Co za absurd. Komunikacja miejska jest ograniczana i wyznacza się buspasy.
|
|
Chciałbym podkreślić, że nie mamy dylematu drzewo czy rozwój miasta - uciął wszelkie wątpliwości prezydent Żuk.
|
|
Nie widzę powodu aby przez grupkę pieniaczy miasto miałoby stracić miliony z unijnej dotacj!
|
|
Widocznie buspasy są koniecznością aby dostać dotacje, to i tak lepsze rozwiązanie niż jeździć po dziurach a prędzej czy później miasto musiałby wyremontować ten odcinek
|
|
Remontować i nie oglądać się na ekoterystow!
|
|
Racławickie są w coraz bardziej opłakanym stanie, remont jest koniecznością a kiedy jak nie teraz skoro jest kasa z Unii?
|
|
Ciekawe czy jak awarii ulegnie sieć gazowa to wszyscy nadal będą tacy anty, bo przecież kilka drzew jest wazniejszych...
|
|
A co na pierwszy przychlast Lublina? Może się przywiąże do drzewa i będzie na głos kukał jakość powietrza, zdziadziały filozof ! Dawaj dziadu, na co czekasz?
|
|
Nie rozumiem jednej rzeczy budują buspasy jeden za drugim a później czytam ze zmniejszają ruch autobusów, będą rzadziej jeździć to się zdecydujcie czy faktycznie takowy buspas będzie potrzebny
|
|
Żeby odpowiedzieć sobie na pytanie" drzewa czy samochody? wystarczy spojrzeć na pierwszą lepszą nową inwestycję. Przecież poza wykostowanymi parkingami naokoło nie ma nic innego. Chodniki także robią za parkingi i gdyby nie wymóg zapewnienia dojścia pieszego to by ich nie budowano. Wyglądałyby one tak samo jak place zabaw - czyli wielkości dwóch miejsc postojowych. Samochody - to jest plaga naszych czasów.
|
|
Podczas przebudowy oczywiście okaże się, że sieć podziemna jest w znacznie gorszym stanie niż zakładano i miasto oczywiście dopłaci kasę już bez przetargu, przy okazji wydłużając wykonawcy dwukrotnie termin realizacji.
|
|
"Nie rozumiem jednej rzeczy budują buspasy jeden za drugim" - budują, bo do tej pory się ich nie budowało. na czym ma się opierać komunikacja, jak nie na sprawnej komunikacji miejskiej. Tramwajów ani metra nie ma - i nie będzie. Więc muszą być buspasy.
|
|
Kto uważa że pasy do skrętu w lewo są zbędne jeździły życiu chyba tylko rowerem. Przecież, gdy mamy jeden pas dla samochodów to samochód skręcający w lewo blokuję wszystkie auta za nim... A potem będzie narzekanie, że korki coraz wieksze
|
|
Ci społecznicy to tak naprawdę szkodnicy Lublina. Może mi ktoś wytłumaczyć jak można że względu na kilka drzew z których zresztą część to samosieje blokować inwestycje na którą miasto dostanie 85% dofinansowania?
|
|
"Krytycy twierdzą też, że planowane drogi rowerowe można byłoby poprowadzić lepiej, bo w pewnych miejscach są ich zdaniem za blisko drzew." Nie no przecież jak czytam coś takiego to aż huk mnie strzela!!!! Naprawdę niedobrze mi się ostatnio robi jak slyszę słowo "aktywiści". nie no za blisko drzewa...naprawdę? to może zrezygnujmy z dotacji unijnej, niech mieszkańcy wyłożą sami ponad 100 mln złotych i zbudujmy na własną rękę scieżki rowerowe najlepiej zygzakiem wokół tych drzew aby przypadkiem nie za blisko były!!!!
|
|
Szymon Pietrasiewicz ekspert od wszystkiego. Zna się na sztuce, na sporcie, na kulturze, na planowaniu przestrzenny, na lubelskich żydach. A najlepiej zna się na penisach, które lubi...rysować lubi.
|
|
"Przecież, gdy mamy jeden pas dla samochodów to samochód skręcający w lewo blokuję wszystkie auta za nim... A potem będzie narzekanie, że korki coraz wieksze" - można robić zakazy skrętu w lewo - wtedy nie blokuje. Robienie na każdym skrzyżowaniu 5 pasów ruchu (3 wloty, 2 wyloty) to przesada jak na centrum miasta. To, że korki coraz większe to zasługa tego, że zbyt powszechna stało się poruszanie własnym samochodem.
|
|
Brawo Panie Smaga, pierwszy raz artykuł pokazujący prawdziwe argumenty przemawiające za remontem al. Rcławickich takie jak dotacja w wysokości 85% i związane z nią wymagania Unijne, słaby stan instalacji gazowej jaki i samej drogi, niezrealizowanie wskaźników Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020 itp...a aktywiści mają jedynie argument w postaci tego, że im się wydaje, że ścieżki rowerowe będą za blisko drzew.
|
|
Jedyny argument "ekologów" - "Krytycy twierdzą też, że planowane drogi rowerowe można byłoby poprowadzić lepiej, bo w pewnych miejscach są ich zdaniem za blisko drzew." Przecieram oczy ze zdumienia i nie mogę uwierzyć! Wy tak serio???
|
|
nowa nawierzchnia , krawężniki,chodniki i ew. scieżka rowerowa i wystarczy. Przecież ta zapowiadana przebudowa sparaliżuje ruch w tej okolicy na conajmniej 3 lata.
|
Strona 1 z 7
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|