Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

28 czerwca 2010 r.
15:03
Edytuj ten wpis

UOKiK nałożył 100 tys. kary na lubelską firmę Astro z branży RTV i AGD

Autor: Zdjęcie autora (bmk)
0 17 A A

Przeszło 100 tys. kary nałożyła prezes Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji na spółkę Astro z Lublina sprzedającą sprzęt RTV i AGD. Utrudniała ona konsumentom możliwość reklamowania wadliwych towarów.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Postępowanie zostało wszczęte po złożeniu zawiadomienia przez konsumenta, zdaniem którego spółka ASTRO bezpodstawnie odrzuciła jego reklamację. UOKiK sprawdził sposób załatwienia 31 reklamacji złożonych w okresie styczeń-wrzesień 2009 r.

Więcej na temat wyników kontroli UOKiK w Astro:
UOKiK: 100 tys. zł kary dla sprzędawcy sprzętu RTV-AGD z Lublina

Komentarze 17

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
anka / 31 marca 2011 o 13:45
0
Firma ASTRO to jedna wielka kpina- po dwóch dniach zareklamowałam lodówkę a teraz sprawa jest w sądzie; ZŁODZIEJE
Avatar
Nawiedzony / 2 lipca 2010 o 08:37
0
maf napisał:
mądry Polak po szkodzie..........., masz racje kolego, przynajmniej ja będę teraz wiedział gdzie zakupy robić a gdzie nie. Nawiasem mówiąc widzę że oszukanych przez Astro jest zdecydowanie więcej, mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina


Chłopie... sprawdź ile Ci MM dostali kary za to samo... buuuuahahahah 700 0000,00 dobrze wiedze radzisz innym... sam sie zastanów co robisz!!!!!!
Avatar
Kika / 29 czerwca 2010 o 11:18
0
maf napisał:
(...) mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina


Znając lubelskie praktyki z firmami deweloperskimi na przykład to fakt zmienią ale nazwę....
Avatar
maf / 29 czerwca 2010 o 08:36
0
Gość napisał:
Po kiego grzyba kupujecie sprzęt rtv-agd w tego typu sklepach? jest sklep dla nie-idiotów, jest euro, komputronik, itp.. duże sieci, jak coś kupuję to szukam w tych większych sieciach i wybieram tam gdzie taniej,
w MM jest możliwość oddania, wymiany towaru od ręki w ciągi chyba 10 dni, w euro czy komputronik zamawiając przez internet też można oddać sprzęt, reklamacje i gwarancje można robić w sklepach 'naziemnych'...

kabel czy czajnik można kupić w jakimś małym sklepie, ale coś droższego?
taki TV za 3 tys. dla MM czy Euro to żaden wydatek, są w stanie go przyjąć, wymienić na inny, a taki zdzich-agd to będzie patrzył, że za 3 tys. to on może sobie na wakacje pojechać więc za cho*** nie odda dobrowolnie tej kasy bo w jego mniemaniu ponosi on niewyobrażalną stratę i wyrzuca kasę w błoto...


mądry Polak po szkodzie..........., masz racje kolego, przynajmniej ja będę teraz wiedział gdzie zakupy robić a gdzie nie. Nawiasem mówiąc widzę że oszukanych przez Astro jest zdecydowanie więcej, mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina


mądry Polak po szkodzie..........., masz racje kolego, przynajmniej ja będę teraz wiedział gdzie zakupy robić a gdzie nie. Nawiasem mówiąc widzę że oszukanych przez Astro jest zdecydowanie więcej, mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina rozwiń
Avatar
Gość / 29 czerwca 2010 o 08:24
0
Po kiego grzyba kupujecie sprzęt rtv-agd w tego typu sklepach? jest sklep dla nie-idiotów, jest euro, komputronik, itp.. duże sieci, jak coś kupuję to szukam w tych większych sieciach i wybieram tam gdzie taniej,
w MM jest możliwość oddania, wymiany towaru od ręki w ciągi chyba 10 dni, w euro czy komputronik zamawiając przez internet też można oddać sprzęt, reklamacje i gwarancje można robić w sklepach 'naziemnych'...

kabel czy czajnik można kupić w jakimś małym sklepie, ale coś droższego?
taki TV za 3 tys. dla MM czy Euro to żaden wydatek, są w stanie go przyjąć, wymienić na inny, a taki zdzich-agd to będzie patrzył, że za 3 tys. to on może sobie na wakacje pojechać więc za cho*** nie odda dobrowolnie tej kasy bo w jego mniemaniu ponosi on niewyobrażalną stratę i wyrzuca kasę w błoto...
Po kiego grzyba kupujecie sprzęt rtv-agd w tego typu sklepach? jest sklep dla nie-idiotów, jest euro, komputronik, itp.. duże sieci, jak coś kupuję to szukam w tych większych sieciach i wybieram tam gdzie taniej,
w MM jest możliwość oddania, wymiany towaru od ręki w ciągi chyba 10 dni, w euro czy komputronik zamawiając przez internet też można oddać sprzęt, reklamacje i gwarancje można robić w sklepach 'naziemnych'...

kabel czy czajnik można kupić w jakimś małym sklepie, ale coś droższego?
taki TV za 3 tys. d... rozwiń
Avatar
~gość~ / 29 czerwca 2010 o 07:17
0
A może by tak Szanowny Urząd zwrócił uwagę na nieprawidłowości w lubelskim neonecie, a dokładnie w firmie DOMES, w jaki sposób tam traktuje się konsumentów-złodzieje-nad- złodziejami !!! . !!!
Avatar
fanfutbolu / 28 czerwca 2010 o 21:05
0
Szkoda ze nie widzieliście dwustu pralek, które nie zmieściły się do magazynu Astro na Zemborzyckiej i stały na deszczu przykryte cienką folia przez kilka miesięcy Na pewno większośc z nich z powodzeniem pracuje w lubelskich domach, cóż, po odpowiednim obniżeniu ceny ciemny lud kupi wszystko....
Avatar
Gość / 28 czerwca 2010 o 20:53
0
ZA mała ta kara ,żeby ASTRO zaczęła dobrze traktowac klientów !!!! Może dwa ,trzy razy większa coś by dala im do myślenia.
Proszę tam nie kupowac wszędzie ale nie tam !!! Niby dają gwarancję itp itd - a jak coś przestanie działac to nie pomogą tylko odsyłają i nic się należy ani naprawa , ani wymiana .Rzecznik Konsumenta w Lublinie (bardzo miły pan) mi pomagał ale nic nie pomogło . Moja chłodziarko- zamrażarka tylko 15 miesięcy dzialała a reklamacji nie uznano. PROSZE KUPOWAC WSZĘDZIE - TYLKO NIE W ASTRO
Avatar
N. A. Iwniak / 28 czerwca 2010 o 20:19
0
Bardzo mnie ta wiadomość ucieszyła. Częściowo wypełniły się moje życzenia noworoczne, jakie wysłałem pod e-adresem, podanym w ulotkach reklamowych, tej kosmicznie, nieodpowiedzialnej i oszukańczej firmy. Uwaga: Ostrzegam przed próbą oskarżenia mnie o zniesławienie. Mam na to dowody!



[color="#0000FF"]Wszystkiego Najgorszego w nadchodzącym 2010 toku. Rychłej upadłośći firmy życzy, juz na zawsze były, klient waszych sklepów.


"Odpowiedzialność z tytułu gwarancji na urządzenie ponosi wyłącznie podmiot wskazany w dokumencie gwarancyjnym. ASTRO Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za wykonane naprawy gwarancyjne ani też z tytułu jakichkolwiek roszczeń z tytułu gwarancji. Przekazanie urządzenia w punkcie sprzedaży ASTRO nie oznacza przekazania go urawnionemu do wykonania napraw gwarancyjnych serwisantowi. Z tego względu terminy napraw wskazane w gwarancji mogą ulec rzesunięciu o czas jaki otrzebuje ASTRO na przekazanie urządzenia do uprzwninego serwisu gwaranta. Pomoc udzielona przez ASTRO w przekazaniu urządzenia do naprawy nie moze być traktowana jako jaiekolwiek świadczenie wynikające z gwarancji."

Tekst w cudzysłowiu to od was. Teraz znów ode mnie:
Na gwiazdkę ! ZESZŁOROCZNĄ ! zakupiłżem w jednym z "salonów" waszej sieci pewien drobiażdżek- za marnych kilkadziesiąt złociszów. Na prezent. Trza trafu, po jakichś dwóch miesiącach ,wcale nie codziennego używania, "zabawka" obdarowanemu przestała działać. Gdy jeszcze zeszłozimowe śniegi pola ścieliły, zanosłem to do tegożże sklepu w celu złożenia jego reklamacji.

Niestety, polazłem bez adwokata. Temuż dałem sobie wcisnąć pokwitowanie z cytowanym wyżej tekstem. A, przecież wadliwy wyrób nie miał indywidulnej gwaracji producenca czy dystrybutara hurtowego. Jeno dowód zakupu. Mecenas zapewne doradził by, abym tedy twardo domagał się "niezgodności towaru z umową".

Dziś z firmą "ASTRO" nie chcę mieć nic do czynienia. Drugie takie coś, innej firmy i co oczywiste w innym sklepie, dawno kupiłem od nowa i tamtego od was już nie chcę. Dlategoż nie będę odpowiadał na maile o podanie dokładniejszych danych nieudanego zakupu. Jeżeli naprawdę chcecie uwzględnić moją reklamację, załatwcie wszystkie zaległe. Wśród nich będzie i ta. IP z którego wysyłam tą wiadomość jest prawdziwy - na upartego z tego można wydedukowac lokalicję sklepu. Gdzie już znają numer mojego telefonu. W sprawie dopytowywałem się tam srednio co kwartał - ale już nie będę!

Na zakończenie: mam nadzieję, że moja awersja do Waszej nazwy nie dotkie innej firmy. Wszako wycieczki w kosmos, astrolonomicnego teleskopu, a nawet kart do tarota kupować nie zamierzam.


Wszystkiego Najgorszego w nadchodzącym 2010 toku. Rychłej upadłośći firmy. Do niezobaczenia.[/color]
Bardzo mnie ta wiadomość ucieszyła. Częściowo wypełniły się moje życzenia noworoczne, jakie wysłałem pod e-adresem, podanym w ulotkach reklamowych, tej kosmicznie, nieodpowiedzialnej i oszukańczej firmy. Uwaga: Ostrzegam przed próbą oskarżenia mnie o zniesławienie. Mam na to dowody!



[color="#0000FF"]Wszystkiego Najgorszego w nadchodzącym 2010 toku. Rychłej upadłośći firmy życzy, juz na zawsze były, klient waszych sklepów.


"Odpowiedzialność z tytułu gwarancji na urządz... rozwiń
Avatar
kika / 28 czerwca 2010 o 20:10
0
Nik napisał:
Ja proponuję się zając firmą Euro Door z Lublina ci to dopiero kpią sobie z klienta !! Drzwi zamówione w tej firmie trzeba im niemal siłą wydzierać. Za nic maja klienta i pomimo kolejnych treminów dostawy nie wywiązują się z umowy.


NIK proponuję napisać info do UOKIKU a nie brandzlowac na forum, skrobnij donosik jak masz info. Jak sie zatrułem ciastem w Ambasadorze na Zana to od razu mieli sanepid na glowie i okazalo sie ze ciasta w niedziele i poniedzialek sa z czwartku i przeterminowane, ciasta w przedsionku do kibla trzymaja, nie maja atestu wody a pani manager nie ma ksiazeczki sanepidowskiej


NIK proponuję napisać info do UOKIKU a nie brandzlowac na forum, skrobnij donosik jak masz info. Jak sie zatrułem ciastem w Ambasadorze na Zana to od razu mieli sanepid na glowie i okazalo sie ze ciasta w niedziele i poniedzialek sa z czwartku i przeterminowane, ciasta w przedsionku do kibla trzymaja, nie maja atestu wody a pani manager nie ma ksiazeczki sanepidowskiej rozwiń
Avatar
anka / 31 marca 2011 o 13:45
0
Firma ASTRO to jedna wielka kpina- po dwóch dniach zareklamowałam lodówkę a teraz sprawa jest w sądzie; ZŁODZIEJE
Avatar
Nawiedzony / 2 lipca 2010 o 08:37
0
maf napisał:
mądry Polak po szkodzie..........., masz racje kolego, przynajmniej ja będę teraz wiedział gdzie zakupy robić a gdzie nie. Nawiasem mówiąc widzę że oszukanych przez Astro jest zdecydowanie więcej, mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina


Chłopie... sprawdź ile Ci MM dostali kary za to samo... buuuuahahahah 700 0000,00 dobrze wiedze radzisz innym... sam sie zastanów co robisz!!!!!!
Avatar
Kika / 29 czerwca 2010 o 11:18
0
maf napisał:
(...) mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina


Znając lubelskie praktyki z firmami deweloperskimi na przykład to fakt zmienią ale nazwę....
Avatar
maf / 29 czerwca 2010 o 08:36
0
Gość napisał:
Po kiego grzyba kupujecie sprzęt rtv-agd w tego typu sklepach? jest sklep dla nie-idiotów, jest euro, komputronik, itp.. duże sieci, jak coś kupuję to szukam w tych większych sieciach i wybieram tam gdzie taniej,
w MM jest możliwość oddania, wymiany towaru od ręki w ciągi chyba 10 dni, w euro czy komputronik zamawiając przez internet też można oddać sprzęt, reklamacje i gwarancje można robić w sklepach 'naziemnych'...

kabel czy czajnik można kupić w jakimś małym sklepie, ale coś droższego?
taki TV za 3 tys. dla MM czy Euro to żaden wydatek, są w stanie go przyjąć, wymienić na inny, a taki zdzich-agd to będzie patrzył, że za 3 tys. to on może sobie na wakacje pojechać więc za cho*** nie odda dobrowolnie tej kasy bo w jego mniemaniu ponosi on niewyobrażalną stratę i wyrzuca kasę w błoto...


mądry Polak po szkodzie..........., masz racje kolego, przynajmniej ja będę teraz wiedział gdzie zakupy robić a gdzie nie. Nawiasem mówiąc widzę że oszukanych przez Astro jest zdecydowanie więcej, mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina


mądry Polak po szkodzie..........., masz racje kolego, przynajmniej ja będę teraz wiedział gdzie zakupy robić a gdzie nie. Nawiasem mówiąc widzę że oszukanych przez Astro jest zdecydowanie więcej, mam nadzieję że Astro albo zmieni praktyki albo zniknie z mapy handlowej Lublina rozwiń
Avatar
Gość / 29 czerwca 2010 o 08:24
0
Po kiego grzyba kupujecie sprzęt rtv-agd w tego typu sklepach? jest sklep dla nie-idiotów, jest euro, komputronik, itp.. duże sieci, jak coś kupuję to szukam w tych większych sieciach i wybieram tam gdzie taniej,
w MM jest możliwość oddania, wymiany towaru od ręki w ciągi chyba 10 dni, w euro czy komputronik zamawiając przez internet też można oddać sprzęt, reklamacje i gwarancje można robić w sklepach 'naziemnych'...

kabel czy czajnik można kupić w jakimś małym sklepie, ale coś droższego?
taki TV za 3 tys. dla MM czy Euro to żaden wydatek, są w stanie go przyjąć, wymienić na inny, a taki zdzich-agd to będzie patrzył, że za 3 tys. to on może sobie na wakacje pojechać więc za cho*** nie odda dobrowolnie tej kasy bo w jego mniemaniu ponosi on niewyobrażalną stratę i wyrzuca kasę w błoto...
Po kiego grzyba kupujecie sprzęt rtv-agd w tego typu sklepach? jest sklep dla nie-idiotów, jest euro, komputronik, itp.. duże sieci, jak coś kupuję to szukam w tych większych sieciach i wybieram tam gdzie taniej,
w MM jest możliwość oddania, wymiany towaru od ręki w ciągi chyba 10 dni, w euro czy komputronik zamawiając przez internet też można oddać sprzęt, reklamacje i gwarancje można robić w sklepach 'naziemnych'...

kabel czy czajnik można kupić w jakimś małym sklepie, ale coś droższego?
taki TV za 3 tys. d... rozwiń
Avatar
~gość~ / 29 czerwca 2010 o 07:17
0
A może by tak Szanowny Urząd zwrócił uwagę na nieprawidłowości w lubelskim neonecie, a dokładnie w firmie DOMES, w jaki sposób tam traktuje się konsumentów-złodzieje-nad- złodziejami !!! . !!!
Avatar
fanfutbolu / 28 czerwca 2010 o 21:05
0
Szkoda ze nie widzieliście dwustu pralek, które nie zmieściły się do magazynu Astro na Zemborzyckiej i stały na deszczu przykryte cienką folia przez kilka miesięcy Na pewno większośc z nich z powodzeniem pracuje w lubelskich domach, cóż, po odpowiednim obniżeniu ceny ciemny lud kupi wszystko....
Avatar
Gość / 28 czerwca 2010 o 20:53
0
ZA mała ta kara ,żeby ASTRO zaczęła dobrze traktowac klientów !!!! Może dwa ,trzy razy większa coś by dala im do myślenia.
Proszę tam nie kupowac wszędzie ale nie tam !!! Niby dają gwarancję itp itd - a jak coś przestanie działac to nie pomogą tylko odsyłają i nic się należy ani naprawa , ani wymiana .Rzecznik Konsumenta w Lublinie (bardzo miły pan) mi pomagał ale nic nie pomogło . Moja chłodziarko- zamrażarka tylko 15 miesięcy dzialała a reklamacji nie uznano. PROSZE KUPOWAC WSZĘDZIE - TYLKO NIE W ASTRO
Avatar
N. A. Iwniak / 28 czerwca 2010 o 20:19
0
Bardzo mnie ta wiadomość ucieszyła. Częściowo wypełniły się moje życzenia noworoczne, jakie wysłałem pod e-adresem, podanym w ulotkach reklamowych, tej kosmicznie, nieodpowiedzialnej i oszukańczej firmy. Uwaga: Ostrzegam przed próbą oskarżenia mnie o zniesławienie. Mam na to dowody!



[color="#0000FF"]Wszystkiego Najgorszego w nadchodzącym 2010 toku. Rychłej upadłośći firmy życzy, juz na zawsze były, klient waszych sklepów.


"Odpowiedzialność z tytułu gwarancji na urządzenie ponosi wyłącznie podmiot wskazany w dokumencie gwarancyjnym. ASTRO Sp. z o. o. nie ponosi odpowiedzialności za wykonane naprawy gwarancyjne ani też z tytułu jakichkolwiek roszczeń z tytułu gwarancji. Przekazanie urządzenia w punkcie sprzedaży ASTRO nie oznacza przekazania go urawnionemu do wykonania napraw gwarancyjnych serwisantowi. Z tego względu terminy napraw wskazane w gwarancji mogą ulec rzesunięciu o czas jaki otrzebuje ASTRO na przekazanie urządzenia do uprzwninego serwisu gwaranta. Pomoc udzielona przez ASTRO w przekazaniu urządzenia do naprawy nie moze być traktowana jako jaiekolwiek świadczenie wynikające z gwarancji."

Tekst w cudzysłowiu to od was. Teraz znów ode mnie:
Na gwiazdkę ! ZESZŁOROCZNĄ ! zakupiłżem w jednym z "salonów" waszej sieci pewien drobiażdżek- za marnych kilkadziesiąt złociszów. Na prezent. Trza trafu, po jakichś dwóch miesiącach ,wcale nie codziennego używania, "zabawka" obdarowanemu przestała działać. Gdy jeszcze zeszłozimowe śniegi pola ścieliły, zanosłem to do tegożże sklepu w celu złożenia jego reklamacji.

Niestety, polazłem bez adwokata. Temuż dałem sobie wcisnąć pokwitowanie z cytowanym wyżej tekstem. A, przecież wadliwy wyrób nie miał indywidulnej gwaracji producenca czy dystrybutara hurtowego. Jeno dowód zakupu. Mecenas zapewne doradził by, abym tedy twardo domagał się "niezgodności towaru z umową".

Dziś z firmą "ASTRO" nie chcę mieć nic do czynienia. Drugie takie coś, innej firmy i co oczywiste w innym sklepie, dawno kupiłem od nowa i tamtego od was już nie chcę. Dlategoż nie będę odpowiadał na maile o podanie dokładniejszych danych nieudanego zakupu. Jeżeli naprawdę chcecie uwzględnić moją reklamację, załatwcie wszystkie zaległe. Wśród nich będzie i ta. IP z którego wysyłam tą wiadomość jest prawdziwy - na upartego z tego można wydedukowac lokalicję sklepu. Gdzie już znają numer mojego telefonu. W sprawie dopytowywałem się tam srednio co kwartał - ale już nie będę!

Na zakończenie: mam nadzieję, że moja awersja do Waszej nazwy nie dotkie innej firmy. Wszako wycieczki w kosmos, astrolonomicnego teleskopu, a nawet kart do tarota kupować nie zamierzam.


Wszystkiego Najgorszego w nadchodzącym 2010 toku. Rychłej upadłośći firmy. Do niezobaczenia.[/color]
Bardzo mnie ta wiadomość ucieszyła. Częściowo wypełniły się moje życzenia noworoczne, jakie wysłałem pod e-adresem, podanym w ulotkach reklamowych, tej kosmicznie, nieodpowiedzialnej i oszukańczej firmy. Uwaga: Ostrzegam przed próbą oskarżenia mnie o zniesławienie. Mam na to dowody!



[color="#0000FF"]Wszystkiego Najgorszego w nadchodzącym 2010 toku. Rychłej upadłośći firmy życzy, juz na zawsze były, klient waszych sklepów.


"Odpowiedzialność z tytułu gwarancji na urządz... rozwiń
Avatar
kika / 28 czerwca 2010 o 20:10
0
Nik napisał:
Ja proponuję się zając firmą Euro Door z Lublina ci to dopiero kpią sobie z klienta !! Drzwi zamówione w tej firmie trzeba im niemal siłą wydzierać. Za nic maja klienta i pomimo kolejnych treminów dostawy nie wywiązują się z umowy.


NIK proponuję napisać info do UOKIKU a nie brandzlowac na forum, skrobnij donosik jak masz info. Jak sie zatrułem ciastem w Ambasadorze na Zana to od razu mieli sanepid na glowie i okazalo sie ze ciasta w niedziele i poniedzialek sa z czwartku i przeterminowane, ciasta w przedsionku do kibla trzymaja, nie maja atestu wody a pani manager nie ma ksiazeczki sanepidowskiej


NIK proponuję napisać info do UOKIKU a nie brandzlowac na forum, skrobnij donosik jak masz info. Jak sie zatrułem ciastem w Ambasadorze na Zana to od razu mieli sanepid na glowie i okazalo sie ze ciasta w niedziele i poniedzialek sa z czwartku i przeterminowane, ciasta w przedsionku do kibla trzymaja, nie maja atestu wody a pani manager nie ma ksiazeczki sanepidowskiej rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 17

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Nowy pokaz fontanny na placu Litewskim "Anioły lubelskie" [zdjęcia]
galeria

Nowy pokaz fontanny na placu Litewskim "Anioły lubelskie" [zdjęcia] 0 0

W piątek można było premierowo zobaczyć nowe widowisko „Anioły lubelskie” w fontannie na pl. Litewskim.

Rafał Wójcik (Górnik Łęczna): Pokażemy charakter

Rafał Wójcik (Górnik Łęczna): Pokażemy charakter 1 0

Rozmowa Z Rafałem Wójcikiem, trenerem Górnika Łęczna

Drogowe inwestycje w woj. lubelskim. Gdzie powstają nowe odcinki?

Drogowe inwestycje w woj. lubelskim. Gdzie powstają nowe odcinki? 4 5

Drogi są jak tętnice: dziurawe i pozapychane szybko prowadzą do zawału. Czy grozi nam wizyta u auto-kardiologa? Chyba nie, bo w naszym regionie inwestycje są realizowane na każdej kategorii dróg: od krajowych do gminnych. Wciąż jednak daleko nam do Śląska czy Wielkopolski, gdzie infrastruktura drogowa jest już na poziomie europejskim.

PZLA 94 Mistrzostwa Polski. Podsumowanie pierwszego dnia
galeria

PZLA 94 Mistrzostwa Polski. Podsumowanie pierwszego dnia 6 1

Pierwszy dzień rozgrywanych w Lublinie MP przyniósł wiele niezapomnianych emocji. Brąz wywalczyła Joanna Bemowska i Arkadiusz Rogowski, srebro Paweł Fajdek, a złoto Dominik Kopeć

Pikietuje przed urzędem z niepełnosprawnym synem. Burmistrz: Sprawa ma charakter polityczny

Pikietuje przed urzędem z niepełnosprawnym synem. Burmistrz: Sprawa ma charakter polityczny 0 6

Jerzy Rębek burmistrz Radzynia Podlaskiego uważa że pikieta Marii Kosidło ma podtekst polityczny.

Zatańcz z Lublinem: zespół Rokiczanka
31 sierpnia 2018, 20:00

Zatańcz z Lublinem: zespół Rokiczanka 10 0

Co Gdzie Kiedy. 31 sierpnia o godz. 20 w Parku Bronowickim, w ramach cyklu Zatańcz z Lublinem, wystąpi zespół Rokiczanka. To okazja do wspólnej zabawy przy wspaniałej muzyce sprzed lat.

Obniżki pensji dla samorządowców o 20 proc.? To fikcja. Niektórzy nawet zyskali

Obniżki pensji dla samorządowców o 20 proc.? To fikcja. Niektórzy nawet zyskali 0 14

O 1/5 miały zmniejszyć się wynagrodzenia samorządowców w związku ustawą przyjętą przez PiS. Tymczasem w wielu przypadkach obniżki były wręcz symboliczne. A niektórzy nawet zyskali na zmianie.

94 PZLA MP. Paweł Fajdek 12 centymetrów od złota!
galeria

94 PZLA MP. Paweł Fajdek 12 centymetrów od złota! 4 1

Wojciech Nowicki z Podlasia Białystok wywalczył złoty medal w konkursie rzutu młotem w Lublinie i wyprzedził Pawła Fajdka. Zawodnikowi Agrosu Zamość do złota zabrakło zaledwie 12 centymetrów. Trzecie miejsca zajął natomiast inny zawodnik Agrosu Arkadiusz Rogowski

94 PZLA MP. Dominik Kopeć ze złotym medalem!
galeria

94 PZLA MP. Dominik Kopeć ze złotym medalem! 1 1

Zawodnik Agrosu Zamość nie miał sobie równych i mimo ciężkich warunków na bieżni ze znakomitym wynikiem zdobył pierwsze miejsce na zawodach w Lublinie

Potańcówka w klimacie lat 20-60 w Teatralnej Cafe
28 lipca 2018, 20:00

Potańcówka w klimacie lat 20-60 w Teatralnej Cafe 7 1

Co Gdzie Kiedy. Retro-potańcówka dla miłośników klimatu lat 20-60 odbędzie się 28 lipca o godz. 20 w Teatralnej Cafe (ul. Peowiaków 1). Uczestnicy będą mogli bawić się przy dobrej muzyce do godz. 2 nad ranem.

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać 0 5

Coraz więcej obcokrajowców chce pozostać w Polsce na dłużej - mówi w rozmowie z PAP Jakub Dudziak z Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Z danych urzędu wynika, że w pierwszym półroczu tego roku liczba cudzoziemców z zezwoleniami na pobyt zwiększyła się o 25 tys. W połowie tego roku takie zezwolenia posiadało łącznie 350 tys. osób.

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę 22 8

Od 1 września nauczyciele, wychowawcy, bibliotekarze, logopedzi czy psychologowie będą musieli być zatrudniani na umowę o pracę. Osoby prowadzące działalność gospodarczą nie będą też mogły pracować w prywatnych przedszkolach czy poradniach.

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte
galeria

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte 5 0

o godzinie 17 na stadionie w Lublinie przy komplecie publiczności nastąpiło uroczyste otwarcie imprezy, która potrwa w naszym mieście aż do niedzieli

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe
22 lipca 2018, 9:45

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe 5 0

Autobusy – Jelcz 120M i Jelcz M11 przyjadą w niedzielę z Lublina do Kraśnika. Podczas przejazdów będzie można posłuchać o historii komunikacji w Kraśniku i ważnych dla niej miejscach. O tym wszystkim będzie opowiadać Maksym Bratko, autor książki „Historia Komunikacji Publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim”, której premierę zaplanowano na niedzielę.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.