Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
To że samochody są tanie i ich utrzymanie również to jedno. Ale drugie to to że władze miasta od lat wywalają lekką ręką miliony po to, żeby autem dało się przejechać z jednego końca miasta na drugi w kilkanaście minut. Tak jak obecnie przygotowywana bizantyjska autostrada śródmiejska- trasa zielona. W taki sposób uprzywilejowuje się na każdym kroku komunikację indywidualną, jednocześnie coraz bardziej rozrzedza komunikację zbiorową. I potem trudno się ludziom dziwić że kupują jeszcze więcej aut, skoro mają coraz większe ułatwienia i przywileje, często kosztem właśnie pieszych i komunikacji zbiorowej. Po prostu sowiecka, komunistyczna urbanistyka rodem z lat 60/70, której komuchy nie mogły dokończyć z powodu kryzysu lat 80, a która teraz jest dokańczana - za gigantyczne kredyty i dotacje unijne.
  Takiego wybraliście prezydenta. Trzeba było myśleć kilka lat temu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To że samochody są tanie i ich utrzymanie również to jedno. Ale drugie to to że władze miasta od lat wywalają lekką ręką miliony po to, żeby autem dało się przejechać z jednego końca miasta na drugi w kilkanaście minut. Tak jak obecnie przygotowywana bizantyjska autostrada śródmiejska- trasa zielona. W taki sposób uprzywilejowuje się na każdym kroku komunikację indywidualną, jednocześnie coraz bardziej rozrzedza komunikację zbiorową. I potem trudno się ludziom dziwić że kupują jeszcze więcej aut, skoro mają coraz większe ułatwienia i przywileje, często kosztem właśnie pieszych i komunikacji zbiorowej.
Możesz wymienić te rzekome przywileje dla kierowców?
 Przede wszystkim zabieranie przestrzeni pieszym i dawanie jej kierowcom. Lipową przebudowano tak, że zwężono chodniki i zrobiono dodatkowe pasy do skrętu w prawo albo lewo. Cała infrastruktura drogowa w Lublinie jest robiona pod samochody.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przygnębiające, jak wygląd miasta i urbanistyka stają się zakładnikami rozbuchanej do granic możliwości motoryzacji indywidualnej,a głównym problemem przy projektowaniu zabudowy staje się: gdzie ludzie będą graty stawiać. No ale takie są skutki wygaszania komunikacji miejskiej, pobłażliwości dla parkowania gdzie popadnie, braku inwestycji np. w komunikację tramwajową itd...
Skutek dorwania się do władzy człenia, którego myślenie zatrzymało się w latach 70/80-tych ub. wieku, kiedy dzięki ostremu lobbingowi koncernów paliwowych indywidualny transport stał symbolem "wolności". Czym sK0rupka nasiąknie ...
Ty jednak jesteś idiotą. To nie żaden lobbing koncernów paliwowych, tylko chęć posiadania własnych czterech kółek, co w czasach socjalizmu było niemal nie do pomyslenia. Kiedy czasy się zmieniły, to ludzie zaczęli kupować samochody, stali się bardizej mobilni od swoich rodziców, a własność prywatna już nie miała ograniczeń. Guzik wiesz, a się wymądrzasz.
To wynika częściowo z lobbingu koncernów motoryzacyjnych i paliwowych, a cześciowo (czy raczej w większości) z beznadziejnej komunikacji miejskiej w Lublinie. Większość mieszkańców Lublina po prostu jest zmuszona do jazdy samochodami.
Jedź kiedyś do Warszawy - miasto ma naprawdę niezłą komunikację publiczną, a i tak jest zatłoczone prywatnymi samochodami. Nie chcesz samochodów - wyprowadź się do Korei Północnej.
Bywam w Warszawie systematycznie. Samochodów rzeczywiście jest dużo, ale można śmiagać metrem albo tramwajami i jest też sensowna sieć buspasów - w przeciwieńswie do Lublina.
Ty juz sam nie wiesz, z czego robisz zarzut. Czepiasz się w Lublinie wszystkiego, a to samo w Warszawie ci nie przeszkadza.
 Bo w Warszawie jest sensowna komunikacja miejska, a w Lublinie nie. W Warszawie jest wybór, a w Lublinie nie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kluczowe jest ostatnie zdanie - ten sprzeciw jest P0zorowany. Jedyną nadzieją dla "plebsu" z lsm jest pogłębienie się załamania sprzedaży kurników - może cfaniak wstrzyma budowę, jeśli pazerność mu nie zaćmiła umysłu. Lokalizacja kurników pośrodku tego mordoru może zniechęcić nawet tych leszczy, którzy jeszcze się nie zorientowali, że z balona uchodzi powietrze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Rundka obstawiania otwarta, to jak będzie, własciciel zdecyduje się na budowę akademików zamiast mieszkań, czy da za wygraną i sprzeda działkę firmie chcącej zbudować jednak biurowiec?
 W Dziadogrodzie nikt już nie kupi gruntu pod biurowiec, a przynajmniej nie, jeśli nie dostanie gwarancji 10-letniego wynajmu od Ubogacacza. Mania na biurowce skończyła się 5 lat temu. Teraz to samo zresztą czeka "akademiki", poza może tymi w centrum budowanymi pod Ludzi z Wypchanymi Portfelami.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pierwszy raz Wojewoda wziął pod uwagę dobro mieszkańców, nie tylko LSMu, ale i przyszłych mieszkańców planowanych "apartamentowców"pozbawionych minmum terenów zielonych. Dalej możliwy jest przekręt na akademiki, co byłoby również nieszczęściem dzielnicy.
 Nie daj się nabrać na puste gesty fumfla dewelo-sułtana, który dzierży parasol nad poczynaniami dewelo-bandy. "Akademiki" z funkcją bloku mieszkalnego są bardziej "ekonomiczne" z uwagi na niższe wymagania względem miejsc parkingowych i % terenu biologicznie czynnego, zwłaszcza że wszystkie służby (US, PINB, wydział podatków rathausu) systemowo ignorują tego rodzaju przewał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To że samochody są tanie i ich utrzymanie również to jedno. Ale drugie to to że władze miasta od lat wywalają lekką ręką miliony po to, żeby autem dało się przejechać z jednego końca miasta na drugi w kilkanaście minut. Tak jak obecnie przygotowywana bizantyjska autostrada śródmiejska- trasa zielona. W taki sposób uprzywilejowuje się na każdym kroku komunikację indywidualną, jednocześnie coraz bardziej rozrzedza komunikację zbiorową. I potem trudno się ludziom dziwić że kupują jeszcze więcej aut, skoro mają coraz większe ułatwienia i przywileje, często kosztem właśnie pieszych i komunikacji zbiorowej.
Możesz wymienić te rzekome przywileje dla kierowców?
Przede wszystkim zabieranie przestrzeni pieszym i dawanie jej kierowcom. Lipową przebudowano tak, że zwężono chodniki i zrobiono dodatkowe pasy do skrętu w prawo albo lewo. Cała infrastruktura drogowa w Lublinie jest robiona pod samochody.
Czyli sugerujesz, że szersze chodniki i zakorkowana Lipowa byłyby lepsze? Setki samochodów emitujących w tym samym czasie ogromne ilości spalin faktycznie byłyby korzystne dla pieszych, nie ma co... Z kim ty się na głowy zamieniłeś? Teraz ruch na Lipowej jest bardziej płynny, dzięki czemu samochody emitują tam mniej spalin. A piesi jakoś na tych lekko zwężonych chodnikach mieszczą i nie słychać, żeby się się ktoś tam musiał przeciskać przez tłum. Poza tym zmiana organizacji ruchu nie jest przywilejem.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To że samochody są tanie i ich utrzymanie również to jedno. Ale drugie to to że władze miasta od lat wywalają lekką ręką miliony po to, żeby autem dało się przejechać z jednego końca miasta na drugi w kilkanaście minut. Tak jak obecnie przygotowywana bizantyjska autostrada śródmiejska- trasa zielona. W taki sposób uprzywilejowuje się na każdym kroku komunikację indywidualną, jednocześnie coraz bardziej rozrzedza komunikację zbiorową. I potem trudno się ludziom dziwić że kupują jeszcze więcej aut, skoro mają coraz większe ułatwienia i przywileje, często kosztem właśnie pieszych i komunikacji zbiorowej.
Możesz wymienić te rzekome przywileje dla kierowców?
Przede wszystkim zabieranie przestrzeni pieszym i dawanie jej kierowcom. Lipową przebudowano tak, że zwężono chodniki i zrobiono dodatkowe pasy do skrętu w prawo albo lewo. Cała infrastruktura drogowa w Lublinie jest robiona pod samochody.
Czyli sugerujesz, że szersze chodniki i zakorkowana Lipowa byłyby lepsze? Setki samochodów emitujących w tym samym czasie ogromne ilości spalin faktycznie byłyby korzystne dla pieszych, nie ma co... Z kim ty się na głowy zamieniłeś? Teraz ruch na Lipowej jest bardziej płynny, dzięki czemu samochody emitują tam mniej spalin. A piesi jakoś na tych lekko zwężonych chodnikach mieszczą i nie słychać, żeby się się ktoś tam musiał przeciskać przez tłum. Poza tym zmiana organizacji ruchu nie jest przywilejem.
 To co piszą te trolle można podsumować jednym słowem - FARMAZON. Farmazon goni farmazon, czytać tych bzdur się nie da. Każdy ich post to żałosna próba krytykowania Żuka za dosłownie wszystko.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sra_K_a, vel wazeliner_sluz, twoja misja usprawiedliwiania budowy autostrad śródmiejskich i degradacji historycznych ulic/alei byłego Koziego Grodu (obecnie Dewelo-Detroit nad Bystrzycą) w ścieki komunikacyjne naraża twoją personę na śmieszność, bo już nawet fani betonowania z SSC zorientowali się, co temu nieszczęsnemu miastu zgotował prowincjonalny, świeżo oderwany od wypasania KÓz P0d Krasnymstawem, plujący na tradycje Koziego Grodu technokrata z jego wizjami urbanizacji rodem z lat 70-tych ub. wieku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Idiota monisia szaleje i z różnych kont głupoty wypisuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sra_K_a, vel wazeliner_sluz, twoja misja usprawiedliwiania budowy autostrad śródmiejskich i degradacji historycznych ulic/alei byłego Koziego Grodu (obecnie Dewelo-Detroit nad Bystrzycą) w ścieki komunikacyjne naraża twoją personę na śmieszność, bo już nawet fani betonowania z SSC zorientowali się, co temu nieszczęsnemu miastu zgotował prowincjonalny, świeżo oderwany od wypasania KÓz P0d Krasnymstawem, plujący na tradycje Koziego Grodu technokrata z jego wizjami urbanizacji rodem z lat 70-tych ub. wieku.
 Ty się lepiej pochwal płatny trollu czemu tak szybko cię zbanowali na forum SSC. Ciemny lud z moderacji nie kupował twojej topornej pisowskiej trollerki?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
sra_K_a, vel wazeliner_sluz, twoja misja usprawiedliwiania budowy autostrad śródmiejskich i degradacji historycznych ulic/alei byłego Koziego Grodu (obecnie Dewelo-Detroit nad Bystrzycą) w ścieki komunikacyjne naraża twoją personę na śmieszność, bo już nawet fani betonowania z SSC zorientowali się, co temu nieszczęsnemu miastu zgotował prowincjonalny, świeżo oderwany od wypasania KÓz P0d Krasnymstawem, plujący na tradycje Koziego Grodu technokrata z jego wizjami urbanizacji rodem z lat 70-tych ub. wieku.
Próbowałeś leczyć te swoje fobie? Może się jeszcze coś da zrobić? Bo ten twój niby-kwiecisty słowotok tak się ma do rzeczywistości, jak PiS do inteligencji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...