Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
150 lat temu budowa tej linii trwała 2 lata.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zawodowy prezes: G. Muszyński objął stanowisko w PKP PLK i od razu są efekty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pis dy doszły do władzy i mamy efekty
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
RE: "Pis dy doszły do władzy i mamy efekty" - cieciu a ile razy Ty jeździsz pociągiem, a przede wszystkim co wiesz o tej sprawie (szczegóły - specyfikacja przetargu)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
1,5 godziny do Stolycy,oby to nie były obiecanki cacanki...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PiS nie pozwoli by do Lublina dotarła cywilizacja oni bazują na ciemnocie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Tory do Warszawy poczekają na remont. " - sratatata. Po to jest ten rok (licząc od daty ogłoszenia przetargu na roboty budowlane tj 09.12.2015 r. do terminu rozpoczęcia robót, czyli 04.04.2017 r.), żeby całą procedurę przeprowadzić na spokojnie, wliczając w to tego typu poślizgi. Poza tym wina leży po stronie PLK i tego co się znalazło w wymaganiach dotyczących sprzętu na placu budowy. Bo to gruntowna przebudowa, a nie wymiana nawierzchni. I mam nadzieję, że szybko to poprawią.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
PiS nie pozwoli by do Lublina dotarła cywilizacja oni bazują na ciemnocie.
Słyszałem że w PKP lubelskim niezła afera PO poprzednikach i trzeba to wyjaśnić, zreszta pamietacie poprzednią minister transportu            ekspertka od kolei no nie :)                                                                  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
trzeba zapytać Pana Muszyńskiego ? czy wybrał juz firme Wszyscy wiemy o co chodzi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
popieram transport kolejowy facebook.com/events/866413293477142/ liczymy na poparcie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To polaczenie to jedna wielka porazka, busem jedzie sie do wawy 2h ajak zrobia ekspresowke bedzie jeszcze szybciej i bez opoznien , PKP nawet nie potrafie wyrazić slowami co mysle o tej firmie , ile razy podróżowalem do wawy z przygodami, szkoda slow.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Taki czas przejazdu (1,5h) to może będzie ale bez zatrzymań po drodze i do Warszawy Wschodniej, czyli jakiś expres lub inne pendolino za 140 zł. Normalnie, wliczając przystanki, kiepską linię od Otwocka do Warszawy (80km/h), czy objazd przez Mińsk (Pilawa-Mińsk M. nie będzie remontowany) to wyjdzie może z 10 minut krócej niż obecnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
trzeba zapytać Pana Muszyńskiego ? czy wybrał juz firme Wszyscy wiemy o co chodzi
W razie czego unieważni umowę jak żuk
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pis dy doszły do władzy i mamy efekty
Po yeby już były i co narobiły?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A to ciekawe bo wczoraj w kurierze było informacja, że wszystko idzie sprawnie i za remont się wezmą szybciej niz się spodziewali, bo już w tym roku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jak śledzie w puszce do tego nieraz dziurawej, z kierowcą gadającym przez "komóre", ewentualnie bajerującym blond piękność na siedzeniu obok przy okazji łamiącym wszyskie możliwe przepisy drogowe. Nie, dziękuję. Wolę jechać 15 minut dłużej ale przynajmniej mam większe szanse na dojechanie do celu 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy mam wybór - pociąg albo autobus lub, o, zgrozo - bus, ZAWSZE wybiorę POCIĄG. Z wielu przyczyn. Dlatego czekam niecierpliwie na ten remont. Przecież część tej trasy JUŻ w latach 80-90 ub. wieku została dostosowana do szybkości 140 km/godz... ale prac unowocześniania tej linii później zaniechano, ograniczono się tylko do prac służących utrzymaniu ruchu... a na odcinkach woj. Mazowieckiego nawet specjalnie aktywnie nie przeciwdziałano degradacji... I to wszystko pomimo systematycznemu zwiększeniu obciążenia tej linii (od Lublina do Dęblina) ciężkimi transportami węgla z Bogdanki, nie licząc ruch pasażerskiego... Czas najwyższy na ten remont - będący właściwie PRZEBUDOWĄ... Szkoda tylko, że nie objęto takimi pracami odcinka od Otwocka do Warszawy... dla ruchu poza lokalnego przydałoby się nowe torowisko, bo swego czasu miejsce na nie przewidziano...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tam gdzie Muszyński, tam smród.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Powinien być przejazd przez tunel do Stasina na skraju lasu. Widać że ktoś bardzo perspektywicznie myślący woli niszczyć las niż skomunikować Stasin i okolice obwodnicy z nowym przystankiem i miastem. Wystarczy spojrzeć na mapę i widać że przystanek powinien być na wysokości Granitowej przed lasem. Ciekawe gdzie będą parkingi? W lesie??????? Tyle pieniędzy i projektowania wywalone w błoto.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...