jedziesz bez korka. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja tak na marginesie: Skoro ogłoszone jest referendum w/s Górek, dlaczego nie skorzystano z okazji żeby zapytać jednocześnie mieszkańców, co sądzą o bus-pasach na Racławickich, albo o wycinaniu tamtejszych drzew, albo jeszcze o kilka innych ważnych kwestii dotyczących polityki miasta. Zainteresowanie uczestnictwem byłoby znacznie większe. A może właśnie Ratusz obawia się wysokiej frekwencji jak diabeł świeconej wody?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta przebudowa zaklada zamiane jednego z dwoch pasòw jezdni na buspas co oznacza paraliż tej części miasta. Czy w końcu jakaś władza odstąpi od lewackiej doktryny zrównowaźonego transportu, która szykanuje kierowców samochodów osobowych kosztem zbiorkomu? A słyczeliście, ze władze Poznania rozważają zakaz wożenia dzieci do szkół samochodami. Ekolewactwo nie zna granic.
 Za bus pasy wielki plus dla ratusza,w końcu powoli wdrażamy zachodnie modele a wieśnaki w 12 letnich golfach płaczą. I ulubiony zwrot prawicowych oszołomów - wszystko czego nie rozumiem to lewactwo - od wszelakich zjawisk ,których januszki nie ogarniają po najnowsze standardy i trendy w ruchu drogowym chociażby - taki nasz polski ciemnogród.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dysponując kwotą 41 mln każdy średnio racjonalny prywatny przedsiębiorca po prostu sam kupiłby potrzebne maszyny i wynajął kadrę kontraktową. Wtedy nie dość, że stałby się niezależny, to przede wszystkim za wszelkie roboty (tym bardziej wiedząc, że będzie ich więcej) płaciłby 1/3 ceny obcych, globalnych wyjadaczy. Oczywiście, potrzebne materiały muszą być produkowane przez Polskie firmy. A czy są np. polskie cementownie? Wszystko te polskojęzyczne żydy wyprzedały.... A więc wiecie, to trzeba mieć wolę i sumienie. I stale patrzyć im na ręce i konta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dysponując kwotą 41 mln każdy średnio racjonalny prywatny przedsiębiorca po prostu sam kupiłby potrzebne maszyny i wynajął kadrę kontraktową. Wtedy nie dość, że stałby się niezależny, to przede wszystkim za wszelkie roboty (tym bardziej wiedząc, że będzie ich więcej) płaciłby 1/3 ceny obcych, globalnych wyjadaczy. Oczywiście, potrzebne materiały muszą być produkowane przez Polskie firmy. A czy są np. polskie cementownie? Wszystko te polskojęzyczne żydy wyprzedały.... A więc wiecie, to trzeba mieć wolę i sumienie. I stale patrzyć im na ręce i konta.
 no to bierz się do roboty oszołomie, składaj miastu ofertę, zbiaraj ludzi i udowodnij że sie da!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak się czyta te komentarze to można odnieść wrażenie że Lublin staje się miastem widmo, mieszkańców coraz mniej, studentów połowę mniej, żadnych firm, bilans katastrofalny... Ja chyba jednak żyje w innym mieście, bo mieszkańców ubywa tylko na papierze, rocznie rejestruje się po 10 tys aut, studentów nadal mamy 62 tys. (max to było 80 tys), w tym 6,5 tys. zagranicznych (3 miejsce w Polsce), powstają nowe miejsca pracy w strefie ekonomicznej i nowo budowanych biurowcach (szczególnie rozwija sie branża IT), rośnie liczba zatrudnionych w Lublinie, to już ponad 126 tys. ludzi, spada bezrobocie do 5,8% (tylko płace mogłyby trochę mocniej podskoczyć), 1,3 mln odwiedzających w 2017 r., krajowe imprezy pływackie, międzynarodowe piłkarskie - tak wygląda upadajace miasto? Nie! Tak wygląda szybko rozwijająca się stolica Polski wschodniej, a propagandę zostawcie sobie dla ciemnego ludu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zdecydowanie za wąska ta szosa, 2 pasy w jedna strone w tym mpk ma sie mieścic , brak pasu dla rowera, kupa zarosli tylko i dzikich drzew, tunel tu by naprawde tez rozwiązal wiele problemow z korkami i ta ciasna infrastruktura, dodac kasy i brac sie za cos konkretnego, aby bylo na lata!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak się czyta te komentarze to można odnieść wrażenie że Lublin staje się miastem widmo, mieszkańców coraz mniej, studentów połowę mniej, żadnych firm, bilans katastrofalny... Ja chyba jednak żyje w innym mieście, bo mieszkańców ubywa tylko na papierze, rocznie rejestruje się po 10 tys aut, studentów nadal mamy 62 tys. (max to było 80 tys), w tym 6,5 tys. zagranicznych (3 miejsce w Polsce), powstają nowe miejsca pracy w strefie ekonomicznej i nowo budowanych biurowcach (szczególnie rozwija sie branża IT), rośnie liczba zatrudnionych w Lublinie, to już ponad 126 tys. ludzi, spada bezrobocie do 5,8% (tylko płace mogłyby trochę mocniej podskoczyć), 1,3 mln odwiedzających w 2017 r., krajowe imprezy pływackie, międzynarodowe piłkarskie - tak wygląda upadajace miasto? Nie! Tak wygląda szybko rozwijająca się stolica Polski wschodniej, a propagandę zostawcie sobie dla ciemnego ludu
 przecież to w kółko wypisuje tych samych kilku oszołomów, a może nawet jeden - wszystko okraszone bełkotem o dewelocwaniakch i bredniami o upadającym mieście
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.