Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Rekordowy rok na polskich lotniskach. Lublin też ma powody do zadowolenia

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 9 stycznia 2018 r. o 20:04 Powrót do artykułu
Jasno z tego wynika, że tylko 7 lotnisk w Polsce jest rentownych (przerób powyżej 1 miliona pasażerów rocznie). I więcej nie będzie. Ale te mniejsze (jak. np. Lublin, Szczecin, Bydgoszcz, Rzeszów) też są potrzebne, chociaż będą dotowane już zawsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Raczej tylko Okecie jest rentowne. Smutny ten artykuł dla pisowskiej hołoty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotniska są w rozruchu i realizują założenia znacznie szybciej niż planowano. Skąd ten pesymizm wśrod lemingów? Tusk zwinął się z Zieloną Wyspą i brak wizji? Mnie interesuje, czy Radom dobuduje ten brakujący kilometr lądowiska. Bo być w takim miejscu i nie mieć ruchu, to byłaby zagadka na miarę Archiwum X. Jeszcze miasta nie są połączone siecią dróg szybkiego ruchu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ładnie to drogi autorze kopiować czyjś artykuł i zdjęcie ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Radom Wymiata.... gratulacje dla tych, co przed budową lotniska robili ocenę potrzeb przewozowych.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Mnie interesuje, czy Radom dobuduje ten brakujący kilometr lądowiska. Bo być w takim miejscu i nie mieć ruchu, to byłaby zagadka na miarę Archiwum X. Jeszcze miasta nie są połączone siecią dróg szybkiego ruchu
 Radom jest w miarę niedaleko od Warszawy, Modlina i Lublina. Te 3 lotniska zabierają pasażerów lotnisku w Radomiu. Poza tym w Radomiu i okolicach nie ma setek tysięcy potencjalnych klientów lotów międzynarodowych. A tylko oni gwarantowaliby jako taką rentowność.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a Waldi z ZSL to tam was jeszcze robi?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ano pracuje,jak sie ma wyzsze wyksztalcenie i to bynajmniej nie robione na szybko na pseudo uczelni u ojca tadeusza, to sie sie pracuje i sie nikt nie dziwi. Oj trole pisowskie by chcialy podejsc do lotniaka chcialy a tu jak na zlosc sie nie da.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
11 miejsce w kraju i pozostawienie po sobie 5 aglomeracji to sukces może nie wielki ale sukces.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
SKORO LOTNISKO LUBLIN MA WZROST PRZEWOZÓW LOTNICZYCH TO DLACZEGO WIZZAIR LIKWIDUJE POŁĄCZENIA DO ANGLII ?.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widac umiesz obsługiwac internet, napisz do nich maila z zapytaniem jako zaniepokojony ta sytuacja obywatel wojewodztwa lubelskiego i preznie sie rozwijajacego mocarststwa polskiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy Szkocja ? Tu będą zyski.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
pochwalcie się jeszcze ile dołożyliście z podatków do lotniska LUZ hehehehe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaprawde powiadam ci podnózku prezesa mniej niz do uczelni ojca dyrektora.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I lotnisko i uczelnia jest potrzebna. Lotnisko to okno na świat i skok cywilizacyjny dla Lublina a uczelnia Rydzyka toj edyna szansa na wykształcenie elit misiewiczów, warto zatem rodacy dokładać.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
szczecin spokojnie prze***ymy, chociaz lotnisko w szczecinie jest 12 lat starsze, to odnotowuja ogromny wzrost spowodowany cargo, oraz większa ilościa lotów do norwegii. co do rzeszowa-jasionki, to maja co najmniej pięc lat przewagi, oraz fakt, że panstwo funduje im działalność polska-usa w postaci dotowanego lot. nawet przy niekorzystnej polityce luz jest skazany na wzrost. przydałoby sie połączenie do bergen flesland, oraz stavanger, albo kopenhagi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ile Lublin i województwo pompują naszych podatków w to podniebne ranczo pslowców ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
undefined napisał:
Jasno z tego wynika, że tylko 7 lotnisk w Polsce jest rentownych (przerób powyżej 1 miliona pasażerów rocznie). I więcej nie będzie. Ale te mniejsze (jak. np. Lublin, Szczecin, Bydgoszcz, Rzeszów) też są potrzebne, chociaż będą dotowane już zawsze.
Rynek i managerowie określą ile będzie rentowne. Gdzie bedzie rentowne. I gdzie będzie rozwój. Przypominam, że nasz region ma najnoższa urbanizację w kraju, kieruje to nas w przyszłych dwóch dekadach na ścieżke szybszego rozwoju. Nie ważne co tam w Warszawie politycy sobie namyślą. 
undefined napisał:
Ile Lublin i województwo pompują naszych podatków  w to podniebne ranczo pslowców ?
 Państwo Polskie nam żydzi funduszy na rozwój, więc musimy samodzielnie. Nasz Region nie dostaje z budżetu Państwa potrzebnych pieniędzy.  Nawet proporcjonalnych pieniędzy. Nie narzekaj. Lepiej ponarzekaj, że nie ma w regionie Uniwersytetu Ekonomicznego, który by przeliczył ile korzyści przyleciało do nas dzięki temu lotnisku.
undefined napisał:
pochwalcie się jeszcze ile dołożyliście z podatków do lotniska LUZ hehehehe
 Pochwal sie, ile Platforma i PSL inwestycji przygotowali dla nas w regionie, i ile inwestycji dzięki nim przybyło, szczególnie tych przy których fotografie i reportaże sobie robia sobie różnej maści polityczne popychadła Kaczyńskiego.
undefined napisał:
Kiedy Szkocja ? Tu będą zyski.
 Kiedy Muzeum Narodowe i Teatr Narodowy w Lublinie? Toż to kultura, tu też bedą zyski. Wiecie ilu turystów przylatuje do miast z początku rankingu tylko po to aby odwiedzić ichniejsze Muzea Narodowe?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ile dokładamy do np. obwodnicy Lublina. Widzę że o biznesie masz takie pojęcie jak żaba o kowalu. Oczywiście większość to znawcy branży lotniczej. Oj Lublinie szkoda was z talą szarańczą malkontentów niz nie da rady u was zrobić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Radom przegrał nie z powodu położenia, bo jest idealne, lecz z powodu długości pasa do lądowania. Mieli je wydłużyć i jak to się ma?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.