kolejny sukces... po wiadukcie w Tarnowie nic się nie nauczyli...
|
|
Wychodzi na to , że nie będzie to szczyt techniki ale lepszy rydz jak nic...
|
|
Wychodzi na to , że nie będzie to szczyt techniki ale lepszy rydz jak nic...A właśnie że nie. Idą miliardy na tą inwestycję i czemu mamy się godzić na bylejakość ? |
|
Fajnie tak w Boże Narodzenie wejść na Dziennik i poczytać kolejny artykuł o władzy prowokujący komentarze. Hejt w święta musi się zgadzać.
|
|
Fajnie tak w Boże Narodzenie wejść na Dziennik i poczytać kolejny artykuł o władzy prowokujący komentarze. Hejt w święta musi się zgadzać.Ale co mamy się cieszyć że inwestycja warta miliardy i na wiele lat jest spier... i klaskać i się cieszyć że jest, bo jest i mówić że jest super itp ? |
|
Niestety PKP zawodzi,ale nie od dzis wiadomo, ze lokalizacja PPNT jest mocno nietrafiona.
|
|
Sens tej inwestycji jest co najmniej wątpliwy. Poza porannym i popołudniowym szczytem nie będzie tam ruchu. Bo po co? Obwodnica obwodnicy?
|
|
Dobrze że przynajmniej pojazdy do 3,5 tony będą mogły przejechać
|
|
Trzeba było myśleć kilka lat temu jak powstawał i zatwierdzali projekt
|
|
Negocjować powiększenie wiaduktu to trzeba było przed jego budową a nie teraz .O jej zmieści się tylko jedno auto(ruch wahadłowy) .To i tak sukces. W Dęblinie przejazdy takie funkcjonują do tej pory i nikt na nich psów nie wiesz no chyba ze ma być tam autostrada
|
|
.........no prawdziwi geniusze.......podziwiam. heeheheheheheheheheh
|
|
Jakie miliardy? Chyba za dużo wypiłeś w święta.Wychodzi na to , że nie będzie to szczyt techniki ale lepszy rydz jak nic...A właśnie że nie. Idą miliardy na tą inwestycję i czemu mamy się godzić na bylejakość ? |
|
za stroną PLK = Wartość projektu: „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” Koszt całkowity projektu: 4 188 334 729,15 PLN Kwota dofinansowania 2 892 573 904,16 PLN Wartość projektu; „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap II” Koszt całkowity projektu: 630 761 367,22 PLN Kwota dofinansowania 362 792 913,04 PLNJakie miliardy? Chyba za dużo wypiłeś w święta.Wychodzi na to , że nie będzie to szczyt techniki ale lepszy rydz jak nic...A właśnie że nie. Idą miliardy na tą inwestycję i czemu mamy się godzić na bylejakość ? |
|
Kolejny "sukces" fejsbukowego "prezydęta".
|
|
Kolejny "sukces" fejsbukowego "prezydęta".Trollu nawet świat nie uszanujesz bez kłamstw. Kiedy zaczely sie remonty torow? Wszelkie projekty pozwolenia budowa? Czy nie kilka lat temu? Więc czyj to"sukces"? |
|
Jak nic wina pana Tuska. cyt. ,, czerwiec 2017 rozpoczęcie największej w historii modernizacji linii'' za ****** warszawa-lublin.pl/o-inwestycji/Kolejny "sukces" fejsbukowego "prezydęta".Trollu nawet świat nie uszanujesz bez kłamstw. Kiedy zaczely sie remonty torow? Wszelkie projekty pozwolenia budowa? Czy nie kilka lat temu? Więc czyj to"sukces"? |
|
Kolejny "sukces" fejsbukowego "prezydęta".Przejazd o takich wymiarach i kształcie byl juz budowany w poprzednim roku. Więc jest to sukces januszowych negocjacji i zaangażowania w sprawy miasta. Fake newsy i ciągłe zganianie wszystkich kwiatków na obecnego prezydenta jest niegodziwe i anormalne. |
|
Panie Maj i znowu pan zawalił. Prezydent nie zadbał w odpowiednim czasie o właściwą "dziurę' w wiadukcie.
|
|
Panie Maj i znowu pan zawalił. Prezydent nie zadbał w odpowiednim czasie o właściwą "dziurę' w wiadukcie.Co tu KOMENTOWAĆ -najbardziej mieszają w tym szambie oderwani OD KORYTA... A teraz tylko KWICZA I KWICZA I ZGANIAJA na suwerennie wybranego prezydenta... |
|
Panie Maj i znowu pan zawalił. Prezydent nie zadbał w odpowiednim czasie o właściwą "dziurę' w wiadukcie.Tak trolu. Maj zawalił bo nie był prezydentem kilka lat temu jak zaprojektowano i wybudowano dziurę w wiadukcie. |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|