![]() |
Trzeba wiedzieć ile co kosztuje,a potem rozpoczynać robotę.Tanie mięso jedzą psy.Kiedyś było przysłowie "KTO MA w GŁOWIE OLEJ to IDZIE NA KOLEJ"
|
![]() |
Co tam wiadukt, kiedy będą podwyżki na kolei?
|
![]() |
Jak nie mają pojęcia, to niech nie zabierają się do tej roboty. Trzeba było to zadanie powierzyć Polskim Liniom Kolejowym i dawno już by było po robocie, a tak będzie jak z teatrem w Lublinie, za 30 lat zburzą i wybudują coś nowego. Paranoja. Róbta tak dalej. Wstyd dla miasta i PKP.
|
![]() |
"Wiadukt w budowie". Przygnębiające. I ta bezkarność decydentów. Z szacowaniem kosztów w Polsce nie jest najlepiej...
|
![]() |
"Wszystko wskazuje na to, że zakończenie prac znów się przesunie.
W unieważnionym przetargu kolej wyznaczyli termin ukończenia przebudowy na 28 listopada.
A to już kolejny termin.
Na samym początku zakładano, że po wszystkim będzie już w marcu… 2013 r."
... i pomyśleć, że wielkie stadiony są budowane w ledwo 2 lata.
A tu się partolą dużo dłużej ... z remontem jednego wiaduktu.
|
![]() |
Wiadukt wiaduktem.Drzewka powinny już dawno rosnąć na skwerze.
|
![]() |
po kiego grzyba sie zabierali za rozbiorke, jak nie maja ani pojecia ani kasy !!!!!!!!
przejscie dla pieszych jest tylko po jednej stronie, codzien tamtedy przez jezdnie przebiegaja ludzie aby dotrzec na te strone od przejscia, tunel jest ciemny, nic nie widac, aby patrzec jak dojdzie do jakiejs tragedii !!!!! co za bezmuzgie decydenty w tym lublinie.
|
![]() |
Prawdopodobnie była ekspertyza techniczna i okazało się, że istniejący wiadukt kolejowy trzeba zburzyć ze względu na zniszczoną konstrukcję.
|
![]() |
Prawdopodobnie była ekspertyza techniczna i okazało się, że istniejący wiadukt kolejowy trzeba zburzyć ze względu na zniszczoną konstrukcję.Wybudować przejście pod torami w innym miejscu i zmienić organizację ruchu w tym rejonie.A tunel pozostawić taki jaki jest obecnie. Nie ma innej rady.Chyba że zmienia decydentów |
![]() |
może nowi eurodeputowani zdobędą dotacje na wiadukt
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|