Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik

Port Lotniczy Lublin wciąż na wielkim minusie. Kiedy może zacząć zarabiać na siebie?

Utworzony przez Użytkownik niezarejestrowany, 8 lipca 2019 r. o 07:00 Powrót do artykułu
Przedewszystkim musza byc polaczenia z portami przesiadkowymi jak Frankfurt, Monachium i Amsterdam.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby więcej połączeń na Wyspy i nie tylko do Londynu. Do Niemiec, Holandii....
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spółka powołana w 2000 roku przez 10 lat miała tylko zarząd i radę nadzorczą. Najpierw wykupili ziemię w Niedźwiadzie i nic. I tak szły wypłaty wynagrodzeń nie wiadomo za co, a lotniska nie było. To własnie wtedy, gdyby wybudowano lotnisko w Świdniku, a raczej w Niedźwiadzie istniałaby szansa na zdobycie większej ilości linii i rozwój. Teraz to są tylko dopłaty i zadłużanie samorządów. Nie ma się co okłamywac, ale to lotnisko służyło głównie ludziom latającym do pracy i wracającym z niej na urlop, więc likwidacja najbardziej obleganych linii może jedynie lotnisko pogrążyć. Ale co tam. Pewien radny, gdy postanowiono, że Państwo pomoże lotnisku w Radomiu (Modlin i PLL u nas są mało istotne) coś tam wspominał, że Lublin swojej szansy nie wykorzystał.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przywróćcie połączenia do Doncaster czy Liverpoolu czy nowe bynajmniej do Leeds gdyż z Lublina nie ma połączenia w pólnocną część Anglii a to jest chore!!! Sam muszę jeździć na lotnisko Modlin , nie dziwcie się że mscie straty gdyż Anglia to nie tylko Londyn z takim myśldniem dobrze nie wróżę "prezesowi" spólki bo gdy są problemy to trzdba szukać rozwiązań z nie bezczynnie siedzieć na ciepłym stołeczku , jak rządzicie tak macie , nie pozdrawiam , będzię za rok jak z Radomiem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ludzi nie stać na samolot, to kto ma latać? MPK przynosi zyski - widać, kto ma klientów w mieście.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
To lotnisko za tego zarzadu nigdy nie przyniesie zyskow. Figurant i jego poplecznicy tego nie wiedzą, bo trzeba się znać na swojej pracy, by to wiedzieć. A biedny Lublin płaci.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
lotnisko nie było rętownie,nie jest i nie będzie,nie przy takim zarzadzaniu,nie odpowiedni ludzie na nie odpowiednich stanowiskach,to państwowe wiec maja to w nosie,czy się opłaca czy się nie opłaca,wazne ze ma się swietne posady i lekka prace,wystarczy sprywatyzować i już zaczyna się opłacać,tak jest w każdej dziedzinie,wystarczy odpowiednie zarzadzanie,a nie rozdmuchane do absurdu stanowiska,od sprzątaczki ,zastępcy sprzątaczki,po prezesa wice prezesa cały zarząd,tak z tysiąc osób zatrudnionych,a samoloty tylko tanich linii wiec na czym maja nadgonić ten zarobek?jak jest za dużo wydatków to tnie się koszta ,ale niestety nie na państwowym,na państwowym jeśli licza na 1,5 miliona pasażerów to automatycznie o 100% zwiększy się kadra pracyjacych i wraz będą straty,tego nie da się przeskoczyć państwowym mysleniem
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niewiarygodnie, że tak zarządzane lotnisko, generujące gigantyczne długi, ze słabnącym ruchem pasażerskim nie reaguję Rada Miasta ani Samorząd!!??. Lotnisko się rozbudowuje, powiększając i tak ogromne długi - pytam się po co, jak ruch pasażerski się nie zwiększa. Po oddaniu drogi ekspresowej do Warszawy jeszcze osłabnie. A prezes biorący co miesiąc wypłatę odpowiada: "Trudno jednoznacznie stwierdzić, kiedy spółka osiągnie zyski, bo poziom ruchu pasażerskiego nie zależy od nas " - to skoro kieruje tym portem lotniczym to ja się pytam od kogo zależy?? Powinien już dawno być zwolniony za te słowa. No ale jak widać nikomu na tym lotnisku nie zależy, no to mówi się trudno - lublinianie będą latać z WAW a dopłacać z podatków do lotniska u siebie, żeby prezesowi i innym wystarczyło na comiesięczne wynagrodzenia na nic nie robienie "bo nic nie zależy od nas". Niektórzy to umieją się ustawić za publiczne pieniądze!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A lotnisko w Rzeszowie jakaś sobie radzi. Są czartery i nawet loty do Nowego Jorku.
 Marszałek lata z rodziną i jest zysk.Gdy pis zbuduje Radom to Lublin odbije sie "do dna".
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Przy dobrze zarządzanych lotniskach budowane są hangary, na działalność związaną z obsługą lotów, samolotów i szeroko pojętym wsparciem technicznym. Najlepszy przykład z Rzeszowa gdzie wokół lotniska działa kilka dużych firm obsługowych, wsparcia technicznego, dających miejsca pracy i dochód dla portu. Niestety u nas najważniejsza jest ochrona stołków i członkowanie w radzie nadzorczej. A rozwój ? Ooo, to wymaga kreatywności i nieco myślenia co niełatwo przychodzi zwłaszcza kiedy kolejną kadencje bierze sie kasę za zero rozwoju . Wschodniopolska rzeczywistość/
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Lotnisko do zamknięcia w trybie natychmiastowym.Stanowiska dla lokalnych "wataszczyków" politycznych nic po za tym.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
A niech zamkną to lotnisko , przynajmniej będę mógł startować od sąsiada z pola tak jak to robiłem przed powstaniem lotniska . Teraz muszę jeździć 40 km żeby sobie polatać na paralotnia z napędem .
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 5 z 5

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...