Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Lublin

16 stycznia 2011 r.
20:09
Edytuj ten wpis

UPC przyznało się do pomyłki. Klient odzyska pieniądze

0 26 A A
Przez osiemnaście miesięcy z tej niewielkiej kwoty urosła pokaźna suma, prawie 110 zł.  (Archiwum)
Przez osiemnaście miesięcy z tej niewielkiej kwoty urosła pokaźna suma, prawie 110 zł. (Archiwum)

Nawet przy rozpatrywaniu reklamacji mogą pojawić się pomyłki. Przekonał się o tym pan Marian Szychta z Lublina, kiedy zwrócił się do UPC o zwrot niesłusznie naliczonych opłat. Najpierw firma mu tego odmówiła, ale po naszej interwencji przyznała, że to pomyłka.

AdBlock
Szanowny Czytelniku!
Dzięki reklamom czytasz za darmo. Prosimy o wyłączenie programu służącego do blokowania reklam (np. AdBlock).
Dziękujemy, redakcja Dziennika Wschodniego.
Kliknij tutaj, aby zaakceptować
Nasz Czytelnik mieszka w Lublinie na terenie Spółdzielni Mieszkaniowej "Czechów”. W 2009 roku podpisał z firmą UPC umowę, według której miał płacić miesięcznie 99 zł za korzystanie z jej usług.

Jednak dodatkowo spółdzielnia mieszkaniowa naliczała mu w czynszu co miesiąc jeszcze 6,10 zł za korzystanie z telewizyjnego pakietu podstawowego UPC. Przez osiemnaście miesięcy z tej niewielkiej kwoty urosła pokaźna suma, prawie 110 zł.

Pan Marian Szychta zwrócił się więc w tej sprawie do UPC, ale firma nie przyznała się do błędu.
– 25 listopada 2010 roku otrzymałem od UPC odpowiedź, że moje roszczenia są niezasadne i powinienem płacić o 6,10 zł więcej, mimo umowy zawartej na kwotę 99,00 zł – relacjonuje.

Nasz Czytelnik nie dawał jednak za wygraną.

– 6 grudnia złożyłem w UPC za pośrednictwem e-maila reklamację, w której zwróciłem uwagę, że umowa nie przewiduje żadnych dopłat oraz że inni klienci, którzy mają zawartą umowę na tę samą promocję, płacą łącznie 99,00 zł. 27 grudnia otrzymałem odpowiedź negatywną, mimo że UPC nie wyjaśniło moich wątpliwości o sposobie naliczania opłat u innych klientów – tłumaczy.

UPC zupełnie inaczej zareagowało na nasze pytania w tej sprawie. Jak się dowiedzieliśmy, dodatkowe 6 zł doliczane w czynszu do opłat za korzystanie z usług tej firmy to pomyłka.

– Dawniej UPC podpisywało umowy tylko ze spółdzielniami, które w naszym imieniu pobierały opłaty. Jednak dla wygody klientów UPC od wielu miesięcy zmienia te zasady i podpisuje umowy indywidualne z klientami, które są dla nich bardziej korzystne – tłumaczy Dagmara Krzesińska z UPC.

– Wymaga to jednak porozumienia ze spółdzielnią. Z SM "Czechów” nowa umowa została podpisana w grudniu, więc system jeszcze naliczył opłatę, ale bezpodstawne naliczenia zostaną skorygowane w kolejnym okresie rozrachunkowym – zapewnia.

Komentarze 26

Najlepsze · Najnowsze
Avatar
gosia p / 31 grudnia 2013 o 12:57
0

UPC oszuci!!! nie korzystajcie z ich uslug, ja z koncem umowy zrezygnowalam i internetu z 30 dniowym wypowidzeniem a teraz oni naliczyli mi jakies 200zl kary za przewczesne rozwiazanie umowy!!!! ludzie to oszusci!!! tak ciebie omotaja, i ch...masz placic!

Avatar
63828248 / 8 października 2013 o 13:56
0

UPC to przedziwna firma. Mnie dla odmiany przysyłano upomnienia na początku grudnia ubiegłego roku pomimo, że miałem na fakturze termin płatności do 15-go grudnia i nie dało się im tego wytłumaczyć!

UPC to poziom obsługi klienta poniżej wszelkich możliwych standardów. Nie polecam! Wybrałam termin realizacji usługi, który na ich stronie był dostępny. Dzwonili, nie zdążyłam odebrać. Poinformowali w mailu, że termin jest niedostępny, żebym podała do siebie kontakt w przeciągu 48 h. Podałam go w przeciągu godziny po otrzymaniu maila. Minęło 5 dni, nikt nie zadzwonił, minął termin początkowej realizacji zamówienia. Zero odzewu. Nie polecam nikomu. Zaznaczyłam, że zależy mi na czasie. Zostałam całkowicie olana! 

UPC to poziom obsługi klienta poniżej wszelkich możliwych standardów. Nie polecam! Wybrałam termin realizacji usługi, który na ich stronie był dostępny. Dzwonili, nie zdążyłam odebrać. Poinformowali w mailu, że termin jest niedostępny, żebym podała do siebie kontakt w przeciągu 48 h. Podałam go w przeciągu godziny po otrzymaniu maila. Minęło 5 dni, nikt nie zadzwonił, minął termin początkowej realizacji zamówienia. Zero odzewu. Nie polecam nikomu. Zaznaczyłam, że zależy mi na czasie. Zostałam całkowicie olana! 

rozwiń
Avatar
licywp which / 1 września 2013 o 10:13
0

Też im wytaczam proces. Po rozmowie  z konsultantką podano mi adres mailowy na który mam zlozyc rezygnacje. Adres oczywiście podano blednie. Dwukrotnie zarządałem przesłuchania rozmowy z tego dnia i jak kamieniem w wode. Ale maja pecha, bo ja mam dużo czasu i mecenasa który się tym zajmie. Chamstwo i złodziejstwo nic pozatym. Dodzownic się po nowe usługi można w kilka sekund, a do rezygancji potrzebowałem 30 minut żeby polaczc się z konsultantem.

Avatar
Andi / 21 marca 2013 o 12:19
0
Łagodnie i oględnie - nie jestem zadowolony z usług UPC. Jakość i rzetelność obsługi przez tzw. konsultantów jest beznadziejna.
Avatar
agnieszka / 18 czerwca 2012 o 23:26
0
ASTER i od niedawna UPS to jedna wielka banda oszustów,radzę dobrze uważajcie na tych naciągaczy...........dzwonią niby z infolinii w sprawie zmiany ruteru jest to konieczne bo UPS przejęło Aster,umawiają się na instalecję,oczywiście wszystko w ramach posiadanej umowy z aster i bez dodatkowych kosztów,przychodzi monter instaluje ruter,daje do podpisu potwierdzenie instalacji urządeznia,bardzo sie śpieszy,podpisujesz,a po czase okazuje się że masz nową umowę nowy pakiet i sporo kasy do zaplaty,cwaniaki jakich mało
UPC i aster to oszuści,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uważajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ASTER i od niedawna UPS to jedna wielka banda oszustów,radzę dobrze uważajcie na tych naciągaczy...........dzwonią niby z infolinii w sprawie zmiany ruteru jest to konieczne bo UPS przejęło Aster,umawiają się na instalecję,oczywiście wszystko w ramach posiadanej umowy z aster i bez dodatkowych kosztów,przychodzi monter instaluje ruter,daje do podpisu potwierdzenie instalacji urządeznia,bardzo sie śpieszy,podpisujesz,a po czase okazuje się że masz nową umowę nowy pakiet i sporo kasy do zaplaty,cwaniaki jakich mało
UPC i aster to... rozwiń
Avatar
agnieszka / 18 czerwca 2012 o 23:20
0
mam podobną sytuajcę,pomóż jak mogę odzyskać swoje pieniądze
Avatar
Katarzyna / 15 maja 2012 o 21:33
0
Ja od marca staram sie uwolnic od UPC pakietu podstawowego . kiedy wreszcie udalo mi sie otrzymac potwierdzenie rezygnacji z ich uslug, w miesiacu maju dowiedzialam sie ze nadal oplata jest w czynszu , a po interwencji w upc okazalo sie ze oni nie maja mnie wogole w systemie , wiec nie mogą przesłać mojej rezygnacji do spółdzielni , a co za tym idzie spółdzielnia nie chce mi pomniejszyć czynszu o tą opłatę ... czy ktos to zrozumie ???
Avatar
kasia / 18 stycznia 2011 o 18:24
0
Ja mieszkam na Czechowie, mam UPC pakiet podstwowy a spółdzielnia obciąża mnie w czynszu jeszcze kwotą 6,16 za doprowadzenie sygnału TV............czy to zgodne z prawem???? jak ktoś wie to proszę o radę co mam robić. kontakt gosia3041@wp.pl
Avatar
Jarek / 18 stycznia 2011 o 10:04
0
Mam telewizje i internet przez UPC i jestem zadowolony . Ostatnio bez zadnych problemów zmieniałem sobie internet z drogiego i mniejszego transferu (69 zł/2MB) na tańszy i większy transfer (55zł/5MB) . Myślałem , że będą coś marudzić i wymyślać/utrudniać ale obyło sie bez najmniejszych problemów . Na samym początku chcięli mi na siłę "wcisnąć" jakiś "pakiet ochronny" ale korespondencją mail'ową wybiłem im to z głowy . Ocena - 5/5 .
Mam telewizje i internet przez UPC i jestem zadowolony . Ostatnio bez zadnych problemów zmieniałem sobie internet z drogiego i mniejszego transferu (69 zł/2MB) na tańszy i większy transfer (55zł/5MB) . Myślałem , że będą coś marudzić i wymyślać/utrudniać ale obyło sie bez najmniejszych problemów . Na samym początku chcięli mi na siłę "wcisnąć" jakiś "pakiet ochronny" ale korespondencją mail'ową wybiłem im to z głowy . Ocena - 5/5 . rozwiń
Avatar
Luka / 18 stycznia 2011 o 00:35
0
[quote name='Serfer' timestamp='1295301027' post='425238']
Mam multimedie jak i upc ( w dwóch mieszkaniach w różnych miastach) szczerze powiem że tańsze jest jest upc ale jeżeli chodzi obsługe techniczną to upc powala na kolana, same problemy z nimi. Tak więc zdaje sie że niedługo zrezygnuję z usług i wezmę Aster (krk) Multimedia chyba go kupiła więc będzie dobrze... i mam nadzieje skończą sie moje problemy z niedouczoną obsługą techniczną
Pozdrawiam wszystkich mających problemy z netem
[/quote]
Tak się składa, że to UPC kupiło Aster
[quote name='Serfer' timestamp='1295301027' post='425238']
Mam multimedie jak i upc ( w dwóch mieszkaniach w różnych miastach) szczerze powiem że tańsze jest jest upc ale jeżeli chodzi obsługe techniczną to upc powala na kolana, same problemy z nimi. Tak więc zdaje sie że niedługo zrezygnuję z usług i wezmę Aster (krk) Multimedia chyba go kupiła więc będzie dobrze... i mam nadzieje skończą sie moje problemy z niedouczoną obsługą techniczną
Pozdrawiam wszystkich mających problemy z netem
[/quote]rozwiń
Avatar
gosia p / 31 grudnia 2013 o 12:57
0

UPC oszuci!!! nie korzystajcie z ich uslug, ja z koncem umowy zrezygnowalam i internetu z 30 dniowym wypowidzeniem a teraz oni naliczyli mi jakies 200zl kary za przewczesne rozwiazanie umowy!!!! ludzie to oszusci!!! tak ciebie omotaja, i ch...masz placic!

Avatar
63828248 / 8 października 2013 o 13:56
0

UPC to przedziwna firma. Mnie dla odmiany przysyłano upomnienia na początku grudnia ubiegłego roku pomimo, że miałem na fakturze termin płatności do 15-go grudnia i nie dało się im tego wytłumaczyć!

UPC to poziom obsługi klienta poniżej wszelkich możliwych standardów. Nie polecam! Wybrałam termin realizacji usługi, który na ich stronie był dostępny. Dzwonili, nie zdążyłam odebrać. Poinformowali w mailu, że termin jest niedostępny, żebym podała do siebie kontakt w przeciągu 48 h. Podałam go w przeciągu godziny po otrzymaniu maila. Minęło 5 dni, nikt nie zadzwonił, minął termin początkowej realizacji zamówienia. Zero odzewu. Nie polecam nikomu. Zaznaczyłam, że zależy mi na czasie. Zostałam całkowicie olana! 

UPC to poziom obsługi klienta poniżej wszelkich możliwych standardów. Nie polecam! Wybrałam termin realizacji usługi, który na ich stronie był dostępny. Dzwonili, nie zdążyłam odebrać. Poinformowali w mailu, że termin jest niedostępny, żebym podała do siebie kontakt w przeciągu 48 h. Podałam go w przeciągu godziny po otrzymaniu maila. Minęło 5 dni, nikt nie zadzwonił, minął termin początkowej realizacji zamówienia. Zero odzewu. Nie polecam nikomu. Zaznaczyłam, że zależy mi na czasie. Zostałam całkowicie olana! 

rozwiń
Avatar
licywp which / 1 września 2013 o 10:13
0

Też im wytaczam proces. Po rozmowie  z konsultantką podano mi adres mailowy na który mam zlozyc rezygnacje. Adres oczywiście podano blednie. Dwukrotnie zarządałem przesłuchania rozmowy z tego dnia i jak kamieniem w wode. Ale maja pecha, bo ja mam dużo czasu i mecenasa który się tym zajmie. Chamstwo i złodziejstwo nic pozatym. Dodzownic się po nowe usługi można w kilka sekund, a do rezygancji potrzebowałem 30 minut żeby polaczc się z konsultantem.

Avatar
Andi / 21 marca 2013 o 12:19
0
Łagodnie i oględnie - nie jestem zadowolony z usług UPC. Jakość i rzetelność obsługi przez tzw. konsultantów jest beznadziejna.
Avatar
agnieszka / 18 czerwca 2012 o 23:26
0
ASTER i od niedawna UPS to jedna wielka banda oszustów,radzę dobrze uważajcie na tych naciągaczy...........dzwonią niby z infolinii w sprawie zmiany ruteru jest to konieczne bo UPS przejęło Aster,umawiają się na instalecję,oczywiście wszystko w ramach posiadanej umowy z aster i bez dodatkowych kosztów,przychodzi monter instaluje ruter,daje do podpisu potwierdzenie instalacji urządeznia,bardzo sie śpieszy,podpisujesz,a po czase okazuje się że masz nową umowę nowy pakiet i sporo kasy do zaplaty,cwaniaki jakich mało
UPC i aster to oszuści,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
uważajcie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ASTER i od niedawna UPS to jedna wielka banda oszustów,radzę dobrze uważajcie na tych naciągaczy...........dzwonią niby z infolinii w sprawie zmiany ruteru jest to konieczne bo UPS przejęło Aster,umawiają się na instalecję,oczywiście wszystko w ramach posiadanej umowy z aster i bez dodatkowych kosztów,przychodzi monter instaluje ruter,daje do podpisu potwierdzenie instalacji urządeznia,bardzo sie śpieszy,podpisujesz,a po czase okazuje się że masz nową umowę nowy pakiet i sporo kasy do zaplaty,cwaniaki jakich mało
UPC i aster to... rozwiń
Avatar
agnieszka / 18 czerwca 2012 o 23:20
0
mam podobną sytuajcę,pomóż jak mogę odzyskać swoje pieniądze
Avatar
Katarzyna / 15 maja 2012 o 21:33
0
Ja od marca staram sie uwolnic od UPC pakietu podstawowego . kiedy wreszcie udalo mi sie otrzymac potwierdzenie rezygnacji z ich uslug, w miesiacu maju dowiedzialam sie ze nadal oplata jest w czynszu , a po interwencji w upc okazalo sie ze oni nie maja mnie wogole w systemie , wiec nie mogą przesłać mojej rezygnacji do spółdzielni , a co za tym idzie spółdzielnia nie chce mi pomniejszyć czynszu o tą opłatę ... czy ktos to zrozumie ???
Avatar
kasia / 18 stycznia 2011 o 18:24
0
Ja mieszkam na Czechowie, mam UPC pakiet podstwowy a spółdzielnia obciąża mnie w czynszu jeszcze kwotą 6,16 za doprowadzenie sygnału TV............czy to zgodne z prawem???? jak ktoś wie to proszę o radę co mam robić. kontakt gosia3041@wp.pl
Avatar
Jarek / 18 stycznia 2011 o 10:04
0
Mam telewizje i internet przez UPC i jestem zadowolony . Ostatnio bez zadnych problemów zmieniałem sobie internet z drogiego i mniejszego transferu (69 zł/2MB) na tańszy i większy transfer (55zł/5MB) . Myślałem , że będą coś marudzić i wymyślać/utrudniać ale obyło sie bez najmniejszych problemów . Na samym początku chcięli mi na siłę "wcisnąć" jakiś "pakiet ochronny" ale korespondencją mail'ową wybiłem im to z głowy . Ocena - 5/5 .
Mam telewizje i internet przez UPC i jestem zadowolony . Ostatnio bez zadnych problemów zmieniałem sobie internet z drogiego i mniejszego transferu (69 zł/2MB) na tańszy i większy transfer (55zł/5MB) . Myślałem , że będą coś marudzić i wymyślać/utrudniać ale obyło sie bez najmniejszych problemów . Na samym początku chcięli mi na siłę "wcisnąć" jakiś "pakiet ochronny" ale korespondencją mail'ową wybiłem im to z głowy . Ocena - 5/5 . rozwiń
Avatar
Luka / 18 stycznia 2011 o 00:35
0
[quote name='Serfer' timestamp='1295301027' post='425238']
Mam multimedie jak i upc ( w dwóch mieszkaniach w różnych miastach) szczerze powiem że tańsze jest jest upc ale jeżeli chodzi obsługe techniczną to upc powala na kolana, same problemy z nimi. Tak więc zdaje sie że niedługo zrezygnuję z usług i wezmę Aster (krk) Multimedia chyba go kupiła więc będzie dobrze... i mam nadzieje skończą sie moje problemy z niedouczoną obsługą techniczną
Pozdrawiam wszystkich mających problemy z netem
[/quote]
Tak się składa, że to UPC kupiło Aster
[quote name='Serfer' timestamp='1295301027' post='425238']
Mam multimedie jak i upc ( w dwóch mieszkaniach w różnych miastach) szczerze powiem że tańsze jest jest upc ale jeżeli chodzi obsługe techniczną to upc powala na kolana, same problemy z nimi. Tak więc zdaje sie że niedługo zrezygnuję z usług i wezmę Aster (krk) Multimedia chyba go kupiła więc będzie dobrze... i mam nadzieje skończą sie moje problemy z niedouczoną obsługą techniczną
Pozdrawiam wszystkich mających problemy z netem
[/quote]rozwiń
Zobacz wszystkie komentarze 26

Skomentuj

Zaznacz "Nie jestem robotem", by dodać komentarz:
Twój komentarz został dodany

Pozostałe informacje

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać

Obcokrajowcom podoba się w Polsce. Coraz mniej z nich chce wyjeżdżać 0 0

Coraz więcej obcokrajowców chce pozostać w Polsce na dłużej - mówi w rozmowie z PAP Jakub Dudziak z Urzędu do Spraw Cudzoziemców. Z danych urzędu wynika, że w pierwszym półroczu tego roku liczba cudzoziemców z zezwoleniami na pobyt zwiększyła się o 25 tys. W połowie tego roku takie zezwolenia posiadało łącznie 350 tys. osób.

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę

Koniec śmieciówek w szkołach? Od 1 września zatrudnienie tylko na umowę o pracę 3 2

Od 1 września nauczyciele, wychowawcy, bibliotekarze, logopedzi czy psychologowie będą musieli być zatrudniani na umowę o pracę. Osoby prowadzące działalność gospodarczą nie będą też mogły pracować w prywatnych przedszkolach czy poradniach.

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte
galeria

94 PZLA Mistrzostwa Polski w lekkiej atletyce oficjalnie otwarte 5 0

o godzinie 17 na stadionie w Lublinie przy komplecie publiczności nastąpiło uroczyste otwarcie imprezy, która potrwa w naszym mieście aż do niedzieli

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe
22 lipca 2018, 9:45

Premiera książki o komunikacji publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim. Wycieczki autobusowe 1 0

Autobusy – Jelcz 120M i Jelcz M11 przyjadą w niedzielę z Lublina do Kraśnika. Podczas przejazdów będzie można posłuchać o historii komunikacji w Kraśniku i ważnych dla niej miejscach. O tym wszystkim będzie opowiadać Maksym Bratko, autor książki „Historia Komunikacji Publicznej w Kraśniku i powiecie kraśnickim”, której premierę zaplanowano na niedzielę.

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku

Lublin: Do końca wakacji ruch wahadłowy na tej ulicy. Utrudnienia od poniedziałku 10 7

Od poniedziałku aż do końca wakacji na ul. Nowy Świat obowiązywać będzie ruch wahadłowy. Drogowcy zabierają się tutaj za przebudowę kanalizacji deszczowej. Skrót z Bronowic na Czuby coraz bardziej przypomina tor przeszkód.

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny

Potrącenie pieszego. Utrudnienia na ul. Choiny 0 6

Utrudnienia na ul. Choiny w Lublinie. Jak informuje nasz Czytelnik Paweł doszło do potrącenia pieszego na przejściu.

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb

II Festiwal w Krainie Lubelskich Ryb 0

Był Zielony Rynek, a będą apartamenty. Zmiany na zamojskiej starówce
wizualizacje
galeria

Był Zielony Rynek, a będą apartamenty. Zmiany na zamojskiej starówce 11 3

43 apartamenty, parking podziemny, lokale usługowe i przede wszystkim przepiękny widok z okien – tak najkrócej opisać można „Apartamenty Bazyliańska 1”. Inwestycja na Zielonym Rynku otrzymała już pozytywną opinię służb konserwatorskich

Rozbiórka starej altany ogrodowej - co zrobić z odpadami?

Rozbiórka starej altany ogrodowej - co zrobić z odpadami? 0 0

Rodzinne ogródki działkowe są charakterystycznym elementem miejskiej przestrzeni w Polsce. Przez kilka dekad korzystali z nich pracownicy dużych zakładów oraz lokatorzy spółdzielni mieszkaniowych. W ogrodach uprawiano warzywa i owoce dla swoich rodzin, gdy sklepowe półki były puste. Obecnie coraz więcej ogrodów jest użytkowanych przez młodych ludzi, którzy stawiają nową, typowo rekreacyjną architekturę ogrodową. Co zrobić z odpadami z rozbiórki altany?

Ks. Ignacy Kłopotowski urodził się 152 lata temu. Specjalista od crowdfundingu i fundraisingu
Magazyn
galeria

Ks. Ignacy Kłopotowski urodził się 152 lata temu. Specjalista od crowdfundingu i fundraisingu 0 0

Dziś rocznica urodzin księdza Ignacego Kłopotowskiego. Był związany z Lublinem ponad 20 lat. Pomagał wykluczonym. Mając ich sporo pod opieką, był specjalistą crowdfundingu i nie był mu obcy fundraising. Z konieczności propagował i stosował idee zero waste. Twórca konsorcjum wydawniczego, publicysta wykorzystujący mechanizmy marketingu i public relations. Co w tym niezwykłego? Błogosławiony ksiądz Ignacy Kłopotowski urodził się 152 lata temu.

Turniej Purpurowej Róży

Turniej Purpurowej Róży 0 0

Waleczni wojownicy z Magicznych Ogrodów ogłaszają turniej, który ma rozstrzygnąć, która armia jest najsprawniejsza! Czy to zaszczytne miano przypadnie wojownikom dowodzonym przez Thoroda Raptora, czy może Bestiom Araga?

IV NightSkating Lublin 2018: Rolkarze dla zwierząt
21 lipca 2018, 20:00

IV NightSkating Lublin 2018: Rolkarze dla zwierząt 1 0

Co Gdzie Kiedy. Fani rolek i wrotek ponownie wyjadą w nocy na ulice miasta. Kolejną edycję NightSkating Lublin zaplanowano na sobotę. Tym razem przejażdżka będzie połączona z akcją charytatywną.

Turniej Neuroshimy Hex w Chatce Żaka
22 lipca 2018, 12:00

Turniej Neuroshimy Hex w Chatce Żaka 1 0

Co Gdzie Kiedy. W niedzielę, 22 lipca o godz. 12 w Chatce Żaka (ul. Radziszewskiego 16) odbędzie się turniej eliminacyjny do Mistrzostw Polski 2018 w grze planszowej Neuroshima Hex. Chętni mogą zapisywać się do udziału od godz. 11.30 na miejscu.

Przez pół roku jej rodzina ma wstęp do Aqua Lublin za darmo. Pani Anna miała szczęście

Przez pół roku jej rodzina ma wstęp do Aqua Lublin za darmo. Pani Anna miała szczęście 38 4

Milionowym klientem pochwalił się dzisiaj kompleks pływacki Aqua Lublin przy Al. Zygmuntowskich. Pani Anna, która miała to szczęście, dostała rodzinny karnet do Aqua Lublin.

ALARM24

Widzisz wypadek? Jesteś świadkiem niecodziennego zdarzenia?
Alarm24 telefon 691 770 010

Wyślij wiadomość, zdjęcie lub zadzwoń.

Kliknij i dodaj swojego newsa!

Najczęściej czytane

Dzisiaj · Tydzień · Wideo · Premium

Uwaga czytelniku!

Informujemy, że w dniu 25 maja 2018 r. na terenie całej Unii Europejskiej, w tym także w Polsce, wejdzie w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego w sprawie ochrony danych osobowych. W związku z tym chcielibyśmy Ci przekazać kilka informacji na temat zasad przetwarzania Twoich danych osobowych przez administratora portalu www.dziennikwschodni.pl – spółkę Corner Media sp. z o.o. z siedzibą w Lublinie.

Bardzo prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami uważnie, są to bowiem sprawy bardzo istotne. Jeśli jesteś osobą małoletnią poniżej 16. roku życia, koniecznie przekaż tą wiadomość swoim opiekunom, którzy następnie powinni wytłumaczyć Ci, o co w niej chodzi i dlaczego się do Ciebie zwracamy.

Czym jest RODO?

RODO to potoczna nazwa Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. W Polsce będzie ono obowiązywało od 25 maja 2018 r. Akt ten wprowadza nowy standard ochrony danych osobowych, nakładając na podmioty przetwarzające te dane (administratorów danych) szereg obowiązków, w tym obowiązek poinformowania Ciebie o sposobie przetwarzania Twoich danych, celach w jakich Twoje dane są przetwarzane oraz o uprawnieniach przysługujących Ci w związku z przetwarzaniem danych osobowych przez administratora danych.

Administrator danych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Corner Media Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Lublinie, ul. Krakowskie Przedmieście 54, 20-002 Lublin, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy Lublin – Wschód z siedzibą w Świdniku, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, za numerem KRS 0000507517, NIP 7123286919, kapitał zakładowy – 50.000,00. PLN

Możesz się z nami skontaktować zarówno pod adresem:
Corner Media Spółka z o.o.
ul. Krakowskie Przedmieście 54
20-002 Lublinie

jak i mailowo: online@dziennikwschodni.pl

oraz telefonicznie: 81 46-26-800

Rodzaj przetwarzanych danych osobowych

Przetwarzamy dane osobowe podane przez Ciebie podczas procesu rejestracji konta na portalu www.dziennikwschodni.pl, a także dane, które są zbierane podczas korzystania przez Ciebie z tego portalu. Chodzi o dane zbierane i zapisywane w plikach cookies. Więcej na temat plików cookies przeczytasz w naszej polityce prywatności.

Pamiętaj, rejestracja konta na portalu www.dziennikwschodni.pl nie jest obowiązkowa. Nie masz także obowiązku podawania nam swoich prawdziwych danych podczas procesu rejestracji, jak również nie musisz podawać nam wszystkich danych, o które pytamy. Może się jednak zdarzyć tak, że nie posiadając Twoich wszystkich danych albo nie posiadając Twoich prawdziwych danych, nie będziemy w stanie świadczyć Ci wszystkich usług, które oferujemy oraz wywiązać się z wszystkich obowiązków określonych w regulaminie portalu dziennikwschodni.pl (np. zapewnić Ci odpowiedniego bezpieczeństwa w zakresie odzyskania danych dostępowych do konta).

Cel przetwarzania danych osobowych

Głównym celem przetwarzania przez nas Twoich danych jest zapewnienie Ci pełnej funkcjonalności działania serwisu dziennikwschodni.pl, dostępu do usług świadczonych przez nas w ramach tego serwisu, zapewniania Ci bezpieczeństwa podczas korzystania z serwisu (np. w przypadku prób nadużyć) oraz wywiązanie się przez nas z obowiązków umownych wynikających z regulaminu portalu Dziennikwschodni.pl.

Dodatkowy cel przetwarzania danych osobowych to tzw. marketing własny, tj. przetwarzanie danych wyłącznie na nasze wewnętrzne potrzeby w celach analitycznych, badawczych, statystycznych, w szczególności poprzez dążenie do jak najpełniejszego dostosowania treści wyświetlanych na naszych stronach do Twoich preferencji i zainteresowań.

Ponadto, o ile wyrazisz na to zgodę, będziemy mogli przetwarzać Twoje dane osobowe w celach marketingowych (marketing zewnętrzny), w tym przekazywać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym – agencjom reklamowym i naszym partnerom handlowym. Pamiętaj, że zgoda na przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych jest całkowicie dobrowolna i możesz ją w każdej chwili wycofać.

Pamiętaj także, że jeżeli jesteś osobą małoletnią, która nie ukończyła 16. roku życia, przesyłanie informacji w celach marketingowych może nastąpić wyłącznie po wyrażeniu zgody przez Twojego rodzica lub opiekuna.

Podstawy prawne przetwarzania danych

Twoje dane osobowe mogą być przetwarzane wyłącznie zgodnie z określonymi w obecnie obowiązujących przepisach podstawami prawnymi. W zależności od celu przetwarzania danych możemy wyróżnić trzy główne podstawy prawne przetwarzania danych.

Pierwszą podstawą przetwarzania danych jest niezbędność do wykonania umów o świadczenie usług. Mamy z nią do czynienia wtedy, gdy przetwarzanie danych jest niezbędne w celu zapewnienia Ci sprawnego, bezpiecznego korzystania z naszego serwisu wraz z jego wszystkimi funkcjonalnościami. Umowy o świadczenie usług to regulaminy, w tym regulamin portalu dziennikwschodni.pl, który akceptujesz decydując się na korzystanie z naszego serwisu.

Drugą podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora danych. Mamy z nim do czynienia w przypadku prowadzenia pomiarów statystycznych oraz działań z zakresu marketingu własnego przez administratora danych.

Wreszcie, trzecią przesłanką przetwarzania danych jest Twoja dobrowolna i świadoma zgoda. Na jej podstawie Twoje dane mogą być wykorzystywane w celach marketingowych, a także w celu profilowania.

Pamiętaj, zgody udzielasz w pełni dobrowolnie. Masz także prawo do cofnięcia udzielonej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie będzie miało jednak wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Podmioty, którym możemy przekazywać dane

Co do zasady Twoje dane osobowe będą przez nas wykorzystywane wyłącznie na nasz własny użytek.

W pewnych sytuacjach możemy jednak przekazać Twoje dane podmiotom z nami współpracującym: – naszym partnerom handlowym, podwykonawcom oferowanych przez nas usług, agencjom marketingowym.

Dodatkowo, w przypadkach ściśle określonych w przepisach prawa, będziemy zobligowani przekazać Twoje dane podmiotom uprawnionym do ich uzyskania na podstawie obecnie obowiązujących przepisów prawa (np. policji czy prokuraturze), pod warunkiem oczywiście, iż wystąpią do nas z takim żądaniem, powołując się na określoną podstawę prawną.

Okres przechowywania danych

Twoje dane osobowe będą przechowywane tak długo, jak będzie to niezbędne do zapewnienia Ci dostępu do usług oferowanych przez serwis www.dziennikwchodni.pl Oczywiście, możesz w każdym czasie złożyć wniosek o zaprzestanie przetwarzania swoich danych osobowych, ich zmianę lub usunięcie.

Informacje o prawach przysługujących osobie, której dane dotyczą

Musisz wiedzieć, że niezależnie od tego, na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane, masz zawsze prawo dostępu do nich oraz ich poprawiania. Możesz również w każdym momencie żądać ich usunięcia lub cofnąć albo ograniczyć wcześniej udzieloną zgodę na przetwarzanie danych osobowych, przy czym wycofanie danej zgody nie wpływa na administratora danych do przetwarzania danych w celu określonym w danej zgodzie do chwili jej wycofania.

Masz również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych.

Możesz też zażądać od administratora danych osobowych przeniesienia Twoich danych lub uzyskania kopii Twoich danych, z tym jednak zastrzeżeniem, że prawo to nie może wpływać niekorzystnie na prawa i wolności innych osób. Administrator danych będzie realizował Twoje żądania w zakresie posiadanych możliwości technicznych.

Informacje o prawie do wniesienia skargi

Organem nadzorczym nad administratorem danych osobowych jest Generalny Inspektor Danych Osobowych, do którego masz prawo wnieść skargę za każdym razem, gdy Twoje dane będą przetwarzane w sposób w Twojej ocenie nieprawidłowy.

Informacje o tym, czy podanie danych jest wymogiem ustawowym lub umownym, czy jesteś zobowiązany do ich podania

Nie jesteś zobowiązany do podawania nam swoich danych osobowych ani wyrażania zgody na ich przetwarzanie, z tym jednak zastrzeżeniem, że ich podanie może okazać się niezbędne dla korzystania z określonych funkcjonalności serwisu.

Jest także możliwe, że jeśli nie wyrazisz zgody na przetwarzanie danych osobowych lub cofniesz wcześniej udzieloną zgodę, nie będziemy mogli zapewnić Ci dostępu do niektórych oferowanych przez nas usług, przy czym zawsze w takim wypadku zostaniesz o tym poinformowany.

Informacje o profilowaniu

Czym jest profilowanie? To zbieranie wszelkich informacji, które pozwalają bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować osobę, która jest poddawana profilowaniu. Profilowanie odbywa się najczęściej przy użyciu systemów informatycznych, w sposób zautomatyzowany, za pomocą specjalnych algorytmów uwzględniających określone wcześniej kryteria. Wyniki profilowania mogą być wykorzystywane m.in. do celów marketingowych, np. w celu spersonalizowania reklamy kierowanej do danego użytkownika lub przygotowania oferty uwzględniającej jego potrzeby lub preferencje.

Oświadczamy, że na chwilę obecną nie profilujemy Twoich danych. Jeśli jednak zaczniemy, zostaniesz o tym uprzednio poinformowany i będziesz miał prawo nie wyrazić na to zgody.

Bardzo prosimy o uważne zapoznanie się z powyższymi informacjami. Gdy już to zrobisz, kliknij przycisk Zapoznałem się z informacją. Przejdź do serwisu.

Rozumiem

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.