Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Takimi pociągami będziemy jeździć z Lublina. PKP Intercity zamawia nowe składy

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 21 sierpnia 2019 r. o 20:17 Powrót do artykułu
czyli kolejnych nie będzie... bo na inwestycje pieniądze są, ale na utrzymanie już nie...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kaktus mi wyrośnie na ręku jak nowe pociągi pojadą do Lublina, naiwniaków nie brakuje. Centrala wyśle je w inne regiony a tutaj dadzą stare, wytłuczone składy, zawsze tak było.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajny Lublin. W Siedlcach produkują pociągi a w Lublinie trolli-prostaków.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja stanowczo protestuję! Pieniędzy na to nie ma i nie będzie!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja che pociągi z przedziałami a nie jechać przez 10 godzin tramwajem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Super !!! Tylko jedno ale takie pociągi powinny być już gotowe do kursowania w momencie oddania torów do użytku w ilości 12 sztuk a nie 2!! Cieszy fakt że będę i że nasze Polskie nie jakieś makaroniarzowe
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
panie minister , nie mógłby pan jakoś inaczej ? nie mam Twittera . i nie zamierzam
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PiS się wykoleił brawooo chwalmy Pana!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brak przedziałów... do czego ten świat dąży. Przedziały to była wygoda... zupełnie inny komfort jazdy... a teraz jazda jak w tramwaju albo autokarze... eh
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzieeeeee ...... Nie kłamcie pociągi sa szwajcarskie ...... A nie polskie ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja che pociągi z przedziałami a nie jechać przez 10 godzin tramwajem.
 A ja chcę autokary z przedziałami, nie chcę jechać 10 godzin jak w MPK
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Do Krakowa przez Warszawę haha
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie nam jechać do Krakowa i chyba hulainogą szybciej dojadę
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a co z wagonami dla srających psów, bez kagańców?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie redaktorze do Krakowa pojadą składy ED74 do Wrocławia ED74 do Warszawy ED161 z Chełma ED161 z Zamościa składy wagonowe a flirty najwyżej do Bydgoszczy i proszę nie wprowadzać ludzi w błąd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejne obietnice pisowców. Tylko rozdawać nieswoje potrafią i afery robić. Pociągi będą tak samo jak przed poprzednimi wyborami obwodnica chełma. Już pisowcy ze szpadlami pozowali. A nadal jeździmy rejowiecką jak po polu minowym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech najpierw skończą remont torów.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko spokoooo. Remont sie konczy chociarz na jednym torze. Przed remontem zaczely kursowac pociagi polskiej produkcji dart. Czy te sklady powroca na trase lbm-wwa? Zostaly oddelegowane na inne trasy czesc w naprawie. Pewnie d dalej bede te teupy jezdzic do 100km po co ten remont jal skladow nie ma?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bedzieta jeżdziły takim żółto-niebieskim jak odnowio troszku wyklepio skajke nowo dadzo na siedzisko i tyle
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a co z tymi składami,które jeździły jeszcze przed rozpoczęciem remontu trasy L-n - W-wa ?? jak pamiętam to 'Dart' a tak swoją drogą, to najpierw : zakończyć remont !!! i jeszcze jeden przykład : z Warszawy do Lublina, czy odwrotnie koleją jest ok.175 km, ten odcinek pociąg pokonywał( i podobno niewiele się zmieni ) ponad 2h !!!!!! , a teraz Niemcy : odcinek z Kolonii do Frankfurtu nad Menem to ok.195 km - pociąg ten odcinek pokonuje w ........46 minut :-)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...