Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Budują sie przy samej szosie, dzialki najdroższe przy szosie, infrastruktura i sieci wzdłuż szosy, a później zdziwieni że sie trzęsie. Juz w średniowieczu w Europie lokowano miasta i wsie, tworzono rynki a trakty biegły obok, ale u nas musi być hak w Nairobi
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ha ha. Obwodnica obwodnicy. Boki zrywać. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Domy przy ul. Głowackiego stały zanim pomyślano, że kiedyś będzie tu dojazd do drogi ekspresowej, więc ludzie mają uzasadnione pretensje. Z drugiej strony gdyby mandat za przekroczenie ograniczenia tonażowego wynosił 5000 zł zamiast 500 zł wielu kierowców skłoniłoby to do stosowania się do przepisów. Ale cytując współczesnego klasyka "minęły 4 lata i nadal państwo działa teoretycznie". Mandaty za wykroczenia a także przestępstwa drogowe na tle wielu krajów europejskich są w Polsce śmiesznie niskie. A polscy kierowcy zgodnie z przepisami jeżdżą właśnie za granicą gdzie np. ograniczenie do 50km/h to nie 57km/h i nie ma dyskusji.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ktoś chce zaistnieć ruch zmniejszył się o 70% sklepy narzekają na spadek obrotów bary i kawiarnie się prawie likwidują ponieważ nikt nie zajezdża wszyscy jadą obwodnicą. Po pierwsze domy winny być posadowione 25 m od krawędzi jezdni wina właściciela nieruchomości. Po drugie ktoś chce remontu na koszt innych. Po trzecie sprzedają nieruchomości , ale ceny warszawskie i teraz chcą odszkodowania tylko nie wiadomo za co za zdemolowane budynki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Co za debile :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W doopach się przewraca... Już nie pamiętają jak było przed budową expresówki??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Efekt 500+. Wszystko wszystkim się należy. Ludzie myślą że są pępkiem świata a wszystko jest za darmo. Tu i teraz. Chore
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bary i kawiarnie w Kurowie . Bar podłej jakości może by się znalazł ale kawiarni w Kurowie to chyba nie ma . Chyba, że panowie reprezentujący Kurów , którzy raczą się na skwerku piją kawę ???
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba najpierw zamówić ekspertyzę mózgu tego, kto zaprojektował węzeł nie interesując się, jaka ulica stanowi do niego jedyny dojazd.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
domy budowane były kilkadziesiąt lat temu , jakaś niekompetentna osoba zaprojektowała ten zjazd
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mieszkanka ul. B.Glowackiego.Kawiarni ani barów w Kurowie nie ma.Jeden maly na ul.Warszawskiej.Droga wąska bez rozgraniczenia pasami drogi.cchodniki miejscami bardzo wąskie i zaraz plot.Mieszkamponad 30 lat na tej ulicy.Osobowe jeżdżą bardzo szybko ciężarowe ledwie się mieszczą kolo przy krawężniku przyczepa wychodzi na chodnik.Polecam spacer wszystkim co wiedzą lepiej.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Projekt na łącznik z ul. Lubelską były pieniążki  ale poprzednia władza dogadała się, że dzielimy się kasą a ruch puścimy ul. Głowackiego. Pani dyrektor robi teraz ekspertyzy, a gdzie wcześniejsza ekspertyza o dopuszczenie 25 ton?. Przecież w 2014 r. było 10 ton. Co do zminieszenia się ruchu to ul. Lubelska odetchnęła z ulgą, ruch przeniósł się na ul. Głowackiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A jak Atomek trzeba go zapytać o zdanie bo .... niesie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...