Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
nareszcie
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za PO to było by nie do pomyślenia , tak utrudniać złodziejom pracę. Jeszcze jedna kadencja PO a POlska cofnęła by się do standardów rosyjskich.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kolejna grupa po handlarzach paliw skomli. Bez współczucia.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo! W końcu będzie normalnie, a tak naarginesie trzeba być debilem żeby cofnąć licznik po tym jak diagnosta w Polsce go spisał i wprowadził do CEPiK-u.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wiele osób nie bierze pod uwagę tego, że niski przebieg, nawet prawdziwy i udokumentowany, nie oznacza lepszego stanu pojazdu. Z prostego powodu, silniki i wszystkie części mechaniczne źle znoszą jazdę na krótkich odcinkach, czyli taki samochód, którym, "żona jeździła tylko do pracy i z dziećmi do szkoły", może być bardziej zajechany niż taki, który robił kilkaset km tygodniowo, bo wszystkie smary, oleje itp, aby miały swoje optymalne właściwości muszą się "rozgrzać". Jak samochód, co chwilę, hamuje, przyśpiesza, kręci się po mieście, stoi w korku, to siłą rzeczy zużywa się bardziej niż taki, który śmiga sobie na jednym biegu trasę np. 100km. Ale ludziom wszystko się wciśnie, umyje karoserie, odkurzy wnętrze, i oczekują igły od samochodu za 10k.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Za PO to było by nie do pomyślenia , tak utrudniać złodziejom pracę. Jeszcze jedna kadencja PO a POlska cofnęła by się do standardów rosyjskich.
 łżesz jak czerwone paski w tvpinfo
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
i to jest DOBRA ZMIANA !
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ale przecież one już cofnięte przyjezdzaja, nikt ich w polsce nie cofa :)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Bardzo dobrze, tym mechaniorom, cwaniakom warsztatowym za cofanie licznika już dawno powinni wymierzac 25 lat za krata!!!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
haha jak mandacik to mozna przyslac z niemiec dla polaka a informacji o samochodzie nie Pytam po co jestesmy w unii Czy aby nie po to by czyscic rynek niemiecki ze zlomow Panie premierze gwiazdo piecioramienna rusz pan dupsko i to zlatw na szceblu miedzypanstwowym Jesli myslicie ze takie lapanki pomoga to jestescie w czarnej ***
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Niestety te przepisy niewiele dadzą. W bazie są tylko samochody już w Polsce zarejestrowane. Jak cofnie się licznik przed rejestracją w kraju to tego się nie wykryje...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Najpierw nazatrudniali polucjantów w bród i teraz trzeba szukać dla nich jakiegoś zajęcia. A 500+ się sypie i dodatkowe środki są pilnie potrzebne. A wystarczy tylko trochę zooptymalizować przepisy.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Brawo ! Jedynie co jest błędem to to ,że kara jest możliwa przy sprzedaży auta i fakcie zatajenia ingerencji przed nabywcą. W innym przypadk7 mmoże właściciel jeździć bezkarnie.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby dało się w jednej bazie bezpłatnie sprawdzić stan licznika każdego samochodu w UE, rozwiązałby się problem z cofaniem przy imporcie. Ale nadal pozostaną cwaniaczki, co przed każdym przeglądem zrobią korektę. Nauczą się tylko, żeby nie ustawiać mniej niż na poprzednim przeglądzie. Naturę oszusta trudno zmienić...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Spisywane stanu licznika i stanu aut wjeżdżających do Polski na granicy to strata sił i środków. Mamy coś takiego jak fundusz gwarancyjny zrzeszający wszystkie firmy ubezpieczeniowe i gromadzący dane o wszystkich zdarzeniach z udziałem aut. Podobne instytucje działają w całej europie. Wystarczy połączyć ich bazy danych i dać ludziom dostęp online. Do takich baz trafiają informacje na jaki pojazd wypłacano odszkodowanie zarówno OC jak i AC, co konkretnie było uszkodzone, jaki przebieg miało wówczas auto itp. Komu zależy by przyszły nabywca nie miał wiedzy czy auto miało dzwon i jak wielki on był? Ciągle mówią o bezpieczeństwie i jeżdżących wrakach a utrudniają ludziom dostęp do informacji! Liczniki to tylko ułamek patologii! Dziękuję za wypowiedź.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Gdyby dało się w jednej bazie bezpłatnie sprawdzić stan licznika każdego samochodu w UE, rozwiązałby się problem z cofaniem przy imporcie. Ale nadal pozostaną cwaniaczki, co przed każdym przeglądem zrobią korektę. Nauczą się tylko, żeby nie ustawiać mniej niż na poprzednim przeglądzie. Naturę oszusta trudno zmienić...
 ...i gdyby jeszcze w tej samej, jednej bazie dało się sprawdzić historię wypłaconych odszkodowań na to auto, na naprawę bądź wymianę jakich elementów wypłacono odszkodowanie, to wtedy można by powiedzieć że "władza" wreszcie zrobiła coś Kowalskiego.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
to i tak kropla w morzu....zapraszam do wydzialu komunikacji przy scianie wschodniej....ukraincy zabieraja numerki dla "swoich" albo handluja nimi dla Polakow......rejestruja Polak/ukrainiec (pewnie zeby latwiej bylo wyexportowac) ...masakra co sie dzieje...
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"Dzień wcześniej policjanci zatrzymali kobietę za kierownicą fiata. Przebieg jej auta było 9 tys. km niższy niż pod koniec listopada ubiegłego roku. " 9 tysięcy? Żart jakiś!
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
I nagle się okazało że Niemcy nie tylko do kościoła jeździli
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
w ogole zakazać sprowadzania takich aut złomów do Polski zakazać
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 2

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...