postój aut tylko na 15 minut, potem parking płatny 5 zł za godzinę i sprawa rozwiązana.
|
|
No rzeczywiście. Za mało miejsca. Jest płatny przed przemysłówką jakieś 200 m ale to wciąż daleko
|
|
W lublinie przed pkp tez mały parking ba około 30 aut, i dają rade. W dupach sie wieśniakom z pod lpu poprzewracalo. Będzie tak jak pod kauflandem. 5.00 samochodzikiem na parking, potem w busa i do Lublina do pracy, bo na wache szkoda. A parking za***y na 12 godzin.
|
|
Zrobią parking ale już po otwarciu ruchu, znowu będzie masakra
|
|
Zrobić kiss & drive na kwadrans i problem zniknie. Tzn częściowo, bo jak na jakiś pociąg nagle przyjedzie 100 pasażerów w samochodach, to i takie ograniczenie nie pomoże. Ogólnie, to są jaja, że parking będzie na 20 samochodów. A po drugiej stronie nasypu nie da się nic zorganizować?? A wyciąć trochę lasu w klinie pomiędzy torami, Partyzantów i Aleją 1000lecia i tam parking ?
|
|
Można zbudować piętrowy Park nad Drive nad torami dla tych co kupili bilety pkp ale też potrzebne miejsce na wjazd. Poza tym przystanek MZK jest tam zbędny.
|
|
Na PKP można dojechać taksówką lub autobusem. Przystanek autobusowy pod PKP jest potrzebny i to bardzo.
|
|
Nazywanie dworcem parterowego budyneczku z poczekalnią wielkości dwupokojowego mieszkania to jednak lekka przesada. To raczej przystanek osobowy dobry dla Pożoga albo Klementowic a nie prawie 50-cio tysięcznego miasta. Przecież przez to miejsce będzie się przewijało się wielu podróżnych jadących do Kazimierza. Powinien tam być punkt informacji turystycznej i miejsce gdzie można napić się kawy. Idealny sposób żeby zainteresować przyjezdnych Puławami a nie tylko przesiadka na autobus do Kazimierza. Do tego celu lepiej nadawał się stary dworzec który miał dwie kondygnacje i wymagał tylko porządnego remontu. Władze poprzedniej kadencji dały sobie wcisnąć przeciętny budynek kompletnie nie myśląc o wykorzystaniu potencjału tego miejsca dla promocji Puław.
|
|
Ale po cholerę te garaże wzdłuż nasypu, to ja nie wiem?! Dworzec ma być funkcjonalny. Z drugiej strony torów jest w huk miejsca, ale obecne władze miasta są bardziej zainteresowane ideologią nazistowską widocznie niż jakimiś inwestycjami... :/ A przystanek MZK jest w dobrym miejscu, tylko przejście w tragicznym.
|
|
Nie widzę problemu, zlikwidować garaże i tyle. Pięknie wyglądają przy nowym budynku.
|
|
A ja się pytam gdzie towarzystwo było przez dwa lata jak stał dworzec i parking "wyremontowany przypomnę i odebrany" czemu dopiero teraz ktoś zauważył ze parking jest za mały. Gdzie byliście przez tyle czasu teraz ja się zbliża termin otworzenia dworca dla ludzi to nagle gro problemów. Teraz myślę że pociągi będą jeździły ale świeżo wyremontowany dworzec poddamy modernizacji, tak trzeba to zrobić taka mam koncepcję, a od koncepcji jestem ja. Bareja miałby z czego filmy robić w XIX wieku.
|
|
zapraszam do Świdnika - do obejrzenia zadaszonej wiaty bez ścian, nazywanej dworcem
|
|
Jeszcze pociągi nie jeżdżą, nie wiadomo kiedy pojadą, a już problem...
|
|
Fruzia / 59 minut temu
Jeszcze pociągi nie jeżdżą, nie wiadomo kiedy pojadą, a już problem... Obudzisz się z ręką w nocniku to potem nie płacz głuptasku
|
|
Ale po cholerę te garaże wzdłuż nasypu, to ja nie wiem?! Dworzec ma być funkcjonalny. Z drugiej strony torów jest w huk miejsca, ale obecne władze miasta są bardziej zainteresowane ideologią nazistowską widocznie niż jakimiś inwestycjami... :/ A przystanek MZK jest w dobrym miejscu, tylko przejście w tragicznym.Wytarczyło w czsie remontu tunel pod torami przedłużyć na drugą stronę |
|
Zaorać te tory..
|
|
Niech PIWET sprzeda trochę ziemi, to będą mieli na pobory dla pracowników, a i podatek od nieruchomości bedzie mniejszy i ogranicza koszty koszenia trawy. Przecież tam taka bieda.
|
|
A może wyciąć kilka drzew z drugiej strony torów od strony ronda na żyrzyńskieji tam zbudować parking?
|
|
to nie jest dobre miejsce na GŁÓWNY DWORZEC DLA PUŁAW -------------------------------------- STARA STACJA TZW PUŁAWY DREWNIANE SĄ NAJODPOWIEDNIEJSZE NA TO. I TAM WYBUDOWAĆ DWORZEC PKP Z AUTOBUSOWYM MIAŁO BY sens.
|
|
Parking powinien być maksymalnie wykorzystany na miejsca postojowe, a nie na strefę zieleni! Wystarczy zagospodarować teren gdzie rośnie trawa i krzaki, a powstaną cztery miejsca postojowe. Autobusy MZK z powodu zbyt ciasnego zakrętu systematycznie uszkadzają tam krawężniki. Czy naprawdę ta linia musi tam zajeżdżać, kiedy 150 m dalej jest przystanek na który udaje się zdecydowana większość pasażerów? Prawie codziennie korzystałem z usług PKP przez kilkadziesiąt lat i pamiętam zachodzące zmiany. A może panu redaktorowi szkoda tych chaszczy i kloacznego szlaku jaki tam istniał zanim stanęły garaże?
|
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|