Nieq qrwa! Nie wierzę... październik 2020....czyli 3,5 roku piaardolonego korka na Diamentowej. Qrwa wezwijcie polsaty, tvny i inne interwencje. To jest *** żart. Panie Żuk - może pozew wobec PKP? Od czego prawnicy w urzędzie.
|
|
Hehe, całe szczęście ze nie skończą w 2032 roku. Co by nie mówić o ruskim carze, ale koleje potrafili budować szybciej. Z linia kolejowa z Warszawy do Radomia zreszta podobnie - zaczęli w 2012 a skończą w 2023...
|
|
Z dwiutorowej linii jednotorowa. Gratulacje , modernizacja jak ta lala..............
|
|
W ramach CPK nowa linia Zamosc Trawniki będzie mieć docelowo 200 km na h
czeka nas znów remoncik - bedzie zamknieta znow trasa bo trzeba wsztstko zburzyć nowe osie pod 200 km ..... a było tak rok temu ze mozna było zbudować od poczatku
|
|
Ja czekam kiedy w końcu kolej zacznie normalnie nazywać perony, czyli po ludzki np. stanowisko 1, 2,3, 4 itp. zamiast
peron 52 tor 2 itp id i tym podobne idiotyzmy.
|
|
Z dwiutorowej linii jednotorowa. Gratulacje , modernizacja jak ta lala..............Głupi czy z PO? Remont cały czas trwa bo wloska firma po 2 latch symulowania pracy porzuciła budowę i w trybie pilnym musi nadganiać Budimex i Track-Tec - bo wg umowy z włochami oba tory miały być zrobione w tym roku!!! |
|
Pytanie do fachowców: czy rozkładanie asfaltu przy niskich temperaturach nie spowoduje, że ten asfalt za rok albo szybciej już będzie do wymiany?
|
|
Szkoda tylko że MPK nie dostosowala sie do przyjazdów na Lublin Zach. Np. 6:05 z Dęblina a 160 jest o 6:06......czyli jak w filmie "Nie lubię poniedziałku"???
|
|
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko dla nowej stacji LUBLIN ZACHÓD : - dojazd wąską uliczką Szafirowa przez zakorkowane osiedle - miejsca parkingowe między blokami i lokalnymi sklepami - poczekalnia w przejściu podziemnym prowadzącym do lasu - ekologiczna toaleta w lesie - 400 metrowy zjazd torem saneczkowym do najbliższego przystanku autobusowego na ulicy Granitowej - brak szybkiego dojazdu z obwodnicy - stacja bez wizji i perspektyw - dalsza degradacja Rezerwatu Przyrody Stasin
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko LUBLIN GŁÓWNY : "Krzaki obok dworca mogą służyć do ukrycia bomby, więc kolejarze krzywo patrzą na zieleń. – To jest trudny temat ze względów bezpieczeństwa – przekonywał Paweł W. z centrali PKP."
|
|
Ten remont to taka wizytówka obecnego rządu. Wszystko czego się czerpią będzie tak wyglądać. Październik 2020 czyli 3,5 roku utrudnień na Diamentowej. Miasto powinno od PKP zażądać odszkodowania.
|
|
Pytanie do fachowców: czy rozkładanie asfaltu przy niskich temperaturach nie spowoduje, że ten asfalt za rok albo szybciej już będzie do wymiany?A czy malowanie trawy na zielono ma sens ?? |
|
Wszystko czego się dotknie współczesne PKP to jedno wielkie g....o
|
|
Jak popękany wiadukt w Klementowicach? Prowizorka i propaganda sięga kosmosu, po trupach aby pojechać a że regionalnym do Dęblina 2 godz 40 minut, kogo obchodzi pasażer.
|
|
Trasa przez Dęblin jest zbędna! Dęblin i Ryki to wiochy!Trasa przez Siedlce i Lubartów jest bardzo dobra, niech tak zostanie jak jest teraz!
Dobudować drugi tor, zelektryfikować i tyle! Dęblin i Ryki to wiochy, gdzie psy dupami szczekają, a krowy robią placki na ulicach!Wszędzie tam śmierdzi gnojówką!
|
|
Wy tu gnojki gadu gadu a Warszawa się wali.
|
|
Lublin Głowny Metropitan International Wokzał.,To dopiero brzmi dumnie. To Wokzał na miarę naszych ambicji.
|
|
Lublin Zachodni w lesie będzie bezpieczny? Kieszonkowców w lesie będzie ścigać Policja z Bełżyc? Trochę daleko, ale z Lublina przez tory nie przeskoczą!
|
|
"Od środy kładziony jest asfalt na dojeździe do peronu Lublina Zachodniego" skąd wy bierzecie tych dziennikarzy? Toż dziecko z podstawówki napisało by lepszy artykuł.
|
|
To czy nawierzchnia może popękać zależy tak naprawdę od wielu czynników. Grubości warstw podbudowy, warunków gruntowo-wodnych, temperatury wbudowywanej mieszanki, składu mieszanki, głębokości przemarzania gruntu itp. Naprawdę wielu czynników. Ogólnie w branży przyjęło się, że poniżej pewnych niskich wartości temepratur 5C, 0C nie powinno się wbudowywać masy bitumicznej. Jednak tutaj bym się tym nie przejmował bo ten odcinek który wykonywany jest w ramach przetargu kolejowego jest tak naprawdę serwisową utwardzoną drogą (nawet nie dojazdem) aż do momentu wykonania przez miasto Lublin połączenia z ulicą Granitową. Bardziej martwiłbym się remontem odcinka Otwock-Warszawa bo remont Lublin - Otwock kiedyś się skończy ale kiedy faktycznie zacznie się modernizacja II etapu tego już nie wiadomo.
|
|
Ta stacja w lesie to trochę jak w komedii "Nic śmiesznego". Planisci zapomnieli zajrzeć w aktualne mapy i wybudowali ekologiczną stację przyszłości w lesie.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|