Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

UPC przyznało się do pomyłki. Klient odzyska pieniądze

Utworzony przez skazany na MM, 17 stycznia 2011 o 10:26 Powrót do artykułu
To samo jest w Multimedia.W tej firmie,jesli się ma kilka usług,to faktycznie trudno się pozbierać.Ja kiedyś dałem się skusić i podpisałem umowę na pakiet cyfrowy HBO.Firma naliczła mi podwójną cenę za HBO,gdyż założono mi dekoder a nie poinformowano,że należy zwrócić filtr.Umowa była na 12 miesięcy,ale w MM powiedziano mi,że dopiero po 13-tu miesiącach mogę zrezygnować "bo tak jest". W międzyczasie przedstawiciel firmy (mieszczącej się gdzieś na śląsku) "wezwał mnie do zwrotu dekodera pod konsekwencją naliczenia opłaty karnej. Jednym słowem nie tylko UPC ale także w multimediach jest bardak i nikt nie panuje nad sytuacją.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
UPC to przedziwna firma. Mnie dla odmiany przysyłano upomnienia na początku grudnia ubiegłego roku pomimo, że miałem na fakturze termin płatności do 15-go grudnia i nie dało się im tego wytłumaczyć!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Specjalnie zlikwidowali anteny zbiorcze na blokach a później kazali sobie płacić 6 zl od wszystkich (było 1,5 zl) Oszusty i cwaniaki. LUDZIE REZYGNUJCIE Z TYCH OPŁAT 6zl !!!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
klient UPC napisał:
UPC to przedziwna firma. Mnie dla odmiany przysyłano upomnienia na początku grudnia ubiegłego roku pomimo, że miałem na fakturze termin płatności do 15-go grudnia i nie dało się im tego wytłumaczyć!
UWAGA NA UPC 111. Od tej Firmy dostałem rachunek zawyżony o 800 PLN. Nie otrzymałem pomocy od Rzecznika Konsumentów w Lublinie,mimo ewidentnej zasadności mojej reklamacji.Chodziło tu o rachunek telefoniczny,gdzie w wykazie rozmów były połączenia trwające po kilka godzin,a w trakcie trwania tych rozmów,były wykonywane inne połączenia.Sprawę ostatecznie wygrałem, umowę z UPC rozwiązałem i przestrzegam przed korzystaniem zwłaszcza z tego operatora,którego bezczelność i pazerność przekracza wszelkie granice.Zastanawiam się też nad utrzymywaniem takich instytucji jak Rzecznicy różnego rodzaju,którzy są skłonni bardziej trzymać stronę silniejszego (np operatorów mediów elektronicznych,czy też dostawców energii elektrycznej),być może czerpiąc z tego określone profity. Więcej takich spraw opisanych w prasie RTV, może stanowić pewną obronę przed nieuczciwymi Firmami,bo generalnie przy tak słabym Państwie,to już nie wiadomo jak się bronić i kto nas jeszcze "rąbie po kieszeni" z czego nawet nie zdajemy sobie sprawy.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W "Kolejarzu" od lat płace w czynszu ponad 6 zł za tzw. konserwacje instalacji RTV oczywiście od lat mam UPC najpierw analogową a teraz cyfrową. Czy to ta sama opłata jak w/w artykule?
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
UPC to przedziwna firma do kwadratu. 4 lata temu sprzedałam siostrzenicy mieszkanie gdzie była ich kablówka i pełny pakiet, jednocześnie zrezygnowałam z ich usług. Rachunki nie przychodziły, był pakiet minimalny a po jakimś czasie włączyli pakiet pełny z canal+ Ponad 3 lata siostrzenica ma tv gratis
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
UPC to naciągacze i banda oszustów! próbował ktoś zrezygnować z ich usług? miałem prawie 300zł rachunku co miesiąc za usługi które nie są warte połowy tej ceny i musiałem czekać dwa miesiące na odłączenie tego badziewia bo procedura odłączenia tyle trwa! To jakieś jawne jaja z klientów! Odradzam tych oszustów!
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
znam to;) telefon za darmo,dekoder z możliwością nagrywania HD i super szybki internet;) w rzeczywistości telefon zepsuł się po miesiącu bo to jakaś chińska imitacja, dekoder z możliwością nagrywania HD łapie zawiechy co najmniej 4 razy w tygodniu więc i tak nic się nie nagra a cofać to najwyżej w rozwoju sobie można No i ten super internet rozłącza się po kilka razy na dobę więc i super ściąganie tu nic nie pomoże a ci co załatwili się w WI-FI to płacą za ten nic nie warty router co miesiąc po 10zł gdzie można go kupić za 50zł na stałe
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
znam to;) telefon za darmo,dekoder z możliwością nagrywania HD i super szybki internet;) w rzeczywistości telefon zepsuł się po miesiącu bo to jakaś chińska imitacja, dekoder z możliwością nagrywania HD łapie zawiechy co najmniej 4 razy w tygodniu więc i tak nic się nie nagra a cofać to najwyżej w rozwoju sobie można No i ten super internet rozłącza się po kilka razy na dobę więc i super ściąganie tu nic nie pomoże a ci co załatwili się w WI-FI to płacą za ten nic nie warty router co miesiąc po 10zł gdzie można go kupić za 50zł na stałe
ja mam wprawdzie tylko dwie usługi; neta i tv i jest ok. nic mi sie nie zawiesza xD
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
UPC (pakiet podstawowy TV) - 8,50 zł (z TVN i POLSAT) MULTIMEDIA (pakiet podstawowy TV) - 6 zł (bez TVN i POLSAT) Do 31 lipca 2011 w Lublinie i województwie będzie uruchomiony nadajnik naziemnej TV cyfrowej (kanały MUX 2) Do jej odbioru wystarczy TV LCD lub plazma (z wbudowanym tunerem DVB-T MPEG-4)i zwykła antena pokojowa (cena od 30 zł). MUX 2 - Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, TV Puls (kanały dostępne od razu) MUX 3 - TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Kultura, TVP Historia (kanały dostępne w Lublinie od 2012 lub 2013 roku) Po co wam pakiety podstawowe w kablówkach ? Wyrejestrować dziadostwo i kwita.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
naciągacze.... i to wszystko....
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Warto walczyć! Mi UPC zaproponowało kiedyś rozszerzenie pakietu, konsultantka nie poinformowała mnie jednak o dodatkowej opłacie 50 zł która pojawiła się na następnej fakturze. Złożyłem skargę i anulowano mi tę kwotę.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie wiem, nie wiem. A ja i moi znajomi mamy UPC od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni. Lepsze o wiele niż ten szit Multi Media, która co chwilę nawalała na LSMie. Czy to TV, czy Internet. Instalatorzy UPC również są bardzo mili i pomocni.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ann napisał:
A ja i moi znajomi mamy UPC od kilku lat i jesteśmy bardzo zadowoleni. Lepsze o wiele niż ten szit Multi Media, która co chwilę nawalała na LSMie. Czy to TV, czy Internet.Instalatorzy UPC również są bardzo mili i pomocni.
Zapomniałaś dodać, że jesteś z UPC i robisz im kampanię. UPC na LSM-ie (osiedla Słowackiego i Konopnickiej) mają swoje skrzynki i konkurują z MULTIMEDIA, które w całości opanowało też LSM. Im więcej klientów odebranych MULTIMEDII na tych 2 osiedlach tym lepiej dla UPC. Proste jak włos Mongoła. Ja kicham i na jednych i na drugich, ale u mnie honor to podstawa.
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dokładnie, Złodzieje i się nachapać nie mogą. Nagle 6 z hakiem więcej, w lipcu było dodatkowe +3zł, wyłączyli ze 3 kanały w międzyczasie, jak chciałem umowę na tv analogową to "brak możliwości technicznych", ale jakoś z niej korzystałem do tej pory ? Na chama wciskanie syfnej telewizji cyfrowej, więc Podziękowałem po prawie 10 latach płacenia rachunku, jak nie więcej odkąd weszli na Czechów. Mam piękny talerz, kanały w 10 razy lepszej jakości, większy wybór, kanały HD i to w mniejszej cenie niż w ZŁODZIEJSKIM UPC. Polecam Wszystkim Rezygnację
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam multimedie jak i upc ( w dwóch mieszkaniach w różnych miastach) szczerze powiem że tańsze jest jest upc ale jeżeli chodzi obsługe techniczną to upc powala na kolana, same problemy z nimi. Tak więc zdaje sie że niedługo zrezygnuję z usług i wezmę Aster (krk) Multimedia chyba go kupiła więc będzie dobrze... i mam nadzieje skończą sie moje problemy z niedouczoną obsługą techniczną Pozdrawiam wszystkich mających problemy z netem
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Serfer napisał:
Mam multimedie jak i upc ( w dwóch mieszkaniach w różnych miastach) szczerze powiem że tańsze jest jest upc ale jeżeli chodzi obsługe techniczną to upc powala na kolana, same problemy z nimi. Tak więc zdaje sie że niedługo zrezygnuję z usług i wezmę Aster (krk) Multimedia chyba go kupiła więc będzie dobrze... i mam nadzieje skończą sie moje problemy z niedouczoną obsługą techniczną Pozdrawiam wszystkich mających problemy z netem
Tak się składa, że to UPC kupiło Aster
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam telewizje i internet przez UPC i jestem zadowolony . Ostatnio bez zadnych problemów zmieniałem sobie internet z drogiego i mniejszego transferu (69 zł/2MB) na tańszy i większy transfer (55zł/5MB) . Myślałem , że będą coś marudzić i wymyślać/utrudniać ale obyło sie bez najmniejszych problemów . Na samym początku chcięli mi na siłę "wcisnąć" jakiś "pakiet ochronny" ale korespondencją mail'ową wybiłem im to z głowy . Ocena - 5/5 .
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja mieszkam na Czechowie, mam UPC pakiet podstwowy a spółdzielnia obciąża mnie w czynszu jeszcze kwotą 6,16 za doprowadzenie sygnału TV............czy to zgodne z prawem???? jak ktoś wie to proszę o radę co mam robić. kontakt gosia3041@wp.pl
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja od marca staram sie uwolnic od UPC pakietu podstawowego . kiedy wreszcie udalo mi sie otrzymac potwierdzenie rezygnacji z ich uslug, w miesiacu maju dowiedzialam sie ze nadal oplata jest w czynszu , a po interwencji w upc okazalo sie ze oni nie maja mnie wogole w systemie , wiec nie mogą przesłać mojej rezygnacji do spółdzielni , a co za tym idzie spółdzielnia nie chce mi pomniejszyć czynszu o tą opłatę ... czy ktos to zrozumie ???
0
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:


Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.