Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Ja proponuję się zając firmą Euro Door z Lublina ci to dopiero kpią sobie z klienta !! Drzwi zamówione w tej firmie trzeba im niemal siłą wydzierać. Za nic maja klienta i pomimo kolejnych treminów dostawy nie wywiązują się z umowy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nalezało im sie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bravo !!! Bravo !!! Bravo!!!!! Firma AStro to banda oszustow i ludzi ktorzy nie znaja prawa !!!! Sam stoczylem z nimi wojne ktora trwala pol roku o naprawe telewizora nie pomogl RPK ani Inspekcja Handlu !!! Drogi redaktorze jesli chcesz opisac praktyki firmy astro przeslij do mnie @ udostepnie Ci wszystkie materialy dotyczace mojej sprawy, niech kl z Lublina i kololic dowiedza sie o praktykach firmy Astro > moj @ to moj.mistrzu@gmail.com
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mnie też własnie Astro "olało". Ale nie chce mi się czołgać ich przez sądy konsumenckie - po prostu nic więcej nie kupię.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a gdzie sa sklepy tejze spolki astro? wystepuja pod inna nazwa?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kara symboliczna.1000000zł dopiero by zaczęli myśleć o uczciwych interesach,z klientami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Praktyki firmy Astro to temat rzeka. Takie i inne działania na szkodę konsumenta to codzienny standard. Dodatkowo brak szacunku dla człowieka i jego gwarantowanych praw. Zero respektowania przepisów prawnych. A kwota kary to taki symboliczny ukłon w stronę wszystkich oszukanych klientów. Ale tak to już jest jak nowobogactwo dorywa się do poważnego handlu, a zwykły człowiek nagle robi z siebie wielkiego biznesmena. To jest poprostu żałosne.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nik napisał:
Ja proponuję się zając firmą Euro Door z Lublina ci to dopiero kpią sobie z klienta !! Drzwi zamówione w tej firmie trzeba im niemal siłą wydzierać. Za nic maja klienta i pomimo kolejnych treminów dostawy nie wywiązują się z umowy.
NIK proponuję napisać info do UOKIKU a nie brandzlowac na forum, skrobnij donosik jak masz info. Jak sie zatrułem ciastem w Ambasadorze na Zana to od razu mieli sanepid na glowie i okazalo sie ze ciasta w niedziele i poniedzialek sa z czwartku i przeterminowane, ciasta w przedsionku do kibla trzymaja, nie maja atestu wody a pani manager nie ma ksiazeczki sanepidowskiej
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo mnie ta wiadomość ucieszyła. Częściowo wypełniły się moje życzenia noworoczne, jakie wysłałem pod e-adresem, podanym w ulotkach reklamowych, tej kosmicznie, nieodpowiedzialnej i oszukańczej firmy. Uwaga: Ostrzegam przed próbą oskarżenia mnie o zniesławienie. Mam na to dowody! Wszystkiego Najgorszego w nadchodzącym 2010 toku. Rychłej upadłośći firmy życzy, juz na zawsze były, klient waszych sklepów. "Odpowiedzialność z tytułu gwarancji na urządzenie ponosi wyłącznie podmiot wskazany w dokumencie gwarancyjnym. ASTRO Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za wykonane naprawy gwarancyjne ani też z tytułu jakichkolwiek roszczeń z tytułu gwarancji. Przekazanie urządzenia w punkcie sprzedaży ASTRO nie oznacza przekazania go urawnionemu do wykonania napraw gwarancyjnych serwisantowi. Z tego względu terminy napraw wskazane w gwarancji mogą ulec rzesunięciu o czas jaki otrzebuje ASTRO na przekazanie urządzenia do uprzwninego serwisu gwaranta. Pomoc udzielona przez ASTRO w przekazaniu urządzenia do naprawy nie moze być traktowana jako jaiekolwiek świadczenie wynikające z gwarancji." Tekst w cudzysłowiu to od was. Teraz znów ode mnie: Na gwiazdkę ! ZESZŁOROCZNĄ ! zakupiłżem w jednym z "salonów" waszej sieci pewien drobiażdżek- za marnych kilkadziesiąt złociszów. Na prezent. Trza trafu, po jakichś dwóch miesiącach ,wcale nie codziennego używania, "zabawka" obdarowanemu przestała działać. Gdy jeszcze zeszłozimowe śniegi pola ścieliły, zanosłem to do tegożże sklepu w celu złożenia jego reklamacji. Niestety, polazłem bez adwokata. Temuż dałem sobie wcisnąć pokwitowanie z cytowanym wyżej tekstem. A, przecież wadliwy wyrób nie miał indywidulnej gwaracji producenca czy dystrybutara hurtowego. Jeno dowód zakupu. Mecenas zapewne doradził by, abym tedy twardo domagał się "niezgodności towaru z umową". Dziś z firmą "ASTRO" nie chcę mieć nic do czynienia. Drugie takie coś, innej firmy i co oczywiste w innym sklepie, dawno kupiłem od nowa i tamtego od was już nie chcę. Dlategoż nie będę odpowiadał na maile o podanie dokładniejszych danych nieudanego zakupu. Jeżeli naprawdę chcecie uwzględnić moją reklamację, załatwcie wszystkie zaległe. Wśród nich będzie i ta. IP z którego wysyłam tą wiadomość jest prawdziwy - na upartego z tego można wydedukowac lokalicję sklepu. Gdzie już znają numer mojego telefonu. W sprawie dopytowywałem się tam srednio co kwartał - ale już nie będę! Na zakończenie: mam nadzieję, że moja awersja do Waszej nazwy nie dotkie innej firmy. Wszako wycieczki w kosmos, astrolonomicnego teleskopu, a nawet kart do tarota kupować nie zamierzam. Wszystkiego Najgorszego w nadchodzącym 2010 toku. Rychłej upadłośći firmy. Do niezobaczenia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ZA mała ta kara ,żeby ASTRO zaczęła dobrze traktowac klientów !!!! Może dwa ,trzy razy większa coś by dala im do myślenia. Proszę tam nie kupowac wszędzie ale nie tam !!! Niby dają gwarancję itp itd - a jak coś przestanie działac to nie pomogą tylko odsyłają i nic się należy ani naprawa , ani wymiana .Rzecznik Konsumenta w Lublinie (bardzo miły pan) mi pomagał ale nic nie pomogło . Moja chłodziarko- zamrażarka tylko 15 miesięcy dzialała a reklamacji nie uznano. PROSZE KUPOWAC WSZĘDZIE - TYLKO NIE W ASTRO
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Szkoda ze nie widzieliście dwustu pralek, które nie zmieściły się do magazynu Astro na Zemborzyckiej i stały na deszczu przykryte cienką folia przez kilka miesięcy Na pewno większośc z nich z powodzeniem pracuje w lubelskich domach, cóż, po odpowiednim obniżeniu ceny ciemny lud kupi wszystko....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może by tak Szanowny Urząd zwrócił uwagę na nieprawidłowości w lubelskim neonecie, a dokładnie w firmie DOMES, w jaki sposób tam traktuje się konsumentów-złodzieje-nad- złodziejami !!! . !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Po kiego grzyba kupujecie sprzęt rtv-agd w tego typu sklepach? jest sklep dla nie-idiotów, jest euro, komputronik, itp.. duże sieci, jak coś kupuję to szukam w tych większych sieciach i wybieram tam gdzie taniej, w MM jest możliwość oddania, wymiany towaru od ręki w ciągi chyba 10 dni, w euro czy komputronik zamawiając przez internet też można oddać sprzęt, reklamacje i gwarancje można robić w sklepach 'naziemnych'... kabel czy czajnik można kupić w jakimś małym sklepie, ale coś droższego? taki TV za 3 tys. dla MM czy Euro to żaden wydatek, są w stanie go przyjąć, wymienić na inny, a taki zdzich-agd to będzie patrzył, że za 3 tys. to on może sobie na wakacje pojechać więc za cho*** nie odda dobrowolnie tej kasy bo w jego mniemaniu ponosi on niewyobrażalną stratę i wyrzuca kasę w błoto...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Po kiego grzyba kupujecie sprzęt rtv-agd w tego typu sklepach? jest sklep dla nie-idiotów, jest euro, komputronik, itp.. duże sieci, jak coś kupuję to szukam w tych większych sieciach i wybieram tam gdzie taniej, w MM jest możliwość oddania, wymiany towaru od ręki w ciągi chyba 10 dni, w euro czy komputronik zamawiając przez internet też można oddać sprzęt, reklamacje i gwarancje można robić w sklepach 'naziemnych'... kabel czy czajnik można kupić w jakimś małym sklepie, ale coś droższego? taki TV za 3 tys. dla MM czy Euro to żaden wydatek, są w stanie go przyjąć, wymienić na inny, a taki zdzich-agd to będzie patrzył, że za 3 tys. to on może sobie na wakacje pojechać więc za cho*** nie odda dobrowolnie tej kasy bo w jego mniemaniu ponosi on niewyobrażalną stratę i wyrzuca kasę w błoto...
mądry Polak po szkodzie..........., masz racje kolego, przynajmniej ja będę teraz wiedział gdzie zakupy robić a gdzie nie. Nawiasem mówiąc widzę że oszukanych przez Astro jest zdecydowanie więcej, mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
maf napisał:
(...) mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina
Znając lubelskie praktyki z firmami deweloperskimi na przykład to fakt zmienią ale nazwę....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
maf napisał:
mądry Polak po szkodzie..........., masz racje kolego, przynajmniej ja będę teraz wiedział gdzie zakupy robić a gdzie nie. Nawiasem mówiąc widzę że oszukanych przez Astro jest zdecydowanie więcej, mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina
Chłopie... sprawdź ile Ci MM dostali kary za to samo... buuuuahahahah 700 0000,00 dobrze wiedze radzisz innym... sam sie zastanów co robisz!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Firma ASTRO to jedna wielka kpina- po dwóch dniach zareklamowałam lodówkę a teraz sprawa jest w sądzie; ZŁODZIEJE
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...