Będą korki, będę oblewał masowo ....
Wszystkiego dobrego drogie miernoty z okazji rozpoczęcia kolejnego roku akademickiego. Czekam na kolejny rok jadu w sieci ... co i tak nie wpłynie na rzeź jaką zrobię pod koniec semestru.
|
|
Lublin: stolica kultury, stolica mądrości, a KULwa mać nie ma kto rozwiązać problemu jednego skrzyżowania. Rzeszowie - pomóż!
|
|
We władzach UMCSu zasiadają cwane gapy kładka jest ich a problem z jej remontem lub zburzeniem,próbują ożenić Ratuszowi.A może sami spróbujcie coś z tym fantem zrobić bo jedyne co umiecie robić to zbijać kabze na studentach,ponieważ darmowe studia w Polsce już od dawna są fikcją bo za wszystko trzeba płacić.Wasi studenci drogi UMCSie wasz problem.
|
|
pięknie przez trzy miesiące było i się skończyło,może będą promocje u potrzebujących studentek na tani seks bez zobowiązań
|
|
podobno Lublin to miasto inspiracji,to dlaczego brakuje inspiracji do rozwiązania problemu kładki?!
|
|
Przejazd ulicą Sowińskiego skończy się wraz z tym jak piesi otrzymają pierwszeństwo tuż po tym jak się zbliżą do przejścia. Od 2016 roku przed ulicą Sowińskiego będzie można spokojnie postawić znaki zakazu wjazdu.
|
|
Kasę na remont rektoratu czyli budynku dla uczelnianych urzędasów to UMCS miał. A na rzeczy najpotrzebniejsze dla studenta pieniędzy już zabrakło.
|
|
Wysiedlić UMCS z centrum miasta na peryferia!
|
|
wystarczy zamontować światła czasowe takie jak są ustawiane przy modernizacjach dróg i problem rozwiązany
|
|
Zamknięta kładka niczemu nie jest winna. Już przeszło 20 lat temu mało kto nią chodził tylko wszyscy naginali przez zebrę na Sowińskiego. Tylko, że wtedy było z dziesięć razy mniej studentów, a teraz byle chomont z Dziwkocina, co maturę ledwie zdał jest dumnym "stódętem".
|
|
W Lublinie kładki dla pieszych to problem niemal metafizyczny. W latach 80-tych, kiedy w miastach mniejszych od LBN (Częstochowa, Opole, Radom) masowo budowano kładki i podziemne przejścia, tutaj z uporem wytyczano przejścia bez świateł. Kładki powstały w sumie trzy: na ulicy Lwowskiej (wówczas Bieruta), przy Radziszewskiego (wtedy: Nowotki) koło biblioteki i właśnie ta przy Sowińskiego. Kładkę przy Lwowskiej rozebrano bo się ponoć nie podobała mieszkańcom, ta przy Sowińskiego też wkrótce zniknie. Przejście podziemne przy Hutniczej zaczęto budować i porzucono, bo ktoś zdecydował że są ważniejsze cele. Brak słów...
|
|
Prosimy policję o pomoc przy przy zatrzymaniu świętych krów które stadem idą przez przejscie, a gdy ostatni schodzą za moment pojwiają sie następni i następni z jednej i drugiej strony. Korek sięga aż do Filaretów. Tylko regulacja ruchu może pomóc. Błagadarajumy o pana z gwizdkiem i lizakiem.
|
|
poczekajcie na wprowadzenie w życie nowych wspaniałych przepisów o pieszych w 2017r., to dopiero będzie piekło
|
|
WIĘC NIECH MIASTO USŁYSZY RÓWNIEŻ KIEROWCÓW !!! KTÓRZY PŁACĄ DLA TEGO MIASTA NIEMAŁE PODATKI W AKCYZIE !!!
>>> PROPONUJĘ ZA KAŻDYM RAZEM GDY JEDZIEMY SOWIŃSKIEGO T R Ą B I Ć
SKORO DOSŁOWNIE GARSTKA MIESZKAŃCÓW (bo większość mieszkań to wynajem) POTRAFI ZASZCZEKAĆ ROZWÓJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ, TO MY UŻYTKOWNICY DRÓG SPRÓBUJMY ICH ZATRĄBIĆ.
ps. Po jakie 2 pasy w każdym kierunku...??!! Przebudowa powinna zakładać po 3 pasy w każdym kierunku !!!
|
|
dobry pomysł. Pan z lizakiem jak przed podstawówkami rozwiązałby sprawę :)
|
|
gdyby poszerzyć jezdnię szybciej auta rozjechały by się do miejsc docelowych, ale te stare mochery z sowińskeigo tego nie zrozumią bo twierdzą, że będą ruch mieli pod nosem, a Zuczek się ich boi zamiast rozwiązać problem tysięcy ludzi.
|
|
władze miasta nie powinny dać grosza już UMCS skoro nie chcą remonotwać kładki, każdy wie ze to miejsce jest mega ważne więc miasto niech się dogada z UMCS i niech to zrobią, rok czasu było nawet palcem nie kiwneliście!!!!
|
|
Tej kładki i tak nikt nie używa! Wszyscy chodzą dołem!
|
|
WIĘC NIECH MIASTO USŁYSZY RÓWNIEŻ KIEROWCÓW !!! KTÓRZY PŁACĄ DLA TEGO MIASTA NIEMAŁE PODATKI W AKCYZIE !!! >>> PROPONUJĘ ZA KAŻDYM RAZEM GDY JEDZIEMY SOWIŃSKIEGO T R Ą B I Ć SKORO DOSŁOWNIE GARSTKA MIESZKAŃCÓW (bo większość mieszkań to wynajem) POTRAFI ZASZCZEKAĆ ROZWÓJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ, TO MY UŻYTKOWNICY DRÓG SPRÓBUJMY ICH ZATRĄBIĆ. ps. Po jakie 2 pasy w każdym kierunku...??!! Przebudowa powinna zakładać po 3 pasy w każdym kierunku !!!Po 3 pasy? Nie za mało? Nie pomylił się Panu czasem Lublin z Los Angeles? |
|
gdyby poszerzyć jezdnię szybciej auta rozjechały by się do miejsc docelowych, ale te stare mochery z sowińskeigo tego nie zrozumią bo twierdzą, że będą ruch mieli pod nosem, a Zuczek się ich boi zamiast rozwiązać problem tysięcy ludzi."Zrozumią"... i wszystko jasne. |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|