Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Nowy dojazd do Zakładów Azotowych. Ale nie dla wszystkich

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 25 grudnia 2019 r. o 15:11 Powrót do artykułu
kolejny sukces... po wiadukcie w Tarnowie nic się nie nauczyli...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wychodzi na to , że nie będzie to szczyt techniki ale lepszy rydz jak nic...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wychodzi na to , że nie będzie to szczyt techniki ale lepszy rydz jak nic...
 A właśnie że nie. Idą miliardy na tą inwestycję i czemu mamy się godzić na bylejakość ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie tak w Boże Narodzenie wejść na Dziennik i poczytać kolejny artykuł o władzy prowokujący komentarze. Hejt w święta musi się zgadzać. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fajnie tak w Boże Narodzenie wejść na Dziennik i poczytać kolejny artykuł o władzy prowokujący komentarze. Hejt w święta musi się zgadzać.
 Ale co mamy się cieszyć że inwestycja warta miliardy i na wiele lat jest spier... i klaskać i się cieszyć że jest, bo jest i mówić że jest super itp ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety PKP zawodzi,ale nie od dzis wiadomo, ze lokalizacja PPNT jest mocno nietrafiona.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Sens tej inwestycji jest co najmniej wątpliwy. Poza porannym i popołudniowym szczytem nie będzie tam ruchu. Bo po co? Obwodnica obwodnicy?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Dobrze że przynajmniej pojazdy do 3,5 tony będą mogły przejechać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Trzeba było myśleć kilka lat temu jak powstawał i zatwierdzali projekt
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Negocjować powiększenie wiaduktu to trzeba było przed jego budową a nie teraz .O jej zmieści się tylko jedno auto(ruch wahadłowy) .To i tak sukces. W Dęblinie przejazdy takie funkcjonują do tej pory i nikt na nich psów nie wiesz no chyba ze ma być tam autostrada
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
.........no prawdziwi geniusze.......podziwiam. heeheheheheheheheheh
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wychodzi na to , że nie będzie to szczyt techniki ale lepszy rydz jak nic...
A właśnie że nie. Idą miliardy na tą inwestycję i czemu mamy się godzić na bylejakość ?
 Jakie miliardy? Chyba za dużo wypiłeś w święta.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wychodzi na to , że nie będzie to szczyt techniki ale lepszy rydz jak nic...
A właśnie że nie. Idą miliardy na tą inwestycję i czemu mamy się godzić na bylejakość ?
Jakie miliardy? Chyba za dużo wypiłeś w święta.
 za stroną PLK = Wartość projektu: „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” Koszt całkowity projektu: 4 188 334 729,15 PLN Kwota dofinansowania 2 892 573 904,16 PLN Wartość projektu; „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap II” Koszt całkowity projektu: 630 761 367,22 PLN Kwota dofinansowania 362 792 913,04 PLN
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny "sukces" fejsbukowego "prezydęta".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny "sukces" fejsbukowego "prezydęta".
 Trollu nawet świat nie uszanujesz bez kłamstw. Kiedy zaczely sie remonty torow? Wszelkie projekty pozwolenia budowa? Czy nie kilka lat temu? Więc czyj to"sukces"?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny "sukces" fejsbukowego "prezydęta".
Trollu nawet świat nie uszanujesz bez kłamstw. Kiedy zaczely sie remonty torow? Wszelkie projekty pozwolenia budowa? Czy nie kilka lat temu? Więc czyj to"sukces"?
 Jak nic wina pana Tuska. cyt. ,, czerwiec 2017 rozpoczęcie największej w historii modernizacji linii''  za ****** warszawa-lublin.pl/o-inwestycji/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejny "sukces" fejsbukowego "prezydęta".
Przejazd o takich wymiarach i kształcie byl juz budowany w poprzednim roku. Więc jest to sukces januszowych negocjacji i zaangażowania w sprawy miasta. Fake newsy i ciągłe zganianie wszystkich kwiatków na obecnego prezydenta jest niegodziwe i anormalne. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Maj i znowu pan zawalił. Prezydent nie zadbał w odpowiednim czasie o właściwą "dziurę' w wiadukcie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Maj i znowu pan zawalił. Prezydent nie zadbał w odpowiednim czasie o właściwą "dziurę' w wiadukcie.
 Co tu KOMENTOWAĆ -najbardziej mieszają w tym szambie oderwani OD KORYTA... A teraz tylko KWICZA I KWICZA I ZGANIAJA na suwerennie wybranego prezydenta...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Panie Maj i znowu pan zawalił. Prezydent nie zadbał w odpowiednim czasie o właściwą "dziurę' w wiadukcie.
 Tak trolu. Maj zawalił bo nie był prezydentem kilka lat temu jak zaprojektowano i wybudowano dziurę w wiadukcie. 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...