Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Zmiany w rozkładzie jazdy komunikacji miejskiej w Lublinie. M.in. trzy linie zmienią numerację

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 30 września 2019 r. o 08:03 Powrót do artykułu
Kiedy 10 wróci na starą trasę?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Skoro mamy tylu myślicieli w MPK to niech poprowadzą "druty" na ul. Herberta i Inżynierską....zobaczymy reakcję kierowców i mieszkańców tych ulic ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Geniusze racjonalizacji - wystarczy zmienić numer linii i będzie można przytulić premię za "wzorowe zarządzanie komunikacją...". Niestety, rzeczywistość Lublina to komunikacja miejska sięgająca dna.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Cytat-"Aby ułatwić pasażerom dotarcie do „botanika” dotychczasowy przystanek „Relaksowa” na ul. Willowej dostanie nazwę… „Ogród botaniczny”. No nawet Bareja by nie wymyślił nic głupszego. Zmieniając nazwę przystanku ułatwią dotarcie?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy 10 wróci na starą trasę?
 No właśnie kiedy ??? Cała Gęsia czeka na powrót 10 !!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sorry że nie w temacie jak tam afera z WARBUSEM ? Bo jakoś cicho
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kiedy 10 wróci na starą trasę?
No właśnie kiedy ??? Cała Gęsia czeka na powrót 10 !!!
Kto za osoby szczególnie zaintetesowane ma zorganizować demonstrację (np. pod Ratuszem lub pod siedzibą ZTM'u)? Okupant jest bezczelny i trzeba mu się opierać, także zbiorowo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Podsumowując w ostatnich dwóch miesiącach zmiany jakie zaszły w komunikacji miejskiej w Lublinie stwierdzam następująco: Linia 157 dobrze, że zmieniła trasę, tym samym dając możliwość ul. Filaretów dojazd na Majdanek, czego nie mieli dotychczas, pasażerowie z tej części, docelowo powinno się uwzględnić zajazd linii 157 na Os. Widok, które na pewno połączeniem z Majdankiem nie pogardzi. To tyle jeśli chodzi o 157. Jeśli chodzi o linie cmentarne powinno się zlikwidować numerację zaczynającą się od 200( 200, 201, 202) a nadać oznaczenia: CM1, CM2, CM3 - taka numeracja będzie nieporównywalnie lepiej się kojarzyła. Zamiana linii 19 w linię 162 to trochę bez sensu, jest to tak marginalna linia, która wykonuje raptem 9 kursów w ciągu dnia, jadąc tylko w szczycie komunikacyjnym, że można się było wstrzymać i pomyśleć nad tym aby w jakiś sposób linię 19 uczynić linią całodzienną autobusową, a ten jedyny trolejbus, który na tejże linii jeździ można wykorzystać do uruchomienia dodatkowego kursu na jakiejś innej linii trolejbusowej jak już. Chyba, że są wobec numeru 19 jakieś plany na przyszłość -nie wiadomo. Zamiana numeru linii 10 na 150 także średnio to widzę, 10 powinno pozostawić się 10-tką, a numer 150 można wykorzystać przy okazji dwóch niezaprzeczalnych wydarzeń jakie pewnie nadejdą - jedna możliwość - uruchomienie trakcji trolejbusowej na Czechowie, a druga możliwość - kiedy zostanie przebudowany Dworzec PKP stając się Metropolitalnym. Nastąpiła zamiana tras: linii 10 i 26 - wiemy, że 10 została skrócona do Węglina natomiast linia 26 wydłużona do Węglinka. Zmiana jest dziwaczna, dlaczego? Trasa linii 26 już wcześniej uchodziła za tzw. "turystyczną", zwiedzającą Czuby, obecnie linia 26 po tak udziwnionej trasie jeszcze bardziej jest pogmatwana, jak ktoś lubi przejażdżki, to się może przejechać. Ja sądzę, że jest kilka takich linii czyli 10, 18, 26, 31, 57 - które stanowią, trzon, główny filar komunikacji miejskiej autobusowej, które powinny być nietykalne. Jeśli tylko udałoby się zapełnić lukę po Warbusie to linia 10 powinna powrócić do Węglinka, a linia 26 z powrotem trafić na pętlę Węglin. Wracając do linii 150 to przyda się na ul. Nadbystrzyckiej. Po takiej oto trasie widziałbym przyszłościowo linię 150: OS. PORĘBA -Granitowa -Jana Pawła II -Nadbystrzycka -Muzyczna -Stadionowa -Gazowa -Młyńska -Lubelskiego Lipca '80 -Al. Unii Lubelskiej -Lwowska -Al. Andersa -Mełgiewska -MEŁGIEWSKA WSEI. Wystarczy, żeby na początek jeździła co 30 minut w dzień powszedni. Przynajmniej byłoby tu coś nowego, bo linia 161( to dawny 28), a linia 162( to dawna 19), a 157 zostało zabrane przecież na Filaretów. Dajmy coś nowego. A i o tyle byłoby to spoko, że trakcja na Kalinie miałaby swój trolejbus, a z drugiej strony wykorzystana byłaby bardziej trakcja na Nadbystrzyckiej(od ronda NSZ do skrzyżowania z Muzyczną - a więc po całości)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
... a kiedy artykuł o kolejnym marszu lewaków i prowokatorów??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Pamiętam trasę dawnej linii 150, a jeszcze dawniej to była piętnastka. Dzisiaj się wszystko pozmieniało. tylko nie wiwm czy na lepsze.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...