Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Hmmmmmmmm.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A kiedy będzie przebudowa południowego odcinka ul. Zana? Przecież jezdnia na tym odcinku to istne rodeo dla pasażerów osobówek jak i autobusów, koleiny na koleinach. Już czas najwyższy wygładzić nowym asfaltem, buspasy na południowym odcinku ul. Zana są zaś niepotrzebne, tam dużego ruchu nie ma a i linii autobusowych dużo nie jeździ, należy zrobić także nowe trakty pieszo-rowerowe po jednej stronie lub po dwóch( jeśli się da). Obecne chodniki po obydwu stronach południowego odcinka ul. Zana wyglądają koszmarnie. Potrzebna jest także przebudowa ul. Sowińskiego i Głębokiej( skoro zrobiono al. Racławickie i ul. Lipową). Na Sowińskiego część drzew przydrożnych może być usunięta, bo ta ulica jest zarośnięta jak puszcza, do przesady. O buspasach można pomyśleć na ul. Sowińskiego jak najbardziej, nowe trakty pieszo-rowerowe też powinny się pojawić( przynajmniej po jednej stronie, jeśli się po obydwu by nie udało). Nie widzę zaś sensu w tym aby poprowadzić trakcję trolejbusową nad ul. Sowińskiego. Jeśli chodzi o ul. Głęboką - nowa nawierzchnia byłaby zasadna, buspasy byłyby dobre, bo tam jeżdżą dość często trolejbusowe linie, no i zrobić trakty pieszo-rowerowe( przynajmniej po jednej stronie jezdni jak się nie da po dwóch), bo na ul. Głębokiej chyba tego brakuje. W każdym bądź razie za ul. Głęboką i Sowińskiego powinno się wziąć miasto, bo to też ulice położone w ścisłym centrum, trzeba je odnowić.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...