trakcja budowana "na silę" po trasach gdzie przewozy pasażerskie są małe. Do tego trakcja omija Śródmieście- główny kierunek codziennych podróży. Widzę np. często 153 wożące tak mało pasażerów, że aż się serce kraje. Ze 152 nie jest lepiej. Jeśli argumentem na wieszanie kolejnych drutów jest ekologia, to nowa trakcja powinna być wieszana na trasie najbardziej obleganych przez pasażerów autobusów jak np 9, 10, 26, 31, 57.
Moim zdaniem już lepiej trzeba było rozciągnąć nową trakcję od rogatek warszawskich przez Sikorskiego na Willową i do pętli na Zbożowej (obsługa nowego, dużego osiedla) oraz al. Warszawskimi, do pętli na Zbożowej (zastąpienie autobusu nr 18).
|
|
Z tego co pamiętam, to są plany, aby trakcja trolejbusowa znowu była na Sławin. Teraz jak najbardziej przydala by się, szczególnie ze względu na osiedle Botanik.
Moim zdaniem, najlepsze rozwiązanie byłoby puścić trakcję przez Sokorskiego biorąc pod uwagę przyszłą przebudowę skrzyżowania. Jest krótsza, szybsza i wygodniejsza do dotarcia na Sławin i Botanik. Przeszkodą jest tutaj jednak samo skomplikowane i rozległe skrzyżowanie dla trakcji.
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|