Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zamówione trolejbusy Ursus nie dotarły do Lublina. Co z kontraktem?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 25 września 2019 r. o 06:42 Powrót do artykułu
żuń betoniarz jak zwykle coś spiperzy
 Chyba twoi rodzice coś spieprzyli sądząc po twoich wpisach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
żuń betoniarz jak zwykle coś spiperzy
Chyba twoi rodzice coś spieprzyli sądząc po twoich wpisach.
 Ten pisowski propagandzista byłby w stanie na Żuka zwalić nawet wysokie ceny owoców i warzyw w sklepach. Nie karmić trolla, niech się produkuje. I tak nikt tej jego prymitywnej propagandy nie kupuje.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ta firemka, ktora przywlaszcvzyla sobie nazwe niegdysiejszej poteznej firmy zatrudniajacej w calej Polsce paredziesiet tysiecy ludzi; to zwykla montownia cjinskich podzespolow zatrudniajaca w porywach 2000 osob, ktorym i tak zalegala z wyplatami. Starala sie o skandaliczny kontrakt z rzadem Tanzanii gzdie za ciagniki dla tego kraju mial zaplacic polski podatnik (!) - przeciez toto nie tylko powinno zbankrytowac ale szefowie wsadzeni do paki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mialo byc oczywiscie " w porywach zatrudnia 200 osob";p
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto jako miejsce w którym znajduje się firma Ursus i mając czas na wydanie dotacji do roku 2022 powinno przystać na propozycję przesunięcia daty dostarczenia trolejbusów do dnia 30 kwietnia. Bo jak firma padnie to nie będzie ani podatków , a i kary umownej tez raczej nie zobaczą. Miast powinno wspomóc firmę (nie kopać leżącego) znajdującą się na jego terenie, szczególnie w kontekście zapowiedzi pojawienia się inwestora. Te kilka miesięcy opóźnienia różnicy nie zrobi, tym bardziej, że rozpisanie nowego przetargu plus oczekiwanie na trolejbusy z innej firmy to rok czasu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To trzeba dobrze zarządzać żeby mieć zamówienia, wygrywać przetargi a firma bankrutuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W zadnym wypadku zadnychb ulg czy pomocy dla tej hochsztaplerskiej firmy. Natdczesto porzadnymi malymi przedsiebiorcami nikt sie nie l;ituje kiedy popadna w klopoty.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"CBA nie oceniło rzetelnie podstaw powołania mnie do PZU Życie SA. Zrobi to dopiero sąd – mówi Krzysztof Ż., prezydent miasta " - rp.pl  
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Właśnie o tym miasto milczy, że ludzie czekają na zaległe wypłaty od stycznia. Widać jak prezydent dba o ludzi.... Tam już nikt od dawna nie pracuje. Oddajcie ludziom kasę .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw Warbus, teraz Ursus. Co się dzieje? Ja zaczynam się poważnie niepokoić o komunikację miejską. Akurat w obecnej sytuacji dostawa 10 trolejbusów byłaby zbawienna, no cóż...szkoda. A Unia Europejska to też mi wielka pomoc - omotano całe niemal miasto trakcją trolejbusową - spoko, ale jej wykorzystanie na bardzo wielu odcinkach pozostawia wiele do życzenia. Unia daje nam pieniądze na nowy tabor autobusowy czy trolejbusowy? Też spoko ale jest jeden problem - na to, żeby pomóc nam dofinansować uruchomienie dodatkowych kursów, wzmacnianie częstotliwości określonych linii mpk to już nie łaska, bo to nie są jej kompetencje - tutaj tylko środki własne - ZTM ratuje się jak może, ostatnimi laty przecież wiele połączeń miejskich jest dostosowywanych pod gminy ościenne - one dopłacają do kursów wydłużonych to mają ale jest tego wada taka, że wówczas priorytetem stają się mieszkańcy-pasażerowie gmin podmiejskich niż mieszkańcy-pasażerowie miasta Lublin, ale cóż zrobić, prawda jest taka, że miasto nie ma pieniędzy na większe i śmielsze kroki w uruchamianie nowych połączeń/zmiany tras czy wzmacnianie częstotliwości kursowania. Jest cała masa pomysłów i ciekawych rozwiązań komunikacyjnych to na Unię liczyć nie można. Ale za to może dzięki jej wsparciu w modernizację pętli autobusowych w opcję P+R( parkuj i jedź - kierowca zostawia auto na parkingu strzeżonym na peryferiach i udaje się na pętlę skąd ma gamę możliwości dojazdu do określonych celów) oraz inwestowanie w buspasy( są niezbędne dla upłynnienia kursowania pojazdów by zyskały na czasie nie stercząc w korku) to może dzięki temu to w jakiś sposób ułatwi wprowadzanie zmian, wątpić nie należy. Chęci rozwoju komunikacji miejskiej w Lublinie z pewnością są, nie mówię, że nie ale potrzeba czasu, cierpliwości i przede wszystkim pieniędzy. I tak nie będę wątpił w to, że w ciągu najbliższych 10 lat, góra 20 lat zajdzie bardzo wiele korzystnych i wyczekiwanych zmian w funkcjonowaniu komunikacji miejskiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Amerykanie weszli do Ursusa, i weszli do zarządu Ursus Bus, ponieważ Chiński Golden Dragon potencjalnie mógł być zainteresowany wykupem całej dywizji Ursus Bus od spółki Ursus S.A. Istniało prawdopodobieństwo, że chińczycy otwierając produkcję w Lublinie, mogliby zagrozić innym podmiotom, jak AutoSan i Solaris Bus. Dlaczego? Ponieważ wraz z Golden Dragon przycumowałoby wiele chińskich patentów i know-how, możliwa byłaby budowa fabryki baterii większej niż dolnośląski LG Chem, inna kwestia to interaktywne szyby-ekrany. Fabryka Ursus Bus w Lublinie była łakomym kąskiem dla Chińczyków, europejski single market , homologacje i niższe koszty produkcji Polski Wschodniej, to wszystko z każdym tygodniem zbliżało Azjatów. Teraz Amerykanie mają szansę podbić wartość przed sprzedażą, lub utopić Ursusa. Zobaczymy jak tę roszadę skomentują redaktorzy z China Buses.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto na którego terenie działa firma powinno iść na ugodę.W końcu miasto źyje z firm.Jak firmy padną to i miasto popadnie w kłopoty.Lublin powinien iść na ugodę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nowoczesne i konkurencyjne cenowo trolejbusy produkowane są na Białorusi. Nie byłoby problemu z dostawą.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Miasto jako miejsce w którym znajduje się firma Ursus i mając czas na wydanie dotacji do roku 2022 powinno przystać na propozycję przesunięcia daty dostarczenia trolejbusów do dnia 30 kwietnia. Bo jak firma padnie to nie będzie ani podatków , a i kary umownej tez raczej nie zobaczą. Miast powinno wspomóc firmę (nie kopać leżącego) znajdującą się na jego terenie, szczególnie w kontekście zapowiedzi pojawienia się inwestora. Te kilka miesięcy opóźnienia różnicy nie zrobi, tym bardziej, że rozpisanie nowego przetargu plus oczekiwanie na trolejbusy z innej firmy to rok czasu.
 Gupiś jak but dziurawy. Ty się będziesz cieszyć że ktoś jednorazowo zgarnął troszkę kasiory do kieszonki i zapłacił parę tysi podatku a ktoś inny będzie wydawał na utrzymanie tego badziewia miliony rocznie. To badziewie żyje swoim zyciem i nie wiesz kiedy wypnie się na kierowcę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jarek nie wymądrzaj się
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
NIC Z KONTRAKTU - Żuk powiększy strefę płatnego parkowania i będziemy zapie*****ć na piechotę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panowie kiedy ruszymu na ursus po wyplaty ustalmy termin macie jaja czy wydmuszki
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wniosek wniesc o upadlosc ursus bus i fundusz wyplacj jak nie maja kasy to po co istnieja i ten prezydent takich delikwentow utrzymuje
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 2 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...