Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Nieq qrwa! Nie wierzę... październik 2020....czyli 3,5 roku piaardolonego korka na Diamentowej. Qrwa wezwijcie polsaty, tvny i inne interwencje. To jest *** żart. Panie Żuk - może pozew wobec PKP? Od czego prawnicy w urzędzie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Hehe, całe szczęście ze nie skończą w 2032 roku. Co by nie mówić o ruskim carze, ale koleje potrafili budować szybciej. Z linia kolejowa z Warszawy do Radomia zreszta podobnie - zaczęli w 2012 a skończą w 2023...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z dwiutorowej linii  jednotorowa. Gratulacje , modernizacja jak ta lala..............
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W ramach CPK nowa linia Zamosc Trawniki będzie mieć docelowo 200 km na h czeka nas znów remoncik - bedzie zamknieta znow trasa bo trzeba wsztstko zburzyć nowe osie pod 200 km ..... a było tak rok temu ze mozna było zbudować od poczatku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja czekam kiedy w końcu kolej zacznie normalnie nazywać perony, czyli po ludzki np. stanowisko 1, 2,3, 4 itp. zamiast peron 52 tor 2 itp id i tym podobne idiotyzmy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z dwiutorowej linii  jednotorowa. Gratulacje , modernizacja jak ta lala..............
 Głupi czy z PO? Remont cały czas trwa bo wloska firma po 2 latch symulowania pracy porzuciła budowę i w trybie pilnym musi nadganiać Budimex i Track-Tec - bo wg umowy z włochami oba tory miały być zrobione w tym roku!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pytanie do fachowców: czy rozkładanie asfaltu przy niskich temperaturach nie spowoduje, że ten asfalt za rok albo szybciej już będzie do wymiany?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda tylko że MPK nie dostosowala sie do przyjazdów na Lublin Zach. Np. 6:05 z Dęblina a 160 jest o 6:06......czyli jak w filmie "Nie lubię poniedziałku"???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko dla nowej stacji LUBLIN ZACHÓD : - dojazd wąską uliczką Szafirowa przez zakorkowane osiedle - miejsca parkingowe między blokami i lokalnymi sklepami - poczekalnia w przejściu podziemnym prowadzącym do lasu - ekologiczna toaleta w lesie - 400 metrowy zjazd torem saneczkowym do najbliższego przystanku autobusowego na ulicy Granitowej - brak szybkiego dojazdu z obwodnicy - stacja bez wizji i perspektyw - dalsza degradacja Rezerwatu Przyrody Stasin Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko LUBLIN GŁÓWNY : "Krzaki obok dworca mogą służyć do ukrycia bomby, więc kolejarze krzywo patrzą na zieleń. – To jest trudny temat ze względów bezpieczeństwa – przekonywał Paweł W. z centrali PKP."
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ten remont to taka wizytówka obecnego rządu. Wszystko czego się czerpią będzie tak wyglądać. Październik 2020 czyli 3,5 roku utrudnień na Diamentowej. Miasto powinno od PKP zażądać odszkodowania.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pytanie do fachowców: czy rozkładanie asfaltu przy niskich temperaturach nie spowoduje, że ten asfalt za rok albo szybciej już będzie do wymiany?
 A czy malowanie trawy na zielono ma sens ??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko czego się dotknie współczesne PKP to jedno wielkie g....o
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak popękany wiadukt w Klementowicach? Prowizorka i propaganda sięga kosmosu, po trupach aby pojechać a że regionalnym do Dęblina 2 godz 40 minut, kogo obchodzi pasażer.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trasa przez Dęblin jest zbędna! Dęblin i Ryki to wiochy!Trasa przez Siedlce i Lubartów jest bardzo dobra, niech tak zostanie jak jest teraz! Dobudować drugi tor, zelektryfikować i tyle! Dęblin i Ryki to wiochy, gdzie psy dupami szczekają, a krowy robią placki na ulicach!Wszędzie tam śmierdzi gnojówką!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wy tu gnojki gadu gadu a Warszawa się wali.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin Głowny Metropitan International Wokzał.,To dopiero brzmi dumnie. To Wokzał na miarę naszych ambicji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lublin Zachodni w lesie będzie bezpieczny? Kieszonkowców w lesie będzie ścigać Policja z Bełżyc? Trochę daleko, ale z Lublina przez tory nie przeskoczą!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Od środy kładziony jest asfalt na dojeździe do peronu Lublina Zachodniego" skąd wy bierzecie tych dziennikarzy? Toż dziecko z podstawówki napisało by lepszy artykuł.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To czy nawierzchnia może popękać zależy tak naprawdę od wielu czynników. Grubości warstw podbudowy, warunków gruntowo-wodnych, temperatury wbudowywanej mieszanki, składu mieszanki, głębokości przemarzania gruntu itp. Naprawdę wielu czynników. Ogólnie w branży przyjęło się, że poniżej pewnych niskich wartości temepratur 5C, 0C nie powinno się wbudowywać masy bitumicznej. Jednak tutaj bym się tym nie przejmował bo ten odcinek który wykonywany jest w ramach przetargu kolejowego jest tak naprawdę serwisową utwardzoną drogą (nawet nie dojazdem) aż do momentu wykonania przez miasto Lublin połączenia z ulicą Granitową. Bardziej martwiłbym się remontem odcinka Otwock-Warszawa bo remont Lublin - Otwock kiedyś się skończy ale kiedy faktycznie zacznie się modernizacja II etapu tego już nie wiadomo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta stacja w lesie to trochę jak w komedii "Nic śmiesznego". Planisci zapomnieli zajrzeć w aktualne mapy i wybudowali ekologiczną stację przyszłości w lesie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...