Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Zapomnieliście jeszcze dodać że zabranie 153 z Węglina zmusi ludzi do przesiadek. Pewnie większość ludzi z Bronowic, Majdanka wybierze przesiadkę w trolejbus 150 albo 151. Żeby tam dotrzeć oczywiście muszą podjechać linią 158 - co jeszcze zwiększy tłok w niej. A zapomnieliście Państwo chyba o obietnicach zrobienia porządku z tłokiem w 151 po zabraniu 152 z Racławickich. Zmniejszając znowu ilość linii na Węglin, zwiększacie obciążenie 151 i 150 z którymi i tak był już duży problem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Jaj sobie robisz? Chcesz mieć każdy autobus pod sam nos? 39 dojedziesz i dalej 17 i 18. 32 to samo. 26 - 18 spod KUL-u a z Chodźki daleko nie jest. 44 - pod KUL na 18. 15 i 40 to samo. Myśl trochę.
Zwłaszcza na Bursaki zapraszam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bez sensu. Spod zamku do szkoły mam 2 10 31 57, zlikwidują mi 31, który mam krótko po przyjeździe do lublina. Zostaje mi 10 i 57, co 15minut także do szkoły nie wiem czy zdążę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Te zmiany nigdy z różnych przyczyn nie wejdą w życie. Firma zewnętrzna zarobiła? Zarobiła. Śmiem przypuszczać, że o to właśnie chodziło. Za rok, dwa kolejna firma zrobi kolejne opracowania. I znowu ktoś zarobi. To to wygląda w Polsce.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja mam propozycję dla projektowanej linii 159 lepszą niż ta jakaś firma: Linia ta jechałaby z Węglina przez Orkana, Bohaterów Monte Cassino, Wileńską, Głęboką, Piłsudskiego, Zygmuntowskie, skręcała na rondzie w Unii Lubelskiej i Zamojską, potem szłaby ulicą Królewską, Lubartowską, Obywatelską i Chodźki. Masa ludzi zyskałaby w ten sposób nową możliwość dotarcia z Węglina, Czubów i LSM w rejon ścisłego centrum koło archikatedry, Unickiej, i Chodźki, czego teraz nie ma.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeżdżę 31 z os.Poręba aż na Spółdźielczości Pracy ( i z powrotem ) od kilku lat w każdy dzień powszedni , to po ewentualnej likwidacji 31 drogie mądrołki z ZTMu co sugerujecie ? Oczywiście oprócz zmiany pracy .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
robol napisał:
Jeżdżę 31 z os.Poręba aż na Spółdźielczości Pracy ( i z powrotem ) od kilku lat w każdy dzień powszedni , to po ewentualnej likwidacji 31 drogie mądrołki z ZTMu co sugerujecie ? Oczywiście oprócz zmiany pracy .
Odpowiedź jest prosta - rezygnację z komunikacji miejskiej lub jazdę z przesiadką. Ludzie, bez paniki to jeszcze zdecydowanie nie jest moment na nią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
O nie nie autorze poprzedniego wpisu , to komunikacja miejska jest dla ludzi , a nie odwrotnie więc tego typu rady należy .... w .....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
gość napisał:
39- nie jedzie przez spółdzieczości pracy, 32- nie jedzie przez spółdzieczości pracy, 26 - nie jedzie przez spółdzieczości pracy, 44- nie jedzie przez spółdzieczości pracy15 i 40- nie jedzie przez spółdzieczości pracy, 9- nie jedzie przez spółdzieczości pracy
pytanie było o dojazd do śródmieścia. w śródmieściu, by dotrzeć na spółdzielczości pracy, należy przesiąść się w 18 lub 17
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
robol napisał:
O nie nie autorze poprzedniego wpisu , to komunikacja miejska jest dla ludzi , a nie odwrotnie więc tego typu rady należy .... w .....
Ktoś chyba nie zrozumiał ironii:P Prawda jest taka, że jeszcze duuuuuuuuuuuuuuużo czasu minie zanim te pomysły staną się realne więc nie ma co siać paniki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję zlikwidować ZTM - zamiast lini 31. Będzie taniej , lepiej i szybciej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z pdf-a dołączonego do artykułu wynika że Felin w 2013 roku zostanie prawie odcięty od Lublina. W tej chwili proponuje się likwidację 23 (swoją drogą jedyny bezpośredni autobus na PKS z Felina i chyba również z Czechowa). Ograniczy to i tak już kiepski dojazd do tej dzielnicy. Natomiast gdy trakcja trolejbusowa zostanie doprowadzona na Felin proponuje się połączenie 21 z 47 tak aby twór z tego powstały nie jeździł na Felin. Oraz skrócenie linii 28 do Parku Bronowice. W efekcie zostanie 7 (z której mało kto chce korzystać ze względu na to że jedzie przez obszary przemysłowe i traci się na tym 10-15 minut), 55, 153 (docelowo 152) i 156. Teraz zastanawiam się czy aby na pewno dobrym pomysłem jest zostawienie na wciąż rozrastającym się osiedlu (wraz z powiększającą się strefą ekonomiczną) 2 autobusów i 2 trolejbusów (które nota bene w przypadku braku zasilania, awarii, czy wypadku który blokuje pas(y) ruchu nie mogą jechać dalej)?? Doprowadzenie trakcji miało ułatwić dojazd a nie go utrudnić!!!!! Nie zgadzam się z propozycjami dotyczącymi likwidacji 23, zmienię tras 21,28,47!!!!! Gdy to nastąpię ja podziękuję za korzystanie z komunikacji miejskiej. Dodatkowo czemu trasa 158 ma nie zostać przedłużona na Felin?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Proponuję rzeczywiście zajrzeć do pdf'a dołączonego do tego artykułu. Czy ja o czymś nie wiem, czy ZTM planuje zakupić dużą liczbę trolejbusów przegubowych? Planuje się w przyszłości z Felina zostawić tylko 2 trolejbusy, a Majdanek i Bronowice praktycznie odciąć od reszty miasta! Czego ludzie planujący te zmiany nie zadali sobie trudu aby sprawdzić ile osób jeździ z różnych części Lublina. Siedli sobie pewnie przy mapce i zaczęli rysować nowe trasy! W tej chwili ciężko na ul. Lotniczej do niektórych autobusów i trolejbusów jadących z Felina wsiąść, a plany pozostawienia tylko tylu linii są absurdalne. Pozbawienie Felina, Majdanka połączenia z dworcami PKP (skrócenie 28 do Parku Bronowice) i PKS (likwidacja linii 23). Odłączenie akademików KULu na Konstantynowie (obok szpitala na Kraśnickich) z wydziałem na Majdanku (153 dojeżdzające z Majdanka tylko na Zana oraz skrócenie linii 28 do Parku Bronowice). Jeśli te zmiany naprawdę wejdą w życie oznacza to paraliż tych osiedli. Pomysłodawcom gratuluję!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
151 - najbardziej zatłoczona obecnie linia lublina - co 15 minut, a do tego zniknięcie 152? ŚWIETNY PLAN! już i tak poprowadzenie 152 przez Narutowicza i Głęboką pogorszyło sprawę tłoku 151, a teraz jeszcze chcą to dobic? Pogratulowac tylko...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
cinek napisał:
Oczywiście, wywalmy 152 z rozkładu. Wtedy żeby dojechać do centrum zostanie mi 151 (co 15 min albo i co pół godziny będzie jeździł) oraz 20, która jest wiecznie spóźniona. Tak, bardzo tego chcemy! Mieszkańcom "zza zemborzyckiej" zostanie tylko 151...Moje gratulacje. Co za jełopy w tym ZTM :/
W ZTM pracuje Marcin Krupiński z PO, który jest jednocześnie w Radzie Dzielnicy Dziesiąta. Chyba ktoś tego człowieka wybrał? A widziały gały, co brały?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Marijka napisał:
Może zajęlibyście się ul. Nowy Świat. Bloków na osiedlu coraz więcej, a komunikacja z miastem pożal się boże. Ulica w centrum miasta z komunikacją MPK godną wsi. Może jakaś linia w stronę Czubów, LSM?
A gdzie byliście, gdy inni mieszkańcy dzielnicy "walczyli" z ZTM, aby linia 21 kursowała na Majdanek przez Wolską (żeby się przesiadać), a w drugą stronę na LSM i Czuby. Teraz jeździ pusta od Nałkowskich przez krańcową na Felin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
miomi napisał:
czy bedą jakies konsultacje "społeczne" ? można gdzies zgłaszać swoje uwagi do tych propozycji?
To idź do ZTM-Kraśnicka 25 w dawnym budynku MPK lub dzwoń: 81 466 29 00 zobaczysz jak Ciebie "oleją" i jeszcze o-pier-do-lą, że na niczym sie nie znasz, przeszkadzasz w pracy i jesteś upierdliwy. A "oni" wiedzą wszystko najlepiej, więc po co się wtrącasz. Do dyrektora nie dostaniesz się podobnie jak do premiera lub prezydenta. Nie znajdzie dla Ciebie czasu, a sekretarka "swoim ciałem" obroni przełożonego. Taki jest ZTM i PO-tylko oni tam pracują. Ty jestes nikt. Doświadcz tego sam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zamiast usprawnień....likwidacja niektórych linii !!!A może usprawnieniem rzeczywistym będzie stworzenie lini tzw. szybkich - omijających centrum a łączące jeszcze istniejące zakłady pracy -np. Bursaki, Zadębie, z "sypialniami" Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gratuluję pomysłu z komunikacją na Botanik! Wielka, rozbudowywana granica - i będzie obsługiwana przez 1 "linię uzupełniającą" (2, co 30 minut w szczycie) i jedną "marginalną" (4, rzadziej niż raz na godzinę). Genialne rozwiązanie, ciekawe ile kosztowało wymyślenie czegoś takiego?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co z os. Świt i nowymi blokami na Gęsiej i przy przedłużeniu Jana Pawła? Dalej mamy jeździc makabrycznym 57 które nie dość, ze jeździ rzadko to jeszcze nadrabia droge jakimiś dziwnymi objazdami?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...