Myślę że nie ma w Polsce firmy prywatnej która jest w stanie zainwestować około 20-25 mln PLN żeby stanąć w przetargu o niepewnym zwrocie kosztów nie mówiąc o zysku?Trzeba zapłacić około 15-20 tyś. leasingu za szt. autobusu plus paliwo i kierowcy.Nie da rady.A jak ktoś ma wątpliwości to niech zapyta p. Kulkę jak wychodzi na nowym Volvie?
|
|
@gigi - kosztów które trzeba ponieść może być jeszcze więcej, z drugiej strony to też zawsze dodatkowe miejsca pracy...
Przegubowce jak najbardziej i jak najwięcej, tylko pytanie co z tego jak niekiedy powrót z pracy do domu w szczycie komunikacją miejską stanowi niezłą męczarnie.
|
|
Myślę że nie ma w Polsce firmy prywatnej która jest w stanie zainwestować około 20-25 mln PLN żeby stanąć w przetargu o niepewnym zwrocie kosztów nie mówiąc o zysku?Trzeba zapłacić około 15-20 tyś. leasingu za szt. autobusu plus paliwo i kierowcy.Nie da rady.A jak ktoś ma wątpliwości to niech zapyta p. Kulkę jak wychodzi na nowym Volvie?Są i stają do takich przetargów chociażby w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Krakowie, Wałbrzychu, Krakowie, Elblągu, Tczewie czy GOPie. |
|
Są i stają do takich przetargów chociażby w Gdańsku, Gdyni, Warszawie, Krakowie, Wałbrzychu, Krakowie, Elblągu, Tczewie czy GOPie.Żadna z wymienionych firm nie posiada autobusów wyprodukowanych w 2014 roku, raczej! |
|
Wawa centrum http://my-works.de/images-i6880bv7er8.jpg i tyle
|
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|