No i o to chodzi, żeby był wspólny bilet. Jak w cywilizowanych miastach. Jak mam bilet miesięczny to wsiadam w to, co podjedzie i nie wyciągam dodatkowych złotóweczek.an napisał:jaka to konkurencja jeżeli obowiazują te same bilety. Ani Irex ani inna firma nie mają wpływu ani na rozkład ani na ceny. Jeżdża za te same pieniądze na tych samych trasach na warunkach narzuconych przez ZTM
|
|
w Londynie jest z 10 przewoźników albo i więcej i jeden bilet na wszystko: na autobusy, na metro, na pociągi i wszyscy są szczęśliwi.
ZTM powinien szukać wpływów, a nie oszczędności, zwiększyć liczbę kontroli, zatrudnić konduktorów, zwiększyć karę za przejzad bez biletu, poprawić ściągalność kar i kasa się znajdzie tylko że do tego trzeba sie troche napracować, a przy redukcji kursów nie.
|
|
ŁADNA ŚCIEMA, JAK KTOŚ JEST BEZRADNY TO NIECH IDZIE DO INNEJ PRACY A NIE ZAJMUJE MIEJCE NA STANOWISKU I UTRUDNIA INNYM ŻYCIE SWOJĄ BEZRADNOŚCIĄ
ZTM MA DO ZAPŁACENIA 95mln PRZEWOŹNIKOM,
W LUBLINIE JEST PONAD 300tys MISZKANCOW + PRZYJEZDNI KTORZY TEZ KORZYSTAJA Z KOMUNIKACJI
ZAKŁADAM ŻE 100tys OSOB KUPI MIESIECZNY ZA 84zł CO DAJE W ROKU (12 m-cy):
100000 x 84zł x 12 = 100800000zł
WIĘC DLACZEGO ZTM MOWI ZE NIE MA KASY?
SPORY % PASAŻERÓW NIE PŁACI ZA PRZEJAZD A SKUTKI TEGO PONOSIMY WSZYSCY
|
|
spokojnie, bez nerwów, wybitny manager Żuk zlikwidował cukrownie, to i z likwidacją komunikacji miejskiej w Lublinie nie będzie problemu.. Rok temu zlikwidowano cukrownie w Lublinie, kilka miesięcy temu cukier kosztował 2,15 zl dzisiaj średnia cena cukru to 3,40 zl, a Polska z eksportera cukru stała się importerem . |
|
Ja proponuję, żeby pomysłodawca sam sobie pojeździł 26 lub 31 w godzinach szczytu (o ile się zmieści), bo to czasami graniczy z cudem.O godzinie 7 rano mimo 6 kursów i tak nie można się dostać do autobusu szczególnie wtedy gdy kierowcy biorą mniejsze autobusy. Dlatego proponuję ZTM, żeby pomyśleli o innym sposobie oszczędności. Może należy zmniejszyć sobie wynagrodzenie?
|
|
i za co tu płacic za bilety ??? tak to bilet musi byc a autobusow juz nie?? chore tylko ci co to wymyslaja nie jezdza autobusami i nie wiedza jaka jest tak naprawde sytuacja
|
|
Mądrze napisane! -ja też tak myślę. Szukać wpływów,a nie oszczędności!!! Od siebie dodam jeszcze,że zwiększyć kontrole biletów na obrzeżach miasta-bo tam mało kto kasuje bilety. Parę miesięcy temu spytałem faceta na przystanku Mełgiewska/Montażowa "czemu Pan nie kasuje biletu?" -a facet mnie wyśmiał za to,bo (powiedział) już wiele lat jeździ tu na gapę i nigdy go nie złapali w tej okolicy,więc nadal nie ma zamiaru kupować i kasować biletów. |
|
A przyjmując, że większość kupuje bilety 3-miesięczne (średnio, bo niektórzy kupują bilety miesięczne, a inni 5-miesięczne) na wszystkie linie: 100 000 x 216 x 4 = 86,4 mln - i wtedy brakowałoby 9 mln do zamknięcia budżetu. Większość sprzedawanych biletów to bilety ulgowe (korzystają z nich uczniowie, studenci, emeryci, renciści), część osób jeździ za darmo (stawiam, że najwięcej wśród nich jest ludzi po 70. roku życia). Zastanawiam się, ile kosztowałby bilet jednorazowy, gdyby zlikwidować wszystkie ulgi. Stawiam, że jakieś 1,50-1,70 zł. |
|
Dokładnie - na peryferiach ludzie nagminnie jeżdżą bez biletów, bo im się to opłaca. A później się ludzie dziwią, że linie podmiejskie czy peryferyjne są nieopłacalne. Ale tutaj pole do popisu dla ZTM-u: zwiększyć ilość kontroli i liczbę kontrolerów. Szukanie dodatkowych wpływów - na pewno dobrym krokiem jest zakup 80 nowych autobusów. |
|
Dlaczego kontrola biletów w lublinie nosi odblaskowe kamizelki, które widać z drugiego końca ulicy i jeżeli ktoś jedzie bez biletu, to gdy zobaczy duzo wcześniej kontrolerów stojących na przystanku odpowiednio wcześnie kasuje bilet. Poza tym dlaczego kontrolerzy w Lublinie to w większości stare babki i ludzie wyglądający na bezrobotnych żuli walących gaz pod mostem(cenię i szanuję kontrolerów, ale tak niektórzy wyglądają)
|
|
JUTRO "KAWA CZY HERBATA" Z RZESZOWA
6:45 i 7:12 w TVP1 .
|
|
JAK ONI MAJĄ MIEĆ WPŁYWY JAK KIEROWCA ZAMYKA DRZWI PRZED NOSEM PASAŻERA.
WŁAŚNIE DZISIAJ ZŁOŻYŁAM SKARGĘ NA KIEROWCĘ LINII 32. JAK SIĘ UDAJE ŻE NIE WIDZI SIĘ PASAŻERA KTÓRY BIEGNIE RÓWNOLEGLE Z AUTOBUSEM I MU SIĘ DRZWI PRZED NOSEM ZATRZASKUJE I ODJEŻDŻA
CHAMSKI NUMER NIE MA CO
|
|
Jak rozkład nie przewiduje czasu postoju na przystankach to się ciesz że kogokolwiek zabiera.Pretensje do pana Pudło,nie kierowcy.
|
|
Ten co biegnie to sportowiec, pasażerem staje się on w momencie wejścia do pojazdu. Ty nie raczyłaś wyjść wcześniej, to cały autobus musi czekać aż dospacerujesz. A ludzie na kolejnych przystankach narzekają na przyjazd niezgodny z rozkładem przez właśnie takich egoistów jak Ty.
|
|
Sprawę uratować może jeszcze prezydent i Rada Miasta likwidując ZTM. Czy nas pasażerów i mieszkańców tego Grodu ktoś z Ratusza słucha. Obiecywano nam miasto przyjazne mieszkańcom, a co mamy ? Stare po nowemu. Aby do koryta i naszych pieniędzy, potem już tylko kolesiostwo i nikt poza tymi się nie liczy. KIEDY TO SIĘ SKOŃCZY????????
Nasze rozpaczliwe uwagi i protesty to przysłowiowy groch o ścianę.
|
|
DO JP ty chyba masz kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem - jak piszę że biegłam to nie oznacza spacer (sprawdź sobie w mądrych książkach znaczenie tych słów) po drugie nie musiał czekać bo zamknął mi drzwi przed nosem a to oznacza że stałam tuż za drzwiami autobusu. Mam nadzieję że też cie ktoś potraktuje podobnie w życiu zdarzają się różne sytuacje to pamiętaj co powiedziałeś EGOISTO |
|
|
|
Brawo dla ZTM. Może w ogóle ogłoście upadłość i będzie święty spokój, skoro zabieracie autobusy stamtąd, gdzie są najbardziej potrzebne? I puszczacie na miasto przegubowce o 22, zamiast w godzinach porannego szczytu. Więcej takich działań, więcej. To stracicie klientów i problem sam się rozwiąże.
|
|
"...Sprawę uratować może jeszcze prezydent i Rada Miasta zwiększając fundusze na utrzymanie kursów..."
co za kłamstwo prezydent i rada najpiew obniżyli kwote na komunikację a teraz łaskawie może ją podwyższą aby wyjść o wielkich dobroczyńców w tym mieście
Żuku najpierw podniosłeś ceny wody a teraz zabrałeś komunikacji
twoim zadaniem jest sprowadzanie inwestorów do miasta a nie okradanie jego mieszkańców
|
|
Autobusy na najważniejszych liniach powinny jeździć częściej, a nie rzadziej. Z drugiej strony w szczycie przejazd z 3 Maja na Filaretów zajmuje nawet pół godziny. Czyli autobus zamiast jechać, stoi w korku - a w samochodach tylko kierowca... W autobusie na jedną osobę przypada 1/4 m2, a w samochodzie 10 m2.
Mam tylko nadzieję, że ceny paliwa ustabilizują się, bo w takim tempie niedługo zapłacimy 5,50 za litr i tylko patrzeć, jak przewoźnicy zażądają większych pieniędzy...
|
Strona 2 z 3
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|