Tow. Żukova to trzeba na klęczkach przekonywać, inaczej nie dy rydy.
|
|
nie długo w Lublinie nie będzie można przejechać 100 m nie zatrzymując się na światłach. Dlaczego nie bierzemy przykładu z innych krajów, chociażby takie miasto w Anglii jak Milton Keynes, gdzie uspokaja się ruch za pomocą rond. Ronda nie potrzebują żadnego zasilania, oraz jakiś skomplikowanych systemów. Umożliwiają sprawne włączanie się do ruchu samochodów oraz pieszych.
Odnoszę wrażenie że firmy instalujące semafory mają jakieś chody w miejskich biurkach.
|
|
Szkoła Podstawowa wcale nie jest dobrą szkołą ... może kiedyś była zanim te nieroby zaczęły tam się sprowadzać. Nauczyciele to banda wyrobników nie uczący a co najwyżej wymagających od dzieci. Praktycznie wszyscy są po znajomościach. Jedynym światełkiem w tej czarnej d..pie jest p. Tadewicz. Nauczyciel który uczył kiedy SP 16 była dobrą szkołą.
|
|
Na Poligonowej w pełni wykonane przez dewelopera światła na skrzyżowaniu nie mogą być odebrane przez ratusz już od kilku lat. Ja nie wiem, kto tam pracuje... a dzieci w okolicy coraz więcej.
|
|
Na Poligonowej w pełni wykonane przez dewelopera światła na skrzyżowaniu nie mogą być odebrane przez ratusz już od kilku lat. Ja nie wiem, kto tam pracuje... a dzieci w okolicy coraz więcej.No nie mogą. To prawda. Jakby developer postawił zgodnie z przepisami a nie robiąc samowolę budowlaną to może i można by odebrać.Jakby developer w ogóle zgłosił do odbioru miastu to też może miasto odebrałoby |
|
Mieszkańcy dziesiątej już kilka lat nie mogą doprosić się świateł na ul Kunickiego. Pewnie jak ktoś zginie dopiero wezmą się za jakieś pozorne prace. Wczoraj mało brakowało prawda Panie Prezydencie???
|
|
Wiesniakom zróbcie światła bo inaczej się zgubią w tej metropolii, nie wymagają myślenia tylko trzeba przejezdac na miętowym.
|
|
Jestem za rondem. 450 rond na rocznicę Unii Lubelskiej
|
|
Jak nie ma na światła to może przynajmniej Pan/pani stop od 7.15 do 16.30
|
|
A niech Barszczowa do Żuka zadzwoni powinien jej to załatwić od ręki taki przyjaciel szkoły.
|
|
Jeśli ulica jest niebezpieczna, to znaczy, że kierowcy jeżdżą powyżej 50/h i nie ustępują pieszym. Znaczy to, że trzeba tam postawić dwa fotoradary oraz wymóc na parlamentarzystach zmianę przepisów, żeby był jak w całej Europie - kierowcy mają obowiązek zatrzymania się gdy widzą pieszego z zamiarem przejścia przez ulicę. Tam, gdzie takie prawo działa nie ma tylu wypadków śmiertelnych.
|
|
To jest zadanie inwestorów inwestycji niedrogowych, którym dodatkowo rozciągnięto teren możliwej zabudowy.
Koszty przebudowy, remontu i instalacji sygnalizacji świetlnej powinny zostać pokryte przez spółkę TBV oraz Spółdzielnię OAZA.
|
|
nikt ci tyle nie da co ci żuk obieca
|
|
To nikt z Ratusza nie nadzorował prac prowadzonych na skrzyżowaniu w mieście przez prywatnego dewelopera? Toż to kuriozum. A i pewnie jakiś paragraf. Czyli co? Można robić co się chce w tym mieście i nikt się nie zainteresuje?Na Poligonowej w pełni wykonane przez dewelopera światła na skrzyżowaniu nie mogą być odebrane przez ratusz już od kilku lat. Ja nie wiem, kto tam pracuje... a dzieci w okolicy coraz więcej.No nie mogą. To prawda. Jakby developer postawił zgodnie z przepisami a nie robiąc samowolę budowlaną to może i można by odebrać.Jakby developer w ogóle zgłosił do odbioru miastu to też może miasto odebrałoby |
|
trzeba być cofniętym w rozwoju, by nie umieć przejść w tym miejscu przez ulicę. ja proponuję jeszcze 100m dalej przy przystanku autobusowym harnasie zrobić światła i jeszcze przy przystanku os. szymanowskiego też. jak szaleć to szaleć. jeszcze na kompozytorów polskich też ze trzy światła na każdym przejściu, bo przecież ludzie tam jeżdżą powyżej 50km/h i nie przepuszczają każdego co chwilę. nauczcie dzieci się rozglądać i cierpliwie czekać, bo światła nie gwarantują nieśmiertelności tylko dlatego, że są.
|
|
a ci niby "spotkani przychodnie" niesamowicie elokwentni, prawie tak jakby tylko istnieli na papierze. każdy spytany spontanicznie [ciekawe jak brzmiało pytanie? "co pani sądzi o tym niezmiernie niebezpiecznym miejscu, na którym codziennie niemal nie giną setki dzieci pod kołami rozpędzonych tysięcy samochodów"?] odpowiada całym elaboratem na temat hipotetycznego bezpieczeństwa domniemanych dzieci. to przeogromne natężenie w "godzinach szczytu" oznacza przejazd 3 samochodów na minutę zamiast 1. a właśnie najbardziej brawurowo i szybko jeżdżą auta wjeżdżające/wyjeżdżające przez ul. melomanów, zwłaszcza na warszawskich rejestracjach.
|
|
A może krasnal, ze szkoły.
|
|
I proszę TBV i Oaza postawili a za infrastrukturę mają płacić mieszkańcy. Pomijamy fakt zasadności umieszczenia tam świateł - nie znam miejsca. Ale czemu mieszkańcy płacą za coś co powinno być obowiązkiem dewelopera.
Podobnie na górkach czechowskich TBV i Ratusz chcą żeby bydować bloki ale rozumiem że wg zasady deweloper buduje mieszkania i na nich dużo zarabia a całą infrastrukturę wraz z wykupem od dewelopera działki pod szkołe i przedszkola buduje Ratusz czyli kto? Oczywiście MY MIESZKAŃCY LUBLINA będziemy się skałdać na sukces finansowy dewelopera.
|
|
"nauczcie dzieci się rozglądać i cierpliwie czekać, bo światła nie gwarantują nieśmiertelności tylko dlatego, że są."- NIE, tu trzeba uczyć kierowcow, żeby zatrzymywali się gdy tylko widzą pieszych. Trzeba ich także uczyć jeżdżenia max 50/h po mieście. Niedopuszczalne jest "tam jjeżdżą powyżej 50 , nauczmy pieszych się rozglądać". To kierowcy mają obowiązek uważać. Kierowcy poruszają sie tonowymi maszynami, ktore mogą zabić. Pieszy nie zabije samochodu.
|
|
To kierowcy mają obowiązek uważać. Kierowcy poruszają sie tonowymi maszynami, ktore mogą zabić. Pieszy nie zabije samochodu.
Przez takich jak Ty giną właśnie piesi bo pieszy rownież ma uważać i mieć w głowie, że ta metalowa puszka nie zatrzyma się w miejscu odrazu po wciśnięciu pedału hamulca.
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|