Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Za mały parking przy dworcu w Puławach. A będzie jeszcze ciaśniej

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 17 września 2019 r. o 08:00 Powrót do artykułu
postój aut tylko na 15 minut, potem parking płatny 5 zł za godzinę i sprawa rozwiązana.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
No rzeczywiście. Za mało miejsca. Jest płatny przed przemysłówką jakieś 200 m ale to wciąż daleko
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
W lublinie przed pkp tez mały parking ba około 30 aut, i dają rade. W dupach sie wieśniakom z pod lpu poprzewracalo. Będzie tak jak pod kauflandem. 5.00 samochodzikiem na parking, potem w busa i do Lublina do pracy, bo na wache szkoda. A parking za***y na 12 godzin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zrobią parking ale już po otwarciu ruchu, znowu będzie masakra
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zrobić kiss & drive na kwadrans i problem zniknie. Tzn częściowo, bo jak na jakiś pociąg nagle przyjedzie 100 pasażerów w samochodach, to i takie ograniczenie nie pomoże. Ogólnie, to są jaja, że parking będzie na 20 samochodów. A po drugiej stronie nasypu nie da się nic zorganizować?? A wyciąć trochę lasu w klinie pomiędzy torami, Partyzantów i Aleją 1000lecia i tam parking ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Można zbudować piętrowy Park nad Drive nad torami dla tych co kupili bilety pkp ale też potrzebne miejsce na wjazd. Poza tym przystanek MZK jest tam zbędny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Na PKP można dojechać taksówką lub autobusem. Przystanek autobusowy pod PKP jest potrzebny i to bardzo.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nazywanie dworcem parterowego budyneczku z poczekalnią wielkości dwupokojowego mieszkania to jednak lekka przesada. To raczej przystanek osobowy dobry dla Pożoga albo Klementowic a nie prawie 50-cio tysięcznego miasta. Przecież przez to miejsce będzie się przewijało się wielu podróżnych jadących do Kazimierza. Powinien tam być punkt informacji turystycznej i miejsce gdzie można napić się kawy. Idealny sposób żeby zainteresować przyjezdnych Puławami a nie tylko przesiadka na autobus do Kazimierza. Do tego celu lepiej nadawał się stary dworzec który miał dwie kondygnacje i wymagał tylko porządnego remontu. Władze poprzedniej kadencji dały sobie wcisnąć przeciętny budynek kompletnie nie myśląc o wykorzystaniu potencjału tego miejsca dla promocji Puław.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale po cholerę te garaże wzdłuż nasypu, to ja nie wiem?! Dworzec ma być funkcjonalny. Z drugiej strony torów jest w huk miejsca, ale obecne władze miasta są bardziej zainteresowane ideologią nazistowską widocznie niż jakimiś inwestycjami... :/ A przystanek MZK jest w dobrym miejscu, tylko przejście w tragicznym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nie widzę problemu, zlikwidować garaże i tyle. Pięknie wyglądają przy nowym budynku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A ja się pytam gdzie towarzystwo było przez dwa lata jak stał dworzec i parking "wyremontowany przypomnę i odebrany" czemu dopiero teraz ktoś zauważył ze parking jest za mały. Gdzie byliście przez tyle czasu teraz ja się zbliża termin otworzenia dworca dla ludzi to nagle gro problemów. Teraz myślę że pociągi będą jeździły ale świeżo wyremontowany dworzec poddamy modernizacji, tak trzeba to zrobić taka mam koncepcję, a od koncepcji jestem ja. Bareja miałby z czego filmy robić w XIX wieku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
zapraszam do Świdnika - do obejrzenia zadaszonej wiaty bez ścian, nazywanej dworcem 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Jeszcze pociągi nie jeżdżą, nie wiadomo kiedy pojadą, a już problem...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Fruzia / 59 minut temu Jeszcze pociągi nie jeżdżą, nie wiadomo kiedy pojadą, a już problem... Obudzisz się z ręką w nocniku to potem nie płacz głuptasku
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale po cholerę te garaże wzdłuż nasypu, to ja nie wiem?! Dworzec ma być funkcjonalny. Z drugiej strony torów jest w huk miejsca, ale obecne władze miasta są bardziej zainteresowane ideologią nazistowską widocznie niż jakimiś inwestycjami... :/ A przystanek MZK jest w dobrym miejscu, tylko przejście w tragicznym.
 Wytarczyło w czsie remontu tunel pod torami przedłużyć na drugą stronę 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Zaorać te tory..
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niech PIWET sprzeda trochę ziemi, to będą mieli na pobory dla pracowników, a i podatek od nieruchomości bedzie mniejszy i ogranicza koszty koszenia trawy. Przecież tam taka bieda.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A może wyciąć kilka drzew z drugiej strony torów od strony ronda na żyrzyńskieji tam zbudować parking?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to nie jest dobre miejsce na GŁÓWNY DWORZEC DLA PUŁAW -------------------------------------- STARA STACJA TZW PUŁAWY DREWNIANE SĄ NAJODPOWIEDNIEJSZE NA TO. I TAM WYBUDOWAĆ DWORZEC PKP Z AUTOBUSOWYM MIAŁO BY sens.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Parking powinien być maksymalnie wykorzystany na miejsca postojowe, a nie na strefę zieleni! Wystarczy zagospodarować teren gdzie rośnie trawa i krzaki, a powstaną cztery miejsca postojowe. Autobusy MZK z powodu zbyt ciasnego zakrętu systematycznie uszkadzają tam krawężniki. Czy naprawdę ta linia musi tam zajeżdżać, kiedy 150 m dalej jest przystanek na który udaje się zdecydowana większość pasażerów? Prawie codziennie korzystałem z usług PKP przez kilkadziesiąt lat i pamiętam zachodzące zmiany. A może panu redaktorowi szkoda tych chaszczy i kloacznego szlaku jaki tam istniał zanim stanęły garaże?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...