Lublin metroplia City Central. To by było świwtowo
|
|
Super, pieniędzy na halę peronową nie będzie, ale za to stacja zmieni nazwę na "metropolitarną"
|
|
Ile milionów więcej zapłacimy za tą przebudowę? Może lepiej było dołożyć Włochom
|
|
Nie ma szans na wznowienie ruchu pociągów osobowych do Wawy owszem towarowe tak bo węgiel z Bogdanki do Kozienic trzeba wozić i odciązyć trasę zastępczą do Wawy. Nie wyobrażam sobie odbudowy przejazdów i systemów bezpieczeństwa przez pół roku na tej trasie. Owszem towarowe moga jechać 40 km/h i dojadą ale nie osobowy czy pośpieszny.
Bujda dla ciemnego ludu...
|
|
Wiadomo że bujda, chodzi o to żeby przed wyborami na jesieni puścić pokazowy pociąg z władzami w świetle reflektorów, a potem wszystko wróci do stanu dalszej degrengolady. Zreszta, nawet gdyby udało się uruchomić tak ruch po 1 torze, to nic by to w praktyce nie dało, bo pociągi wlokłyby się co najmniej tyle samo co przez lubartów...
|
|
Bujda na resorach. Zobaczcie sobie opinie o track tec już widzę jak coś dokończą. Raczej się zwiną z kasą nie płacąc podwykonawca. Linia nie zostanie uruchomiona jeszcze przez długie lata.
|
|
W stolycy jest centralny więc jak metropolia to powinno być tak samo a nie gówny.
|
|
K... mać, aż mnie zmroziło. Czasowe zamknięcie Diamentowej. Ledwo jeden koszmar się skończył to za chwilę będzie jeszcze większy. Dzięki PKP. Miasto dostosowało czas remontu do remontu torów a tu taka wtopa. A pan minister się chwali.
|
|
więcej tego gadania niż roboty...
artykułów pinć tysięcy o robotach- szkoda, że nie ma to przełożenia na rzeczywisty remont torów ;p haha
|
|
"– Chcemy, żeby to był Lublin Główny, jak na metropolię przystało – mówi minister (...)"***No, żeby nie wyszło, jak w Suwałkach. Turysta pyta konduktora - jak się okazało - lokalnego patriotę: "- Przepraszam, czy to Suwałki Główne?" "- A chcesz Pan w mordę?" -pyta konduktor . . .
|
|
A POkraki w krzyk bo nie można coś zgarnąć z Kolei. I OK.
|
|
Nie....tylko nie Lublin Główny??? Zwykły Lublin lepiej brzmi
|
|
Jak Pan Adamczyk tak bardzo chce nadać metropolitarny charakter lubelskiemu dworcowi głównemu to zamiast „biedamodernizacji” niech zwiększą budżet i wybudują porządną halę peronową podobną do tych z Katowic czy LŁodzi Widzewa. O Wrocławiu czy Krakowie już nie wspomnę. Wtedy to będzie dworzec a nie przerośnięta stacja. Ja wiem, że „ciemny lud na wschodzie i tak będzie zadowolony” ale jest to ewidentnie niewspółmierne do skali modernizacji dworców w takich miastach jak Bydgoszcz, Gdynia, Katowice, Łódź Widzew. Przy porządnej modernizacji nazwa Lublin się obroni...
|
|
A już myślałem, że nowa nazwa to będzie Lublin VIVO...
|
|
A POkraki w krzyk bo nie można coś zgarnąć z Kolei. I OK.Podwyżki dał Jarek od posta przed wyborami, że tacy aktywni? |
|
Predzej tramwaj mi w oku przejedzie niz pociagi na wiosne. czysty populizm na wybory.
|
|
mam pomysl na nazwe STACJA REZYGNACJA - wracaj skad przybyles tutaj zaczyna sie dziadostwo
|
|
Bździszewo Głębokie
|
|
Ten artykuł ma tylko uspokoić opinie społeczną na święta. Ani Kaczyński, ani Morawiecki nie wspomnieli o inwestycji. Mają dosyć dobre rozeznanie, zaś jakiekolwiek obietnice, chociaż mile widziane, nie byłyby spełnione. Oni to wiedzą. My to wiemy. Taka gra wzajemna.
Jeden tor od Puław do Pilawy na jesień to wszystko na co stać ten Rząd. To sytuacja na dochodzenie prokuratorskie, co najmniej dla bardzo wielu. Ale wygodniej wciąż trąbić o miliardach które wypłynęły za PO. Teraz gdzieś odlatują.
Mamy pecha, że mieszkamy tutaj w tym województwie, że mamy takich a nie innych przedstawicieli w Parlamencie i kandydatów do Brukseli. Wszystkich, bez wyjątku z każdej opcji. PIS, PO, Kukiz, PSL i całą resztę.
|
|
żenada, to że zrezygnowano z budowy porządnej hali peronowej, jaką w ostatnich latach zbudowano choćby w dużo mniejszych Gliwicach, pokazuje nie tylko skalę olewania tego regionu przez centralę pkp i polityków, ale też jiestety nieudacznictwo miejscowych kolejarzy i władz, którzy powinni wspólnie zawalczyć o to żeby taka hala powstała...
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|