To wszystko przez chory system ulg. Ulga powinna być dla wszystkich młodych ludzi ale tylko do ukończenia 20 roku życia, oraz dla seniorów, rencistów etc. jak to jest np w Skandynawii. Z jakiej paki mam dopłacać do biletu 24 latka, tylko dlatego, że studiuje? Przecież pracować też można, a w tym wieku przede wszystkim!
|
|
W sumie to dobrze świdniczaki nie bedą już u nas w MIEŚCIE spały po rowach tylko beda mogły wrócić na wieś. Popieram.
|
|
Skoro śpią w ROWACH to co to za miasto? W mieście są studzienki wod-kan panie szlachcic.
A co do biletów, to Panowie Prezesi, Prezydenci etc. zastanawialiście się kiedyś dlaczego prywatni przewoźnicy nie mają takich dylematów? Otóż wasza zgryzota polega na tym: ile ma zapłacić PASAŻER za usługę, a ile powinni zaplacić wszyscy mieszkańcy Świdnika (również ci zmotoryzowani jak i babcia, która wybiera czy kupić bułkę czy lekarstwa bo na wszystko jej nie wystarcza). To jest NIEMORALNE! Każdy interwencjonizm jest AMORALNY!
"Socjalizm to system, który bohatersko rozwiązuje problemy nie znane w żadnym innym systemie" S. Kisielewski
|
|
Dla mnie ten cały spór i dylemat jest zupełnie niezrozumiały. Bo radni bratnich (i prawie już stykających się granicami)miast nie chcą za dużo dopłacać do biletów prpponuję włączyć ekonomię i uruchomić linię całodobową do Świdnika. Jak wszyscy wiedzą przewoźnicy prywatki, którzy dbaja o własne interesy a nie sponsorowanie mieszkańców dobrze wychodzą na wożeniu pasażerów od 5.30 do 22, więc jestem pewna że dochody wygenerowane przez linię MPK w trakcie dnia z nawiązka pokryły by straty nocne. Ale jak radni sami chcą utrudniać życie wszystkim mówi sie trudno
|
|
Moim zdaniem regularna linia LUBLIN - ŚWIDNIK jest niezbędna (duże autobusy), ale tylko gdy :
1. Będzie całodobowa.
2. Jej trasa będzie obejmowała ileś tam przystanków (po drodze) w Świdniku i w Lublinie.
Żeby nie wyszło na to, że autobus kończy trasę na zasyfionym Podzamczu.
3. Musi być końcowy przystanek w Śródmieściu, najlepiej w okolicy Al.Warszawska/Al.Kraśnicka, lub na LSM (gdzie mogą dojść ludzie z np. CZUBÓW).
W przeciwnym razie masa narodu będzie musiała wydawać dodatkowa kasę na dojazd na Podzamcze - żeby się wydostać z Lublina.
3. Wtedy cena 10 zł (bilet normalny) i 5 zł (ulgowy) jest w miarę OK.
4. Jeśli zrobi się odpowiednia reklamę tej linii to busiarze zdechną w ciągu miesiąca.
|
|
To dlaczego prywatni przewoźnicy nie obsługują linii nocnej? Pytanie oczywiście retoryczne: bo im się nie opłaca i mają ludzi ze Świdnika tam, gdzie słońce nie dochodzi. |
|
Przy 80 kursach dziennie i przy takiej cenie nazbierałoby się tego kilka milionów. Ty to nazywasz trochę dopłacić A co tam, niech miasto płaci kilka milionów abyś ty mógł, mogła wozić dupę za 1,20 |
|
Gdyby jak pisze anna ktoś włączył ekonomiczne myślenie, to sprzedałby prawa do całodobowej obsługi linii i jeszcze na tym zarobił zamiast dopłacać, ale to raczej przerasta możliwości urzędników miejskich i starostwa. |
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|