Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Galeria Venus będzie dwa razy większa. Za 20 mln złotych

Utworzony przez pablo, 4 stycznia 2011 r. o 09:35 Powrót do artykułu
Co za brednie? Najnowocześniejszą bo najnowsza jest galeria na przeciwko wenus.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najnowocześniejszy jest Sąd vis a vis Urzędu Miasta
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mało jeszcze kasy ?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Yehh - chamy i galerianki z Hamburga już nie będą musiały jechać do Lublina lansować się po galeriach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jon napisał:
mało jeszcze kasy ?
A co? Może powinni dać ją tobie? Jeszcze łeb napier***la po wczorajszym nie ma kasy a pić się chce?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
2 razy wieksza galeria, czyli 2 razy wieksza hujnia w ktorej nnic nie bedzie oprocz rossmana i stokrotki.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lol napisał:
Yehh - chamy i galerianki z Hamburga już nie będą musiały jechać do Lublina lansować się po galeriach.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
ty ku***ie poje***y co ty piszesz, sam chyba korzsasz z takich usług albo cię niestać i ci szkoda pojebie!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mieszkaniec Ś. napisał:
A co? Może powinni dać ją tobie? Jeszcze łeb napier***la po wczorajszym nie ma kasy a pić się chce?
pewien bardzo znany Polak powiedział kiedyś, " nie wiedziałem, ze na świecie jest tylu idiotów, dopóki nie zajrzałem do internetu. to prawda
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
a pomyśleliście o mieszkańcach bloku za venus i tak już połowa nie ma widoku tylko mur a jak dobudują reszte to już całkiem go zasłonicie tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
berta napisał:
a pomyśleliście o mieszkańcach bloku za venus i tak już połowa nie ma widoku tylko mur a jak dobudują reszte to już całkiem go zasłonicie tragedia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tragedia to jest jak rybka zdechnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Tragedia jest gdy krowa nasra do studni.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
hahahahaha druga galeria jest lepsza??? no moze tylko w tym ze jest biedronka bo w stokrotce troszke drozej, ale pozatym to w tej drugiej galerii nic niema na gorze sklepy pozamykane, a jak otwarte to nic w nich niema(nawet schodow ruchiomych niema hehe;)) coprawda te w galeri venus tez moze nie sa swietnie zaopatrzone ale mozna cos wybrac, a jak teraz dobuduja nowa czesc i powstana jakies sklepy typu RESERVED, H&M, MOHITO itp. to bedzie super
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i bedzie gdzie w koncu pojsc na zakupy a nie do lublina trzeba jezdzic...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
no racjha ta druga galeria to zenada kiedys przynajmniej mieli dobrego kebaba, ale ostatnio jak bylem to sie niezle nadzialem. obok tego kebaba jesta taka jakby kawiarnia i zamowilem tam bo juz tego stoiska z kebabami niema i niestety musialem prawie calego wyrzucic(tak sie wkurzylem), nie dosc ze jakis slony, bulka czerstwa to sosu nawalone ze wylewal sie z kazdej strony(chyba po to zeby bulka rozmiekla i byla swiezsza), az caly sie uswinilem wiec nie polecam tam kebaba zamawiac
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
nick napisał:
no racjha ta druga galeria to zenada kiedys przynajmniej mieli dobrego kebaba, ale ostatnio jak bylem to sie niezle nadzialem. obok tego kebaba jesta taka jakby kawiarnia i zamowilem tam bo juz tego stoiska z kebabami niema i niestety musialem prawie calego wyrzucic(tak sie wkurzylem), nie dosc ze jakis slony, bulka czerstwa to sosu nawalone ze wylewal sie z kazdej strony(chyba po to zeby bulka rozmiekla i byla swiezsza), az caly sie uswinilem wiec nie polecam tam kebaba zamawiac
co chcesz, robią to dla marginesu, z odpadów
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo to cieszy, ale czy ktoś zwrócił uwagę na wyjezdżające z tej budowy wywrotki? Ładunek ziemi na oko grubo ponad 30 ton, ile wytrzymają nasze ulice przy nacisku na pojeńczą oś ponad 11 ton przy dopuszczalnych 8 ton? Czy aby coś wybudować co innego trzeba zniszczyć? Co na to władze miasta i policja?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gość napisał:
Bardzo to cieszy, ale czy ktoś zwrócił uwagę na wyjezdżające z tej budowy wywrotki? Ładunek ziemi na oko grubo ponad 30 ton, ile wytrzymają nasze ulice przy nacisku na pojeńczą oś ponad 11 ton przy dopuszczalnych 8 ton? Czy aby coś wybudować co innego trzeba zniszczyć? Co na to władze miasta i policja?
odpowiednie władze wydały wszelkie pozwolenia, więc policja nic nie ma do gadania
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
jon napisał:
odpowiednie władze wydały wszelkie pozwolenia, więc policja nic nie ma do gadania
Na przejazdy pojazdów ponadgabarytowych? Puknij się w głowę.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz

Dodaj odpowiedź:

Aby napisać komentarz, należy się zalogować:

Nie publikujemy nic na Twojej tablicy na Facebooku oraz nikomu nie udostępniamy Twoich danych osobistych.
Podczas pierwszego logowania zostaniesz poproszony o wybór swojej nazwy użytkownika.