Quantcast

Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Samochody kontra drzewa, czyli wielka przebudowa Al. Racławickich w Lublinie. Za i przeciw

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 24 stycznia 2020 r. o 14:40 Powrót do artykułu
Co za absurd. Komunikacja miejska jest ograniczana i wyznacza się buspasy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Chciałbym podkreślić, że nie mamy dylematu drzewo czy rozwój miasta - uciął wszelkie wątpliwości prezydent Żuk.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie widzę powodu aby przez grupkę pieniaczy miasto miałoby stracić miliony z unijnej dotacj!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Widocznie buspasy są koniecznością aby dostać dotacje, to i tak lepsze rozwiązanie niż jeździć po dziurach a prędzej czy później miasto musiałby wyremontować ten odcinek
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Remontować i nie oglądać się na ekoterystow!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Racławickie są w coraz bardziej opłakanym stanie, remont jest koniecznością a kiedy jak nie teraz skoro jest kasa z Unii?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ciekawe czy jak awarii ulegnie sieć gazowa to wszyscy nadal będą tacy anty, bo przecież kilka drzew jest wazniejszych...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A co na pierwszy przychlast Lublina? Może się przywiąże do drzewa i będzie na głos kukał jakość powietrza, zdziadziały filozof ! Dawaj dziadu, na co czekasz?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie rozumiem jednej rzeczy budują buspasy jeden za drugim a później czytam ze zmniejszają ruch autobusów, będą rzadziej jeździć to się zdecydujcie czy faktycznie takowy buspas będzie potrzebny
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Żeby odpowiedzieć sobie na pytanie" drzewa czy samochody? wystarczy spojrzeć na pierwszą lepszą nową inwestycję. Przecież poza wykostowanymi parkingami naokoło nie ma nic innego. Chodniki także robią za parkingi i gdyby nie wymóg zapewnienia dojścia pieszego to by ich nie budowano. Wyglądałyby one tak samo jak place zabaw - czyli wielkości dwóch miejsc postojowych. Samochody - to jest plaga naszych czasów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podczas przebudowy oczywiście okaże się, że sieć podziemna jest w znacznie gorszym stanie niż zakładano i miasto oczywiście dopłaci kasę już bez przetargu, przy okazji wydłużając wykonawcy dwukrotnie termin realizacji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Nie rozumiem jednej rzeczy budują buspasy jeden za drugim" - budują, bo do tej pory się ich nie budowało. na czym ma się opierać komunikacja, jak nie na sprawnej komunikacji miejskiej. Tramwajów ani metra nie ma - i nie będzie. Więc muszą być buspasy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto uważa że pasy do skrętu w lewo są zbędne jeździły życiu chyba tylko rowerem. Przecież, gdy mamy jeden pas dla samochodów to samochód skręcający w lewo blokuję wszystkie auta za nim... A potem będzie narzekanie, że korki coraz wieksze
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ci społecznicy to tak naprawdę szkodnicy Lublina. Może mi ktoś wytłumaczyć jak można że względu na kilka drzew z których zresztą część to samosieje blokować inwestycje na którą miasto dostanie 85% dofinansowania?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Krytycy twierdzą też, że planowane drogi rowerowe można byłoby poprowadzić lepiej, bo w pewnych miejscach są ich zdaniem za blisko drzew." Nie no przecież jak czytam coś takiego to aż huk mnie strzela!!!! Naprawdę niedobrze mi się ostatnio robi jak slyszę słowo "aktywiści". nie no za blisko drzewa...naprawdę? to może zrezygnujmy z dotacji unijnej, niech mieszkańcy wyłożą sami ponad 100 mln złotych i zbudujmy na własną rękę scieżki rowerowe najlepiej zygzakiem wokół tych drzew aby przypadkiem nie za blisko były!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szymon Pietrasiewicz ekspert od wszystkiego. Zna się na sztuce, na sporcie, na kulturze, na planowaniu przestrzenny, na lubelskich żydach. A najlepiej zna się na penisach, które lubi...rysować lubi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Przecież, gdy mamy jeden pas dla samochodów to samochód skręcający w lewo blokuję wszystkie auta za nim... A potem będzie narzekanie, że korki coraz wieksze" - można robić zakazy skrętu w lewo - wtedy nie blokuje. Robienie na każdym skrzyżowaniu 5 pasów ruchu (3 wloty, 2 wyloty) to przesada jak na centrum miasta. To, że korki coraz większe to zasługa tego, że zbyt powszechna stało się poruszanie własnym samochodem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo Panie Smaga, pierwszy raz artykuł pokazujący prawdziwe argumenty przemawiające za remontem al. Rcławickich takie jak dotacja w wysokości 85% i związane z nią wymagania Unijne, słaby stan instalacji gazowej jaki i samej drogi, niezrealizowanie wskaźników Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020 itp...a aktywiści mają jedynie argument w postaci tego, że im się wydaje, że ścieżki rowerowe będą za blisko drzew.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jedyny argument "ekologów" - "Krytycy twierdzą też, że planowane drogi rowerowe można byłoby poprowadzić lepiej, bo w pewnych miejscach są ich zdaniem za blisko drzew." Przecieram oczy ze zdumienia i nie mogę uwierzyć! Wy tak serio???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nowa nawierzchnia , krawężniki,chodniki i ew. scieżka rowerowa i wystarczy. Przecież ta zapowiadana przebudowa sparaliżuje ruch w tej okolicy na conajmniej 3 lata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 7

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.