Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Wypadek w Strzyżowicach: Nie żyje ranny 2-latek

Utworzony przez Ciekawski, 27 sierpnia 2009 r. o 18:43 Powrót do artykułu
Jestem ciekawy który z kierowców zawinił??
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Odpowiadam: Kierowca ciężarówki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
http://www.######.co.uk
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Mam nadzieje ze kierowca tira bedzie sie smażył w piekle a sumienie nie da mu zyc
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
dlaczego w artykułach cały czas się podaje zderzenie ciężarówki z busem a potem z hanią przecież kolejność była odwrotna najpierw doszło do zderzenia ciężarówki z hondą a następnie z busem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
R.I.P (*) i kondolencje dla rodziców ...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nic dziwnego kierowcy tego Busa jezdza jak waricaci - raz sie z nimi przyjechalam i podziekowalam. kondolencje dla rodziny tego chłopczyka
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nik napisał:
Nic dziwnego kierowcy tego Busa jezdza jak waricaci - raz sie z nimi przyjechalam i podziekowalam. kondolencje dla rodziny tego chłopczyka