Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
który to już raz potraktowano pasażerów komunikacji w Lublinie jako króliki doświadczalne dla składanych na miejscu "wynalazków"? Pamięta ktoś jeszcze równie "mundre" pomysły składania w Lublinie trolejbusów? Teraz kolejna firemka znika a my zostaniemy ze szrotem na kolejne 10 albo i więcej lat...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie widzę problemu. Produkcja wcale nie jest potrzebna. Miasto może się znakomicie rozwijać w oparciu o budowę, wynajem i wzrost wartości apartamentów. Całe szczęście nasz Gospodarz odkrył tę prawidłowość i stosuje odpwoeidnią politykę, która wspiera rozwój na tym polu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wkrótce cała "gosP0darka" Łysogrodu pryśnie jak bańka mydlana. Dlatego cwaniactwo zasadza się na przejęcie mpwik i lpec, bo po upadku bizancjum tylko monoP0le będą gwarantować im dolce vita na koszt "plebsu".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uznaje tylko mercedesy. Ursus to może być traktor a nie auto do worzenia ludzi.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażerowie komunikacji miejskiej zostali z kilkudziesięcioma bublami, których już nikt nie będzie serwisował i które za kilka lat (albo wcześniej) pójdą na złom. Tak się robi interesy w Lublinie. Dziękujemy panie prezydencie za sprawną komunikację miejską.
 To i tak nie ma znaczenia, bo codziennie jeździ ok. połowa posiadanej floty przez MPK... Ba, nawet unijne nowoczesne autobusy są odstawione a jeżdżą w zamian wyglądające jak złom autobusy podwykonawców i stare powarszawskie jelcze, któe nie mają biletomatów i niskiej podłogi na całej długości.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kielce postawiły na wysokie punktowce, czemu w Lublinie Żuk z ekipą tak utrudniają deweloperom dostępu do zabudowy wysokościowej? Wszędzie jakieś sztuczne ograniczenia, my chcemy wieżowców, chmur drapaczy!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uznaje tylko mercedesy. Ursus to może być traktor a nie auto do worzenia ludzi.
 "Uznaje"? Kto uznaje? "Worzenia ludzi"??? "mgr"? Naprawdę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kielce postawiły na wysokie punktowce, czemu w Lublinie Żuk z ekipą tak utrudniają deweloperom dostępu do zabudowy wysokościowej? Wszędzie jakieś sztuczne ograniczenia, my chcemy wieżowców, chmur drapaczy!
 Nieszczęsny fantasto z SSC marzący o "chmur drapaczach",  zejdź z chmur absurdu na ziemię (+ opanuj się i przestań wrzucać swoje mrzonki nie mające związku z tematem, którym są w tym przypadku autobusy, a nie dewelo-klocki), to może dotrze do Ciebie, że plany zabudowy powstają właśnie pod dyktando dewelocwaniaków, którzy absolutnie nie są zainteresowani zabudową wysokościową, ponieważ ta musi spełniać szereg kosztownych wymagań technicznych. Za to opłacalne jest przekształcanie terenów zielonych, usługowych, rekreacyjnych pod akademiki o wysokości do kilkunastu pięter i właśnie w tym kierunku idzie planowanie "rozwoju".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uznaje tylko mercedesy. Ursus to może być traktor a nie auto do worzenia ludzi.
 Worzenia... Opowiedz coś jeszcze na temat dysleksji redaktorów? To takie zabawne. Za każdym razem. XD
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Uznaje tylko mercedesy. Ursus to może być traktor a nie auto do worzenia ludzi.
Worzenia... Opowiedz coś jeszcze na temat dysleksji redaktorów? To takie zabawne. Za każdym razem. XD
 Było już o tym pół godziny wcześniej. Pokazały się czerwone łapki wobec wytykającego błędy językowe...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taka mała podpowiedź dla niewtajemniczonych. _DX_ = Monisia = seX_P0_D_ewelopersku = opłacona pisowska szczekaczka warująca pod artykułami 24h/doba.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wkrótce cała "gosP0darka" Łysogrodu pryśnie jak bańka mydlana. Dlatego cwaniactwo zasadza się na przejęcie mpwik i lpec, bo po upadku bizancjum tylko monoP0le będą gwarantować im dolce vita na koszt "plebsu".
 co za belkot, ty sie lecz jak najszybciej sfrustrowany psychopato, a tak a propos monopoli dla wlasnego zdrowia lepiej odstaw na jakis czas sklepy monoPOlowe bo ci ewidentnie nie sluza
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażerowie komunikacji miejskiej zostali z kilkudziesięcioma bublami, których już nikt nie będzie serwisował i które za kilka lat (albo wcześniej) pójdą na złom. Tak się robi interesy w Lublinie. Dziękujemy panie prezydencie za sprawną komunikację miejską.
To i tak nie ma znaczenia, bo codziennie jeździ ok. połowa posiadanej floty przez MPK... Ba, nawet unijne nowoczesne autobusy są odstawione a jeżdżą w zamian wyglądające jak złom autobusy podwykonawców i stare powarszawskie jelcze, któe nie mają biletomatów i niskiej podłogi na całej długości.
Ma znaczenie, bo zmarnowano dziesiątki jak nie setki milionów złotych. Tylko dlatego, że ktoś miał utopijną wizję fabryki autobusów w Lublinie. W czasie kiedy w Polsce padły prawie wszystkie zakłady produkcji autobusów takie jak np. Autosan, Solbus, AMZ, a Solarisa przejęli Hiszpanie ktoś całkowicie oderwany od rzeczywistości władował się w ten szemrany biznes, a mieszkancy Lublina dostali jakieś ukraińskie buble z których śmiała się cała Polska. To jest sprawa dla NIK-u albo nawet CBA.
 no nie wiem nie wiem, mysle ze to jest bardziej sprawa dla twojego psychiatry a nie CBA, masz urojenia i wydaje ci sie ze mozesz dyktowac kto kiedy i gdzie moze jakas firme zalozyc
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażerowie komunikacji miejskiej zostali z kilkudziesięcioma bublami, których już nikt nie będzie serwisował i które za kilka lat (albo wcześniej) pójdą na złom. Tak się robi interesy w Lublinie. Dziękujemy panie prezydencie za sprawną komunikację miejską.
To i tak nie ma znaczenia, bo codziennie jeździ ok. połowa posiadanej floty przez MPK... Ba, nawet unijne nowoczesne autobusy są odstawione a jeżdżą w zamian wyglądające jak złom autobusy podwykonawców i stare powarszawskie jelcze, któe nie mają biletomatów i niskiej podłogi na całej długości.
 Ma znaczenie, bo zmarnowano dziesiątki jak nie setki milionów złotych. Tylko dlatego, że ktoś miał utopijną wizję fabryki autobusów w Lublinie. W czasie kiedy w Polsce padły prawie wszystkie zakłady produkcji autobusów takie jak np. Autosan, Solbus, AMZ, a Solarisa przejęli Hiszpanie ktoś całkowicie oderwany od rzeczywistości władował się w ten szemrany biznes, a mieszkancy Lublina dostali jakieś ukraińskie buble z których śmiała się cała Polska. To jest sprawa dla NIK-u albo nawet CBA.
To i tak nic przy miliardach, jakie co roku z budżetu idą na różne sposoby do kleru na ich wydumane przedsięwzięcia. A to już naprawdę trudno nazwać inwestycją - to jest pasienie darmozjadów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażerowie komunikacji miejskiej zostali z kilkudziesięcioma bublami, których już nikt nie będzie serwisował i które za kilka lat (albo wcześniej) pójdą na złom. Tak się robi interesy w Lublinie. Dziękujemy panie prezydencie za sprawną komunikację miejską.
To i tak nie ma znaczenia, bo codziennie jeździ ok. połowa posiadanej floty przez MPK... Ba, nawet unijne nowoczesne autobusy są odstawione a jeżdżą w zamian wyglądające jak złom autobusy podwykonawców i stare powarszawskie jelcze, któe nie mają biletomatów i niskiej podłogi na całej długości.
Ma znaczenie, bo zmarnowano dziesiątki jak nie setki milionów złotych. Tylko dlatego, że ktoś miał utopijną wizję fabryki autobusów w Lublinie. W czasie kiedy w Polsce padły prawie wszystkie zakłady produkcji autobusów takie jak np. Autosan, Solbus, AMZ, a Solarisa przejęli Hiszpanie ktoś całkowicie oderwany od rzeczywistości władował się w ten szemrany biznes, a mieszkancy Lublina dostali jakieś ukraińskie buble z których śmiała się cała Polska. To jest sprawa dla NIK-u albo nawet CBA.
To i tak nic przy miliardach, jakie co roku z budżetu idą na różne sposoby do kleru na ich wydumane przedsięwzięcia. A to już naprawdę trudno nazwać inwestycją - to jest pasienie darmozjadów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażerowie komunikacji miejskiej zostali z kilkudziesięcioma bublami, których już nikt nie będzie serwisował i które za kilka lat (albo wcześniej) pójdą na złom. Tak się robi interesy w Lublinie. Dziękujemy panie prezydencie za sprawną komunikację miejską.
 I jak tam? Udało wyrobić tygodniową normę w trzy dni? XD
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażerowie komunikacji miejskiej zostali z kilkudziesięcioma bublami, których już nikt nie będzie serwisował i które za kilka lat (albo wcześniej) pójdą na złom. Tak się robi interesy w Lublinie. Dziękujemy panie prezydencie za sprawną komunikację miejską.
 Jak ty się, _DebiliX_, wypowiesz, to od razu taką tępotą wieje...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażerowie komunikacji miejskiej zostali z kilkudziesięcioma bublami, których już nikt nie będzie serwisował i które za kilka lat (albo wcześniej) pójdą na złom. Tak się robi interesy w Lublinie. Dziękujemy panie prezydencie za sprawną komunikację miejską.
  Chyba się jednak nie udało tej tygodniówki zrobić, więc w tym tygodniu będzie wzmożona aktywność trolli z piwnic pod urzędem marszałkowskim. XD
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażerowie komunikacji miejskiej zostali z kilkudziesięcioma bublami, których już nikt nie będzie serwisował i które za kilka lat (albo wcześniej) pójdą na złom. Tak się robi interesy w Lublinie. Dziękujemy panie prezydencie za sprawną komunikację miejską.
To i tak nie ma znaczenia, bo codziennie jeździ ok. połowa posiadanej floty przez MPK... Ba, nawet unijne nowoczesne autobusy są odstawione a jeżdżą w zamian wyglądające jak złom autobusy podwykonawców i stare powarszawskie jelcze, któe nie mają biletomatów i niskiej podłogi na całej długości.
 Ma znaczenie, bo zmarnowano dziesiątki jak nie setki milionów złotych. Tylko dlatego, że ktoś miał utopijną wizję fabryki autobusów w Lublinie. W czasie kiedy w Polsce padły prawie wszystkie zakłady produkcji autobusów takie jak np. Autosan, Solbus, AMZ, a Solarisa przejęli Hiszpanie ktoś całkowicie oderwany od rzeczywistości władował się w ten szemrany biznes, a mieszkancy Lublina dostali jakieś ukraińskie buble z których śmiała się cała Polska. To jest sprawa dla NIK-u albo nawet CBA.
To i tak nic przy miliardach, jakie co roku z budżetu idą na różne sposoby do kleru na ich wydumane przedsięwzięcia. A to już naprawdę trudno nazwać inwestycją - to jest pasienie darmozjadów. Ale tu ani NIK, ani CBA nawet nie kiwną palcem, bo kler jest de facto pod potężną ochroną PiSu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pasażerowie komunikacji miejskiej zostali z kilkudziesięcioma bublami, których już nikt nie będzie serwisował i które za kilka lat (albo wcześniej) pójdą na złom. Tak się robi interesy w Lublinie. Dziękujemy panie prezydencie za sprawną komunikację miejską.
To i tak nie ma znaczenia, bo codziennie jeździ ok. połowa posiadanej floty przez MPK... Ba, nawet unijne nowoczesne autobusy są odstawione a jeżdżą w zamian wyglądające jak złom autobusy podwykonawców i stare powarszawskie jelcze, któe nie mają biletomatów i niskiej podłogi na całej długości.
 Ma znaczenie, bo zmarnowano dziesiątki jak nie setki milionów złotych. Tylko dlatego, że ktoś miał utopijną wizję fabryki autobusów w Lublinie. W czasie kiedy w Polsce padły prawie wszystkie zakłady produkcji autobusów takie jak np. Autosan, Solbus, AMZ, a Solarisa przejęli Hiszpanie ktoś całkowicie oderwany od rzeczywistości władował się w ten szemrany biznes, a mieszkancy Lublina dostali jakieś ukraińskie buble z których śmiała się cała Polska. To jest sprawa dla NIK-u albo nawet CBA.
To i tak nic przy miliardach, jakie co roku z budżetu idą na różne sposoby do kleru na ich wydumane przedsięwzięcia. A to już naprawdę trudno nazwać inwestycją - to jest pasienie darmozjadów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...