Warbus leci w ch*ja i tyle w temacie
|
|
prywatyzacja hahahaha
|
|
Kupują szrot i jeszcze się tym chwalą ?
|
|
Pogonić tę szemraną firemkę i szukać nowego przewoźnika
|
|
Paraliż i anarchia w dewelo-city postępują w zastraszającym tempie. W zeszłym roku zabrakło środków na koszenie trawników, a w tym może się już okazać, że przestanie częściowo działać komunikacja miejska. Degeneracja obejmuje też niegdysiejsze "znaki firmowe" jak Noc Kultury (a wkrótce zobaczymy łabędzi śpiew sztukmistrzów). Tymczasem cała energia "dworu" dewelo-sułtana skoncentrowana jest na działaniach dogadzania deweloperom, co jednak z powodu pustej kasy miasta staje się coraz trudniejsze (vide: racławickie).
|
|
heh gołym okiem widać że warszawiaki ściemniają i szukają frajerów którzy podreperują ich dość nieciekawą sytuację finansową
|
|
Lublin to bankrut!!! Wykończyła go budowa stadionów, "zielona" fala i ***rele typu noce kultury, carnivale, betonowanie granitem.
|
|
sam żeś bankrut gamoniu
|
|
Lublin to bankrut!!! Wykończyła go budowa stadionów, "zielona" fala i ***rele typu noce kultury, carnivale, betonowanie granitem.no i jeszcze finansowanie tych wszystkich kampanii propagandowych i płatnych trolli |
|
Miejska kasa jest już pusta jak czaszki ratuszowych trolli partaczy.
|
|
No i jak tam debilki głosujące na Zuka ? Zadowoleni taki gospodarz ... będziecie jeździć starymi trupami, którymi gardzi już Warszawka... Dobrze wam tak durnie.
|
|
Obrzydliwi malkontenci! Jeden telefon K. do R. i wkrótce kupimy resztę tego złomu z Wwy, w ramach partyjnej samopomocy. Nowe artefakty, po prawie 1 mln kilometrów będą w sam raz dla naszego, cudownego miasta inspiracji.
|
|
Z tego co się orientuję koszty lania pro-ratuszowej wazeliny na forach pokrywają deweloperzy.Lublin to bankrut!!! Wykończyła go budowa stadionów, "zielona" fala i ***rele typu noce kultury, carnivale, betonowanie granitem.no i jeszcze finansowanie tych wszystkich kampanii propagandowych i płatnych trolli |
|
co na to zwolennicy eko- propagandy. Jeździjmy autobusami bo to mniej zatruwają miasto i nie powodują korków !!!! Budujmy buspasy !!!!! Kupujmy stare dymiące jelcze !!!!!!!!!!!!!! Wszystko co robi nasz ukochany wódz Kim Dzon Żuk jest dla naszego dobra nawet gdybyśmy mieli chodzić pieszo polnymi drogami w naszym mieście !!!!!!!!!
|
|
będzie jak ulał dla artura m.
|
|
polskatimes.pl/prawo-i-sprawiedliwosc-kroluje-w-polskim-internecie-pomaga-w-tym-zdyscyplinowana-armia-trolli/ar/8866523
|
|
I tu się nie ma z czego śmiać, bo trzeba przyznać, że ostatnio warunki podróży znacząco się polepszyły, jak nas po wakacjach czekają ściski w pojazdach to się przypomną minione dekady. A swoją drogą ZTM należą się podziękowania za skierowanie od tego roku( chociaż już po części w 2018) na linie 15,39,40 autobusów przegubowych - te linie są bardzo oblegane i przegubowe pojazdy sprawdzają się tu idealnie, pamiętam jak te linie jeździły sprzed zmiany taboru to była masakra - ludzie w porannych szczytach to dociśnięci byli do szyb, a godzinach szczytu popołudniowego też nie bywało dobrze. To teraz sobie pomyślmy co się stanie jak przegubowce znikną np. z linii 26 albo 31, czy z 10 albo 57? Tutaj dopiero będzie nieciekawie. Perspektywy powrotu do czasów z poprzednich dekad nie napawają optymizmem, oby się jakoś udało z tego wyjść, ostatnie dwa lata komunikacji miejskiej naprawdę poprawiły się na plus, szkoda by było aby nastąpił regres.
|
|
No nie wiem. Ta propaganda zaczeła się jeszcze przed wyborami (samorządowymi) i mimo tego, że deweloper ośmieszył się w referendum to trwa nadal (chociaż cześć trolli pisze z Warszawy). To są jakieś niejasne powiązania ratuszowo-deweloperskie.Z tego co się orientuję koszty lania pro-ratuszowej wazeliny na forach pokrywają deweloperzy.Lublin to bankrut!!! Wykończyła go budowa stadionów, "zielona" fala i ***rele typu noce kultury, carnivale, betonowanie granitem.no i jeszcze finansowanie tych wszystkich kampanii propagandowych i płatnych trolli |
|
I tu się nie ma z czego śmiać, bo trzeba przyznać, że ostatnio warunki podróży znacząco się polepszyły, jak nas po wakacjach czekają ściski w pojazdach to się przypomną minione dekady. A swoją drogą ZTM należą się podziękowania za skierowanie od tego roku( chociaż już po części w 2018) na linie 15,39,40 autobusów przegubowych - te linie są bardzo oblegane i przegubowe pojazdy sprawdzają się tu idealnie, pamiętam jak te linie jeździły sprzed zmiany taboru to była masakra - ludzie w porannych szczytach to dociśnięci byli do szyb, a godzinach szczytu popołudniowego też nie bywało dobrze. To teraz sobie pomyślmy co się stanie jak przegubowce znikną np. z linii 26 albo 31, czy z 10 albo 57? Tutaj dopiero będzie nieciekawie. Perspektywy powrotu do czasów z poprzednich dekad nie napawają optymizmem, oby się jakoś udało z tego wyjść, ostatnie dwa lata komunikacji miejskiej naprawdę poprawiły się na plus, szkoda by było aby nastąpił regres.Zgadza się, ostatnie lata na wielki plus. Myślę, że ZTM coś wymyśli, żeby dla pasażerów ten numer jaki wykręcił Warbus, był nieodczuwalny. Trzeba być dobrej myśli. |
|
I tu się nie ma z czego śmiać, bo trzeba przyznać, że ostatnio warunki podróży znacząco się polepszyły, jak nas po wakacjach czekają ściski w pojazdach to się przypomną minione dekady. A swoją drogą ZTM należą się podziękowania za skierowanie od tego roku( chociaż już po części w 2018) na linie 15,39,40 autobusów przegubowych - te linie są bardzo oblegane i przegubowe pojazdy sprawdzają się tu idealnie, pamiętam jak te linie jeździły sprzed zmiany taboru to była masakra - ludzie w porannych szczytach to dociśnięci byli do szyb, a godzinach szczytu popołudniowego też nie bywało dobrze. To teraz sobie pomyślmy co się stanie jak przegubowce znikną np. z linii 26 albo 31, czy z 10 albo 57? Tutaj dopiero będzie nieciekawie. Perspektywy powrotu do czasów z poprzednich dekad nie napawają optymizmem, oby się jakoś udało z tego wyjść, ostatnie dwa lata komunikacji miejskiej naprawdę poprawiły się na plus, szkoda by było aby nastąpił regres.Już nastepuje regres, bo jakiś czas temu ZTM zmiejszył częstotliwość kursowania na niektórych liniach np. 159. |
Strona 1 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|