Dla kogo jest ta linia- dla tych pasażerów którzy wysiadają, gdzie maja potrzebę, czy dla urzedników,którzy tylko potrafią niepotrzebnie komplikować proste rzeczy?
|
|
i właśnie dlatego znaczenie Lublina z roku na rok jest coraz mniejsze. Zyskuje Rzeszów, Białystok i te miasta są kojażone z postępem we wschodniej Polsce, a Lublin? Lublin jest synonimem ciemnoty, pisogrodu i zacofania. Sami na to zapracowaliśmy wybierając takie a nie inne władze, niestety :/
|
|
Drogi znawco postępu, skoro już jesteś taki postępowy to zacznij korzystać ze słownika ortograficznego!!! Bo jak widzę twoją nowatorską pisownię słowa "kojarzone" (tak, wiem że jesteś zdziwiony ale słowo to piszemy przez "rz") to aż ręce opadają. |
|
dla takiej głównie biurokracji powołano starostwo i urzędy marszałkowskie
|
|
pamiętam jak z przystanku przy Męczenników Majdanka na przeciwko Lidla stało 20-30osób czekających na autobusy w kierunku Zamościa, Krasnegostawu itd.stała młodzież ze szkół a teraz nikt tamtędy nie jeździ a rozkład jest z 2005 roku. Najlepiej zlikwidowć wszystkie przystanki i udogodnienia dla ludzi! ważniejsze są widzi misie urzędników!
|
|
NIE dla prywatnych przewośników!!!! Nie dla komunikacji Miejskiej z Świdnikiem!!!! Nie dla młodzieży i kulturze!!! Nie dla Rozwoju Miasta!!!! NIE DLA OBECNEJ WŁADZY LUBLINA!!!! WYBORCO ZASTANÓ SIĘ DWA RAZY ZANIM ODDASZ GŁOS!!!
|
|
swidnik nie chce komunikacji z lublinem, ok
wiec busy powinny dowozic ludzi na dworce i do widzenia, sa autobusy jezdzace dla ztm i nimi ludzie powinni sie poruszac po miescie, miasto tylko na tym zyska, a pieprzenie o jakims rozwoju mozecie sobie schowac, to ujadaja chamburki bo im sie zabiera polaczenie bezposrednie z chamburga
|
|
Świdnik nie chce normalnej komunikacji z Lublinem, to Lublin nie będzie wpuszczał rozlatujących się busów do centrum. I słusznie, bo do Świdnika powinny kursować nowoczesne, przestronne i niskopodłogowe autobusy z klimatyzacją, a nie busy pamiętające Gomułkę.
|
|
~.~, ~Pancio~ ,~jon~ , AntyPoPiS - do was kieruję te słowa: ZTM już od dawna stara się o wspólną komunikację LBN i LSW, wspólny wygodny bilet i duze autobusy a nie te żółte trupy. to ci idioci ze świdnika nie chcą takiej komunikacji, chcą za to pchać ten żółty złom do centrum LBN! nie chcecie mieć wygodnie to wara z centrum! dobrze wam tak, jeżdzijcie dalej sobie tymi rozpadającymi się busami, przepełnionymi ale tylko do dworca. słuszna decyzja!
|
|
Zanim mieszkańcy Lublyna wyleją odium na Chamburki, bo niby Świdnik nie chce normalnej komunikacji, to błagam, niech prześledzą w sieci przebieg WIELOLETNICH ROZMÓW pomiędzy urzędami miast, których dotyczy ta sytuacja, a przekonają się, że tacy święci nie są. Natomiast należy przypomnieć, że LOTNISKO niestety nie jest jak chciało miasto LBN w Niedźwiadzie a w znienawidzonym Chamburgu, więc kaman, orientujcię się, bo razem żyć trzeba, chyba że chcecie kwasu.
|
|
A ja sie pytam, gdzie sa wladze Swidnika i banda radnych? Co te wszystkie leniwe scierwa zrobily dla mieszkancow miasta? Czym sie zajmuja za olbrzymia kase? Kto wreszcie rozliczy tych bydlakow?
|
|
No ciekawy jestem co by było jakby każdy przewoźnik ze wsi chciał wjeżdzać swoim strupiałym busem do centrum miasta. Co to w ogóle za logika, ze wsi dojeżdza się na dworzec i tam przesiada się w komunikację miejską. Dlaczego Świdnika i firmy LKK ma to niedotyczyć? Jakieś święte krowy? Widok tych rolatujących się Kapen i Iveco nie jest do niczego potrzebny w centrum Lublina.
Od lat wraca temat utworzenia normalnej komunikacji miejskiej do Świdnika i ciągle jest przed tym ogromny opór. Tymczasem w skali kraju to jest kuriozum, nie ma drugiego takiego miasta o wielkości 40 tys mieszkańców leżącego przez granicę z ośrodkiem wojewódzkim, które miałoby transport zbiorowy organizowany w taki sposób. Politycy ze Świdnika muszą nie mieć kompletnie żadnych ambicji, żeby przez lata zapewniać ludziom takie standardy. Ale widać, że w Świdniku też beton zaczyna się powoli kruszyć. Jeżdzą już do Świdnika nocne i prędzej czy później pojawią się pewnie i dzienne. A decyzja ZTM w sprawie linii 88 tylko ten proces normalizacji tylko przyspieszy
|
|
Brawo dla ZTM za mądrą i słuszną decyzje. Nikt tych trupów z LKK nie chce w centrum!
|
|
Każdy Lubliniani, ktory tutaj pluje na Świdniczan, ma ZAKAZ KORZYSTNIA Z NASZEGO, ŚWIDNICKIEGO LOTNISKA. Zrozumiano, lubelskie szmaty?
|
|
Wasze udziały w Porcie Lotniczym Lublin (a nie jakbyście chcieli PL Świdnik) to marne 6%, więc nie podskakujcie przy lubelskich 60%. Poza tym pas startowy "waszego" lotniska jest w Gminie Wólka, więc skoro wysuwasz takie bezsensowne roszczenia, to korzystaj sobie w 100% świdnickiego, trawiastego pasa miejscowego aeroklubu. Lotnisko jest dla całego regionu, a nie dla czterdziestotysięcznego miasta pod Lublinem, które nie potrafi zorganizować własnej komunikacji miejskiej, tylko woli korzystać z "wyspecjalizowanych" usług kilkudziesięciu "nowoczesnych" firm transportowych. Jeżeli dalej będziecie tak oszczędzać, żeby nie powiedzieć skąpić, to nigdy ZTM nie wyśle autobusów do Świdnika, tylko celowo wypchnie rozpadające się żółte busiki z ulic Lublina. Skoro w Świdniku mieszka taka szlachta, to do "szmacianego" Lublina niech dojeżdżają albo własnymi samochodami, albo taksówkami. |
|
nie szczekajacie na Świdnik i i że mieszkańcy Świdnika chcą dojeżdżać do pracy do centrum bo to działa w obie strony. Wielu lublinian pracuje w firmach świdnickich, nawet w mojej małej firmie znajdzie się 6 osób z Lublina a to tylko przykład.
|
|
Wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i nie będzie wpuszczał tych ruin przedwojennych autobusów do centrum miasta !!
Komunikacja z Świdnikiem powinna być na normalnym poziomie, a nie mafia złotówkowa która wraz z radnymi świdnika czesze lody od lat, mając głęboko w poważaniu swoich mieszkańców.
|
|
I z powodu między innymi takich decyzji tubtin wygrał niegdyś ranking miast najmniej przyjaznych mieszkańcom
|
|
Akurat niewpuszczanie gratów do centrum to bardzo dobra decyzja. Spójrz na komunikację miejską po Lublinie - większość to pojazdy niskopodłogowe, z miejscem na wózki dziecięce i dla niepełnosprawnych, 70 autobusów z klimatyzacją (za rok będzie równo 100), a prawie 160 pojazdów ma mniej niż 6 lat, szeroka gama dostępnych biletów (czasowych i okresowych), rozkłady jazdy na każdym przystanku i w internecie i wiele innych udogodnień. A teraz popatrz na busy jadące do Świdnika - zdecydowana większość pojazdów nie przystosowana do przewozu osób niepełnosprawnych i wózków dziecięcych, stan techniczny woła o pomstę do nieba, brak biletów okresowych. |
|
wszystko to prawda, tyle że nie widzę warunku: "wpuścimy jeśli pojazdy będą lepsze" wygląda na to ze w tubtinie to mieszkaniec jest dla urzędnika, a nie odwrotnie, tytuł miasta nieprzyjaznego mieszkańcom jest w takim wypadku jak najbardziej zasłużony |
Strona 1 z 2
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|