Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Ruszył remont torów do Warszawy. Kolej chce zmienić nazwę stacji głównej w Lublinie

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 15 kwietnia 2019 r. o 22:05 Powrót do artykułu
Lublin metroplia City Central. To by było świwtowo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super, pieniędzy na halę peronową nie będzie, ale za to stacja zmieni nazwę na "metropolitarną"
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ile milionów więcej zapłacimy za tą przebudowę? Może lepiej było dołożyć Włochom
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie ma szans na wznowienie ruchu pociągów osobowych do Wawy owszem towarowe tak bo węgiel z Bogdanki do Kozienic trzeba wozić i odciązyć trasę zastępczą do Wawy. Nie wyobrażam sobie odbudowy przejazdów i systemów bezpieczeństwa przez pół roku na tej trasie. Owszem towarowe moga jechać 40 km/h i dojadą ale nie osobowy czy pośpieszny. Bujda dla ciemnego ludu...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiadomo że bujda,  chodzi o to żeby przed wyborami na jesieni puścić pokazowy pociąg z władzami w świetle reflektorów,  a potem wszystko wróci do stanu dalszej degrengolady. Zreszta,  nawet gdyby udało się uruchomić tak ruch po 1 torze,  to nic by to w praktyce nie dało,  bo pociągi wlokłyby się co najmniej tyle samo co przez lubartów...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bujda na resorach. Zobaczcie sobie opinie o track tec już widzę jak coś dokończą. Raczej się zwiną z kasą nie płacąc podwykonawca. Linia nie zostanie uruchomiona jeszcze przez długie lata. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W stolycy jest centralny więc jak metropolia to powinno być tak samo a nie gówny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
K... mać, aż mnie zmroziło. Czasowe zamknięcie Diamentowej. Ledwo jeden koszmar się skończył to za chwilę będzie jeszcze większy. Dzięki PKP. Miasto dostosowało czas remontu do remontu torów a tu taka wtopa. A pan minister się chwali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
więcej tego gadania niż roboty... artykułów pinć tysięcy o robotach- szkoda, że nie ma to przełożenia na rzeczywisty remont torów ;p haha
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"– Chcemy, żeby to był Lublin Główny, jak na metropolię przystało – mówi minister (...)"***No, żeby nie wyszło, jak w Suwałkach. Turysta pyta konduktora - jak się okazało - lokalnego patriotę: "- Przepraszam, czy to Suwałki Główne?" "- A chcesz Pan w mordę?" -pyta konduktor . . .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A POkraki w krzyk bo nie można coś zgarnąć z Kolei. I OK.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie....tylko nie Lublin Główny??? Zwykły Lublin lepiej brzmi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak Pan Adamczyk tak bardzo chce nadać metropolitarny charakter lubelskiemu dworcowi głównemu to zamiast „biedamodernizacji” niech zwiększą budżet i wybudują porządną halę peronową podobną do tych z Katowic czy LŁodzi Widzewa. O Wrocławiu czy Krakowie już nie wspomnę. Wtedy to będzie dworzec a nie przerośnięta stacja. Ja wiem, że „ciemny lud na wschodzie i tak będzie zadowolony” ale jest to ewidentnie niewspółmierne do skali modernizacji dworców w takich miastach jak Bydgoszcz, Gdynia, Katowice, Łódź Widzew. Przy porządnej modernizacji nazwa Lublin się obroni...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A już myślałem, że nowa nazwa to będzie Lublin VIVO...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A POkraki w krzyk bo nie można coś zgarnąć z Kolei. I OK.
 Podwyżki dał Jarek od posta przed wyborami, że tacy aktywni?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Predzej tramwaj mi w oku przejedzie niz pociagi na wiosne. czysty populizm na wybory.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mam pomysl na nazwe STACJA REZYGNACJA - wracaj skad przybyles tutaj zaczyna sie dziadostwo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bździszewo Głębokie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten artykuł ma tylko uspokoić opinie społeczną na święta. Ani Kaczyński, ani Morawiecki nie wspomnieli o inwestycji. Mają dosyć dobre rozeznanie, zaś jakiekolwiek obietnice, chociaż mile widziane, nie byłyby spełnione. Oni to wiedzą. My to wiemy. Taka gra wzajemna. Jeden tor od Puław do Pilawy na jesień to wszystko na co stać ten Rząd. To sytuacja na dochodzenie prokuratorskie, co najmniej dla bardzo wielu. Ale wygodniej wciąż trąbić o miliardach które wypłynęły za PO. Teraz gdzieś odlatują. Mamy pecha, że mieszkamy tutaj w tym województwie, że mamy takich a nie innych przedstawicieli w Parlamencie i kandydatów do Brukseli. Wszystkich, bez wyjątku z każdej opcji. PIS, PO, Kukiz, PSL i całą resztę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żenada, to że zrezygnowano z budowy porządnej hali peronowej, jaką w ostatnich latach zbudowano choćby w dużo mniejszych Gliwicach, pokazuje nie tylko skalę olewania tego regionu przez centralę pkp i polityków, ale też jiestety nieudacznictwo miejscowych kolejarzy i władz, którzy powinni wspólnie zawalczyć o to żeby taka hala powstała...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...